Rojekti jumissa

shovel forever

Parin vuoden säätämisen jälkeen pyörä on jämähtänyt kalkkiviivoille eikä ruuvaus enää kiinnosta.
Miten uutta potkua ruuvaamiseen? Miten käsitellä tällaista ongelmaa, auttaako tissipaari vai
thaihieronta? Huono kevät ja kylmä talli ei ainakaan edesautoa viihtyvyyttä.
Jukeboxi olis kyllä kiva tallin nurkassa, mutta nekin maksaa nykyään japsipyörän verran.

6

823

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr.Brink

jos kokeilet vaikka hetken aikaa ajamista?

jos ei muuta pyörää oo ja projektipyörä ei oo ajokuntoinen, niin vuokraa muutama täysin erilainen kokeiluun viikonlopuiksi.

• helmet64

Noo oisit ostanu valmiina,nii oisit jo baanalla.

• theirön

valmiina aika harvassa sellasia kun itse haluaa

• Theirön

Mulla nököttää kans valmis jäykkä runko tallissa, muut osat hyllyillä. Luovuus kadoksissa. Jarrumääräysten epäselvyyksien takia, saa ollakin et tulee tolkku. Päätin pyhittää kesän lapsilleni ja vaimolleni. Tekee häijyä näillä keleillä ajatella et ei metriäkään tänä kesänä tien päällä, mut aina joutuu priorisoimaan asioita. Luulenpa että saan tästä jossain muodossa kiitosta tulevaisuudessa.

• torxi

eipä siihen auta ku aika ja tupakki. Tuo projektin vaihe kuuluu siihen motivaatiokuoppaan, jonka aikana jo pelkkä ruuvaamisen ajattelu alkaa paskattamaan...

• shovel forever

Sain pyörän rekisteriin heinäkuussa, joten jostain se kipinä kuitenkin löytyi. En olisi uskonut, kuinka hankalia
        korjattavia nämä Noakin aikaiset shovelit on. Mutta hivenen se nauratti, kun tuollaista kahdeksaa-
        kymppiä paukuttaa menemään, jotain ajatonta Easyrider fiilistä pukkasi aivoihin.
        Nyt kun vielä korjataan ens talvena vaihdelaatikon ruikkiminen, niin tuolla uskaltais jo lähteä hieman
        kauemmaksikin ajelemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1576
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1062
    3. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      378
      977
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      975
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      924
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      851
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      622
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      169
      602
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      598
    Aihe