Just...just...

demoniiih

86

467

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MUU...

      oota kohta satiikka tulee HEHEHE

      • demoniiih

        Sinäkin..JESS...;o)...


    • SATIAINEN70

      Päivän paras;)

      • demoniiih

        eilistä pyttipannua vaan...:o/...


      • SATIAINEN70
        demoniiih kirjoitti:

        eilistä pyttipannua vaan...:o/...

        Meillä syödään tänään kuulemma jotain erikoista punajuurijuustopihvejä;) Odotan innolla miltä ne maistuu..


      • demoniiih
        SATIAINEN70 kirjoitti:

        Meillä syödään tänään kuulemma jotain erikoista punajuurijuustopihvejä;) Odotan innolla miltä ne maistuu..

        Voittaa mennen ja tullen mun pikaisesti nautitut eväät..duunissa..;o)...


      • SATIAINEN70

      • demoniiih

      • SATIAINEN70
        demoniiih kirjoitti:

        ihan just ja kohta duuniin..Iltavuoroa bukkaa..:o)...

        Sitten minäkin poistun huussista pois ja menen katsomaan miten possut tuolla sikalassa mussuttaa pullan palasia, kun nuo leipurit täällä makaa härskiintyneinä märehtien eilistä;)


      • SATIAINEN70

      • demoniiih

      • mää on mää
        demoniiih kirjoitti:

        pouukkojen ja puntarien kanssa..;o)...

        Sä tulit jo duunista, ei ole puukkoa ei puntaria, lämmin käsi hyvää iltaa MuiQuuu:o)


      • demoniiih
        mää on mää kirjoitti:

        Sä tulit jo duunista, ei ole puukkoa ei puntaria, lämmin käsi hyvää iltaa MuiQuuu:o)

        Tulin mä, kun en jaksanu enää duunissa olla...;o)..

        Lämmin käsi on ehdottomasti parenpi, kuin ne terävät...;o)...


      • SATIAINEN70
        demoniiih kirjoitti:

        pouukkojen ja puntarien kanssa..;o)...

        Höpsi sulle vain ;) Kaulinta käteen että hakkaat koko jengin ;) Olet paras iskun vaimennin!


      • demoniiih
        SATIAINEN70 kirjoitti:

        Höpsi sulle vain ;) Kaulinta käteen että hakkaat koko jengin ;) Olet paras iskun vaimennin!

        mä saan mustelmia niin herkästi..Ei tartte, kun vähän sormella osuttaa, niin jo on muistelma käsivarressa..ja ties missä..;o)...


      • SATIAINEN70
        demoniiih kirjoitti:

        mä saan mustelmia niin herkästi..Ei tartte, kun vähän sormella osuttaa, niin jo on muistelma käsivarressa..ja ties missä..;o)...

        Miten meni duunissa ? Maistuiko taas puurolle koko homma ;)


      • demoniiih
        SATIAINEN70 kirjoitti:

        Miten meni duunissa ? Maistuiko taas puurolle koko homma ;)

        Mä pidän duunistani..siitä mitä teen..;o)...


      • SATIAINEN70
        demoniiih kirjoitti:

        Mä pidän duunistani..siitä mitä teen..;o)...

        Se on hyvä että pitää työstään ;) Eikä pakolla äherrä, jos oot hoito alalla se on rankkaa varmaan naiselle käännellä liikunta kyvyttymiä sankyssä! Sori jos tulee virheitä naputteluun kun niihin yleensä tartutaan, pitää aina kirjakieltä napsuttaa.


      • demoniiih
        SATIAINEN70 kirjoitti:

        Se on hyvä että pitää työstään ;) Eikä pakolla äherrä, jos oot hoito alalla se on rankkaa varmaan naiselle käännellä liikunta kyvyttymiä sankyssä! Sori jos tulee virheitä naputteluun kun niihin yleensä tartutaan, pitää aina kirjakieltä napsuttaa.

        mul on aina virheitä kirjoituksissani..ja sit viel tarkoituksellisesti vääntelen ja kääntelen sanoja..;o)..

        On se työ välillä tosi rankkaa ja just noiden syiden vuoksi, joita mainitsit ;o)...

        Käpälät kipeinä jatkuvasti..:o/...


      • SATIAINEN70
        demoniiih kirjoitti:

        mul on aina virheitä kirjoituksissani..ja sit viel tarkoituksellisesti vääntelen ja kääntelen sanoja..;o)..

        On se työ välillä tosi rankkaa ja just noiden syiden vuoksi, joita mainitsit ;o)...

        Käpälät kipeinä jatkuvasti..:o/...

        Näin epäilenkin" Vaimo on vain kertonut vaikka ei ole sairaanhoitaja mutta ollut sairaalassa joskus duunissa,
        virkaihminen valtiolla nykyään, pis ei sais tietenkään paljastaa täällä jos vaikka joskus kävis huuhaalla arvais
        varmaan miut:)


      • demoniiih
        SATIAINEN70 kirjoitti:

        Näin epäilenkin" Vaimo on vain kertonut vaikka ei ole sairaanhoitaja mutta ollut sairaalassa joskus duunissa,
        virkaihminen valtiolla nykyään, pis ei sais tietenkään paljastaa täällä jos vaikka joskus kävis huuhaalla arvais
        varmaan miut:)

        Mun mies tietää et olen huulla..reilu peli..vai mitä...;o)...


      • SATIAINEN70
        demoniiih kirjoitti:

        Mun mies tietää et olen huulla..reilu peli..vai mitä...;o)...

        Niin mutta pitää olla jotain salattavaakin avioliitossa;) Tuo mustasukkaisuus on kavalaa täällä huuhaallakin! Olet
        kokenut siekin..


      • demoniiih
        SATIAINEN70 kirjoitti:

        Niin mutta pitää olla jotain salattavaakin avioliitossa;) Tuo mustasukkaisuus on kavalaa täällä huuhaallakin! Olet
        kokenut siekin..

        ja se on kurjaa :o/...

        Mul ei ole salaisuuksia..Niin on helponpi olla ja elää..Mä olen huono huijari..:o/...


      • SATIAINEN70
        demoniiih kirjoitti:

        ja se on kurjaa :o/...

        Mul ei ole salaisuuksia..Niin on helponpi olla ja elää..Mä olen huono huijari..:o/...

        Ethän sinä huijari ole ihanan viisat;) Saat puskat rekkaantumaan ja heti..


      • demoniiih
        SATIAINEN70 kirjoitti:

        Ethän sinä huijari ole ihanan viisat;) Saat puskat rekkaantumaan ja heti..

        reilua meininkiä..

        kaikki vihjailut ja valheet on anaalista...ne tekee mut surulliSEKSI...;o)...


      • SATIAINEN70
        demoniiih kirjoitti:

        reilua meininkiä..

        kaikki vihjailut ja valheet on anaalista...ne tekee mut surulliSEKSI...;o)...

        Pientä jännitystä täällä huuhaallla pitää olla, eikä tuntea että nyt joku vedättää sinua tai minua;) Muuten tästä tulee senssipalsta..


      • demoniiih
        SATIAINEN70 kirjoitti:

        Pientä jännitystä täällä huuhaallla pitää olla, eikä tuntea että nyt joku vedättää sinua tai minua;) Muuten tästä tulee senssipalsta..

        Liika on liikaa..jännityksessäkin...:o/...

        Mä en vedätä ketään. Tyhmää se kai on..pahus vie:o/...


      • SATIAINEN70
        demoniiih kirjoitti:

        Liika on liikaa..jännityksessäkin...:o/...

        Mä en vedätä ketään. Tyhmää se kai on..pahus vie:o/...

        Muisqu rein aloituksen sulle!


      • demoniiih
        SATIAINEN70 kirjoitti:

        Muisqu rein aloituksen sulle!

        Kipaisenpas heti katsastamaan...;o)...


    • PuskaPaska

      niinpä.

      • demoniiih

        eikö..:o/...


    • TheParas Puska

      kultainen takataskukortti jäsenkotelossa...hmmm...takataskussa lukulasien vieressä.
      Veikkaan että kukaan huuhaalainen ei koskaan yllä tasolleni. Mutta en halua heitä
      syyttää siitä. Paitsi...hmmmm....erästä TheE...ei mensalaista.

      • demoniiih

        ..en ainakaan minä..tantta..;o)...

        Vallan mykistyin..moisen älykk..kultakortin edessä..;o)..


      • Minä tiedän..

        Ei se kortti ole kultainen vaan sini-valkoinen


    • miksi jotkut ovat muita ylempänä ja sieltä arvostelevat maan matosia. Leikkivät kissaa ja hiirtä väittäen olevansa jotain ex-vakkareita, arvuuttelevat henkilöllisyyttään jne.... siinä sitä taas olisi analysoitavaa niille kun osaavat.

      • demoniiih

        ominaisuus on anaalista..Koetan parantaa tapojani...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        ominaisuus on anaalista..Koetan parantaa tapojani...;o)...

        En mie sitä tarkottanna. Ku itte analysoin. Sillä kokemuksella ku o.

        Mut nyt myö männään murulin kaa horstinoomimessuille rehui kattomaan. Ku se tykkää.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        En mie sitä tarkottanna. Ku itte analysoin. Sillä kokemuksella ku o.

        Mut nyt myö männään murulin kaa horstinoomimessuille rehui kattomaan. Ku se tykkää.

        mut ei auta, ko mennä duuniin...;o)..
        Aurinkoista päivää Teille..meiltä molemmilta :o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        mut ei auta, ko mennä duuniin...;o)..
        Aurinkoista päivää Teille..meiltä molemmilta :o)...

        on sitten karkkipäiväkin muulloin, kuin tänään?
        Meinaan kun duuniin olet menossa :)

        Hyvää työpäivää vaan. Kyllä tästä elämästä ehtii nauttia vapaahetkinään ja varsinkin huuhaan huumasta ;))

        Täällä paistaa aurinko ja on yli 10 lämmintä.


    • Yksi mensan epävirallinen jäsen ilmoittautuu nyt.;)
      Kävin muuten galtsussasi, kauhee trafiikki sul on siellä, miehiä juossut urakalla....hiukka kateellisena totean, että huuhaan korkeimmat päivittäiset kävijämäärät on tuolla mimmillä.;)
      Lainaisitko sitä kuvaasi mullekin, niin saisin noita lukemia kohdilleen?;)


      Biisin heitän minäkin tähän...
      http://www.youtube.com/watch?v=w-uCd1FZhtY&feature=related

      • demoniiih

        Tuota trafiikkia galleriassani olen ihmetellyt kauhiasti..kas se on aikast yksisuuntaista..Hurjan harvoin vierailen muiden vastaavissa..Ties mitä sieltä silmille hyppää..;o)...

        Lainaa pois vain..Mimmin kuvaa..se onkin tosi söpö kissaneiti :o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Tuota trafiikkia galleriassani olen ihmetellyt kauhiasti..kas se on aikast yksisuuntaista..Hurjan harvoin vierailen muiden vastaavissa..Ties mitä sieltä silmille hyppää..;o)...

        Lainaa pois vain..Mimmin kuvaa..se onkin tosi söpö kissaneiti :o)...

        Mimmi varmaan saa kauheesti trafiikkia mun galleriassa, jos sitä lainaan.;)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Mimmi varmaan saa kauheesti trafiikkia mun galleriassa, jos sitä lainaan.;)

        trafiikkia..Mimmissä on vetovoimaa...;o)...


      • demoniiih
        demoniiih kirjoitti:

        trafiikkia..Mimmissä on vetovoimaa...;o)...

        Mun piti kysyä, et ei kai huulla tänään ole riehuttu...?...On niin qummallinen fiilis..nyt..:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        Mun piti kysyä, et ei kai huulla tänään ole riehuttu...?...On niin qummallinen fiilis..nyt..:o/...

        olin duunissa iltapäivän ja tulin kotiin vasta illalla, tein tuon yhden aloituksen ja muutamia kertoja vastailin siihen...olen ollut toisaalla täs välillä.:)
        Mutta Mimmi on söpö.;)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        olin duunissa iltapäivän ja tulin kotiin vasta illalla, tein tuon yhden aloituksen ja muutamia kertoja vastailin siihen...olen ollut toisaalla täs välillä.:)
        Mutta Mimmi on söpö.;)

        Ajattelin vain, kun toi Kolli kirjoitti minulle noin..;o)...

        Se on söpöstelijä..tuo Mimmi...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Ajattelin vain, kun toi Kolli kirjoitti minulle noin..;o)...

        Se on söpöstelijä..tuo Mimmi...;o)...

        tietää, jotka ovat täällä olleet.:)
        Minulla ei hajuakaan noista jutuista, mitä nyt on illan aikan tullut noita haukkuja mullekin näköjään.
        Siinäpähän riehuvat, mä kun en vähistä oo ennenkään säikkynyt.;)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        tietää, jotka ovat täällä olleet.:)
        Minulla ei hajuakaan noista jutuista, mitä nyt on illan aikan tullut noita haukkuja mullekin näköjään.
        Siinäpähän riehuvat, mä kun en vähistä oo ennenkään säikkynyt.;)

        Kunhan riekkuvat omien koneyustensa takana...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Kunhan riekkuvat omien koneyustensa takana...;o)...

        odotan kevättä nyt innolla, kun pääsis tonne pihalle touhuamaan, meillä vielä puoli metriä lunta maassa. Oikeastaan pahinta aikaa nyt kaiken kaikkiaan.:)
        Annetaan vaan riekkua, laitetaanpas heille taas biisiä soimaan.;)

        http://www.youtube.com/watch?v=WJpY-F52rMA


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        odotan kevättä nyt innolla, kun pääsis tonne pihalle touhuamaan, meillä vielä puoli metriä lunta maassa. Oikeastaan pahinta aikaa nyt kaiken kaikkiaan.:)
        Annetaan vaan riekkua, laitetaanpas heille taas biisiä soimaan.;)

        http://www.youtube.com/watch?v=WJpY-F52rMA

        on kevät tosi pitkällä..Lumikinoksetkin melkein sulaneet..Järvenjäiden päällä jo vettä..Linnut mekastaa riehakkaasti..Kohta varmaankin pientareilla leskenlehtiä..Ihanaa aikaa..:o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        on kevät tosi pitkällä..Lumikinoksetkin melkein sulaneet..Järvenjäiden päällä jo vettä..Linnut mekastaa riehakkaasti..Kohta varmaankin pientareilla leskenlehtiä..Ihanaa aikaa..:o)...

        on täälläkin jäällä, sitä nimittäin tuli ihan maahan saakka viime viikonloppuna monena päivänä.
        En uskalla enää lähtee jäälle, ei taida kyllä kumpparinvarsi riittääkään.
        Muuttolintuja on jo nähty täälläkin, radiossa sanottiin. Itse en ole vielä nähnyt joutseniakaan.
        Mutta karhut ovat kuulema kömpineet alkuviikosta talviuniltaan.:)
        Minä olen kevätihmisiä myös ja nautin keväästä.:)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        on täälläkin jäällä, sitä nimittäin tuli ihan maahan saakka viime viikonloppuna monena päivänä.
        En uskalla enää lähtee jäälle, ei taida kyllä kumpparinvarsi riittääkään.
        Muuttolintuja on jo nähty täälläkin, radiossa sanottiin. Itse en ole vielä nähnyt joutseniakaan.
        Mutta karhut ovat kuulema kömpineet alkuviikosta talviuniltaan.:)
        Minä olen kevätihmisiä myös ja nautin keväästä.:)

        sataa kunnolla, niin huuhtoutuisi tuo pölyt teiltä..Ei kun siis meiltä..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        sataa kunnolla, niin huuhtoutuisi tuo pölyt teiltä..Ei kun siis meiltä..;o)...

        sais ensiksi nuo lumet lähtee, tuli tuota vettä niin perusteellisen paljon jo.:)
        Kyllä minä lahjoitan sulle sen sateen seuraavaksi pariksi viikkoa, jos saan vaan lämpöä tilalle.;D
        Pakkaskelejä ei kiitos sitten tänne enää.;/


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        sais ensiksi nuo lumet lähtee, tuli tuota vettä niin perusteellisen paljon jo.:)
        Kyllä minä lahjoitan sulle sen sateen seuraavaksi pariksi viikkoa, jos saan vaan lämpöä tilalle.;D
        Pakkaskelejä ei kiitos sitten tänne enää.;/

        Teille lämpöä ja meille vesisateita..Se on diili nyyyyh..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Teille lämpöä ja meille vesisateita..Se on diili nyyyyh..;o)...

        sovittu sitten.;)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        sovittu sitten.;)

        qunniaksi tuubitan Sinulle..jotain, mikä mun miälestäni on jotenkin niin ihanaa..Jotenkin niin sielukasta ja tunteisiin vetoavaa...;o)...


        http://www.youtube.com/watch?v=lfegOxTCuOQ



      • The Boss

        Mensan epävirallinen jäsenyys? Tarkoittaako se jäsenyys sellaista joka on pyrkinyt jäseneksi mutta ei ole päässyt? Minä en ole koskaan pyrkinyt joten en voi olla myöskään jäsen.

        Sinä voisit hiukan valottaa asiata. Kuvitellaan, että minun ja kahden kaverini älykkyysosamäärä olisi vähintään
        100. Millä todennäköisyydellä ainakin yksi meistä pääsisi Mensan jäseneksi? Vastaukseksi ei riitä, että minä ja automaattisesti nuo kaksi kaveriani olisivat niin tyhmiä, että todennäköisyys olisi sen vuoksi 0 %. Minullahan on ihan fiksuja kavereita.


      • demoniiih

      • demoniiih kirjoitti:

        ..Niin et oi kiitos ;o)...

        kyllä, mutta tykkään myös itsekin tuosta, ja muutenkin tuosta latinotyylisestä musiikista, siinä on jotain tunnetta mukana, poltetta.;)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        kyllä, mutta tykkään myös itsekin tuosta, ja muutenkin tuosta latinotyylisestä musiikista, siinä on jotain tunnetta mukana, poltetta.;)

        Santanasta näkee, kuinka ne nauttii ja elää soittaessaan...Sitäpaitsi..hurjan hyviä muusikoita...:o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Santanasta näkee, kuinka ne nauttii ja elää soittaessaan...Sitäpaitsi..hurjan hyviä muusikoita...:o)...

        passionia, intohimoa...se piti sanoa, ei toimi nyt ajatus enää.
        Se on sen merkki, että peittoo korviin ja silmä umpeen.;)
        Öitä sinulle ja kauniita unosia.:)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        passionia, intohimoa...se piti sanoa, ei toimi nyt ajatus enää.
        Se on sen merkki, että peittoo korviin ja silmä umpeen.;)
        Öitä sinulle ja kauniita unosia.:)

        Sinulle..Kas huomennissa on aamu taas..ja se menee..kuinkas muutenkaan...duunissa...;o)...


    • Taas sua lyödään kuin vierasta sikaa ja ilman syytä. Ole huoleti, kollipoika puolustaa sinua tiukan paikan tullen. :-)

      • demoniiih

        ihmisiä..lyödä nyt puolustuskyvytöntä ja pientä..:o/... Huoh..Onneksi paikalla on vanha kunnon Kollipoika..Oikia Ykköskolli..:o)...


    • sabbi

      Hyvin muotoiltu :) tai sitten mansen viisaat mässää! Olet näköjään vaihtanut sinäkkin niccisi niin kuin minäkin.
      Olet näköjään duunissa niin en pulputa tän enempää, työn iloa sulle Muisquu.

      • demoniiih

        ilolla tehtyä..Kaikkeni annoin..ja nyt on..rouva maitohapoilla...;o)...

        Juuh vaihdoin...Luulen tietäväni kuka olet..mut luulen vain..;o)...


    • Cassis-Alma

      mensan jäsen, joten saako kirjottaa?,,, ;o},,,

      • demoniiih

        Nooh..en minäkään..Itseasiassa..en ole minkään yhdistyksen jäsen..;o)...Niin et kirjuutellaan me vain..:o)..


      • demoniiih kirjoitti:

        Nooh..en minäkään..Itseasiassa..en ole minkään yhdistyksen jäsen..;o)...Niin et kirjuutellaan me vain..:o)..

        nii että se naisten 5pv kiukuttelu kuukaudessa on kirjattu mensan yhtiölakiin, vai......


      • demoniiih
        bar.sinistra kirjoitti:

        nii että se naisten 5pv kiukuttelu kuukaudessa on kirjattu mensan yhtiölakiin, vai......

        se meinaa..Mut ja kun en ymmärrä lain..tuota miesten kiukkuilua..Siihen ei riitä viisi päivää..ainakin, jos on huuhaata uskominen..Ja miksipäs ei uskottais..omia silimiä..;o)...


    • Tässä lainaus Jalostajan historiasta :

      Vuonna 1926 perustettiin Suomeen Oy Sotilassäilyke Ab, joka vuonna 1927 muutti nimensä säilyketehdas Mensa Oy:ksi. Mensa siirtyi Huhtamäki-yhtymän omistukseen vuonna 1960. Mensan tuotteisiin kuuluivat tuolloin mm. erilaiset makkarat, einestuotteet, säilykkeet sekä eläintenruuat. Jalostajan tulosvastuulliseksi yksiköksi Mensa liitettiin vuonna 1975. Nimeksi muuttui tällöin tuoretuotetehdas Mensa. Vuonna 1984 Jalostajalla aloitettiin erilaisten einesten valmistus ja lemmikkieläinruoat tulivat tuotanoon 1985.
      --------------

      Muistaakseni Mensan tehtaat sijaitsivat Hämeenlinnassa. Sieltähän on tullut paljon älyä tällekin palstalle.

      • demoniiih

        suuressa viisaudessani..(kukas kissan hännän nostaa...), että jäljet johtavat suoraan sylttytehtaalle...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        suuressa viisaudessani..(kukas kissan hännän nostaa...), että jäljet johtavat suoraan sylttytehtaalle...;o)...

        miullaki on ollu koko ajan. Jotta Aladoobie Brothers asialla.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        miullaki on ollu koko ajan. Jotta Aladoobie Brothers asialla.

        kokkia..sano mun sanoneen..No..sanoh...nyh...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        kokkia..sano mun sanoneen..No..sanoh...nyh...;o)...

        sinä sanoit. Eksyin kiinalaisen filosofiapelin pyörteisiin......


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        sinä sanoit. Eksyin kiinalaisen filosofiapelin pyörteisiin......

        takaisin..Älä mene sinne enää..kiinalaiset on ovelia..Ne voi vaikka kaapata Siut ikiajoiksi..kinkkiseen filosofiaansa..:o/...


      • stefu;))
        demoniiih kirjoitti:

        suuressa viisaudessani..(kukas kissan hännän nostaa...), että jäljet johtavat suoraan sylttytehtaalle...;o)...

        ai jaa , häntäkö syytetään ?


      • demoniiih
        stefu;)) kirjoitti:

        ai jaa , häntäkö syytetään ?

        eikä edes häntää..;o)...

        Kai Sä tiedät, etten syytä koskaan ketään...;o)...


      • promillepaavo
        demoniiih kirjoitti:

        eikä edes häntää..;o)...

        Kai Sä tiedät, etten syytä koskaan ketään...;o)...

        Densa r.y.:n palaveri jatkuu.


      • demoniiih
        promillepaavo kirjoitti:

        Densa r.y.:n palaveri jatkuu.

        deekusta vai...;o)...


      • Duo mulle Drinkki.
        demoniiih kirjoitti:

        deekusta vai...;o)...

        dokaajat durmiolla Oy. Dottakai.


      • demoniiih
        Duo mulle Drinkki. kirjoitti:

        dokaajat durmiolla Oy. Dottakai.

        Mä olen just se tantta, joka hoitaa sen katkon...;o)...


    • demoniiih

      siks, kun tuubituttaa..tai sit tekee vaan mieli sanua jotain tosi tärkiää..tuubin avulla...;o)...


      http://www.youtube.com/watch?v=1vnu0qhMmQ8


      Jänniä unia teille jokaiselle..buskiin..ja ei buskiin...;o).... Muisss ja kisss...:o)...

    • ????????????????????

      entinen Muisguli ?

      • muu...

        on se


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe