Tää mun pelko alkoi varmaan siitä kun katsoin niin paljon kauhuelokuvia, missä näkyi aina peileissä jotain kummituksia.. Illalla kun tulee hämärää pelkään peilejä kaikista eniten. Pelkään että niissä näkyy jotain outoa, vaikka en ole ikinä nänhyt edes mitään. Jos on hämärää ja samassa huoneessa peilejä, en edes uskolla katsoa peileihin päin. Joskus yksin ollessani kotoa pelottaa myös käydä vessassa ja katsoa peiliin. Jos muita ihmisiä on paikalla, sillon ei pelota niin hirveesti. Miten pääsen tästä peilipelosta eroon?
Peili Pelko
3
577
Vastaukset
- xym
Juttele tästä jonkun (vanhemman) henkilön kanssa ihan livenä, mieluiten sellaisen joka on elävässä uskossa Jumalaan. Voisitte yhdessä vaikka rukoilla sinulle rauhallista, turvallista oloa. En ole itsekään ns. uskovainen, mutta tiedän, että uskonasioissa tasapainossa oleva ei pelkää peilejä, koska ei ole mitään pelättävää.
Hyvää kevättä sinulle! - Anonyymi
Mulla on ollut sama ongelma jo hetken ajan ja olen nyt tehnyt joitakin ”tutkimuksia”. Etsin netistä tietoa ja kokeilin joitakin.
Eli lievittääkseen pelkoa kannattaa koristella vaikka peilin ympärystää kivalla tavaralla, jotta se ei vaikuttaisi niin uhkaavalle. Kannattaa kertoa itselle että mitään pahaa ei tapahdu erittäin vahvasti.
En tiedä oliko noista oikein apua, mutta voi kokeilla :D - Anonyymi
Katso Jeesukseen, niin saat levon ja pelot katoaa. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen/Saarna 387.mp3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934059
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.613349Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603042Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,672999SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772486Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52316Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a282014Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1832008Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s641969- 951393