Teidän valmentajanne tais syödä sanansa. Yhdessä haastattelussa Jyp-Kärpät sarjan pelin jälkeen sanoi kun tuomarit (yllättäen) oli viheltänyt Jypin eduksi, että tuomareita halutaan aina syyttää kun ei mene oman mielen mukaan. No nyt sitten itse syyttelee tuomareita yhdestä pikku jäähystä joka ei edes ratkaissut mitään.
Äijällä k-si hatussa ja pahasti.
Dufva syö sanansa
10
212
Vastaukset
- eli...
turun murre, voit pitää sen leipäläpesi kiinni ja alat keskittymään siihen pronssipeliin!
- gfjgh
oliks tepsin tappio nyt sen syytä että dufva valitti sun mukaan YHDESTÄ tuomiosta. antakaa armoa. Olin katsomassa peliä kohtuullisen lähellä vaihtoaitioita ja kyllä suikkasella oli asiaa tuomareille.
- _._._._._
gfjgh kirjoitti:
oliks tepsin tappio nyt sen syytä että dufva valitti sun mukaan YHDESTÄ tuomiosta. antakaa armoa. Olin katsomassa peliä kohtuullisen lähellä vaihtoaitioita ja kyllä suikkasella oli asiaa tuomareille.
Suikkane sano et dumarit vihels ok.
- Aloittaja...
En ole Turusta vaan Oulusta. Eikä mitään JYPpiä vastaan, mut aattelin vaan et melkoista sanan syömistä RD:ltä. Ennen tuota oli jopa pienoista kunnioitusta kyseistä herraa kohtaan mut ei enää..
- urpotv
Aloittaja... kirjoitti:
En ole Turusta vaan Oulusta. Eikä mitään JYPpiä vastaan, mut aattelin vaan et melkoista sanan syömistä RD:ltä. Ennen tuota oli jopa pienoista kunnioitusta kyseistä herraa kohtaan mut ei enää..
Tämmönen löyty playoff-rotat palstalta.
"Salminen: Dufva yrittää taktikoida. Vaikka Ringbom-Lindroos-kaksikko on ollut ehkä heikoin kevään peleissä, se tilanne mistä RD mouhusi oli aivan oikein tuomittu (Riskan ryntäysjäähy). Dufva yrittää, ettei kyseinen kaksikko viheltäisi tässä sarjassa."
En tiedä miksi, mut kai sillä joku syy on.
- heko heko osta ranta
Tommosia räkätyksiä ei kuunnella edes Raumalla.
- gfhgfj
eikä ole mitään jypiä vastaan, meinasitko että ihan uskotaan?
- aloittaja...
gfhgfj kirjoitti:
eikä ole mitään jypiä vastaan, meinasitko että ihan uskotaan?
No uskokaa tai älkää. Sillä ei ole minulle mitään merkitystä.
- Kuohuva Guldenburg
aloittaja... kirjoitti:
No uskokaa tai älkää. Sillä ei ole minulle mitään merkitystä.
Liiga on ihan kriisissä. Suomen jääkiekko myös. Ainoastaan nousussa oleva TPS mukana pleijareissa. Helsingin ja Tampereen puuttuminen mitätöi mitalipelien arvon.
- fghjj
Kuohuva Guldenburg kirjoitti:
Liiga on ihan kriisissä. Suomen jääkiekko myös. Ainoastaan nousussa oleva TPS mukana pleijareissa. Helsingin ja Tampereen puuttuminen mitätöi mitalipelien arvon.
eiköhän se ole kuitenkin niin että nämä tepsukka fanit eivät olisi täällä jauhamassa sontaa mikäli jypi olisi vielä sijoilla ynnä muut kuten muutama vuosi sitten. Ei niitä silloin kiinnostaisi.
Ja mitä tulee tuohon RD vihaan, niin kyllä niillekin siellä joen varressa kelpaisi kuka tahansa valmentaja jos sattuisi tulemaan mestaruus.
Joten nautitaan siitä menestyksestä mitä kunakin vuonna tulee ja jätetään nuo turkulaiset noteeraamatta. Näköjään se on niin että tuo pyhä viha mitä niillä on on ansaittu vain sillä että organisaatio menestyy. Kateus maailmaa pyäörittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845