Dufva syö sanansa

Hermonesg

Teidän valmentajanne tais syödä sanansa. Yhdessä haastattelussa Jyp-Kärpät sarjan pelin jälkeen sanoi kun tuomarit (yllättäen) oli viheltänyt Jypin eduksi, että tuomareita halutaan aina syyttää kun ei mene oman mielen mukaan. No nyt sitten itse syyttelee tuomareita yhdestä pikku jäähystä joka ei edes ratkaissut mitään.
Äijällä k-si hatussa ja pahasti.

10

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli...

      turun murre, voit pitää sen leipäläpesi kiinni ja alat keskittymään siihen pronssipeliin!

      • gfjgh

        oliks tepsin tappio nyt sen syytä että dufva valitti sun mukaan YHDESTÄ tuomiosta. antakaa armoa. Olin katsomassa peliä kohtuullisen lähellä vaihtoaitioita ja kyllä suikkasella oli asiaa tuomareille.


      • _._._._._
        gfjgh kirjoitti:

        oliks tepsin tappio nyt sen syytä että dufva valitti sun mukaan YHDESTÄ tuomiosta. antakaa armoa. Olin katsomassa peliä kohtuullisen lähellä vaihtoaitioita ja kyllä suikkasella oli asiaa tuomareille.

        Suikkane sano et dumarit vihels ok.


      • Aloittaja...

        En ole Turusta vaan Oulusta. Eikä mitään JYPpiä vastaan, mut aattelin vaan et melkoista sanan syömistä RD:ltä. Ennen tuota oli jopa pienoista kunnioitusta kyseistä herraa kohtaan mut ei enää..


      • urpotv
        Aloittaja... kirjoitti:

        En ole Turusta vaan Oulusta. Eikä mitään JYPpiä vastaan, mut aattelin vaan et melkoista sanan syömistä RD:ltä. Ennen tuota oli jopa pienoista kunnioitusta kyseistä herraa kohtaan mut ei enää..

        Tämmönen löyty playoff-rotat palstalta.

        "Salminen: Dufva yrittää taktikoida. Vaikka Ringbom-Lindroos-kaksikko on ollut ehkä heikoin kevään peleissä, se tilanne mistä RD mouhusi oli aivan oikein tuomittu (Riskan ryntäysjäähy). Dufva yrittää, ettei kyseinen kaksikko viheltäisi tässä sarjassa."

        En tiedä miksi, mut kai sillä joku syy on.


    • heko heko osta ranta

      Tommosia räkätyksiä ei kuunnella edes Raumalla.

      • gfhgfj

        eikä ole mitään jypiä vastaan, meinasitko että ihan uskotaan?


      • aloittaja...
        gfhgfj kirjoitti:

        eikä ole mitään jypiä vastaan, meinasitko että ihan uskotaan?

        No uskokaa tai älkää. Sillä ei ole minulle mitään merkitystä.


      • Kuohuva Guldenburg
        aloittaja... kirjoitti:

        No uskokaa tai älkää. Sillä ei ole minulle mitään merkitystä.

        Liiga on ihan kriisissä. Suomen jääkiekko myös. Ainoastaan nousussa oleva TPS mukana pleijareissa. Helsingin ja Tampereen puuttuminen mitätöi mitalipelien arvon.


      • fghjj
        Kuohuva Guldenburg kirjoitti:

        Liiga on ihan kriisissä. Suomen jääkiekko myös. Ainoastaan nousussa oleva TPS mukana pleijareissa. Helsingin ja Tampereen puuttuminen mitätöi mitalipelien arvon.

        eiköhän se ole kuitenkin niin että nämä tepsukka fanit eivät olisi täällä jauhamassa sontaa mikäli jypi olisi vielä sijoilla ynnä muut kuten muutama vuosi sitten. Ei niitä silloin kiinnostaisi.

        Ja mitä tulee tuohon RD vihaan, niin kyllä niillekin siellä joen varressa kelpaisi kuka tahansa valmentaja jos sattuisi tulemaan mestaruus.

        Joten nautitaan siitä menestyksestä mitä kunakin vuonna tulee ja jätetään nuo turkulaiset noteeraamatta. Näköjään se on niin että tuo pyhä viha mitä niillä on on ansaittu vain sillä että organisaatio menestyy. Kateus maailmaa pyäörittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3599
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1456
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      175
      1169
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      993
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      981
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      819
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      814
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      750
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      748
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      33
      734
    Aihe