Eli mun yks miljoonakala käy aina välillä pinnassa haukomassa happea. En tiedä johtuuko tämä hapen puutteesta tai kidusmadoista tai jostain muusta. Akvaario on 98l ja lämpötila on 21.5. Nitriittiä on valitettavasti ilmennyt ja kypsytys on varmaan vähän kesken (katso yleistä akvaariosta ja 98 litrainen)
Elikkä mua on suositetltu vaihtamaan vettä joka päivä niin kun mä teenkin :) ja eläinkauppias sano että ei pitäisi ruokkia kaloja viikkoon :( Jos on kokemusta tai tietoa niin kerro ja kiitos etukäteen :)
Miljoonakala haukkoo
musta-takki
3
467
Vastaukset
- wewewewewe
Mittaa niitä arvoja, veikkaisin syyksi nitriitin.
- musta-takki
selvä ja kiitos avusta :)
- musta-takki
musta-takki kirjoitti:
selvä ja kiitos avusta :)
Unohtui sanoa että miljoonakalathan menettävät värinsä sokissa niin ne meidän miljoonakalanaaraat ei ole saanut kunnolla värejä takaisin :( mistäköhän johtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626735- 666458
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1395338Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504293En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204039Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53570Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1323510Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1722965- 352882
- 252849