Onko vesikilpparin kelluva kuivaruoka niille hyvä ravinto? Vedessähän pitäisi olla suodatin, mutta miten sinne saa suodattimen, jos vettä saa olla vain sen verran että jalat yltävät pohjaan?
Vastaukset 3
- Konnafani
Meidän konnat syö kelluvaa kuivaruokaa ja suodatin on eheim-merkkinen ulkosuodatin (joka imee, puhdistaa ja sylkee vettä, vähän niin kuin vesiputous. Toimii aika matalassa vedessä). Jos pikkukonna ei vielä osaa uida tai pelkää vettä, kannattaa pitää vesi aika matalalla, mutta meidän miniskidi ui jo syvässä vedessä, kun jo kaupassa oli siihän tottunut.
- Konnafani
Ja muuten, oon jostain kuullu, et konnille kantsii antaa myös katkarapuja silloin tällöin. Meillä konnat tykkää lohestakin. Pitää vain muistaa pestä mahdolliset "makua antavat suolat" pois katkiksista;)
- emme22
Hei.Mulla on maakilppari hoidossa eikä ole kakinnut 3vkon,olen antanut kylpyjä liikuntaa ja parafiiniöljyä eikä tehoa mitä teen.auttakaa ja onko huolen aihetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4391918- 1501247
- 701144
- 901141
- 1141137
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176994- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664