Laajakaista on ollut talossa jo 3 viikkoa ja se pelaa hyvin. Rekisteröidyin Elisan ohjeen mukaisesti Oma Elisa -palveluun, mutta en vieläkään pääsee luomaan sähköpostiosoitetta, koska laajakaistatietoni eivät ole päivittyneet. Ohjeessa puhutaan LP-alkuisesta tunnuksesta, mutta mihin ihmeeseen se pitäisi syöttää?
Tätä samaa ilmoitusta pukkaa viikosta toiseen:
"Laajakaistatietosi päivittyvät Oma Elisa palveluun muutaman vuorokauden viiveellä. Yritäthän myöhemmin uudelleen."
Laitoin meiliä Elisan tukeen - tuloksetta.
Kyllä ottaa aivoon tällainen. Ehkäpä pitää ottaa Soneran laajakaista, tosin täällä sen saa vain mokkulan kautta.
Missä viipyy Elisan sähköposti
5
1112
Vastaukset
- kertoi jo...
heti ollaan vaihtamassa toimittajaa jos ei saada sähköpostia käyttöön...
Helpoin tapa on yleensä tehdä esim. gmailiin (tai vastaavaan) tili ja sitä voi käyttää missä ja millä vaan, riippumatta kuka toimittaa laajakaistan...- Odottelija..
...jos asiakas haluaa käyttää liittymään kuuluvaa sähköpostipalvelua? Siitähän asiakas joka tapauksessa maksaa.
- se ole liikaa
Odottelija.. kirjoitti:
...jos asiakas haluaa käyttää liittymään kuuluvaa sähköpostipalvelua? Siitähän asiakas joka tapauksessa maksaa.
vaadittu.
Mutta voihan asiakaskin ajatella ihan itse ja käyttää odotusaikana
tarjolla olevia ilmaisia, hetivalmiita vaihtoehtoja. - Odottavan aika on pi
se ole liikaa kirjoitti:
vaadittu.
Mutta voihan asiakaskin ajatella ihan itse ja käyttää odotusaikana
tarjolla olevia ilmaisia, hetivalmiita vaihtoehtoja....pitäisi näkyä meiliasetuksen Oma Elisa -palvelussa. Näin luvattiin Elisan asiakaspalvelusta ja pahoiteltiin viivettä.
Hassua, että vuonna 2002 - siis 8 vuotta sitten - Elisan systeemit toimivat paljon paremmin. Silloin meili toimi heti ilman kikkailuja ja asetukset ja tunnukset tulivat kirjeitse. Odottavan aika on pi kirjoitti:
...pitäisi näkyä meiliasetuksen Oma Elisa -palvelussa. Näin luvattiin Elisan asiakaspalvelusta ja pahoiteltiin viivettä.
Hassua, että vuonna 2002 - siis 8 vuotta sitten - Elisan systeemit toimivat paljon paremmin. Silloin meili toimi heti ilman kikkailuja ja asetukset ja tunnukset tulivat kirjeitse.tarkastus onko asiakkaan päätelaitteeseen intternet yhteyttä mittaus aika noin 3--5 min tunti veloitus tuli 945 euroa elisa ei ole vastannut kyselyyn kohtuuttomasta laskutuksesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722