Aloitteet

Vaaltuustoaloitteet ja kuntalaisten aloitteet saatetaan nyt valtuuston tietoon.
Kuten huomaatte jonkun aloitteen kohdalla asia on keskeneräinen koskien jopa vanhuspoliittiseen ohjelmaan antamaani lausuntoa ja tiedustelua.
Eli tuollaisiin ohjelmiin pyydetyillä lausunnoilla ei ole merkitystä koska kaikkia asioita ei ole edes siihen mennessä käsitelty eikä huomioitu kun valtuusto jo lyö lukkoon asiat.
Tällainen toiminta on virkamiesten ja niiden toimijoiden ylimielisyyttä kansaa kohti yleisesti ei yksin minua kohtaan joten sivistystoimi herätys sekä vanhuspoliittisen ohjelman vetäjät.MK

30

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säilyke hyvä

Mihin kotosi kaupoista venäläinen saira säilykekalatuote?
      Sairapaloja öljyssä, oli erinomainen kalasäilyke ja liekö sekin kepun syytä että markkinoilta sekin poistettiin?

• 12+9-9

Mites kuumasavulohen saa säilymään kuumana? Saunan kiukaallako?

• H2O+CO3

Kerran ostaessani Abban silliä purkissa oli pää ja häntä!
      Mainoksessa mainostivat ettei purkissa ole päätä eikä häntää!
      Kyllä otti pattiin.

• Taa on tahallista häiriköintiä joka ei liity asiaan.

• L Y Henne
        markkukorpinen kirjoitti:

Taa on tahallista häiriköintiä joka ei liity asiaan.

Taa on lyhenne tahallisesta häiriköinnistä. Ei liity asiaan.

• puolue..
        L Y Henne kirjoitti:

Taa on lyhenne tahallisesta häiriköinnistä. Ei liity asiaan.

Kepulaisethan ei tunnetusti osta säilykekalaa, mutta syövät sitä kyllä hanakasti, jos saavat sellaista mm Lahjuksina !

• puolue.. kirjoitti:

Kepulaisethan ei tunnetusti osta säilykekalaa, mutta syövät sitä kyllä hanakasti, jos saavat sellaista mm Lahjuksina !

Koska minun katiskassa ei milloinkaan tahtonut olla kalaa kun ilmeisesti oli yhteinen katiska minä kuitenkin luvalla.

Mutta voinetko osittaa todeksi,että olisit minua esim lahjonut kalalla? joten tuollaiset heitot on vailla jopa järven pohjaa.MK

Mutta todettakkon kuitenkin,että nyt oli kysymys kuntalaisten tekemistä aloitteista, joita minäkin olen tehnyt.MK

• H2O+CO3

Koska minun katiskassa ei milloinkaan tahtonut olla kalaa kun ilmeisesti oli yhteinen katiska minä kuitenkin luvalla.

Mutta voinetko osittaa todeksi,että olisit minua esim lahjonut kalalla? joten tuollaiset heitot on vailla jopa järven pohjaa.MK

Mutta todettakkon kuitenkin,että nyt oli kysymys kuntalaisten tekemistä aloitteista, joita minäkin olen tehnyt.MK

HK:n sinisessä on kuulemma samaa hometta kuin uimahallin lauteissa.
        Liekö fossiiligalleriasta päässyt ilmastointia pitkin itiöt leviämään lauteitten alle?

• set suuri
        H2O+CO3 kirjoitti:

Liekö fossiiligalleriasta päässyt ilmastointia pitkin itiöt leviämään lauteitten alle?

On näköjään kupattu tästäkin ketjusta setsruurin toimesta. Kellähän pikkukepulilla on enerkiaa ilmoitella asiattomista viesteistä.

• kepu..
        H2O+CO3 kirjoitti:

Eihän uimahalliin ole jäänyt mitään muuta kun Kepuhometta sinne alaosiin!

• H2O+CO3 kirjoitti:

Juuri tänään kävin ja ei pidä pakkaansa joten asiantonta on arviosi ja halveeraat nyt tarjouksessa olevia tuotteita sekä myöskin uimahallin kävijöitä ja henkilökuntaa ja ketä vielä.
        Joten olet todella....asiaton.

• kytis idis

Juuri tänään kävin ja ei pidä pakkaansa joten asiantonta on arviosi ja halveeraat nyt tarjouksessa olevia tuotteita sekä myöskin uimahallin kävijöitä ja henkilökuntaa ja ketä vielä.
        Joten olet todella....asiaton.

Kun päivystät näitä ainoita sivuja vielä toistaiseksi, niin kerrotko kuinka ehkäiset hartia ja niskasärkyjä. Mahtaa olla rankkaa vahata vuorokausi tolkullä näyttöpäätettä. Vai kuis.

• kytis idis kirjoitti:

Kun päivystät näitä ainoita sivuja vielä toistaiseksi, niin kerrotko kuinka ehkäiset hartia ja niskasärkyjä. Mahtaa olla rankkaa vahata vuorokausi tolkullä näyttöpäätettä. Vai kuis.

Mulla on kostit kun katton pankkitiliä ja siellä on joskus tullu jotakin niin pyöritän hartioita niinkuin kylän kauppias kun kassakone kilahti, Mutta on tuota kyllä käyty jumpassa tänäänkin sotaveteraanien kuorossa yhdessa aina jumpataan ja vielä sitten on hirviän hyvät hierovat suihkut uimahallis paremat kun joku rasvan levitys josta pitää maksaa vielä. Mutta tiedätkö kun lähtee elämän virta ja rauhoittuminen niin vot ei pyörikelyä ajatusten kanssa. työtä jotakin ja iloinen mieli musiikkia jotakin MK

• kytis idis

Mulla on kostit kun katton pankkitiliä ja siellä on joskus tullu jotakin niin pyöritän hartioita niinkuin kylän kauppias kun kassakone kilahti, Mutta on tuota kyllä käyty jumpassa tänäänkin sotaveteraanien kuorossa yhdessa aina jumpataan ja vielä sitten on hirviän hyvät hierovat suihkut uimahallis paremat kun joku rasvan levitys josta pitää maksaa vielä. Mutta tiedätkö kun lähtee elämän virta ja rauhoittuminen niin vot ei pyörikelyä ajatusten kanssa. työtä jotakin ja iloinen mieli musiikkia jotakin MK

Semmonen omakehu ketju. Minä Markku Korpinen.
        Mulla on kostit kun katton pankkitiliä ja siellä on
        tuosta jatka ilman minää, jookos

• kytis idis kirjoitti:

Semmonen omakehu ketju. Minä Markku Korpinen.
        Mulla on kostit kun katton pankkitiliä ja siellä on
        tuosta jatka ilman minää, jookos

Voi ku pientä ärsyttää, piruuttani höpisen,
        Kuitenkin joskus huvitti kaupassa käydessä kauppiaan hyvä olo kun kassakone kilahti niin hartiat pyörähti se oli vitsi älä ole tosikko.
        Mutta kun muut ei kehu niin ainakin aikanaan Baarin kissa sekin nauku markkuu näin sano sukulaas akka pohjanmaalta kun kävivät täällä sano jotta kaikki sut tuntoo tua kissakin.

Muuten kun on nyt se aika että on kissan kusia niin laittakaa appelsiininkuoria portahien viereen jotteivat kuseksi joku eherotti jotta saappaisiin jottei kisat kuse kintuille.
        ALOITTEET
        Kintuusta puheenollen aloite koski Diabettikojen jalkojen hoitoa ja se oli myös aloitteessani sekä myös vanhuspolittiseen ohjelmaan lausunto ja siihen asiaaan ei ole vielä ehditty vastata kuten huomaatte nämä aloitteet on nyt valtuuston käsittelyssä.MK

• sateinenpäivä

Voi ku pientä ärsyttää, piruuttani höpisen,
        Kuitenkin joskus huvitti kaupassa käydessä kauppiaan hyvä olo kun kassakone kilahti niin hartiat pyörähti se oli vitsi älä ole tosikko.
        Mutta kun muut ei kehu niin ainakin aikanaan Baarin kissa sekin nauku markkuu näin sano sukulaas akka pohjanmaalta kun kävivät täällä sano jotta kaikki sut tuntoo tua kissakin.

Muuten kun on nyt se aika että on kissan kusia niin laittakaa appelsiininkuoria portahien viereen jotteivat kuseksi joku eherotti jotta saappaisiin jottei kisat kuse kintuille.
        ALOITTEET
        Kintuusta puheenollen aloite koski Diabettikojen jalkojen hoitoa ja se oli myös aloitteessani sekä myös vanhuspolittiseen ohjelmaan lausunto ja siihen asiaaan ei ole vielä ehditty vastata kuten huomaatte nämä aloitteet on nyt valtuuston käsittelyssä.MK

ja se panee kehuskelut vimmaansa, ei sille loppua näy.

• kansalaisaloite

Olisko kukaan samaa mieltä että Lieksan ns maineesta pääsee ainostaan nimeä muuttamalla !

Nimi aloite kehiin ja ehdotuksia uudeksi nimeksi !

• Nimeä vaihtamalla ei asiat tule sen paremmaksi se on kuin vetäisi vällyt korviin,Onhan noista kuntien yhdistymisistä puhutta ja ehdotettu jopa nimeä kummastakin kaupungista eli alkupää Lie Lieksasta ja loppupää Mes eli Nurmes niin syntyy sana ja uusi nimi pitäjälle Liemes. Olisiko sitten kunnan vaakuna soppakauha.MK

• markkukorpinen kirjoitti:

Nimeä vaihtamalla ei asiat tule sen paremmaksi se on kuin vetäisi vällyt korviin,Onhan noista kuntien yhdistymisistä puhutta ja ehdotettu jopa nimeä kummastakin kaupungista eli alkupää Lie Lieksasta ja loppupää Mes eli Nurmes niin syntyy sana ja uusi nimi pitäjälle Liemes. Olisiko sitten kunnan vaakuna soppakauha.MK

Niin kohathan sitä soppaa taas tarjotaan kansalle mutta vaakunan soppakauha on kulhossa jossa on ainoastaan vettä pielisestä joka on kansalle annetavaa kalakeittoa, hieman Laihialaisittain kalakeittoa jossa kala on uinut.MK

• Nacl

Niin kohathan sitä soppaa taas tarjotaan kansalle mutta vaakunan soppakauha on kulhossa jossa on ainoastaan vettä pielisestä joka on kansalle annetavaa kalakeittoa, hieman Laihialaisittain kalakeittoa jossa kala on uinut.MK

Palataanpa asiaan!

Eilisessä Lieksan lehdessä oli Atrian punainen lenkki 99 snt/kpl. Ostinkin sata kiloa kyseistä lenkkiä perunamaalle lannoitteeksi, sillä kuka ilkeää tuollaista paskaa suuhunsa laittaa.
        Laitoin kaupan eri puolille ikään kuin hajusteeksi avattuja makkarapaketteja piiloon muistaakseni 68 kpl. Mahtaa viikon sisällä kaupasta asiakkaat kaikota lidliin laaturuokaa ostamaan, sillä kukapa kehtaa käydä kaupassa joka haisee huonosti pestylle... lle.

• Nacl kirjoitti:

Palataanpa asiaan!

Eilisessä Lieksan lehdessä oli Atrian punainen lenkki 99 snt/kpl. Ostinkin sata kiloa kyseistä lenkkiä perunamaalle lannoitteeksi, sillä kuka ilkeää tuollaista paskaa suuhunsa laittaa.
        Laitoin kaupan eri puolille ikään kuin hajusteeksi avattuja makkarapaketteja piiloon muistaakseni 68 kpl. Mahtaa viikon sisällä kaupasta asiakkaat kaikota lidliin laaturuokaa ostamaan, sillä kukapa kehtaa käydä kaupassa joka haisee huonosti pestylle... lle.

kaverilla mielikuvitus laukkaa ja mitenkä sitten hän toimii on jopa ympäristöterroria mutta tässä tapauksessa lienee vaan suun mausteeksi jauhamista.MK

• a loite

kaverilla mielikuvitus laukkaa ja mitenkä sitten hän toimii on jopa ympäristöterroria mutta tässä tapauksessa lienee vaan suun mausteeksi jauhamista.MK

SE vaan vettä sattaa. Minkähän alotteen vässäisi. Jos vaikka aloitelaatikon aloitteen.

• a loite kirjoitti:

SE vaan vettä sattaa. Minkähän alotteen vässäisi. Jos vaikka aloitelaatikon aloitteen.

Eli minulla alkaa tuosta emännän aloitteesta polkupyörän huoltohommat jus eikä melekeen silloo se on tehty kun ei jätä huomiseen.MK

• uusi aloite

Nimeä vaihtamalla ei asiat tule sen paremmaksi se on kuin vetäisi vällyt korviin,Onhan noista kuntien yhdistymisistä puhutta ja ehdotettu jopa nimeä kummastakin kaupungista eli alkupää Lie Lieksasta ja loppupää Mes eli Nurmes niin syntyy sana ja uusi nimi pitäjälle Liemes. Olisiko sitten kunnan vaakuna soppakauha.MK

Kun itse ehdottaa ja itse vastaa niin keskustlu käydään ihan jossakin muualla ? Monen kunnan yhdistyessä ei olla ajateltu uutta nimeä tarpeeksi ja sen tuomia hyötyjä. Nyt voisi kaikki palstalla vierailevat ottaa kantaa nimen vaihtoon ja siten antaa oman panoksensa keskusteluun !

• Cu+Mg= rikkikiisu

Unohdin mainita, että niistä tarjouslenkeistä saa kivan näköistä ympäristötaidetta kun lauttaa lenkin puolikkaita leikatun pensasaidan oksan tynkiin ikäänkuin makkaratikkuun, kulopalon sattuessa makkarat paistuu itsestään mikäli varikset ja köyhät naapurit eivät syö niitä sitä ennen.
        Aikoinaan savottakämpällä metsurit grillasivat kokonaisen porotokan ko menetelmällä.

• Manhattanvaara
        uusi aloite kirjoitti:

Kun itse ehdottaa ja itse vastaa niin keskustlu käydään ihan jossakin muualla ? Monen kunnan yhdistyessä ei olla ajateltu uutta nimeä tarpeeksi ja sen tuomia hyötyjä. Nyt voisi kaikki palstalla vierailevat ottaa kantaa nimen vaihtoon ja siten antaa oman panoksensa keskusteluun !

Voisin ehdotta HOMETOWN !

Olisi naseva ja kaikille helppo sanoa !

• Kumin Kaima
        Manhattanvaara kirjoitti:

Voisin ehdotta HOMETOWN !

Olisi naseva ja kaikille helppo sanoa !

Miten olisi Manhattuvaara ?

• Kumin Kaima kirjoitti:

Miten olisi Manhattuvaara ?

Monta ehdotusta taitaa tulla aivan kuin aikanaan ravintolan eri tiloista miesten Wc oli myös yrjölä
        paikanimiä oli jo ravintolaan tulessa läpikäytävä ja parketti taisi olla Jaakonvaara mutta oliko sitten myöskin tätinsuo jossakin tilassa, sellainenkin suo on Lieksassa

• Call Me AL

Monta ehdotusta taitaa tulla aivan kuin aikanaan ravintolan eri tiloista miesten Wc oli myös yrjölä
        paikanimiä oli jo ravintolaan tulessa läpikäytävä ja parketti taisi olla Jaakonvaara mutta oliko sitten myöskin tätinsuo jossakin tilassa, sellainenkin suo on Lieksassa

Mikä on MK sinun UUSI NIMI ehdoitus ?

• Call Me AL kirjoitti:

Mikä on MK sinun UUSI NIMI ehdoitus ?

Eikö tämä toteamus ole hyvinkin nykyaikaista kielenkäyttöä" ei vähenpää kiinnosta"
        Kyllä meidän pärjääminen ei ole nimestä kiinni, olen nähnyt niin paljon elämässäni nimimuutoksia ja aina niitä ollaan mulkkaamassa ja taasen niin monimutkaiseksi ettei kansa pysy perässä se on ollut koulu ja sairaalamaailmassa hyvinkin tuttua ja onko sitten asiat tulleet sen kummenmaksi?
        Mielestäni noilla asioilla askarrelaan ja siten Lieksalaisten hyvinvointi jää sivuseikaksi ja kuitenkaan ei tule lasta ei paskaa siis ei mitään saada ponnistettua MK

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5558
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      490
      2543
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1379
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1375
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1089
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      964
    7. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      882
    8. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      877
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      863
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      194
      807
    Aihe