Olen jo jonkin aikaa etsinyt ns. intin sipulisäkkiä. Idea on siinä, että säkin saisi pieneen tilaan rinkan pohjaan kun sitä ei tarvita ja siihen olis esim. kätevä sulloa likapyykit. Säkissä tulisi myös olla olkahihna jotta sitä saisi käyttää kätevästi päiväreppuna. Jos joku tietää mistä saisin tilattua/ostettua olisin kiitollinen.
Vastaukset 3
- tiedoksi
Armeijassa ei ole sipulisäkkiä vaan varustepussi.
- varustevääpeli
Esim. Varusteleka ja muut armeijan varusteita muutenkin myyvät kaupat. Salaisessa Agentissa oli joskus. Samoin Hämeenlinnassa siellä linnankasarmin ulkonurkassa olevassa kaupassa näkyi olevan.
Ja edelliselle vastaajalle: Sipulisäkki oli ennen 90-lukua ihan yleisesti käytetty termi armeijan "selkärepusta". Siihen kun ei pystynyt pakkaamaan mitään niin, että se ei olisi painanut selkää tai ollut jotenkin muuten oudonoloinen kannettaessa. - taika54
tikkis,hml,lyly
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17975- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44858Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607