Eroon mustasukkaisuudesta ex-puolisoa kohtaan

Mustat sukat

Lyhyesti: erosin naisesta jonka kanssa oltiin yhdessä toistakymmentä vuotta ja nyt kun oli hänen vapaa viikonloppu, meinasin seota kun ajattelin mitä kaikkea voi tapahtua.
Hänestä on tullut kova flirttailemaan ja hän on minua pettänyt ja olen melko varma että nyt kun on vapaat kädet, niin sattuu ja tapahtuu.
Tiedän että eron jälkeen ihminen on vapaa tekemään mitä haluaa, niin miten helvetissä tästä mustasukkaisuudesta pääsee eroon?
Turha sanoa että älä ajattele, ei se oo niin yksinkertaista.

9

1494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin_seon

      ajan kanssa. ei oikein muuten. anna ajan kulua ja tunteiden myllertää, mutta järä exä rauhaan, anna sekoilla minkä ehtii. ajan kanssa olo helpottaa piiiikkuhiljaa.

      • rr

        huorien perään kannata haikailla, ne ei häpee mitään eikä niitä pidättele mikää, unohda.


    • Jennnnnieer

      Älä näytä mustasukkaisuuttasi exälle .. hän vain nauttisi siitä. Voin olla varma, että jos eksäsi menee heti puuhiiin, hän koittaa vain kostaa sinulle. Ja näin ollen jos et välitä paskan vertaa hänen puuhistaan, niin kohta hän on jo itkemässä perääsi.

    • minä vaan

      Olette eronneet, joten jos hän tekee 'jotain', niin ei se ole silloin pettämistä. Hänhän on vapaa.

      • myyr

        Miten tämä tieto auttaa mustasukkaisuuden tunteisiin?


    • tuskin olet

      Miten voi olla mustasukkainen jos on halunnut eroon ihmisestä? Halunnut eroon, kokenut sen tarpeellisena ja hankkinut energian ja toteuttanut sen sekä sen jälkeen elänyt jo elämäänsä ja sitten muka mustasukkainen, en usko. Ei voi käsittää. Eikö silloin pitäisi olla tilanne, että toinen ihminen tai hänen toilauksensa eivät voi vähempää kiinnostaa.

    • mustis myös

      Ymmärrän alkuperäistä kirjoittajaa. Ihmisellä kun on tunteet, jostain syystä vain jotkut voi kokea että eivät jaksa enää yhdessä ja erotaan. Vaikka itse vastustan viimeiseen asti eroa. Mutta ne tunteet, toiseen on kiintyny kovasti vuosien aikana...sisin myllertää vielä eron jälkeenkin....ajan kanssa helpottaa...itse olen sairaan mustasukkainen miehestäni ja nyt hän on puhunutkin erosta kun ei jaksa ainaisia epäilyjäni, haluaisin päästä eroon mustasukkaisuudesta, siis todella! mut se ei ole niin helppoa...Varsinki ihminen jolla on hylkäämis, pettämis-haavoja, on niin rikkirevitty sisältä että voi olla vaikea luottaa ja jo jos oma mies näkee telkkarissa toisen naisen, se voi sattua...mut silti alitajuisesti pelkää toisen menettämistä kun itse jatkuvasti epäilee eikä se tietenkään ole oikein, on vain niin epävarma vaikka ei saisi olla..vain samoin ajattelevat kaiketi voi ymmärtää....

      • Tumppi3_

        Mulla on samanlainen ongelma - erottiin jo yli kuukausi sitten, mutta mielikuvat tyttöystävän viikonloppureissuista pyörii mun päässä. Sillä on jo ollut muita, joten sekään asia ei tulisi uutena, mutta silti toi mustasukkaisuus sisällä tuntuu aina välillä kasvavan sietämättömäksi. Kyllä mä ymmärrän ettei hän oo mun omaisuutta enää jne., mutta ei se tieto helpota tätä tunnetta yhtään.

        Asiaa pahentaa vielä se, että tiedän hänen haluavan jonkinlaista kostoa mulle meidän eron jälkeen. Mä luulen että se iskis varsin mielellään mun jonkun sinkkukaverin yöseuraksi lisätäkseni mun tuskaa entisestään.

        Eikä asiaa toki helpota yhtään se että noista reissuista on sitten vielä jotain kuvia facebookissa, joita joudun näkemään. FB-kavereita me ei sentään enää olla, mutta entisten yhteisten tuttujen kautta kuitenkin jotain tietoa aina valuu mullekin asti. Jos en kuulis hänestä mitään enkä saisi edes tietoa mistään tällaisista ryyppyreissuista, niin varmaan mielikin olisi paljon rauhallisempi.


      • nonono
        Tumppi3_ kirjoitti:

        Mulla on samanlainen ongelma - erottiin jo yli kuukausi sitten, mutta mielikuvat tyttöystävän viikonloppureissuista pyörii mun päässä. Sillä on jo ollut muita, joten sekään asia ei tulisi uutena, mutta silti toi mustasukkaisuus sisällä tuntuu aina välillä kasvavan sietämättömäksi. Kyllä mä ymmärrän ettei hän oo mun omaisuutta enää jne., mutta ei se tieto helpota tätä tunnetta yhtään.

        Asiaa pahentaa vielä se, että tiedän hänen haluavan jonkinlaista kostoa mulle meidän eron jälkeen. Mä luulen että se iskis varsin mielellään mun jonkun sinkkukaverin yöseuraksi lisätäkseni mun tuskaa entisestään.

        Eikä asiaa toki helpota yhtään se että noista reissuista on sitten vielä jotain kuvia facebookissa, joita joudun näkemään. FB-kavereita me ei sentään enää olla, mutta entisten yhteisten tuttujen kautta kuitenkin jotain tietoa aina valuu mullekin asti. Jos en kuulis hänestä mitään enkä saisi edes tietoa mistään tällaisista ryyppyreissuista, niin varmaan mielikin olisi paljon rauhallisempi.

        millä oikeutuksella edes enääkutsut jotain entistä tyttöystäväksi? Ei ole sulle tyttöystävä. Kannattaa pitää huolta vain omista asioistaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe