Vaiko täysin kädettömiä?
Miten ihmeessä voi nousta tämmönen haloo jos parina päivänä ei kaupasta saa joitain tiettyjä valmisruokia tai leipiä?
Eikö ihmiset osaa enää itse tehdä ruokia tai leipoa?
Käykää hyvät ihmiset jos vaan mahdollista ostoksilla lähiruokakaupassa/torilla niin saatte erinomaiset raaka-aineet ruuanlaittoa varten.
Toivottavasti edes osa oppi nyt myös ostamaan pienempien leipomoiden tuotteita, kun onneksemme niitä halpoja sahanpuruleipiä ei ollut tarjolla joka paikassa.
Meikäläinen jos syö leipää, niin se on kyllä alle 10 km etäisyydellä samana päivänä leivottua.
Ikuna en koske niihin valmiisiin marinaadiliemessä lilluviin lihanpaloihin, lukekaapa joskus mitä kaikkea ne sisältävät, yöks :/
Harmi kun lähituotannosta ei löydy lisäaineettomia makkaroita, lähimmät kaupasta saatavat valmistetaan Kankaanpäässä.
Peukalo keskellä kämmentä?
6
262
Vastaukset
olettaisin olevan kyseessä. Kaikki oppivat laittamaan ruokaa eihän se peukalo keskellä kämmentä voi olla esteenä...sopii hyvin esim. maun tarkastamissormeksi. Mä kun en tykkää kun keskarilla maistetaan ;D
En osta minäkään valmiiksi marinoituja tuotteita.maistamiseen lusikka ;) Sen jälkeen ku aloin lukemaan tuoteselosteita on ostosten valikoima kaventunut voimakkaasti, ostoskassissani ei ole koskaan valmisruokia.
BonnieBonBon kirjoitti:
maistamiseen lusikka ;) Sen jälkeen ku aloin lukemaan tuoteselosteita on ostosten valikoima kaventunut voimakkaasti, ostoskassissani ei ole koskaan valmisruokia.
meinaan se lusikka :D Tämä juttu juontaa erääseen kokkiohjelmaan, josta se jäi ärsytykseksi tuonne korvien väliin.
Valmisruokaa kannattaa karttaa, mutta minkäs teet kun melkein kaikki tuotteet ovat ns. epäpuhtaita tältä pohjalta :/ Lisäaineettomia, mitä tarjolla kuluttajille ?
kauppiaiden nostattama haloo...markkinakikka :))
Juu ei tuu paniikkia vaikka kaupoista leipä loppuisikin, osaan pyöräyttää pellisllisen sämpylöitä, jopa ruisleipäkin onnistuu. Eikä haittaa tippaakaan vaikka eineshyllyt ammottaisivat tyhjinä.- pirpzuzeiccu
en syö leipää, joka on alle 10 km etäisyydellä samana päivänä leivottu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530