Kärppä Dynastia

Hantsu1

Mua ärsyttää tuo, että Kärppien rahoista puhutaan aina. Tässä on kuitenkin kyse jääkiekosta ja pelaamisesta eikä rahasta. Ja se Kärppien raha on kyllä ansaittu kovalla työllä. Ei sitä rahaakaan olisi ilman niitä mestaruuksia.
Nuo teidän jutut kuulostavat ikävä kyllä melko katkerilta. Jos sitä rahaa on, niin miksi sitä ei saisi käyttää?
Ja turha puhua mistään ostopelaajista, Kärpistä tulee PALJON lahjakkaita junioreita, niitä ei millään rahalla osteta. Täällä on ammattitaitoista porukkaa joka tekee kovaa työtä jääkiekon eteen, ja mikä tärkeintä, sitä työtä tehdään suurella sydämellä.
Mun mielestä on ihan hyvä et nyt taas välillä joku muu seura voittaa mestaruuden, saadaan sitä RAHAA taas uusille joukkueille ja sitä kautta Suomeen toivottavasti laadukasta juoniorityötä ja muutakin työtä jääkiekon hyväksi. Sitä tarvitaan muuallakin kuin Oulussa.

Kärpät on 2000-luvun menestynein joukkue, eikä minusta Dynastia-nimessä ole mitään pahaa. Se vain kertoo, että Kärpät on luonut hienon organisaation joka tuottaa tulosta. Toivottavasti myös muita joukkueita onnistaa, ettei tarvitse täällä katkerana itkeä aina joka asiasta.

19

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jypifani

      ongelmana tahtoo olla se, että jos jossain paikkakunnalla tehdään hyvää työtä, esim. Oulussa tai nykyään Jyväskylässä niin heti ilmestyy miljoona paskanjauhajaa joilla on tarve dissata kaikkea mahdollista.

      Ilmeisesti kuitenkin pelaajien keskuudessa vaikka Jyp tai kärpät ovaa kovaa valuuttaa joihin on kova veto. Eiköhän se kerro kuitenkin asioista enemmän kuin nämä räksyttäjät täällä keskustelupalstoilla.

      Tsemppiä vaan sinne Ouluun, tuolla joillain paikkakunnilla pitäisi ymmärtää myös se että kun asioita tekee hyvin ja saa menestystä niin rahakin seuraa mukana.

      Näin se on nykyään täällä Jyväskylässäkin. Onnea kärpille myös tulevaisuudessa, joskus pärjätään ja joskus ei, organisaatioiden kannalta lienee tärkeintä se, että menestys on pitkäkestoisempaa eikä pelkästään yhden kauden tähdenlento. Aivan kuten teillä siellä oulussa on ollut jo pidempään.

    • Oulusta..

      Näinhän asia on. Oulussa on osoitettu ettei se menestys ollut pelkkä yhden tai kahden kauden tähdenlento. Toivotaan, että Kärpät pystyy jatkamaan hyvää menestystä. Se ei tarkoita sitä, että joka vuosi täytyy voittaa sitä kultaa. Se tarkoittaa sitä, että pysytään kärjen tuntumassa ja saadaan aikaan KEHITYSTÄ esim. junioreiden kautta.

      Se on minusta Jokerien ja Kärppien ero, että Kärpät on rahan ohella myös pystynyt menestykseen. Jokerit ovat ikävä kyllä olleet jo useamman vuoden pimennossa.

      Minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään Jokereita vastaan ja nyt jopa ymmärrän paremmin Jokerifaneja. Rahajoukkueeksi haukkuminen on ärsyttävää. Mutta se on todellakin selvä osoitus siitä, että ne kannattajat joiden oma joukkue ei pärjää tai jolla ei ole rahaa, ovat katkeria.

      Ei rahaa ilman menestystä mutta ei myöskään menestystä ilman rahaa.
      Asiat ovat täällä Oulussa hyvin niin kauan kun peli kulkee ja raha on toissijainen asia :)

      Täällä todellakin pelataan suurella sydämellä!

    • aika hyvin...

      kräpät pärjää, vakkei ne ryöstä ku puolen suomen juniorit (eli sen POHJOOOOOOOOOOOOOISEN puolen) muutamalla lätkästagalla ja erkkarullalla!

      • PErtsa1r

        Kyllä niitä junnuja muuallekin menee ku Kärppiin (M.Granlund). Eli ketkähän niitä varkaita todellisuudessa on?
        Ei mulla ainakaan mitään sitä vastaan olis vaikka kaikki Ivalon juniorit menis vaikka TPS:ään pelaamaan, jos siellä vaan sais hyvää valmennusta.


      • Granlund lähti,
        PErtsa1r kirjoitti:

        Kyllä niitä junnuja muuallekin menee ku Kärppiin (M.Granlund). Eli ketkähän niitä varkaita todellisuudessa on?
        Ei mulla ainakaan mitään sitä vastaan olis vaikka kaikki Ivalon juniorit menis vaikka TPS:ään pelaamaan, jos siellä vaan sais hyvää valmennusta.

        koska ei ollu tyytyväinen niihin pariin stagaan ja erkkarulliin?

        Autokauppias Junno vaikuttaa olevan tyypillinen rehellinen POHJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOISEN mies. ;p


      • Unohtuiko?
        PErtsa1r kirjoitti:

        Kyllä niitä junnuja muuallekin menee ku Kärppiin (M.Granlund). Eli ketkähän niitä varkaita todellisuudessa on?
        Ei mulla ainakaan mitään sitä vastaan olis vaikka kaikki Ivalon juniorit menis vaikka TPS:ään pelaamaan, jos siellä vaan sais hyvää valmennusta.

        "" Ei mulla ainakaan mitään sitä vastaan olis vaikka kaikki Ivalon juniorit menis vaikka TPS:ään pelaamaan, jos siellä vaan sais hyvää valmennusta. ""

        Onko Turussa mielestäsi huonoa valmennusta?? Muistatko kenen opeilla ja valmennuksella Kärpät nousi liigaan divarista???!! Mistä kaupungista on kotoisin Suomen menestynein kiekkovalmentaja? Entä Sm-liigan menestynein seurajoukkue??


      • anteeksittant
        Unohtuiko? kirjoitti:

        "" Ei mulla ainakaan mitään sitä vastaan olis vaikka kaikki Ivalon juniorit menis vaikka TPS:ään pelaamaan, jos siellä vaan sais hyvää valmennusta. ""

        Onko Turussa mielestäsi huonoa valmennusta?? Muistatko kenen opeilla ja valmennuksella Kärpät nousi liigaan divarista???!! Mistä kaupungista on kotoisin Suomen menestynein kiekkovalmentaja? Entä Sm-liigan menestynein seurajoukkue??

        Joo, anteeksi vähän huonosti kirjoitin tuon viestin. Siis en tarkottanu ettei Turusta saa hyvää valmennusta. Tarkotin vaan et kunhan sitä hyvää valmennusta saa niin mulle on aivan sama mihin ne menee. Ei ollut tarkoitus vähätellä Turkulaisten valmennustaitoja.


      • Pohojosen miäs

        Sanoppas montako oulun..tai sanotaan ii:n yläpuolelta lähtenyttä junnua on pelannu kärppien edustuksessa? Aho,Koivisto...niiiin onkohan muita???Eli eipä kovin monta :-D


      • Pohjolan akka
        Pohojosen miäs kirjoitti:

        Sanoppas montako oulun..tai sanotaan ii:n yläpuolelta lähtenyttä junnua on pelannu kärppien edustuksessa? Aho,Koivisto...niiiin onkohan muita???Eli eipä kovin monta :-D

        Sanoppas montako rullaa erkkaa ja kuinka monta mailaa ne saa palkkioks yhdestä kaudesta? Ei varmaan kovin montaa :-D


    • TPSläinen

      Kärppä-organisaatio toimii ihan hyvin. Ainut puute on se, et junnuille ei anneta tarpeeks peliaikaa. Junioreita pitäis nostaa aikasemmin kokoonpanoon et ne sais pelikokemusta SM-liigatason peleistä vaikka edes neloskentässä. Sit ku ne pystyy ratkaisuihin niin rohkeesti 1. ja 2. kenttiin pelaamaan.

      Kyllä niitä vahvistuksiakin tarvitaan mut mielellään mentäis omalla väellä niin pitkälle ku pystyy.

      Ehkä ne puolen suomen juniorit tulee Kärppiin ihan sen takia, et siellä tehdään hyvää juniorityötä. Mun mielestä se on hyvä homma.

      Kannattaa ajatella jääkiekkoa ihan koko maan laajusesti eikä tuijotella pelkästään sitä oman joukkueen toimintaa. Hyvä junnutoiminta eri joukkueissa on loppujen lopuksi eduksi koko Suomen jääkiekkoilulle.

      Eli täältä ne rahajoukkueeksi haukkujat vois häipyä jos ei tajua mistään mitään. Kateus on tosi rasittavaa.

      • jep jep

        3,5 millii kankkulan kaivoon!


    • 10-luku

      2000-luku meni jo!

      • Jovne

        öö...eiköhän vielä ole ihan 2000-luku, se luku vaihtuu sitte vuonna 2100
        Kannattais miettiä vähän ennen ku haukkuu toista pahviksi.


      • juuuughhhh

        2000-luku meni jo.....jahas ajantaju vähän hämärtynyt tällä yhellä kaverilla....vuosi sadat ja vuosikymmenet hiukan hukassa...mutta annetakoon se hänelle anteeksi;)


      • 10-luku
        Jovne kirjoitti:

        öö...eiköhän vielä ole ihan 2000-luku, se luku vaihtuu sitte vuonna 2100
        Kannattais miettiä vähän ennen ku haukkuu toista pahviksi.

        70-luku,80-luku,90-luku,00-luku..... NYT 10-luku!!!


    • 18

      Rahaahan Kärpillä ei olisi ilman maantieteellistä sijaintiaan. Siitä se joukkueen menestys on tullut.

      • klojos

        Maantieteellisellä sijainnillako mestaruudet voitetaan ja rahat kerätään, oisko noin helppoa? Eiköhän se ole kovan työn ja hyvän bisnes vainun tulosta että rahaa on kassassa tarpeeksi. Kärpät meni konkkaan ja aloitti puhtaalta pöydältä, eikä toivottavasti tee samoja virheitä toistamiseen. Vielä siihen, että kärpät nyysii kaikki pohjoisen junnut on pakko sanoa, että on ihan oikein antaa lahjakkaille junioreille mahdollisuus pelata seurassa missä on menestyksen mahdollisuus enkä nyt tarkoita pelkästään kärppiä vaan ylipäätänsä kaikkia liigaseuroja. Jos rahkeet ei riitä huipulle asti voi sitten pakitella divariin tai pistää hokkarit naulaan, mutta mahdollisuus on annettu.


      • 7+6
        klojos kirjoitti:

        Maantieteellisellä sijainnillako mestaruudet voitetaan ja rahat kerätään, oisko noin helppoa? Eiköhän se ole kovan työn ja hyvän bisnes vainun tulosta että rahaa on kassassa tarpeeksi. Kärpät meni konkkaan ja aloitti puhtaalta pöydältä, eikä toivottavasti tee samoja virheitä toistamiseen. Vielä siihen, että kärpät nyysii kaikki pohjoisen junnut on pakko sanoa, että on ihan oikein antaa lahjakkaille junioreille mahdollisuus pelata seurassa missä on menestyksen mahdollisuus enkä nyt tarkoita pelkästään kärppiä vaan ylipäätänsä kaikkia liigaseuroja. Jos rahkeet ei riitä huipulle asti voi sitten pakitella divariin tai pistää hokkarit naulaan, mutta mahdollisuus on annettu.

        ei viitsi istua penkillä,siksi junnut ei viihdykään käppyröissä kauan! käppyrät ei anna junnuille mahdollisuutta edes!


      • jajajajaj
        7+6 kirjoitti:

        ei viitsi istua penkillä,siksi junnut ei viihdykään käppyröissä kauan! käppyrät ei anna junnuille mahdollisuutta edes!

        ei ole antanut mahdollisuutta? Joni Pitkänen, , Janne Pesonen, Lasse Kukkonen, Pekka RInne, Mikko Lehtonen, Jari Viuhkola, jne jne kaikki kyllä ovat kärpissä viihtyneet suurin osa näistä pelaajista lähti NHL:ään että otahan asioista selvää ennen kun alat mussuttamaan dorka


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe