Onko kukaan kokeillut polttari-video palvelua? Onko kokemuksia: www.polttarileffa.fi ?
Olisi tarpeen järjestää einiin perinteiset polttarit..
Ei mitään perinteistä ohjelmaa polttareihin
2
988
Vastaukset
- -Jensu-
Kaason ominaisuudessa tilasin tuon palvelun, ja kaverin polttarit (viime kesänä) rakennettiin osittain niiden kuvaukselle.
Palvelu oli aidosti ystävällistä (joka on harvinaista nykyään!!!), ainoa harmi asia oli sadekuuro, joka saatiin melkein niskaan. Iltapäivällä vastassa oli ensin kuvaaja ja koreografi kameroineen ja mikrofooneineen, ottivat tilanteen ohjaukseensa ja pieni jännityskin hävisi (lähinnä morsiamelta) suht nopeasti. Kuvaaminen meni nopeasti ohi jonka jälkeen kävimme perinteisesti syömässä, keräämässä neuvoja avioliiton varrelle ja kuultiin laulusähke (joo, oltiin aika luovia muun ohjelman suhteen). Video (oli hieno!) näytettiin meille jonkin ajan päästä illalla ja Dvd:n kylkiäiseksi tuli yllätyslisänä myös pieni pullo kuohuvaa. Oikein mukavat muistot jäi ainakin minulle, ja mikä tärkeintä, myös kaveri on kiitellyt monesti jälkikäteen polttareiden järjestelyistä.
Mielestäni tärkeintä on tehdä polttareista morsiamen (tai sulhon) näköiset. Ainakin me käytimme paljon aikaa siihen, että jo etukäteen kartoitimme asioita, jotka voisivat sisältyä polttaripäivään (tai sitten asioita, joita ei missään tapauksessa tehdä!). On totta, että joidenkin kohdalla toimii paremmin jokin ei-niin-perinteinen ohjelma, mutta monilla taas ykköstoivomus on leppoisa ajanvietto hyvässä seurassa. - Kaasotar
Voin lämpimästi suositella! Meille tehtiin musiikkivideo, joka sitten katsottiin kymmeniä kertoja illan aikana ja aina naurettiin kyynelet silmissä! Videosta tehdään ohjelmanumero myös häihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459