joo, elikkäs ostin juuri mopokypärän läheisestä mopoliikkeestä, hinnaksi tuli 250e ja ovh noin 300e, ajolasit mukaan lukien. mopo tulee vasta myöhemmin tänä vuonna ja pitäs päästä muiden kyydissä siihen saakka joten kypärässä on ongelmana se että en tiedä miten leukahihna kiristetään tai pujotetaan kahden metallisoljen välistä oikein päin, en vaan älyä että miten päin. ohjeissa ei lue mitään. kyseinen kypärä on MRACING:in valmistama musta-valkoinen crossikuitukypärä. siis tavallinen musta hihna pitäisi pujottaa oikein päin kahden metallisoljen välistä ja kiinnittää kypärän toisella puolella olevaan punaiseen napukkaan, apua kiitos (:
Vastaukset 4
- apuvaapuva
Toivottavasti saat nopeasti apua tähän kinkkiseen kysymykseen !
Eikö youtubesta löydy mitään ?
http://www.youtube.com/watch?v=67S8yb8H7x0 - gargraegae
laitat sen eka molemmist soljist läpi ja sit käännät sen ympäri ja ekas soljest toiseen suuntaan. toivottavasti ymmärsit, vaikee selittää.
- jijiijuu
siis eka molemmist läpi, sit pyöräytät sen toisen yli ja sen toisen ali niin pitäisi pysyä. ja se nupukka on sitä varten ettei se hihna hakkaa kovassa vauhissa kypärän kylkeä(kuuluu ikävää naputusta kypärän sisälle) mutta ei siitä yleensä niin pitkää pätkää jää et alkais hakkaamaan.
- gtyt
jijiijuu kirjoitti:
siis eka molemmist läpi, sit pyöräytät sen toisen yli ja sen toisen ali niin pitäisi pysyä. ja se nupukka on sitä varten ettei se hihna hakkaa kovassa vauhissa kypärän kylkeä(kuuluu ikävää naputusta kypärän sisälle) mutta ei siitä yleensä niin pitkää pätkää jää et alkais hakkaamaan.
just niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560