Heippa!
Olen tuossa noin 2 viikkoa sitten laittanut altaaseen veden, hiekan, koristeen, lämmittimen ja suodattimen. Lisäsin ohjeen mukaan Start Zyme bakteerivalmistetta heti alussa ja toisen kerran viikon päästä, niin kuin käskettiin ohjeessa. Ostin vesitesti liuskoja jotka ilmoittavat nitraatin, nitriitin, ph,GH ja KH.
Tulokset ovat nyt:
Nitraatti ~25
Nitriitti ~2
PH 6,4
KH 0
GH >4
Mitä olen tehnyt väärin? Neuvokaa hölmöä
Miksei nitriitti laske?
Tyttö hkiiiii
1
261
Vastaukset
- kooomaa
Odottele rauhassa. Nitraattikin luultavasti nousee vielä tuosta ja sen jälkeen vielä nitriittikin. Suosittelen laittamaan esim. sukkahousuissa kourallisen kukkamultaa akvaarioon. En tunne tuota ainetta enkä sitä miten se toimii mutta kun kerran nitriitti on noussut niin silloin se myös laskee jossain vaiheessa kunhan bakteereja tulee tarpeeksi. Juuri sen takia minä lisäisin sitä kukkamultaa että akvaarioon tulee enemmän bakteereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506