Ulkomaisia festareita

''''

Amoral esiintyy Pärnussa 12.6. ja Norjassa Finnsnesissä 27.7.
http://www.reiu.ee/
Reiu vaikuttaa mukavalta festarilta ja Finnsnesissä on tunnetusti hyvä tunnelma. Hienoa, että Viron ja Norjan fanitkin saa nähdä ja kokea Amoralin mahtavan liveshown ja taas tietenkin tulee uusiakin faneja, jotka eivät vielä bändiä tunne. Tuonne vois vaikka itsekin lähteä.

16

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • görgyj

      joo!

    • hähähää

      ei ole mitään ulkomaita, vaan Suomen provinnseja ;D

      • oppi

        Sulla näkyy olevan aukkoja tuossa sivistyksessä. Missä historian vaiheessa Norja ja Viro on liitetty Suomeen. Jos Provinssi-Norjan öljyvarat olisivat Suomen käytössä, niin tuskimpa meillä lama ovilla kolkuttelisi.
        No vitsikäshän sinä yritit olla, mutta sittenkin...


    • okojj

      on reilu festari, luin niin ekana. Olen silloin jo lomilla ja sieläpäin, että mikä ettei.

      • odotellessa voi

      • CSM:
        odotellessa voi kirjoitti:

        tsekata tämän Arin ja Juffin tervehdyksen:
        http://www.reiurock.ee/videod/video_4311

        käsiään hieroskeleva yläasteen teini takana ja vähän enemmän aikuisen oloinen tossa edessä.. Tääkö on sitä suomalaista vientitavaraa nykyään???


      • voivoivoi,,
        CSM: kirjoitti:

        käsiään hieroskeleva yläasteen teini takana ja vähän enemmän aikuisen oloinen tossa edessä.. Tääkö on sitä suomalaista vientitavaraa nykyään???

        Sullapa on jäänyt päälle tuo alentuva suhtautuminen tiettyihin ihmisiin, vai koskeeko se kaikkia. Ettei vain itseäsikin. Jos sulla on terve itsetunto, niin suhtautumisesi toisiinkin ihmisiin olisi toisenlainen. Mutta taitaa olla niin, että yrität peitellä omia puutteitasi tolla asenteellasi.


      • ===000
        CSM: kirjoitti:

        käsiään hieroskeleva yläasteen teini takana ja vähän enemmän aikuisen oloinen tossa edessä.. Tääkö on sitä suomalaista vientitavaraa nykyään???

        Vakuuttava hevari tosiaan mutta kai se täydestä menee ainakin itänaapurissa.


      • bmlf
        voivoivoi,, kirjoitti:

        Sullapa on jäänyt päälle tuo alentuva suhtautuminen tiettyihin ihmisiin, vai koskeeko se kaikkia. Ettei vain itseäsikin. Jos sulla on terve itsetunto, niin suhtautumisesi toisiinkin ihmisiin olisi toisenlainen. Mutta taitaa olla niin, että yrität peitellä omia puutteitasi tolla asenteellasi.

        että voisit itte paremmin ilman tuota marttyyriasennetta kun asia ei edes sua koske. Eikä täälläkään olis ketään SUN LISÄKSI jos ei sun tosikkohermoja joku kävis pöyhäyttämässä huvikseen kun sä oot aina niin pinkee ja pahantuulinen


      • cccjjjj
        ===000 kirjoitti:

        Vakuuttava hevari tosiaan mutta kai se täydestä menee ainakin itänaapurissa.

        millä kielellä vaan. Se jätkä ei ole muuttunut yhtään mihinkään suuntaan ja hyvä niin.


      • teris
        CSM: kirjoitti:

        käsiään hieroskeleva yläasteen teini takana ja vähän enemmän aikuisen oloinen tossa edessä.. Tääkö on sitä suomalaista vientitavaraa nykyään???

        Arihan on vähän niin kuin teräsmies: kun lippispäinen teinihevari astuu lavalle upeat hiukset auki siitä tulee karismaattinen seksikäs rockjumala, jonka jumalainen ääni on yksi maailman parhaita. Keikan jälkeen lippis taas päähän ja tavisten joukkoon viettämään normaalia elämää.


      • marttyyri
        bmlf kirjoitti:

        että voisit itte paremmin ilman tuota marttyyriasennetta kun asia ei edes sua koske. Eikä täälläkään olis ketään SUN LISÄKSI jos ei sun tosikkohermoja joku kävis pöyhäyttämässä huvikseen kun sä oot aina niin pinkee ja pahantuulinen

        Ensinnäkin, mulla mitään marttyyriasennetta ole ja mä voin ihan hyvin.

        Sä olet vain oppinut tuon marttyyrisanan, mutta et valitettavasti osaa vielä sisäistää sen todellista merkitystä. Mutta elä sure, kun vanhenet niin viisastut - tai sitten et.

        Mutta kiitos nyt, kun tuolla kommentillasi taas vahvistit käsitykseni tarkoitusperistäsi.

        Muuten, mä osallistun täällä niin harvoin keskusteluihin, että täällä varmaankin on sun lisäksesi joku toinenkin, jos et nyt sitten keskustele sivupersoonasi kanssa.


      • se kolmas:)
        marttyyri kirjoitti:

        Ensinnäkin, mulla mitään marttyyriasennetta ole ja mä voin ihan hyvin.

        Sä olet vain oppinut tuon marttyyrisanan, mutta et valitettavasti osaa vielä sisäistää sen todellista merkitystä. Mutta elä sure, kun vanhenet niin viisastut - tai sitten et.

        Mutta kiitos nyt, kun tuolla kommentillasi taas vahvistit käsitykseni tarkoitusperistäsi.

        Muuten, mä osallistun täällä niin harvoin keskusteluihin, että täällä varmaankin on sun lisäksesi joku toinenkin, jos et nyt sitten keskustele sivupersoonasi kanssa.

        Se oon mä.


      • *neljäs
        se kolmas:) kirjoitti:

        Se oon mä.

        tänne oikein ilmoittuakin ;=


      • viides
        *neljäs kirjoitti:

        tänne oikein ilmoittuakin ;=

        varmaan:D


      • SVFNB
        marttyyri kirjoitti:

        Ensinnäkin, mulla mitään marttyyriasennetta ole ja mä voin ihan hyvin.

        Sä olet vain oppinut tuon marttyyrisanan, mutta et valitettavasti osaa vielä sisäistää sen todellista merkitystä. Mutta elä sure, kun vanhenet niin viisastut - tai sitten et.

        Mutta kiitos nyt, kun tuolla kommentillasi taas vahvistit käsitykseni tarkoitusperistäsi.

        Muuten, mä osallistun täällä niin harvoin keskusteluihin, että täällä varmaankin on sun lisäksesi joku toinenkin, jos et nyt sitten keskustele sivupersoonasi kanssa.

        mörökölli! No tuuthan kommentoimaan sitten viikon päästä taas! Luultavasti jo tänään mutta sillon menee uskottavuus. Ja mä oon kuudes.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe