Porilaiset naiset vaikeita

tavis-mies

Nuoret naiset Porissa ovat vaikeita. Näyttävät nyrpetä naamaa, eivätkä ole yhtään kiinnostuneita! Miten ihmeessä?

Ymmärrän toki että miehen ulkonäkö on TÄRKEIN kriteeri, jonka perusteella nainen päättää haluaako tehdä yhtään lähempää tuttavuutta ja tutustua toisen ihmisen luonteeseen jne.

Mikä ihme siinä on, että nuoren porilaisen naisen kanssa EDES juttelemaan pääseminen vaatii sellaista lätkäpelaajan tai "Misterin" ulkonäköä. Tilastollisesti suurin osa porin nuorista naisista ovat täysin taviksia. Aivan kuten suurin osa meistä miehistäkin. Siksi ihmetyttää, ettei näille tavis-naisille kelpaa tavis-mies?

Mitä täällä Porissa oikein tapahtuu? Mikä on sotkenut nuorten naisten päät? Miksi keskinkertainen normaalimies ei tunnu kiinnostavan tavis-nuijaa pätkän vertaa?

309

8804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiekkolegendaari

      porin tytöt on kuules hemmoteltu pilalle. noi sun lätkäpelaajas hoitelee about 5-10 muijaa vielä sen oman vakio tyttö ystävänsä lisäksi. ei tarvita kuin 100 lätkäpelaajaa ja tuhat porin naista on tyytyväisiä ;)

      kyllä nuoret porilaiste naiset on fiksuja. antavat sitä vain lätkäpelaajille, bmw kuskeille, kuntosalilla pumppaaville tai muuten vain pikkurikollisille.

      kunno mies ei niitä kiinnosta tippaakaan ettäs tiedät.

      • miksi niin vaikeaa?

        Joo, on huomattu.

        Pyysin juuri yhtä naista kahville. Sain pakit!

        Näin se vuosi alkaa...

        Porilaiset naiset ovat ihan mahdottomia!!!!!!!!!!


      • seuraa hakeva
        miksi niin vaikeaa? kirjoitti:

        Joo, on huomattu.

        Pyysin juuri yhtä naista kahville. Sain pakit!

        Näin se vuosi alkaa...

        Porilaiset naiset ovat ihan mahdottomia!!!!!!!!!!

        Kevät koittaa. Mistä löytäisi seuraa porilaisista naisista? Yksin on niin tylsää?

        Missä porilaiset nuoret sinkkunaiset ovat sunnuntaisin?


      • seuraa hakeva
        seuraa hakeva kirjoitti:

        Kevät koittaa. Mistä löytäisi seuraa porilaisista naisista? Yksin on niin tylsää?

        Missä porilaiset nuoret sinkkunaiset ovat sunnuntaisin?

        Seuraa olen hakenut myös koko tämän viikonlopun (ja koko vuoden2013). Tuloksetta!


      • seuraa hakeva
        seuraa hakeva kirjoitti:

        Seuraa olen hakenut myös koko tämän viikonlopun (ja koko vuoden2013). Tuloksetta!

        Seuranhaku jatkuu edelleen. Tuloksetta.


      • ap.
        seuraa hakeva kirjoitti:

        Seuranhaku jatkuu edelleen. Tuloksetta.

        Viime aikoina porilaiset neidit ovat antaneet jotenkin sellaisen ynseän, vähän jopa koppavan, luonteenpiirteensä loistaa negatiivisuutta lähiympäristöönsä. Tämä on tietenkin hyvin ikävää. Aivan kuin porittaret kuvittelisivat olenvansa "jotain". Jotain vähän parempaa, siis.

        Mutta keskimääräinen, tavallinen porilainen nainen on vain, hmm, keskimääräinen, tavallinen porilainen nainen. Kävelykadulla pitäisi pystyä kulkemaan muutenkin kuin nokka pystyssä, vaikka siitä olisikin hyötyä suunnistettaessa urbaanissa miljöössä Henkka-Maukan muovikassi kädessä, feikki Louis Vuitton hartialla ja Rayban-tyyliset pilotit silmillä.

        Toinen asia, jonka porilaiset nuoret naiset saisivat kokonaan unohtaa on naama norsunvit**** kulkeminen. Eli siis se, että kävellään sellainen hapan ilme naamalla kuin oman pankkitilin saldo olisi 25 000 euroa miinuksella, pari haastehakemusta niskassa, omaiset, vanhemmat ja sisarukset kuolleet eilen, ja tuoreinen prognoosi (lääketieteellinen ennuste) omasta pikku aivotuumorista lupailisi sellaista 6-8 kuukauden jäljellä olevaa elinikää.

        Koska hyvin harvalla menee oikeasti noin heikosti, on ihan sallittua liikkua iloinen ilme naamalla ja aloitteellisesti sosialisoida miesten suuntaan. Eikä pelkästään sallittua vaan jopa toivottua. Joten antaa tulla vaan. Saa tulla juttelemaan vaikka kadulla, keskellä kirkasta päivää.


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        Viime aikoina porilaiset neidit ovat antaneet jotenkin sellaisen ynseän, vähän jopa koppavan, luonteenpiirteensä loistaa negatiivisuutta lähiympäristöönsä. Tämä on tietenkin hyvin ikävää. Aivan kuin porittaret kuvittelisivat olenvansa "jotain". Jotain vähän parempaa, siis.

        Mutta keskimääräinen, tavallinen porilainen nainen on vain, hmm, keskimääräinen, tavallinen porilainen nainen. Kävelykadulla pitäisi pystyä kulkemaan muutenkin kuin nokka pystyssä, vaikka siitä olisikin hyötyä suunnistettaessa urbaanissa miljöössä Henkka-Maukan muovikassi kädessä, feikki Louis Vuitton hartialla ja Rayban-tyyliset pilotit silmillä.

        Toinen asia, jonka porilaiset nuoret naiset saisivat kokonaan unohtaa on naama norsunvit**** kulkeminen. Eli siis se, että kävellään sellainen hapan ilme naamalla kuin oman pankkitilin saldo olisi 25 000 euroa miinuksella, pari haastehakemusta niskassa, omaiset, vanhemmat ja sisarukset kuolleet eilen, ja tuoreinen prognoosi (lääketieteellinen ennuste) omasta pikku aivotuumorista lupailisi sellaista 6-8 kuukauden jäljellä olevaa elinikää.

        Koska hyvin harvalla menee oikeasti noin heikosti, on ihan sallittua liikkua iloinen ilme naamalla ja aloitteellisesti sosialisoida miesten suuntaan. Eikä pelkästään sallittua vaan jopa toivottua. Joten antaa tulla vaan. Saa tulla juttelemaan vaikka kadulla, keskellä kirkasta päivää.

        Porilaiset nuoret naiset: oppikaa välttämään pahimmat miinat, joihin voi astua.

        Ehdottamasti EI:
        - tatuoinnit
        - lävistykset
        - tupakointi
        - likaiset hiukset
        - hoitamattomat kynnet
        - liikaa meikkiä
        - tatuoinnit
        - lävistykset
        - selvä ylipaino
        - ilottomuus
        - tatuoinnit
        - lävitykset

        Sen sijaan panostakaa tänne:

        Ehdottomasti KYLLÄ:
        - puoliksi läpinäkyvät paidat ja neuleet, joiden alla huomiota herättämässä värilliset (musta ei ole väri) t-paitarintaliivit
        - hyvin istuvat farkut tai muut hyvin istuvat housut
        - hiukset siististi laitettu
        - ei liikaa meikkiä
        - hyvin istuvat far... ai se oli jo edellä
        - push-upit tai bombshell -liivit
        - riittävän väljä kaula-aukko mahdollisimman tiukasti istuvassa paidassa

        Näillä vinkeillä pääset alkuun pukeutuessasi positiivisella tavalla huomiota herättävästi kesän viimeisinä llämpiminä päivinä.


      • 8+4
        ap. kirjoitti:

        Porilaiset nuoret naiset: oppikaa välttämään pahimmat miinat, joihin voi astua.

        Ehdottamasti EI:
        - tatuoinnit
        - lävistykset
        - tupakointi
        - likaiset hiukset
        - hoitamattomat kynnet
        - liikaa meikkiä
        - tatuoinnit
        - lävistykset
        - selvä ylipaino
        - ilottomuus
        - tatuoinnit
        - lävitykset

        Sen sijaan panostakaa tänne:

        Ehdottomasti KYLLÄ:
        - puoliksi läpinäkyvät paidat ja neuleet, joiden alla huomiota herättämässä värilliset (musta ei ole väri) t-paitarintaliivit
        - hyvin istuvat farkut tai muut hyvin istuvat housut
        - hiukset siististi laitettu
        - ei liikaa meikkiä
        - hyvin istuvat far... ai se oli jo edellä
        - push-upit tai bombshell -liivit
        - riittävän väljä kaula-aukko mahdollisimman tiukasti istuvassa paidassa

        Näillä vinkeillä pääset alkuun pukeutuessasi positiivisella tavalla huomiota herättävästi kesän viimeisinä llämpiminä päivinä.

        ja ny vastaan mä:
        tupakoida saa, nuo muut EI.


      • tämän kerran
        8+4 kirjoitti:

        ja ny vastaan mä:
        tupakoida saa, nuo muut EI.

        Kommenttisi hyväksytty!


      • try, try, try again
        ap. kirjoitti:

        Porilaiset nuoret naiset: oppikaa välttämään pahimmat miinat, joihin voi astua.

        Ehdottamasti EI:
        - tatuoinnit
        - lävistykset
        - tupakointi
        - likaiset hiukset
        - hoitamattomat kynnet
        - liikaa meikkiä
        - tatuoinnit
        - lävistykset
        - selvä ylipaino
        - ilottomuus
        - tatuoinnit
        - lävitykset

        Sen sijaan panostakaa tänne:

        Ehdottomasti KYLLÄ:
        - puoliksi läpinäkyvät paidat ja neuleet, joiden alla huomiota herättämässä värilliset (musta ei ole väri) t-paitarintaliivit
        - hyvin istuvat farkut tai muut hyvin istuvat housut
        - hiukset siististi laitettu
        - ei liikaa meikkiä
        - hyvin istuvat far... ai se oli jo edellä
        - push-upit tai bombshell -liivit
        - riittävän väljä kaula-aukko mahdollisimman tiukasti istuvassa paidassa

        Näillä vinkeillä pääset alkuun pukeutuessasi positiivisella tavalla huomiota herättävästi kesän viimeisinä llämpiminä päivinä.

        Nyt viime aikoina on tuntunut, että voisihan sitä pitkästä aikaa kokeilla taas aloitteiden tekemistä, mutta kun tänäänkin katsoin kaupungilla naistarjontaa, niin en nähnyt ketään kehen olisi ollut mukava tutustua.

        Porissa tuntuu olevan liian usien tarjolla vain:

        - Lihavia tai muuten vain epäkauniita naisia.
        - Liian teinejä naisia. (Eihän se ikäero minua haittaa, mutta olen kyllästynyt siihen pettyneeseen ilmeeseen naisen naamalla kun kerron ikäni)
        - Liian juoppoja naisia
        - Liian kiroilevia naisia
        - Liian lutkamaisia naisia
        - Liian huumeidenkäyttäjämäisiä naisia
        - Liian pinnallisia naisia (En halua naista, jolle on kamala katastrofi, jos vaate vähän likaantuu tai hiukset on huonosti. Haluan matkustella ja seikkailla vaimoni kanssa. En hienostella.)
        - Liian pitkiä naisia (Ei tuokaan minua varsinaisesti haittaa. Mutta kun tiedän että naisia kiinnostaa vain itseään pitemmät miehet, niin en vaivaudu tekemään aloitetta)

        Juu, eiköhän siinä se naistarjonta ollut tältä päivältä. Huomenna yritän uudelleen.


      • Anonyymi
        miksi niin vaikeaa? kirjoitti:

        Joo, on huomattu.

        Pyysin juuri yhtä naista kahville. Sain pakit!

        Näin se vuosi alkaa...

        Porilaiset naiset ovat ihan mahdottomia!!!!!!!!!!

        Ne pelkää!


    • kitkerä-katkera

      kuinkas ollakaan. olen haistavinani katkeruutta!

    • Porarin tyttö

      Et maininnut että minkä ikäinen olet ? Mutta voi kertoa kokemuksesta että naisilla on vain yksi elämä ja miehillä taas monta - eli klassillinen asetelma mutta varmasti kaikille tuttu !

      Miehen on helppoa olla kaikkien hyvännäköisten kaveri mutta naiselle sellainen ei taas sovi.

      Eli riippuu ihan siitä että missä haluat tehdä kontaktiasi ?

      Sinulla pitää olla oma kuvio kunnossa ja siten kertoa että paljon työtä olet tehnyt sen eteen ja miten
      meinaat jatkaa valitsemallasi tiellä !

      Maine leviää äkkiä kun on niin pienet ympyrät ja kaikki tuntee toisensa ns Lattomeri ilmiö !

      • apua tarvitseva sink

        Kiitos! Tuossa tulikin hyvää vinkkiä!


    • 89hig68t6u

      ja porilaiset yleensäkin ovat vaikeita & tosikkoja................kannattaa hakea nainen muualta!!!!

      • Mariannn

        Porilaiset naiset on vaikeita koska porilaiset MIEHET on rumia, idiootteja ja laiskoja paskahousuja. Ei sellasta kukaan nainen halua!!


      • NEWS DUCK
        Mariannn kirjoitti:

        Porilaiset naiset on vaikeita koska porilaiset MIEHET on rumia, idiootteja ja laiskoja paskahousuja. Ei sellasta kukaan nainen halua!!

        Vanhempaako sen vuoksi,kun ikäisiä ei löydy tai muori-ikäiset alkaa kiinnostaa, kun 20:set ovat kokeneempia kuin 60:set.No eletäämpä omaa elämää ja toiset elää omaansa.Mikki ja kamerako avuksi.


      • Naamarit kehiin
        Mariannn kirjoitti:

        Porilaiset naiset on vaikeita koska porilaiset MIEHET on rumia, idiootteja ja laiskoja paskahousuja. Ei sellasta kukaan nainen halua!!

        On vaikeita joo.... yhtään helppoo en o vielä saanu :)


      • A_Manninen
        Naamarit kehiin kirjoitti:

        On vaikeita joo.... yhtään helppoo en o vielä saanu :)

        Ihme selittelyy. En tajuu teitä.

        Akku


    • Ulvilalaiseen

      Saman huomannut, aikoinaan porilaiset muijat niin vaikeita tapauksia että...no sitten kuitenkin pääsin/jouduin yhden kanssa avioliittoon ja sama saatanan peli jatkui sitten avioliitossakin, ei ollut asiat kohdallaan koskaan, erohan siitä tulee kun toinen on "hankala" kaikissa asioissa. Sitten löysin nykyisen vaimoni joka on Ulvilalainen, johan muuttui ääni kellossa, ei juuri koskaan ongelmia ja painajaismainen avioliittoelämä on kuin unta vaan, kaikki sujuu....ei valittamista...
      Kiitos sinulle ihana Ulvilalainen vaimoni joka olet antanut minulle mahdollisuuden elää kaunista ja hyvää elämää, toivon että sinäkin saat ajatella minusta näin.

      • ei noin tyhmää voi o

        Voi hellan lettas duudeli1 ja sinussa ei sitten mitään vikaa koskaan ollut!


      • uros.

        mä vaihdoin myös porilaisen lapin tyttöön, mutta ei se vaihtamisesta parantunut, taidan kans kattella tuonne ulvilan suuntaan seuraavaksi.


      • porilainen nainen
        ei noin tyhmää voi o kirjoitti:

        Voi hellan lettas duudeli1 ja sinussa ei sitten mitään vikaa koskaan ollut!

        jonka olisi syytä mennä peilin eteen katsomaan mitä sieltä näkyy. Sieltä näkyy juuri se porilainen nainen josta tässä ketjussa on kyse, jos et itse pysty sitä huomaamaan kysy joltain tuttavaltasi joka toivottaavasti kertoo totuuden eikä kaunistele asioita.
        Et sitten viitsinyt lukea kirjoitustani ajatuksella, tottakai meissä kaikissa on vikoja, niin minussakin. Toisissa vaan näitä vikoja onvaan enemmän kuin toisissa ja viat ovat erillaisia. Toiset vaan heittää paskaa toisen niskaan enemmän kuin on tarvis ja toiset kestävät sitä enemmän kuin toiset. Minä en sitä hyväksynyt ja en halunnut jäädä epätyydyttävään suhteeseen, onnistuin vaihdossa. Ex vaimoni elelee vieläkin yksin ja haku on päällä hirveä, ei vaan tahdo löytyä tuon luonteiselle Porilaisnaiselle sitä ottajaa.
        Pori on sellainen ikävä väliinputoajakaupunki joka kärsii sekä suuruuden että pienuuden syndroomasta ja tämä vaikuttaa myös sen asukkaisiin ja varsinkin täällä syntyneisiin ja täällä asuneisiin.


      • ap.

        Juuri tällaiset neuvot ovat hyväksi!

        Itse olen huomannut just ton saman "ongelmallisuuden" porilaisissa naisissa.

        Leikitään PRINSESSAA ja ollaan kuitenkin ihan taviksia! Ja mieheksi kelpaa vain "Mister", lätkäpelaaja tai miljonääri-yrittäjä.


      • ap.
        porilainen nainen kirjoitti:

        jonka olisi syytä mennä peilin eteen katsomaan mitä sieltä näkyy. Sieltä näkyy juuri se porilainen nainen josta tässä ketjussa on kyse, jos et itse pysty sitä huomaamaan kysy joltain tuttavaltasi joka toivottaavasti kertoo totuuden eikä kaunistele asioita.
        Et sitten viitsinyt lukea kirjoitustani ajatuksella, tottakai meissä kaikissa on vikoja, niin minussakin. Toisissa vaan näitä vikoja onvaan enemmän kuin toisissa ja viat ovat erillaisia. Toiset vaan heittää paskaa toisen niskaan enemmän kuin on tarvis ja toiset kestävät sitä enemmän kuin toiset. Minä en sitä hyväksynyt ja en halunnut jäädä epätyydyttävään suhteeseen, onnistuin vaihdossa. Ex vaimoni elelee vieläkin yksin ja haku on päällä hirveä, ei vaan tahdo löytyä tuon luonteiselle Porilaisnaiselle sitä ottajaa.
        Pori on sellainen ikävä väliinputoajakaupunki joka kärsii sekä suuruuden että pienuuden syndroomasta ja tämä vaikuttaa myös sen asukkaisiin ja varsinkin täällä syntyneisiin ja täällä asuneisiin.

        "Ex vaimoni elelee vieläkin yksin ja haku on päällä hirveä, ei vaan tahdo löytyä tuon luonteiselle Porilaisnaiselle sitä ottajaa.
        Pori on sellainen ikävä väliinputoajakaupunki joka kärsii sekä suuruuden että pienuuden syndroomasta ja tämä vaikuttaa myös sen asukkaisiin ja varsinkin täällä syntyneisiin ja täällä asuneisiin."

        Kirjoitat oikeasti asiaa. Porilaisille naisille ei tunnu "tavallinen" vakituisessa työsuhteessa ja omistusasunnossa asuva normimies kelpaava. Ollaan niin prinsessa, niin prinsessaa, ja haetaan sitä "Mister täydellisyyttä". Näin siis ihan tavisnaiset tekevät Porissa.


      • Vähän epäilen.....
        porilainen nainen kirjoitti:

        jonka olisi syytä mennä peilin eteen katsomaan mitä sieltä näkyy. Sieltä näkyy juuri se porilainen nainen josta tässä ketjussa on kyse, jos et itse pysty sitä huomaamaan kysy joltain tuttavaltasi joka toivottaavasti kertoo totuuden eikä kaunistele asioita.
        Et sitten viitsinyt lukea kirjoitustani ajatuksella, tottakai meissä kaikissa on vikoja, niin minussakin. Toisissa vaan näitä vikoja onvaan enemmän kuin toisissa ja viat ovat erillaisia. Toiset vaan heittää paskaa toisen niskaan enemmän kuin on tarvis ja toiset kestävät sitä enemmän kuin toiset. Minä en sitä hyväksynyt ja en halunnut jäädä epätyydyttävään suhteeseen, onnistuin vaihdossa. Ex vaimoni elelee vieläkin yksin ja haku on päällä hirveä, ei vaan tahdo löytyä tuon luonteiselle Porilaisnaiselle sitä ottajaa.
        Pori on sellainen ikävä väliinputoajakaupunki joka kärsii sekä suuruuden että pienuuden syndroomasta ja tämä vaikuttaa myös sen asukkaisiin ja varsinkin täällä syntyneisiin ja täällä asuneisiin.

        Mahtaako se ihmisen luonne kuitenkaan johtua kotikaungista? Mielestäni Porissa asustelee kaiken laisia tyyppejä, niin kuin varmaanmuissakin kaupungeissa.


      • Anonyymi
        ap. kirjoitti:

        Juuri tällaiset neuvot ovat hyväksi!

        Itse olen huomannut just ton saman "ongelmallisuuden" porilaisissa naisissa.

        Leikitään PRINSESSAA ja ollaan kuitenkin ihan taviksia! Ja mieheksi kelpaa vain "Mister", lätkäpelaaja tai miljonääri-yrittäjä.

        Ässät jyrää, Ässät jyrää!


    • Koeran Ystävät

      Paljon on aikaisemminkin ollut ko asiata puhetta. Itse muutin taktiikkaa jo vuosia sitten ja nyt kala käy pyydykseen melkein joka yö ja aamujen sarastaessa.

      Liityin Facebook ryhmääni jossa voi kertoa että miksi olen mukana ja miksi toivon että pääsen edes uusien naamojen kanssa henkeviin keskuteluihin.

    • Flaksi käy jos ATK.

      Miten olisi jos sinulla olisi porkkana mukana kun lähdet baanalle ?

      • ap.

        En oikeasti tajua mitä ajat takaa? Porkkana? For what?


    • vaonkyntäjä

      Porilaista naista pitää kohdella kuin säkillistä paskaa.Teho on taattu.

      Ole ylimielinen, itsekeskeinen, kusipää, huuda ja elämöi kuin maailmanomistaja niin saat "alphauros" leiman ja naiset on kuin sulaa vahaa.Toosaa tulee niin varatuilta kuin muiltakin.

      Tämä on fakta.

      Toisaalta jos olet oma kiltti itsesi, voit deittailla esim. tiistaisin vasenta kättäsi ja viikonloppuna oikeaa.

      Kun vihdoin väsyt porilaisiin pirinarttuihin ja haluat ihan oikean suhteen, vaihda kaupunkia.
      Tuolla jo joku mainitsikin että ulvila.Pitää paikkansa,kauniit naiset ja joku maatilan tytär on aivan luksusta verrattuna porilaiseen kurppaan.

      Tason selkeän nousun kyllä huomaa kun tulee etäisyyttä poriin.Esim, turussa on täysin eri luokkaa naiset.

      • ap.

        Olen liian kiltti normimies. Koultu on käyty, on vakituinen työpaikka, omistusasunto, oma auto jne. Vain asunnosta lainaa, auto ostettu käteisellä. Naisia ei tällaiset "tylsät" faktat kiinnosta.

        Olen liian kiltti ja porilaisia naisia ei kiinnosta pätkääkään. On se outoa. Miehessä pitää olla särmää. Miehen pitää valehdella ja anisen pitää koko ajan pelätä, ksoka mies pettää. Uskollinen ja rehellinen mies on porilaisen naisen pelote!

        "Tason selkeän nousun kyllä huomaa kun tulee etäisyyttä poriin.Esim, turussa on täysin eri luokkaa naiset."

        - Kyllä. Turkuun tai Tampereelle matkaava huomaa kyllä eron. Olen tämän itsekin havainnut.


      • Anonyymi

        Asiaa!


    • Kae

      Porilaiset ämmät on niin saatanan rumia tai jos on "laadunvalvonnassa" käynyt virhe ja poriin on eksynyt nätti flikka, niin se on varattu.. Turussa on paremmat ja helpommat akat, mene sinne vonkaamaan!

      • ap.

        Olen huomannut saman. Porissa parhaat on varattu ja "vapaiden" taso on heikko, eikä niitäkään kiinnosta miehet...


      • ei kapakasta

        porilaiset miehetkään kaikki niin ihanan komeita ole,
        kyllä saa tehdä töitä jos katseenkestävä sinkkunainen kohtais,kivan ihanan miehen,,,,, mistä kysyn vaan??
        tosin olen jo iällä 50,,,,,,,


      • Eämäomassa
        ei kapakasta kirjoitti:

        porilaiset miehetkään kaikki niin ihanan komeita ole,
        kyllä saa tehdä töitä jos katseenkestävä sinkkunainen kohtais,kivan ihanan miehen,,,,, mistä kysyn vaan??
        tosin olen jo iällä 50,,,,,,,

        Elämä on yks ja ainutlaatuinen,onko pakko tunkeutua toisten elämään, kun työ ja opiskelu ja harrastuksetkin ja omaisten hoito vie ajan.Työkin voi asettaa rajoja samaten harrastukset,miten julkisuus ja yksityisyys sekä taustasi,vaikka paikkakunnalla asuva taustalla kansainvälisyys,kenen kanssa seuraa pidetään kapakassa ei kunto kohene eikä kielitaito entä seurakunnallinen toimintasi ja paljonko omaisten ja läheisten suruaikana,miks ei seura kelpaa? Käyttäytymienkin koulutetussa seurassa?


    • 28 paria kenkiä

      Jokainen ihminen kaipaa haasteita ! Olen varma että myös luonnolla on oma osuutensa tähän
      kun " geenien vaihto " ei ole kovin sopivaa lähisukulaisten kanssa !

      Siis nuorelle pitää olla haasteita puolison löytämisessä ! Suomessa on tasaarvo jo niin pitkällä että naisetkin käy töissä ja osa jopa paremmin koulutettuja kuin mitä miehet.

      Eli siis tee itsestäsi mielenkiintoinen ja luen naisten lehtiä ja katso mistä siellä puhutaan. En nyt kuitenkaan tarkoita että pitäisi tilata joku naistenlehti - mutta lue salaa niin näet mikä on naisten todellisuus myös Porissa.

      Itse ainakin yllätyin kuinkapaljon on myynnissä tavaraa... sellaista jota vain naiset voivat tarvita !

      • ap.

        Kiitos. Ihan hyvä vinkki tämäkin. Jotain tarvii alkaa tehdä toisin, että saisi naisten mielenkiintoa heräämään. Olen nykyisellään naisille kuin ilmaa!


    • ex-blond

      Aamulla kun heräilin uuteen aamuun iloisena ja pirtsakkana, niin ajattelin josko sitä lähtisi vaikka kiertelemään kävellen keskustaan ja juomaan kahvit jonnekin. En taida kuitenkaan. Näitä viestejä lukiessa tuli sellainen fiilis että vittuako tässä asiaa mihinkään ihmisten ilmoille ole. Olen ruma,idiootti, ja kamala pirihuora koska olen porilainen nuori nainen..Tiedän kyllä että kevään lähestyessä maiseman valtaavat itseään täynnä olevat, vaatteillaan ja tekorusketuksellaan koreilevat meikkihelvetit muka upean ja vähän fiksumman äijänketaleen kera, mutta tarvitseeko aina niin hirveästi yleistää ja haukkua kaikki porilaiset naiset täysin maanrakoon muutaman mädän yksilön takia??

      Itse yritän kulkea hymyssä suin, enkä todellakaan ole mistään suonsilmäkkeestä repäisty susiruma akka naama norsunvitulla äijiä mollaamassa vaan kaunis/fiksu nainen jonkinnäköisellä älyllä ja hyvällä kropalla varustettuna!!(Nyt kun menin vähän itseäni kehumaan niin mitäköhän tästäkin seuraa)Ja saattaa löytyä porista useampikin,mutten ihmettele että naama roikkuu naisilla jos kaikki porilaiset ovat vähänkään samanlaisia kuin tämän keskustelupalstan miehet,haukutaan vaan paskaks kaikki kun itse ollaan niin komeita ja mahtavia. Katkeraa sontaa kun itse persvako vilkkuen,mahaa roikottaen ja hikivesi pintaan pukaten äijät näpyttää poripalstalle haukkumaan naiset (ps.nimimerkki ....... hyi helvetti: kuvailin todennäköisesti juuri sinua, sinä epätoivoinen haisuli vain käsi seuranaan.Ei tule käymään lykky sinulla muissakaan kaupungeissa ja siitä saat kiittää vain itseäsi:)

      • turkkkuse

        Siinä tulikin juuri se pointti todistettua porilaisista naisista.

        Että muualta vaan etsimään jos mielii sellaisen löytää joka ei ole jossain mielialalääkkeissä aina.


      • alfa-uros
        turkkkuse kirjoitti:

        Siinä tulikin juuri se pointti todistettua porilaisista naisista.

        Että muualta vaan etsimään jos mielii sellaisen löytää joka ei ole jossain mielialalääkkeissä aina.

        Kaikki naiset on vaikeita. Jotkut enemmän jotkut vähemmän. Ja kai siihen vaikuttaa myös meidän miesten oma luonne. Itse en ole mikään maailman kaikkeuden kiltein ja helpoin yksilö mutta en missään nimessä pahinkaan. Oma pirttihirmu on jo löytynyt (ei porilainen) ja hän tietää itsekkin ettei ole mikään helppo ihminen. Molemmat kun silloin tällöin katsoo peiliin ja miettii hetken niin taas pärjätään jonkin aikaa. Parisuhdehan on joustamista ja luopumista puolin ja toisin. Eikös se näin mene?


      • ap.

        ",mutten ihmettele että naama roikkuu naisilla jos kaikki porilaiset ovat vähänkään samanlaisia kuin tämän keskustelupalstan miehet,haukutaan vaan paskaks kaikki kun itse ollaan niin komeita ja mahtavia."

        Eikö aloituksessa juuri ihmetelty, miski tavismies ei kelpaa porillaiselle tavisnaiselle? Ei tässä ole itseä kehuttu, kun ihan taviksena pidetty! Ehkä siinä onkin se vika!


      • ap.
        alfa-uros kirjoitti:

        Kaikki naiset on vaikeita. Jotkut enemmän jotkut vähemmän. Ja kai siihen vaikuttaa myös meidän miesten oma luonne. Itse en ole mikään maailman kaikkeuden kiltein ja helpoin yksilö mutta en missään nimessä pahinkaan. Oma pirttihirmu on jo löytynyt (ei porilainen) ja hän tietää itsekkin ettei ole mikään helppo ihminen. Molemmat kun silloin tällöin katsoo peiliin ja miettii hetken niin taas pärjätään jonkin aikaa. Parisuhdehan on joustamista ja luopumista puolin ja toisin. Eikös se näin mene?

        ...mutta ihmetyttää vain kun tuntuu, etteivät porilaiset naiset paljoa edes halua miesseuraa. Mistä lie tyydytyksensä saavat? Ja seuraksi riittää televisio ja pehmolelu?

        Ihmettelen vain.


      • zytytysdulppa
        ap. kirjoitti:

        ",mutten ihmettele että naama roikkuu naisilla jos kaikki porilaiset ovat vähänkään samanlaisia kuin tämän keskustelupalstan miehet,haukutaan vaan paskaks kaikki kun itse ollaan niin komeita ja mahtavia."

        Eikö aloituksessa juuri ihmetelty, miski tavismies ei kelpaa porillaiselle tavisnaiselle? Ei tässä ole itseä kehuttu, kun ihan taviksena pidetty! Ehkä siinä onkin se vika!

        Uskoakseni hyvin moni nainen nyrpistää nenäänsä, mikäli "miehessä" esiintyy ns. teiniautotautia ja hän jauhaa alati autoista, niiden tehoista yms. paskasta jolla ei ole juuri merkitystä naiselle.Sun täytyy kuunnella naista mitä se haluu ja koittaa myötäillä niissä, vaikka ei joku annalehden meikkaussivu tai uusimmat julkkisjuorut kiinnostaisikaan.

        Sun tapauksessa homma voi olla tosiaan hankala.Ehkä koitat etsiä jostain teinix autopiireistä itselles toisen autopöllön? Voitte sitten keskustella pakoputkista ja kaasareista kaljatuopin äärellä.

        Jos siis olet se sama autotolvana joka tekee aloituksia rikkaiden autoista tänne kokoajan...


      • ap.
        zytytysdulppa kirjoitti:

        Uskoakseni hyvin moni nainen nyrpistää nenäänsä, mikäli "miehessä" esiintyy ns. teiniautotautia ja hän jauhaa alati autoista, niiden tehoista yms. paskasta jolla ei ole juuri merkitystä naiselle.Sun täytyy kuunnella naista mitä se haluu ja koittaa myötäillä niissä, vaikka ei joku annalehden meikkaussivu tai uusimmat julkkisjuorut kiinnostaisikaan.

        Sun tapauksessa homma voi olla tosiaan hankala.Ehkä koitat etsiä jostain teinix autopiireistä itselles toisen autopöllön? Voitte sitten keskustella pakoputkista ja kaasareista kaljatuopin äärellä.

        Jos siis olet se sama autotolvana joka tekee aloituksia rikkaiden autoista tänne kokoajan...

        "Jos siis olet se sama autotolvana joka tekee aloituksia rikkaiden autoista tänne kokoajan..."

        Päättelykykysi on huomattava. Kyllä, se olen minä tässä ;)

        Mutta huomaatkohan mikä on seuraava aloitukseni? Ettei olisi taas autoiluaiheinen?


      • itsestäsi mitään
        ap. kirjoitti:

        "Jos siis olet se sama autotolvana joka tekee aloituksia rikkaiden autoista tänne kokoajan..."

        Päättelykykysi on huomattava. Kyllä, se olen minä tässä ;)

        Mutta huomaatkohan mikä on seuraava aloitukseni? Ettei olisi taas autoiluaiheinen?

        Eikö autoilu ole jotenkin out ? Bensa vie kaikki rahat ja maksaa manteleita - eikö ne kaasut pilaa lastemme tulevaisuuden... eipä niitä autoja kovinpaljon näy naistelehtien sivuilla.

        Oletko muuten koskaan käynyt tansseissa ?
        Urheiletko mitään ?
        Onko kuolutusta muutakin kuin rippikoulu ?


      • ap.
        itsestäsi mitään kirjoitti:

        Eikö autoilu ole jotenkin out ? Bensa vie kaikki rahat ja maksaa manteleita - eikö ne kaasut pilaa lastemme tulevaisuuden... eipä niitä autoja kovinpaljon näy naistelehtien sivuilla.

        Oletko muuten koskaan käynyt tansseissa ?
        Urheiletko mitään ?
        Onko kuolutusta muutakin kuin rippikoulu ?

        Olin juuri lenkillä ja näin upeita nuoria naisia!

        Kaksi naista oli kimppalenkillä (nätit peput molemmilla), sitten oli tällainen kiihkeä kolmen naisen porukka ja lopuksi vielä yksinäinen nuori nainen. Tämä viimeinen erityisen hyvän näköinen. Ja sitten kaupassa näin yhden nuoren naisen, joka oli erittäin hyvän näköinen... Upea päivä ollut.

        Itse en paljoa autoile, mutta päästöt ovat nykyautossa hyvin pienet. Hiilidioksidi ei ole ongelma, ennemmin partikkelit, joita diesel-autot päästävät. Harmillista nähdä ihmisiä ajelemassa diesel-autoillaan ja pilaamassa hengitysilmaamme. Itse ajan puhtaasti bensa-autolla.

        Tansseissa en käy. Se on keski-ikäisten juttu maaseudulla.

        Urheilen kovasti. Juuri tulin lenkiltä. Urheilen joka päivä.

        Kouluja on tullut käytyä myös rippikoulun jälkeen ja tutkintoa löytyy...


      • Omaympyrä
        ap. kirjoitti:

        ...mutta ihmetyttää vain kun tuntuu, etteivät porilaiset naiset paljoa edes halua miesseuraa. Mistä lie tyydytyksensä saavat? Ja seuraksi riittää televisio ja pehmolelu?

        Ihmettelen vain.

        Olla enemmän,kun naiset opiskelee hoitaa perheensä ja omaisensa,urheilee käy työssä,eikä kapakoissa käy.Mies ajelee m-autolla pysähtyy naisten eteen ja tyhjentää itsensä ja jatkaa matkaansa tuli helpotus sellainenkin.Mies etsii toisista asioista kuin nainen.Suku lukeneitakin,joten tapa, puhuttelu ja kertoa opinnoistasi ja taidoistasi sekä kuinka korkealle aikoo opiskella ja käytöstavat ratkaisevat samaten kansainvälisyys ja julkisuus,kuinka paljon tuntemattomien kanssa ollaan tekemisissä aina joku tietää kenen kanssa kotonako selvittämistä??? Miehille harrastuksia ja hoitaa oman perheensä kunnialla eiköhän se siitä...


    • Pelkkänä korvana

      Voisitko paremmin luonnehtia nimimerkkiäsi " tavis-mies " ? Mitä se pitää sisällään ?
      Itse muistan koulualojoilta kavereita joista olin ajatellut että tulee ns tavis-miehiä !

      • ap.

        Hyvä kysymys. Termi "tavismies" olisikin pitänyt heti aloituksessa määritellä paremmin, että jokaienn ymmärtäisi mistä puhutaan.

        Itse määrittelen tavismiehen mieheksi, joita on Suomen miespopulaatiosta suurin osa. He ovat keskituloisia, työssäkäyviä, tavallisen näköisiä jne. He ovat miehiä, jotka eivät ole katuojassa, mutta toisaalta heiltä puuttuu ns. ylemmän tason miesten piirteitä, kuten ulkonäkökö, status, itseluottamus, älykkyys, varakkuus, karismaattisuus tai valta. Tavismiehen on vaikea erottua parisuhdemarkkinoilla ja saada naisia, koska tavismiehiä on vain yksinkertaisesti "liikaa". Tarjontaa on enemmän kuin kysyntää. Naiset poimivat ne jotka haluavat, ja loput tavismiehet jäävät ruikuttamaan vaikkei heissä mitään varsinaista vikaa olekaan. Paitsi, että heitä sattuu olemaan lukumääräisesti liikaa eikä heissä ole mitään tarpeeksi "erikoista".

        Tässä hyvää juttua tavismiehen ongelmasta:

        http://ihmissuhteet.blogspot.com/2007/02/tymarkkinat-vs-parisuhdemarkkinat.html

        "Tavismiehen (markkina-arvoltaan keskitasoinen ”tavallinen” mies) naistenhaku ja tusinamaisterin (ei hallitse mitään varsinaista ammattia, osaa kirjoittaa, hallitsee jonkin verran kieliä ja tietokonetta) työnhaku ovat kuin kaksi marjaa.

        Tavismiehen ja tusinamaisterin ongelma on siinä, että he ovat keskitasoa ja he tietävät, että heille oikeutetusti ”kuuluu” keskitason nainen ja koulutusta vastaava työ. He tietävät, että monella tavismiehellä on tavisnainen ja moni tusinamaisteri on koulutustaan vastaavassa työssä. Ongelma heidän kannaltaan on kuitenkin markkinatilanteessa, jossa tavismiehiä ja tusinamaistereita on liikaa kysyntään nähden. Tusinamaisteri tietää, että vaikka hän periaatteessa olisi pätevä johonkin koulutustaan vastaavaan työhön, niin löytyy kymmeniä yhtä päteviä maistereita hakemaan samaa virkaa. Siitä joukosta on vaikea erottua edukseen ja huonolla tuurilla koulutusta vastaavaa työpaikkaa ei vai löydy yrittämisestä huolimatta.

        Jos tavismies ei saa tasoaan vastaavaa naista tai tusinamaisteri koulutustaan vastaavaa työtä, niin mitä sitten? Eräs vaihtoehto on laskea rimaa. Ei enää pyritäkään omalle tasolle, vaan tyydytään siihen, mitä satutaan saamaan. Se ei ole optimaalinen vaihtoehto, mutta usein kuitenkin paras tarjolla olevista vaihtoehdoista. Tusinamaisterilla on rahat lopussa ja hänen on vain hyväksyttävä osa-aikatyö, joka ei vastaa hänen koulutustaan, josta hän ei pidä ja jossa hän ei luultavasti tule pitkään olemaan. Samankaltainen tilanne on tavismiehen kohdalla. Jos naisenkaipuu ja epätoivo kasvaa liian suureksi, niin on otettava se nainen, jonka pystyy saamaan. On hyväksyttävä markkina-tilanne, jossa kilpailu on kovaa."


      • Kunnon naisia!
        ap. kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Termi "tavismies" olisikin pitänyt heti aloituksessa määritellä paremmin, että jokaienn ymmärtäisi mistä puhutaan.

        Itse määrittelen tavismiehen mieheksi, joita on Suomen miespopulaatiosta suurin osa. He ovat keskituloisia, työssäkäyviä, tavallisen näköisiä jne. He ovat miehiä, jotka eivät ole katuojassa, mutta toisaalta heiltä puuttuu ns. ylemmän tason miesten piirteitä, kuten ulkonäkökö, status, itseluottamus, älykkyys, varakkuus, karismaattisuus tai valta. Tavismiehen on vaikea erottua parisuhdemarkkinoilla ja saada naisia, koska tavismiehiä on vain yksinkertaisesti "liikaa". Tarjontaa on enemmän kuin kysyntää. Naiset poimivat ne jotka haluavat, ja loput tavismiehet jäävät ruikuttamaan vaikkei heissä mitään varsinaista vikaa olekaan. Paitsi, että heitä sattuu olemaan lukumääräisesti liikaa eikä heissä ole mitään tarpeeksi "erikoista".

        Tässä hyvää juttua tavismiehen ongelmasta:

        http://ihmissuhteet.blogspot.com/2007/02/tymarkkinat-vs-parisuhdemarkkinat.html

        "Tavismiehen (markkina-arvoltaan keskitasoinen ”tavallinen” mies) naistenhaku ja tusinamaisterin (ei hallitse mitään varsinaista ammattia, osaa kirjoittaa, hallitsee jonkin verran kieliä ja tietokonetta) työnhaku ovat kuin kaksi marjaa.

        Tavismiehen ja tusinamaisterin ongelma on siinä, että he ovat keskitasoa ja he tietävät, että heille oikeutetusti ”kuuluu” keskitason nainen ja koulutusta vastaava työ. He tietävät, että monella tavismiehellä on tavisnainen ja moni tusinamaisteri on koulutustaan vastaavassa työssä. Ongelma heidän kannaltaan on kuitenkin markkinatilanteessa, jossa tavismiehiä ja tusinamaistereita on liikaa kysyntään nähden. Tusinamaisteri tietää, että vaikka hän periaatteessa olisi pätevä johonkin koulutustaan vastaavaan työhön, niin löytyy kymmeniä yhtä päteviä maistereita hakemaan samaa virkaa. Siitä joukosta on vaikea erottua edukseen ja huonolla tuurilla koulutusta vastaavaa työpaikkaa ei vai löydy yrittämisestä huolimatta.

        Jos tavismies ei saa tasoaan vastaavaa naista tai tusinamaisteri koulutustaan vastaavaa työtä, niin mitä sitten? Eräs vaihtoehto on laskea rimaa. Ei enää pyritäkään omalle tasolle, vaan tyydytään siihen, mitä satutaan saamaan. Se ei ole optimaalinen vaihtoehto, mutta usein kuitenkin paras tarjolla olevista vaihtoehdoista. Tusinamaisterilla on rahat lopussa ja hänen on vain hyväksyttävä osa-aikatyö, joka ei vastaa hänen koulutustaan, josta hän ei pidä ja jossa hän ei luultavasti tule pitkään olemaan. Samankaltainen tilanne on tavismiehen kohdalla. Jos naisenkaipuu ja epätoivo kasvaa liian suureksi, niin on otettava se nainen, jonka pystyy saamaan. On hyväksyttävä markkina-tilanne, jossa kilpailu on kovaa."

        Ei pidä missään nimessä hyväksyä "alempaa" kumppania jos kerran on mahdollisuus kunnon naiseen.

        Tilanne on eri ulkomailla. On paljon maita joissa on naistarjontaa enemmän kuin miehiä.Näissä maissa suomalainen maisteri on haluttua seuraa ja taso on huomattavasti porilaista korkeampi.Englannilla pärjää pitkälle.


      • ap.
        Kunnon naisia! kirjoitti:

        Ei pidä missään nimessä hyväksyä "alempaa" kumppania jos kerran on mahdollisuus kunnon naiseen.

        Tilanne on eri ulkomailla. On paljon maita joissa on naistarjontaa enemmän kuin miehiä.Näissä maissa suomalainen maisteri on haluttua seuraa ja taso on huomattavasti porilaista korkeampi.Englannilla pärjää pitkälle.

        Tuot hyvin esiin yhden näkökohdan asiaan.


      • naiset kirjoilla
        ap. kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Termi "tavismies" olisikin pitänyt heti aloituksessa määritellä paremmin, että jokaienn ymmärtäisi mistä puhutaan.

        Itse määrittelen tavismiehen mieheksi, joita on Suomen miespopulaatiosta suurin osa. He ovat keskituloisia, työssäkäyviä, tavallisen näköisiä jne. He ovat miehiä, jotka eivät ole katuojassa, mutta toisaalta heiltä puuttuu ns. ylemmän tason miesten piirteitä, kuten ulkonäkökö, status, itseluottamus, älykkyys, varakkuus, karismaattisuus tai valta. Tavismiehen on vaikea erottua parisuhdemarkkinoilla ja saada naisia, koska tavismiehiä on vain yksinkertaisesti "liikaa". Tarjontaa on enemmän kuin kysyntää. Naiset poimivat ne jotka haluavat, ja loput tavismiehet jäävät ruikuttamaan vaikkei heissä mitään varsinaista vikaa olekaan. Paitsi, että heitä sattuu olemaan lukumääräisesti liikaa eikä heissä ole mitään tarpeeksi "erikoista".

        Tässä hyvää juttua tavismiehen ongelmasta:

        http://ihmissuhteet.blogspot.com/2007/02/tymarkkinat-vs-parisuhdemarkkinat.html

        "Tavismiehen (markkina-arvoltaan keskitasoinen ”tavallinen” mies) naistenhaku ja tusinamaisterin (ei hallitse mitään varsinaista ammattia, osaa kirjoittaa, hallitsee jonkin verran kieliä ja tietokonetta) työnhaku ovat kuin kaksi marjaa.

        Tavismiehen ja tusinamaisterin ongelma on siinä, että he ovat keskitasoa ja he tietävät, että heille oikeutetusti ”kuuluu” keskitason nainen ja koulutusta vastaava työ. He tietävät, että monella tavismiehellä on tavisnainen ja moni tusinamaisteri on koulutustaan vastaavassa työssä. Ongelma heidän kannaltaan on kuitenkin markkinatilanteessa, jossa tavismiehiä ja tusinamaistereita on liikaa kysyntään nähden. Tusinamaisteri tietää, että vaikka hän periaatteessa olisi pätevä johonkin koulutustaan vastaavaan työhön, niin löytyy kymmeniä yhtä päteviä maistereita hakemaan samaa virkaa. Siitä joukosta on vaikea erottua edukseen ja huonolla tuurilla koulutusta vastaavaa työpaikkaa ei vai löydy yrittämisestä huolimatta.

        Jos tavismies ei saa tasoaan vastaavaa naista tai tusinamaisteri koulutustaan vastaavaa työtä, niin mitä sitten? Eräs vaihtoehto on laskea rimaa. Ei enää pyritäkään omalle tasolle, vaan tyydytään siihen, mitä satutaan saamaan. Se ei ole optimaalinen vaihtoehto, mutta usein kuitenkin paras tarjolla olevista vaihtoehdoista. Tusinamaisterilla on rahat lopussa ja hänen on vain hyväksyttävä osa-aikatyö, joka ei vastaa hänen koulutustaan, josta hän ei pidä ja jossa hän ei luultavasti tule pitkään olemaan. Samankaltainen tilanne on tavismiehen kohdalla. Jos naisenkaipuu ja epätoivo kasvaa liian suureksi, niin on otettava se nainen, jonka pystyy saamaan. On hyväksyttävä markkina-tilanne, jossa kilpailu on kovaa."

        Kari Hotakinen on kirjassaan JUOKSUHADANTIE kuvannut hyvin mitä ja miten " tavis-mies " ajattelee - jopa tekee elääkseen.

        Itse olen katsonut vain elokuvan ko kirjasta ja siinä on todellista puurtamista että saa hakatun vaimonsa takaisin. Kaverilla ja Karilla leikkaa todella hyvin että miten suomalaisen miehen elämä menee kun tulee pieniä vaikeuksia.


    • demostraatio

      Porilaisten naisten käyttätymisestä. En onneksi ole nähnyt onko toi valmistautuminen iltaan tuollaista mutta rohkenen epäillä että on. Porilaiset naiset ovat kokemukseni mukaan juuri tuollaisia, ollaan niin olevinaan ja ei edes peruskeskustelu ilman mitään sen kummempia ajatuksia onnistu, välittömästi ollaan niskakarvat pystyssä et mikä toi tyyppi luule olevansa kun kehtaa tulle mulle heittää "smool tookkia". Ei sitten arvon porilaiset leidit, jos ei kelpaa niin ei kelpaa.
      Tässä tää linkki http://www.youtube.com/watch?v=0_fsQ5K_Y8k

      • nuori nainen porista

        hei ^^
        ei me mitään vaikeita olla!!! "saavuttamattomissa" ehkä mut ei vaikeita. Ja kyl mulle saa ihan vapaasti tulla heittään small talkkii :D saatan jopa asiallisesti vaihtaa sanan jos toisenkin ;) Enpäs ole kovin montaa miestä vakavasti otettavaa sellaista tavannut porin kaduilla,tai ehkä olenkin mutta eivät ole jutteleen tulleet..?! ehkä pientä silmäilyy kahvilla jne... mut et olis miestä tulla juttelemaan, porissa, aika harvinaista. baarikulttuuri on asia erikseen, eikä oikee inspiroi. moni katsoo kaukaa ja pitkään mut et tulis jutteleen.. nou way. tie sitte tää satakuntalainen epävarma identiteetti kriisi nuorilla ja vähän vanhemmillakin miehillä.. toista se on kun oon ollu espoos, tampereel, hesas, tukholmas.. siis että ihan keskellä kirkasta päivää joku nuori kivanolonen mies tulee reilusti jutteleen :)

        nuori kaunis nainen 21


      • ei voi porissa
        nuori nainen porista kirjoitti:

        hei ^^
        ei me mitään vaikeita olla!!! "saavuttamattomissa" ehkä mut ei vaikeita. Ja kyl mulle saa ihan vapaasti tulla heittään small talkkii :D saatan jopa asiallisesti vaihtaa sanan jos toisenkin ;) Enpäs ole kovin montaa miestä vakavasti otettavaa sellaista tavannut porin kaduilla,tai ehkä olenkin mutta eivät ole jutteleen tulleet..?! ehkä pientä silmäilyy kahvilla jne... mut et olis miestä tulla juttelemaan, porissa, aika harvinaista. baarikulttuuri on asia erikseen, eikä oikee inspiroi. moni katsoo kaukaa ja pitkään mut et tulis jutteleen.. nou way. tie sitte tää satakuntalainen epävarma identiteetti kriisi nuorilla ja vähän vanhemmillakin miehillä.. toista se on kun oon ollu espoos, tampereel, hesas, tukholmas.. siis että ihan keskellä kirkasta päivää joku nuori kivanolonen mies tulee reilusti jutteleen :)

        nuori kaunis nainen 21

        toimia.

        toista se on kun oon ollu espoos, tampereel, hesas, tukholmas.. siis että ihan keskellä kirkasta päivää joku nuori kivanolonen mies tulee reilusti jutteleen :)

        Tätä juuri koitan sanoa, muualla maailmassa kaikki tuollainen sosialinen kontaktointi on aivan luonnollista, paitsi porissa, porilaisen menttaliteetin omaava naiset ovat jo perusnegatiivisia ja sillä asenteella liikkeellä et tää on mun tontti, tänne ei saa tulla.... no ehkä jos jotain osoitetta kysyy keskellä päivää toi vois onnistua. On aivan turha luulla että onnistuu porissa lyöttäytyä juttusille jonkun kivan näköisen naisen kanssa, paitsi jos tosiaan kysyy jotain "asiallista"


      • smooltoolk
        nuori nainen porista kirjoitti:

        hei ^^
        ei me mitään vaikeita olla!!! "saavuttamattomissa" ehkä mut ei vaikeita. Ja kyl mulle saa ihan vapaasti tulla heittään small talkkii :D saatan jopa asiallisesti vaihtaa sanan jos toisenkin ;) Enpäs ole kovin montaa miestä vakavasti otettavaa sellaista tavannut porin kaduilla,tai ehkä olenkin mutta eivät ole jutteleen tulleet..?! ehkä pientä silmäilyy kahvilla jne... mut et olis miestä tulla juttelemaan, porissa, aika harvinaista. baarikulttuuri on asia erikseen, eikä oikee inspiroi. moni katsoo kaukaa ja pitkään mut et tulis jutteleen.. nou way. tie sitte tää satakuntalainen epävarma identiteetti kriisi nuorilla ja vähän vanhemmillakin miehillä.. toista se on kun oon ollu espoos, tampereel, hesas, tukholmas.. siis että ihan keskellä kirkasta päivää joku nuori kivanolonen mies tulee reilusti jutteleen :)

        nuori kaunis nainen 21

        nuori kaunis nainen 21 :D

        Vai sillä tavalla.

        Metkaa miten tuo lähestyminen jätetään aina miehelle.Eikö tasa-arvon aikana viimeistään myös nainen voi tehdä aloitetta?Helppohan se on kirjoitella nettiin että miehissä on kaikki vika kun ei ole "miestä" lähestyä naista.

        Ei taida teissäkään sitten olla "naista" lähestymään miestä?


      • nuori nainen 21
        smooltoolk kirjoitti:

        nuori kaunis nainen 21 :D

        Vai sillä tavalla.

        Metkaa miten tuo lähestyminen jätetään aina miehelle.Eikö tasa-arvon aikana viimeistään myös nainen voi tehdä aloitetta?Helppohan se on kirjoitella nettiin että miehissä on kaikki vika kun ei ole "miestä" lähestyä naista.

        Ei taida teissäkään sitten olla "naista" lähestymään miestä?

        oon mäkin ottanu vastuuta aloitteista ;)! eipäs syyllistetä.. tarpeeksi kauan kattelin ja odottelin ku kaukaa kierteli ja vähä lähempää, nii kysyin et lähdetkös kahville joku kerta. mentiinkin, tosin juttu päätty surullisesti ku mies olikin todella varattu .. Mut jos haluan löytää oikean miehen vierelleni, joka haluaa minua, niin saa tehdä itse aloitteen. Kyllä musta löytyy tarpeeks "naista" lähestymään miestä kun oikea osuu kohdille tai oon sillä tuulella ^^ mut vähän vanhanaikanenkin olen, odotan "oikeaa" (hah en voi uskoa itsekään tohon kliseeseen..) mut no odotan jotain miestä joka tekee aloitteen, ees _jonkinlaisen_ kyl mä tuun sit puolitiehen vastaan! mun motto vois olla pyydä treffeille tai painu *****!

        nuori nainen 21


      • Nelli Kuukerin
        nuori nainen 21 kirjoitti:

        oon mäkin ottanu vastuuta aloitteista ;)! eipäs syyllistetä.. tarpeeksi kauan kattelin ja odottelin ku kaukaa kierteli ja vähä lähempää, nii kysyin et lähdetkös kahville joku kerta. mentiinkin, tosin juttu päätty surullisesti ku mies olikin todella varattu .. Mut jos haluan löytää oikean miehen vierelleni, joka haluaa minua, niin saa tehdä itse aloitteen. Kyllä musta löytyy tarpeeks "naista" lähestymään miestä kun oikea osuu kohdille tai oon sillä tuulella ^^ mut vähän vanhanaikanenkin olen, odotan "oikeaa" (hah en voi uskoa itsekään tohon kliseeseen..) mut no odotan jotain miestä joka tekee aloitteen, ees _jonkinlaisen_ kyl mä tuun sit puolitiehen vastaan! mun motto vois olla pyydä treffeille tai painu *****!

        nuori nainen 21

        Miksi porilaisten naisten kurahaarat aukeaa tummille miehille mutta kunnolliset vaaleat suomalaismiehet eivät kelpaa?


      • Slow Hand
        Nelli Kuukerin kirjoitti:

        Miksi porilaisten naisten kurahaarat aukeaa tummille miehille mutta kunnolliset vaaleat suomalaismiehet eivät kelpaa?

        Olen huomannut saman kuin tämän aloittaja. Ilmeisesti eksotiikka kiinnostaan enemmän kuin todellinen rahellinen suomalainen elämä ja arki.

        Luulen myös että alkoholin käyttö ( perjantain pullo ) erottaa suomalaiset miehet ulkolaisista ?


      • porilainen71
        Slow Hand kirjoitti:

        Olen huomannut saman kuin tämän aloittaja. Ilmeisesti eksotiikka kiinnostaan enemmän kuin todellinen rahellinen suomalainen elämä ja arki.

        Luulen myös että alkoholin käyttö ( perjantain pullo ) erottaa suomalaiset miehet ulkolaisista ?

        olen huomannut, että porilainen nainen on ihan samanlainen, kuin helsinkiläinen tai turkulainen..ainoa ero taitaa olla osassa miehistä. Ei ole kaupungin, tai naisten vika, jos vientiä ei ole. Itse saan seuraa aina halutessani olen sitten Porissa, tai Helsingissä. Neuvo teille veljet. Olkaa miehiä ja pitää itsetunnostanne kiinni..toki se pitää ensin ansaita, mutta kaupungilla tai värillä ei ole väliä ikinä eikä missään päin maailmaa. piste.


      • kiitos_vinkistä
        porilainen71 kirjoitti:

        olen huomannut, että porilainen nainen on ihan samanlainen, kuin helsinkiläinen tai turkulainen..ainoa ero taitaa olla osassa miehistä. Ei ole kaupungin, tai naisten vika, jos vientiä ei ole. Itse saan seuraa aina halutessani olen sitten Porissa, tai Helsingissä. Neuvo teille veljet. Olkaa miehiä ja pitää itsetunnostanne kiinni..toki se pitää ensin ansaita, mutta kaupungilla tai värillä ei ole väliä ikinä eikä missään päin maailmaa. piste.

        Hyvää vinkkiä, porilainen71.


      • Anonyymi
        Nelli Kuukerin kirjoitti:

        Miksi porilaisten naisten kurahaarat aukeaa tummille miehille mutta kunnolliset vaaleat suomalaismiehet eivät kelpaa?

        Heti lisää arabeja, somaleja ja muita nee**reitä tänne, niin naiset on tyytyväisiä.


    • ei-porilainen

      No missä kaikki Porin tavis-miehet on? Ja missä ne tulee juttelemaan naisille? Sellasta tässä on haettu kissojen ja koirien kans :D

    • ei Porilainen

      On ne Porilaiset miehetkin vaikeita. Ilmeisesti aidot porilaiset kuuluu omaan "kerhoon". Muualta tulleilla ei ole siihen asiaa. Eikä siinä vaikuta oletko nuori vai keski-ikäinen. Täytyskös laittaa "ei aidot Porilaiset kuppila" pystyyn. Portsari ovelle ja murteen perusteella pääsee sisään.

    • Porist kotosi

      kertoa huomanneeni tuon asian jo vuosia sitten ja hain itselleni naisen pääkaupunkiseudulta.
      Kyyl maar kelpas tällane isoo karvanen mies,joka ei misterin näköinen tai kokoinen ole koskaan ollut.
      Pitää löytyä jotain korvien välistä ja toki boxereista myös.
      Naisen löytyminen ei ole ollut koskaan ongelma minulle,kunhan olen pysynyt erossa Porin,Ulvilan ja 100km säteellä asuvista naisista erossa. Lähiseutujen naisten kanssa ei saa aikaiseksi pysyvää normaalia suhdetta, hetkenaikaa seurusteltua heidän kaltaistensa kanssa tahtoo lähteä sairaasta suhteesta pois ja äkkiä. Syitä on kuin puhelinluettelossa sivuja.
      Ei pala näpit,ei tuu tauteja,ei sydänsuruja ja nauttia saa seurustelusta omana itsenään,kunhan etsii naisensa kauempaa.
      Tosin olisin muuttanut täältä kateellisten hapannaamojen rikollisten kaupungista jo ajat sitten pois,ellei työ täällä minua pidättelisi.

      • Porist_katosi

        Minulla vähän samoja kokemuksia naisista. Vaikeita ovat, pettävät ja valehtelevat vielä lopuksi.


    • jos vaaraa maksaa

      Joku sanoo että Porissa pitää olla komia auto ja sitten ottaa akkoja kyytiin ja ajeluttaa niitä
      pitkin ja poikin ?

      • tietopano

        kas kun porissa on joka toinen vosu opportunistilutka. eli rahamies kelpais ettei tarvi tehr duunia itse.

        parasta silti vaan ajeluttaa ja paneskella. ei vakavampaa sellaisen paskaporukan kanssa tai menee rahat.


      • pelimiesPORISTA

        Kyllä se on totta, että naista tarttuu haaviin, jos on jotain vähän Ford Focusta seksikkäämpää alla. Jotain tällaista:

        http://www.youtube.com/watch?v=WLzJ9mP06lc

        Voin sanoa, että kyllä siinä seuralaista alkaa löytyä... ;)

        Suosittelen auto-kortin pelaamista, jos muuten peli ei etene toivotusti.


      • nuori nainen 21
        pelimiesPORISTA kirjoitti:

        Kyllä se on totta, että naista tarttuu haaviin, jos on jotain vähän Ford Focusta seksikkäämpää alla. Jotain tällaista:

        http://www.youtube.com/watch?v=WLzJ9mP06lc

        Voin sanoa, että kyllä siinä seuralaista alkaa löytyä... ;)

        Suosittelen auto-kortin pelaamista, jos muuten peli ei etene toivotusti.

        EI NÄIN! muhun EI ainakaan vetoa mikään Auto! tai tietenkin jos ajattelee parisuhdetta auton kanssa..? Itse haluan parisuhteen auton omistajan, miehen kanssa. tarkemmin sanottuna moottooripyöräilevän miehen kanssa. sinänsä ymmärrän tän autojutun. Mut muhun ei tee vaikutusta mikä auto miehellä on. Pääasia et on renkaat ja penkit. niin just. niin paljon mua kiinnostaa autolla itsetuntoaan egojatkettaan jatkava miehen alku. mutta toisaalta, moottoripyöräilevä mies! kyllä kiitos!


      • sama kuin edellä
        nuori nainen 21 kirjoitti:

        EI NÄIN! muhun EI ainakaan vetoa mikään Auto! tai tietenkin jos ajattelee parisuhdetta auton kanssa..? Itse haluan parisuhteen auton omistajan, miehen kanssa. tarkemmin sanottuna moottooripyöräilevän miehen kanssa. sinänsä ymmärrän tän autojutun. Mut muhun ei tee vaikutusta mikä auto miehellä on. Pääasia et on renkaat ja penkit. niin just. niin paljon mua kiinnostaa autolla itsetuntoaan egojatkettaan jatkava miehen alku. mutta toisaalta, moottoripyöräilevä mies! kyllä kiitos!

        nii rattikin on ihan kiva! auto toimii. pääsee pisteestä a pisteeseen b.


      • ap.
        nuori nainen 21 kirjoitti:

        EI NÄIN! muhun EI ainakaan vetoa mikään Auto! tai tietenkin jos ajattelee parisuhdetta auton kanssa..? Itse haluan parisuhteen auton omistajan, miehen kanssa. tarkemmin sanottuna moottooripyöräilevän miehen kanssa. sinänsä ymmärrän tän autojutun. Mut muhun ei tee vaikutusta mikä auto miehellä on. Pääasia et on renkaat ja penkit. niin just. niin paljon mua kiinnostaa autolla itsetuntoaan egojatkettaan jatkava miehen alku. mutta toisaalta, moottoripyöräilevä mies! kyllä kiitos!

        Autolal luulen naisia saavani! Olen nähnyt että se toimii.

        Menes Porin keskustaan katsomaan perjantai-illan ajelua. Bemaria, Mersua ja mitä lie jokapaikanhöylää. Ratin takana nuori amis-viiksi ja etupenkillä jokin blondi-panopuu.

        Kyllä se on selvää, että 20 vuotta vanha 7-sarjan BMW, alle 22 tuumaiset vanteet ja 4 pakoputkenpäätä, niin kyllä naisilta alkaa lohjeta. Tai siis ei naisilta, vaan tienitytöiltä. Huorahtavilta sellaisilta, juurikin. Pieniltä teinipissiksiltä. Niiltä alkaa autolla lohjeta tavaraa jakoon!

        Naiset jatetaan Porin Mikonkaudn parkkihallissa! Tervetuloa jaolle tänä iltana!


      • Muahahaahaha
        ap. kirjoitti:

        Autolal luulen naisia saavani! Olen nähnyt että se toimii.

        Menes Porin keskustaan katsomaan perjantai-illan ajelua. Bemaria, Mersua ja mitä lie jokapaikanhöylää. Ratin takana nuori amis-viiksi ja etupenkillä jokin blondi-panopuu.

        Kyllä se on selvää, että 20 vuotta vanha 7-sarjan BMW, alle 22 tuumaiset vanteet ja 4 pakoputkenpäätä, niin kyllä naisilta alkaa lohjeta. Tai siis ei naisilta, vaan tienitytöiltä. Huorahtavilta sellaisilta, juurikin. Pieniltä teinipissiksiltä. Niiltä alkaa autolla lohjeta tavaraa jakoon!

        Naiset jatetaan Porin Mikonkaudn parkkihallissa! Tervetuloa jaolle tänä iltana!

        Eikös se mersu ja bemari ole ns m****n jatke
        kun ei ne muuten naista tunnu saavan :P

        Taitaa niillä kuskeilla olla aika pieni.


      • edellinen
        Muahahaahaha kirjoitti:

        Eikös se mersu ja bemari ole ns m****n jatke
        kun ei ne muuten naista tunnu saavan :P

        Taitaa niillä kuskeilla olla aika pieni.

        En tiedä BMW-miesten varustuksesta, mutta säännön mukaisesti etupenkillä on jokin blondi aina kyydissä.

        Eli olipa autosta kiinni, tai ei, niin BMW-miehet saavat! Autolla saa naista!


      • Superkärpänen
        nuori nainen 21 kirjoitti:

        EI NÄIN! muhun EI ainakaan vetoa mikään Auto! tai tietenkin jos ajattelee parisuhdetta auton kanssa..? Itse haluan parisuhteen auton omistajan, miehen kanssa. tarkemmin sanottuna moottooripyöräilevän miehen kanssa. sinänsä ymmärrän tän autojutun. Mut muhun ei tee vaikutusta mikä auto miehellä on. Pääasia et on renkaat ja penkit. niin just. niin paljon mua kiinnostaa autolla itsetuntoaan egojatkettaan jatkava miehen alku. mutta toisaalta, moottoripyöräilevä mies! kyllä kiitos!

        Kelpaako opiskelija jolla on polkupyörä? Liikuntahan on aina se parempi vaihtoehto. ;P


      • ap.
        Superkärpänen kirjoitti:

        Kelpaako opiskelija jolla on polkupyörä? Liikuntahan on aina se parempi vaihtoehto. ;P

        Kyllä näyttäsii monelle tytölle kelpaavan vain polkupyörän omistava opiskelija kundikaveriksi. Olen sen omin silmin nähnyt. Viimeksi ke 12.5. klo. 20.


      • rullaluistelija
        Superkärpänen kirjoitti:

        Kelpaako opiskelija jolla on polkupyörä? Liikuntahan on aina se parempi vaihtoehto. ;P

        Asian vahvistukseksi:

        Kyllä, polkupyörällä saa seuraa! Tuossa tuli juuri vastaan erään tamperelaisen miljonäärin tytär (opiskelija Porissa) ja oli tyttö siis pyöräilemässä kundikaverinsa/hoitonsa kanssa.

        Eli kyllä polkupyöräileva opiskelija saa seuraa. Toki nätistä ulkomuodosta ei kai ole haittaa, eikä myöskään lompakon paksuudesta ;D


      • noulifeBjörne
        Superkärpänen kirjoitti:

        Kelpaako opiskelija jolla on polkupyörä? Liikuntahan on aina se parempi vaihtoehto. ;P

        Kivaa, ku ollaa samas kerhos! :D

        hymyillää ku tavataa!


    • ap.

      Missä mennään, kun keskustan Citimarketin kassatyttö ei tunnu lämpeävän ollenkaan! Näyttää vain ankeaa naamaa kerrasta toiseen. Ei koskaan vienoakaan vihjausta, tai sekunnin kestävää katsetta, joka antaisi ymmärtää tytöllä olevan edes HITUSEN MIELENKIINTOA.

      Miten ihmeessä iahn tavistytön (cittarin kassa) iskeminen voi olla niin vaikeaa. Tytön kaikki ilmeet ja eleet viestivät, että "MAKSA NOPEESTI JA MEE POOIS NIIN PIAN KUN VOIT. PILAAT MUN PÄIVÄN!"

      Aika vaikea iskee ihan tavis-pikkupalkkaduuneissa olevia ihan tavismuijia, kun ne on niin nenä pystyssä ja näyttävät mielenkiinnon olevan NOLLA.

      Onko kukaan saanut Porissa iskettyä tavismuijaa koskaan?

      • Poriflikka100

        noku mä oon varattu, ni emmä voi ottaa iskuja vastaa!

        (:


    • naimisissa08

      Jos haluaa löytää itselleen jonkun,
      kokeilkaa etsiä sitä jonkun harrastuksen pohjalta mistä itse tykkäätte.
      Itsellänikin tärppäsi ;)

      • ap.

        Ei ole mulla toiminut. Olen liittynyt kerhoihin ja järjestöihin, mutta ilman naista edelleen!


    • Jarsi20

      On se ihme kun meikäläinen saa naista jatkuvasti. Varmaan ne naiset sitten tulee tänne.

      • ap.

        No, toihan on just se ongelma!

        50% miehistä pyörittää ja hoitaa 90% naisista. Toi 10% naisista on (ketään loukkaamatta) sairaita, vammaisia, halvaantuneita, uskovaisia, tai muuten vain rumia, joten niitä ei kukaan halua/voi edes saada.

        Ongelma onkin juuri siinä, että 50% miehistä katselee sitten sivusta, että miten ihmeessä kaikki naiset on "varattuja" ja mistään ei heru mitään! Yrität ja yrität, mutta naisia ei tunnu kiinnostavan tippakaan.

        Toki selvästikin joku pitää nämä naiset tyytyväisinä, eli naisilla on asiat kunnossa. Ongelma onkin siinä, että ihan kunnollisia miehiä jää kokonaan ilman sitä tavisnaista!


      • thaikkuihin
        ap. kirjoitti:

        No, toihan on just se ongelma!

        50% miehistä pyörittää ja hoitaa 90% naisista. Toi 10% naisista on (ketään loukkaamatta) sairaita, vammaisia, halvaantuneita, uskovaisia, tai muuten vain rumia, joten niitä ei kukaan halua/voi edes saada.

        Ongelma onkin juuri siinä, että 50% miehistä katselee sitten sivusta, että miten ihmeessä kaikki naiset on "varattuja" ja mistään ei heru mitään! Yrität ja yrität, mutta naisia ei tunnu kiinnostavan tippakaan.

        Toki selvästikin joku pitää nämä naiset tyytyväisinä, eli naisilla on asiat kunnossa. Ongelma onkin siinä, että ihan kunnollisia miehiä jää kokonaan ilman sitä tavisnaista!

        Jos porilaiset miehet eivät olisi skinheadeja niin tajuaisivat että thaimaasta kun hakee naisen niin sieltä saa kyllä paljon mukavemman kuin porista. Eikä nekään katso pelkän lompakon perään vaan ihan muutenkin tykkää komeasta arjalaisesta uroksesta.


      • ap.
        thaikkuihin kirjoitti:

        Jos porilaiset miehet eivät olisi skinheadeja niin tajuaisivat että thaimaasta kun hakee naisen niin sieltä saa kyllä paljon mukavemman kuin porista. Eikä nekään katso pelkän lompakon perään vaan ihan muutenkin tykkää komeasta arjalaisesta uroksesta.

        Asia on juuri noin.

        Itsekin olen vähän katsellut Kaakkois-Aasian naisia sillä silmällä, että siinäpä pientä, siroa, hoikkaa ja timmikroppaista naista kerrakseen. Vähän eri geeniperimällä kuin suuriluiset suominaiset, jotka ovat helposti 175cm ja painavat 80 kiloa tai jopa enemmän...

        Sori, mutta minä otan naiseni pienenä, kiitos. Sellaiset 160-165 cm riittää pituudeksi mainiosti, enkä keksi yhtään syytä miksi naisen pitäisi painaa grammakaan yli 60 kiloa.


      • NAINEN yli 60kg
        ap. kirjoitti:

        Asia on juuri noin.

        Itsekin olen vähän katsellut Kaakkois-Aasian naisia sillä silmällä, että siinäpä pientä, siroa, hoikkaa ja timmikroppaista naista kerrakseen. Vähän eri geeniperimällä kuin suuriluiset suominaiset, jotka ovat helposti 175cm ja painavat 80 kiloa tai jopa enemmän...

        Sori, mutta minä otan naiseni pienenä, kiitos. Sellaiset 160-165 cm riittää pituudeksi mainiosti, enkä keksi yhtään syytä miksi naisen pitäisi painaa grammakaan yli 60 kiloa.

        vaihtavanne noita kriteerejä niin voisitte ehkä joskus jonkun saadakin? tai no.. jos se bemarin etupenkillä viihtyvä 14v blondi on unelmies nainen niin sit taidat olla ihan oikeilla jäljillä.


      • ap.
        NAINEN yli 60kg kirjoitti:

        vaihtavanne noita kriteerejä niin voisitte ehkä joskus jonkun saadakin? tai no.. jos se bemarin etupenkillä viihtyvä 14v blondi on unelmies nainen niin sit taidat olla ihan oikeilla jäljillä.

        "tai no.. jos se bemarin etupenkillä viihtyvä 14v blondi on unelmies nainen niin sit taidat olla ihan oikeilla jäljillä."

        EI aivan. Sellainen 16-17 -vuotias olisi se ihanteellinen ikä pikku blondilleni ;)

        Ja oikeasti, jos joku nuori parikymppinen nainen on jo ylipainoinen, niin missähän mennään 10 tai 20 vuotta myöhemmin? EI se ylipaino minenkään lähde. Kyllä ihmisen pitää sen verran huollehtia itsestään, että paino pysyy normaalin rajoissa. Naisessa toki aina on miestä enemmän rasvaa, mutta kyllä yli 80 kiloinen nainen on aivan järkyttävä ilmestys. Ihan oikeasti. Se tavara on usein siinä vyötäröllä.

        Tutkin juuri tiistaina yhtä nuorta tyttöä, joka olikin muuten hyvin nätti, mutta ei saakeli kun oli tuskaisesti ylipainoinen! Alkoholi (siideri), tupakka, sokeri ja rasva pitää muuten kaunisnaamaiset Porin naiset turvonneen epähehkeinä. Ikävää. Pidän normaalipainoisista naisista. Ei tarvitse olla anorektikko, mutta ei se vaan toimi, että on elämää suurempi ilmestys...


      • nainen yli 60kg
        ap. kirjoitti:

        "tai no.. jos se bemarin etupenkillä viihtyvä 14v blondi on unelmies nainen niin sit taidat olla ihan oikeilla jäljillä."

        EI aivan. Sellainen 16-17 -vuotias olisi se ihanteellinen ikä pikku blondilleni ;)

        Ja oikeasti, jos joku nuori parikymppinen nainen on jo ylipainoinen, niin missähän mennään 10 tai 20 vuotta myöhemmin? EI se ylipaino minenkään lähde. Kyllä ihmisen pitää sen verran huollehtia itsestään, että paino pysyy normaalin rajoissa. Naisessa toki aina on miestä enemmän rasvaa, mutta kyllä yli 80 kiloinen nainen on aivan järkyttävä ilmestys. Ihan oikeasti. Se tavara on usein siinä vyötäröllä.

        Tutkin juuri tiistaina yhtä nuorta tyttöä, joka olikin muuten hyvin nätti, mutta ei saakeli kun oli tuskaisesti ylipainoinen! Alkoholi (siideri), tupakka, sokeri ja rasva pitää muuten kaunisnaamaiset Porin naiset turvonneen epähehkeinä. Ikävää. Pidän normaalipainoisista naisista. Ei tarvitse olla anorektikko, mutta ei se vaan toimi, että on elämää suurempi ilmestys...

        niinpä se taitaa mennä ja sama miehissä. pieni ylipaino ei tosiaankaan haittaa mutta monta kymmentä kiloa alkaa jo näkyä ja tuntua.. itse kyllä liikun ja käyn salilla ja painan yli 60kg vaikka en läski olekaan, enkä myöskään keho :D


      • ap.
        nainen yli 60kg kirjoitti:

        niinpä se taitaa mennä ja sama miehissä. pieni ylipaino ei tosiaankaan haittaa mutta monta kymmentä kiloa alkaa jo näkyä ja tuntua.. itse kyllä liikun ja käyn salilla ja painan yli 60kg vaikka en läski olekaan, enkä myöskään keho :D

        Vaikutat ihanteellisen painoiselta naiselta. Tommonen 60-70 kiloa on hyvä paino normaalipituiselle naiselle. Mutta sellainen yli 80 kiloinen nainen, joka on pituudeltaan vaikkapa 162 senttiä, niin on se kyllä liikaa.

        Onneksi on sinunlaisiasia naisia Porissa. Liikutte, elätte terveelisesti ja olette normaalipainoisia. Juuri sinunlaisiasi naisia tarvitaan enemmän!

        Ei muuta kuin aurinkoisia kesäpäiviä kaikille Porin naisille!


      • läähätän ja läkähdyn
        ap. kirjoitti:

        "tai no.. jos se bemarin etupenkillä viihtyvä 14v blondi on unelmies nainen niin sit taidat olla ihan oikeilla jäljillä."

        EI aivan. Sellainen 16-17 -vuotias olisi se ihanteellinen ikä pikku blondilleni ;)

        Ja oikeasti, jos joku nuori parikymppinen nainen on jo ylipainoinen, niin missähän mennään 10 tai 20 vuotta myöhemmin? EI se ylipaino minenkään lähde. Kyllä ihmisen pitää sen verran huollehtia itsestään, että paino pysyy normaalin rajoissa. Naisessa toki aina on miestä enemmän rasvaa, mutta kyllä yli 80 kiloinen nainen on aivan järkyttävä ilmestys. Ihan oikeasti. Se tavara on usein siinä vyötäröllä.

        Tutkin juuri tiistaina yhtä nuorta tyttöä, joka olikin muuten hyvin nätti, mutta ei saakeli kun oli tuskaisesti ylipainoinen! Alkoholi (siideri), tupakka, sokeri ja rasva pitää muuten kaunisnaamaiset Porin naiset turvonneen epähehkeinä. Ikävää. Pidän normaalipainoisista naisista. Ei tarvitse olla anorektikko, mutta ei se vaan toimi, että on elämää suurempi ilmestys...

        Jaahas. Ja porilaiset NAISET ovat vaikeita. Heh, kaikkea sitä saakin lukea...


      • ap.
        läähätän ja läkähdyn kirjoitti:

        Jaahas. Ja porilaiset NAISET ovat vaikeita. Heh, kaikkea sitä saakin lukea...

        Jaa, että sinäkö saat naisia helposti ?! Johtunee sitten siitä, että täytän porilaisten naisten tiukat vaatimukset, tai ainakin osan niistä...

        Porin "missien" mieskriteereihin:

        - Onko sinulla ruotsinkielinen sukunimi?
        - Oletko iso karpaasi ja vähintään yhtä koma kuin Vellu Ketola?
        - Jos et ole iso karpaaasi, olethan sellainen pullea, mahakas "nallekarhu"?
        - Tai ainakin trendipelle Conversen-tossuissa, tiukassa t-paidassa ja jossain typerässä hatussa/lippiksessä?
        - Oletko jääkiekkoilija?
        - Oletko salibandyn pelaaja?
        - Oletko steroideilla höystetty, salilla rautaa pumppaava kreatiini-Kalle?
        - Käytäthän alkoholia?
        - Poltatko tupakkaa?
        - Onko sinulla 20 vuotta vanha BMW autona? tai jotain jossa on kattoluukku?
        - Oletko ajanut pääsi kaljuksi, tai hiustesi pituus on korkeintaan 1 milllimetri?

        Mitä enemmän "kyllä"-vastauksia, sitä varmemmin porilaiset nuoret naiset kiinnostuvat sinusta!


      • täät on tääs tätä
        ap. kirjoitti:

        Jaa, että sinäkö saat naisia helposti ?! Johtunee sitten siitä, että täytän porilaisten naisten tiukat vaatimukset, tai ainakin osan niistä...

        Porin "missien" mieskriteereihin:

        - Onko sinulla ruotsinkielinen sukunimi?
        - Oletko iso karpaasi ja vähintään yhtä koma kuin Vellu Ketola?
        - Jos et ole iso karpaaasi, olethan sellainen pullea, mahakas "nallekarhu"?
        - Tai ainakin trendipelle Conversen-tossuissa, tiukassa t-paidassa ja jossain typerässä hatussa/lippiksessä?
        - Oletko jääkiekkoilija?
        - Oletko salibandyn pelaaja?
        - Oletko steroideilla höystetty, salilla rautaa pumppaava kreatiini-Kalle?
        - Käytäthän alkoholia?
        - Poltatko tupakkaa?
        - Onko sinulla 20 vuotta vanha BMW autona? tai jotain jossa on kattoluukku?
        - Oletko ajanut pääsi kaljuksi, tai hiustesi pituus on korkeintaan 1 milllimetri?

        Mitä enemmän "kyllä"-vastauksia, sitä varmemmin porilaiset nuoret naiset kiinnostuvat sinusta!

        :))))

        Heh, nyt nauruttaa. Mutta itse asiassa:

        Minulla on ruotsinkielinen sukunimi.
        Olen vatsakas.
        Harrastan liikuntaa, kyllä.

        Olen nainen, en kiinnosta naisia, enkä ole heistä kiinnostunut.

        Lähinnä minua naurutti tuo sinun oma asenteesi, osaat itsekin olla aika vaatelias, joten miksi naiset eivät saisi olla sitä? Vai haluatko naisen jole kelpaa kuka vaan? :)


      • ap.
        täät on tääs tätä kirjoitti:

        :))))

        Heh, nyt nauruttaa. Mutta itse asiassa:

        Minulla on ruotsinkielinen sukunimi.
        Olen vatsakas.
        Harrastan liikuntaa, kyllä.

        Olen nainen, en kiinnosta naisia, enkä ole heistä kiinnostunut.

        Lähinnä minua naurutti tuo sinun oma asenteesi, osaat itsekin olla aika vaatelias, joten miksi naiset eivät saisi olla sitä? Vai haluatko naisen jole kelpaa kuka vaan? :)

        Haluan naisen, jolla on sentään tiettyjä vaatimuksia kumppanin suhteen. Muutakin kuin ulkonäköön liittyviä.

        Ja palatakseni näihin porilaisten nuorten naisten ihannemiehiin, niin on hauskaa miten jokainen nuori mies yrittää olla "erikoinen". Lopputuloksena suurin osa on kuitenkin kuin samasta muotista tendiaurinkolaseineen, -hattuineen ja -paitoineen...

        Vähän sama juttu oli viime talven pipovillitys. Kaikki nuoret naiset, ehkä pitäisi puhua ennemmin tytöistä, halusivat Svean pipon. Mutta mitä hienoa tai erikoista on siinä, että on samanlainen pipo kuin 90%:lla ikätovereista?

        Porilaisista nuorista miehistä varmaan tasan puolet on ajanut päänsä kaljuksi tai hiusten pituus on alle 1 mm. Miksi ihmeessä? Mitä hienoa on kaljussa?

        Poikkesin Turun Gant Storessa perjantaina ja myyjä oli sullonut paperiseen premium-ostoskassiin Gantin paksun kiiltopaperille painetun mainoslehden. Selasin koko lehden läpi sivu sivulta tarkoituksena laskea moniko miesmalli oli kalju. Lopputulos oli NOLLA. Edes tosi lyhyitä hiuksia ei ollut kenelläkään, ainoastaan crew cut -tyyppisiä siistejä hiuksia tai muita kampauksia. Tosin Gant on ehkä vähän vanhemmille miehille oleva puoli-konservatiivinen merkki, mutta kyllä tämä porilaisten (ja muiden suomimiesten) kaljuksiajetut päät ovat kyllä ihan kotikutoinen keksintö.

        Miksi ihmeessä yksikään porilainen nainen haluaisi päänsä kaljuksi sheivanneen miehen? Kyllä porilaisten naisten miellyttäminen on vaikeaa, jos haluaa olla tyylikäs. Toki jos on valmis tyylittömyyksiin (pää kaljuksi), niin naisseuraa saattaa paukkua vasemmalta ja oikealta. Toki makuasiahan tämä miesten hiustenpituus on!


      • aiskiub
        ap. kirjoitti:

        Haluan naisen, jolla on sentään tiettyjä vaatimuksia kumppanin suhteen. Muutakin kuin ulkonäköön liittyviä.

        Ja palatakseni näihin porilaisten nuorten naisten ihannemiehiin, niin on hauskaa miten jokainen nuori mies yrittää olla "erikoinen". Lopputuloksena suurin osa on kuitenkin kuin samasta muotista tendiaurinkolaseineen, -hattuineen ja -paitoineen...

        Vähän sama juttu oli viime talven pipovillitys. Kaikki nuoret naiset, ehkä pitäisi puhua ennemmin tytöistä, halusivat Svean pipon. Mutta mitä hienoa tai erikoista on siinä, että on samanlainen pipo kuin 90%:lla ikätovereista?

        Porilaisista nuorista miehistä varmaan tasan puolet on ajanut päänsä kaljuksi tai hiusten pituus on alle 1 mm. Miksi ihmeessä? Mitä hienoa on kaljussa?

        Poikkesin Turun Gant Storessa perjantaina ja myyjä oli sullonut paperiseen premium-ostoskassiin Gantin paksun kiiltopaperille painetun mainoslehden. Selasin koko lehden läpi sivu sivulta tarkoituksena laskea moniko miesmalli oli kalju. Lopputulos oli NOLLA. Edes tosi lyhyitä hiuksia ei ollut kenelläkään, ainoastaan crew cut -tyyppisiä siistejä hiuksia tai muita kampauksia. Tosin Gant on ehkä vähän vanhemmille miehille oleva puoli-konservatiivinen merkki, mutta kyllä tämä porilaisten (ja muiden suomimiesten) kaljuksiajetut päät ovat kyllä ihan kotikutoinen keksintö.

        Miksi ihmeessä yksikään porilainen nainen haluaisi päänsä kaljuksi sheivanneen miehen? Kyllä porilaisten naisten miellyttäminen on vaikeaa, jos haluaa olla tyylikäs. Toki jos on valmis tyylittömyyksiin (pää kaljuksi), niin naisseuraa saattaa paukkua vasemmalta ja oikealta. Toki makuasiahan tämä miesten hiustenpituus on!

        itse en kaljuista miehistä tykkää, päin vastoin! hyvin leikatut hiukset sytyttää! toki kesällä saa olla lippistä ja talvella pipoo mutta ei kiitos sitä kuuluisiaa svea-pipoa..
        teillä miehillä se tukka lähtee muutenkin niin turhaan kiirehtimään kaljuilun kanssa :D


    • ap.

      Mikä siinä on, että ulkonäön painoarvo on niin korkea? Miksi se tulee joka paikassa vastaan? Myös porilaisten naisten vaatimuksissa!

      Onko ulkonäöllä väliä? Katsotaanpa vaikka uusin 7Päivää -lehti, sivu 23. "Kiira Korpi, 21, seurustelee Seiskan saamien tietojen mukaan Milanossa mallina työskentelevän Arthur-nimisen nuoren miehen kanssa... uusi poikaystävä on 188-senttinen urheilullinen komistus, jolla on siniset silmät ja tummat hiukset."

      Hmm, näyttäisi siltä että ulkonäkökö on sitten se suurin juttu joka ratkaisee. En ole silti yhtään yllättynyt, ettei Kiiralla ole rumaa, mutta fiksua, kundikaveria. Voihan toki 188-senttien mallipoikakin olla teräväpäinen, mutta yhtä lailla järjen voisi kuvitella leikkaavan vaikkapa kaljuuntuvalla, rumalla asianjotoimiston nuorella juristilla tai vastavalmistuneella neurokirurgilla.

      Tilanne taitaa kuitenkin olla se, että Kiira on itse aika "tyhjäpäinen", joten malli-poika sopii hyvin seuraksi muutaman kuukauden ajaksi. Sitten suhde ajaa karikolle ja sitten löytyy jokin uusi hoito jostain ja lööpit saavat taas hehkuttaa kauniiden ihmisten suhde-elämän sinfoniaa.

      Eikö lehdet voisi kertoa fiksujen ihmisten romansseista, vai onko vain kauniilla ja rohkeilla seuraelämää? Vai ovatko fiksut ja rumat ihmiset niin tylsiä, ettei kukaan halua lukea heistä?

      Miten Porissa? Miksi se onkin aina niin, että se porilainen nätti tyttö on sen mallipoikansa kanssa liikkeellä? Liittääkö ulkonäkö yhteen, vai eikö kaunis nainen ja ruma mies voi olla samalla aaltopituudella kuin elokuvissa?

      • ruma porilaismies

        Miksi rumalle porilaisnaiselle ei kelpaa ruma mies?
        Minulle kelpaisi ruma nainen.


      • nainenporista
        ruma porilaismies kirjoitti:

        Miksi rumalle porilaisnaiselle ei kelpaa ruma mies?
        Minulle kelpaisi ruma nainen.

        Vau, en jaksanut lukea ihan kaikkea, kun ihan mielenkiinnosta googletin porilaisia ihmisiä, niin päädyin tähän keskusteluun. Tämä pääkirjoittaja kaipaa asennemuutosta. Hänkin tuntuu etsivän tietynlaista naista ja on epätoivoinen kun ei tavisnainen(kaan) kiinnostu. Mikä on tavisnainen? Mun kokemuksella kaikki ihan tavalliset miehet on aina itsestään kommentoineet: en mää oo tavallinen, oon niin erilainen kuin kaikki muut... Samoin mua on kommentoitu erilaiseksi, vaikka olen tosi tavallinen. Porissa ei kukaan mies ole mulle tullut juttelemaan. Olisi mukavaa jos tulisi. Mutta kenties tavismiehet eivät uskalla. Hienot autot, kropat, paksut lompakot ym. rekvisiitta eivät tee vaikutusta minuun. En sellaista miestä kahta kertaa katsoisi.


      • Suukko-Simeon
        nainenporista kirjoitti:

        Vau, en jaksanut lukea ihan kaikkea, kun ihan mielenkiinnosta googletin porilaisia ihmisiä, niin päädyin tähän keskusteluun. Tämä pääkirjoittaja kaipaa asennemuutosta. Hänkin tuntuu etsivän tietynlaista naista ja on epätoivoinen kun ei tavisnainen(kaan) kiinnostu. Mikä on tavisnainen? Mun kokemuksella kaikki ihan tavalliset miehet on aina itsestään kommentoineet: en mää oo tavallinen, oon niin erilainen kuin kaikki muut... Samoin mua on kommentoitu erilaiseksi, vaikka olen tosi tavallinen. Porissa ei kukaan mies ole mulle tullut juttelemaan. Olisi mukavaa jos tulisi. Mutta kenties tavismiehet eivät uskalla. Hienot autot, kropat, paksut lompakot ym. rekvisiitta eivät tee vaikutusta minuun. En sellaista miestä kahta kertaa katsoisi.

        No minä ainakin olen ihan tavallinen mies enkä puhu vieraille naisille kuin Ruuneperi. Tänään lounaalla kun kävin niin jo kaukaa näin että vastaan tulee isorintainen nainen mutta en oikein uskaltanut katsoa läheltä että miten isorintainen kun se katsoi kohti. Suunnittelen silti ehdottavani vastakkaisen sukupuolen edustajalle että josko voisin hänen rintojaan pidellä käsissäni. Oikein muuta juteltavaa en sitten keksikään.

        Mikä siinä juttelemisessa muka niin kiihoittavaa on!!! Suoraan substanssiin käsiksi vaan, sanon minä!!!


      • ap.
        nainenporista kirjoitti:

        Vau, en jaksanut lukea ihan kaikkea, kun ihan mielenkiinnosta googletin porilaisia ihmisiä, niin päädyin tähän keskusteluun. Tämä pääkirjoittaja kaipaa asennemuutosta. Hänkin tuntuu etsivän tietynlaista naista ja on epätoivoinen kun ei tavisnainen(kaan) kiinnostu. Mikä on tavisnainen? Mun kokemuksella kaikki ihan tavalliset miehet on aina itsestään kommentoineet: en mää oo tavallinen, oon niin erilainen kuin kaikki muut... Samoin mua on kommentoitu erilaiseksi, vaikka olen tosi tavallinen. Porissa ei kukaan mies ole mulle tullut juttelemaan. Olisi mukavaa jos tulisi. Mutta kenties tavismiehet eivät uskalla. Hienot autot, kropat, paksut lompakot ym. rekvisiitta eivät tee vaikutusta minuun. En sellaista miestä kahta kertaa katsoisi.

        Kiva kun eksyit tänne.

        "Tämä pääkirjoittaja kaipaa asennemuutosta. Hänkin tuntuu etsivän tietynlaista naista ja on epätoivoinen kun ei tavisnainen(kaan) kiinnostu. Mikä on tavisnainen?"

        Varmaan tarvinkin. Olen hyvin turhautunut, kun naisseuran löytäminen Porista tuntuu olevan niin vaikeaa... Tietysti minäkin tietynlaista naista haen; ihan tavista, joka kuitenkin omaan silmään "hyvän näköinen" vaikka naisesta tietäisi ettei hän mikään kaunotar olekaan. Joskus sitä ihastuu toisessa pieniin juttuihin, jotka sitten tekee hänestä "täydellisen", vaikka kyseessä olisi ihan tavisnainen.


      • juice_87
        nainenporista kirjoitti:

        Vau, en jaksanut lukea ihan kaikkea, kun ihan mielenkiinnosta googletin porilaisia ihmisiä, niin päädyin tähän keskusteluun. Tämä pääkirjoittaja kaipaa asennemuutosta. Hänkin tuntuu etsivän tietynlaista naista ja on epätoivoinen kun ei tavisnainen(kaan) kiinnostu. Mikä on tavisnainen? Mun kokemuksella kaikki ihan tavalliset miehet on aina itsestään kommentoineet: en mää oo tavallinen, oon niin erilainen kuin kaikki muut... Samoin mua on kommentoitu erilaiseksi, vaikka olen tosi tavallinen. Porissa ei kukaan mies ole mulle tullut juttelemaan. Olisi mukavaa jos tulisi. Mutta kenties tavismiehet eivät uskalla. Hienot autot, kropat, paksut lompakot ym. rekvisiitta eivät tee vaikutusta minuun. En sellaista miestä kahta kertaa katsoisi.

        Minä olen ainakin melkein tavismies, mutta kun en polta, en juurikaan juo, enkä kykene edes kiroilemaan (tavismies tekee luultavasti ainakin yhtä näistä), niin en ihan yllä tavismiehen tasolle.. en tiedä uskaltavatko tavismiehet, mutta minä en ainkaan uskalla. Eipä minullekkaan ole koskaan Porissa kukaan nainen tullut juttelemaan, miksi naiset eivät tee aloitteita? En ole kuullut ainoatakaan tapausta, jossa nainen olisi tehnyt aloitteen. En itse kuitenkaan ole mikään älyttömän ruma, en kalju enkä lihava. Vähän lyhyt vain (ja liian ujo).


    • Olin juhlistamassa kaverini polttareita Cabareetissa ja naiset kulki nokka niin pystyssä että varmasti olisivat ulkona "hukkuneet" jos olisi satanut vettä xD Tottakai myönnän, että olivat kauniita naisia ihan kuin muotilehdistä repäistyjä, mutta kauneus on katoavaista joten kyllä sillä sisäiselläkin kauneudella on merkitystä.

      Lärveisin: Läski, iloinen ja leppoisa mamitsu-84 heh ;)

      • ap.

        Juuri tuosta on kyse! Hyvä että olet huomannut saman.

        Tuntuu että Porissa yllättäävn moni nainen kulkee nokka pystyssä ja on ns. vaikea. Mikä sinänsä on outoa. Luulisi, että kaikkia naisia kiinnostaa miesseura ainakin jossain määrin.

        Nämä nokkapystyiset nätit tytöt on sitten niitä, jotka alkavat olemaan jonkun kouluja käymättömän, salibandyä-pelaavan, tupakkaa polttavan, 192 senttiä pitkän "kovan kundin" kanssa.

        Todistusaineistoa liikkuu Porin kaduilla ;)


    • ap.

      Kevätauringon paistaessa Porin kaduille ovat pariskunnat lähteneet enenevässä määrin kävelylle tai pyöräilemään kumppaninsa kanssa. Kiva siinä on tavismiehenä katsella vierestä, kun itselle ei naisseuraa riitä?

      Ihan oikeasti, aina kun näen nuoren pariskunnan yhdessä liikkeellä mietin, että "mistähän noikin on toisensa löytäneet?" En sisi millään pahalla, vaan juurikin niin, että mistä Porissa löytää naisia? Mistä löytyy vapaita, sinkkuja nuoria naisia?

      Itselleni ei naisseuraa tunnu riittävän, mutta onneksi monella tuntuu olevan asiat hyvin. Onnea vaan kaikille nuorille rakastavaisille. Kulkekaa käsi kädessä ja puissailkaa. Sinkkumiehen on hyvä katsoa kateellisena matkan päästä...

    • porilainen mies

      kitisette että porilaiselle akalle ei kelpaa kuin mister sun muut komistukset! itse samassa lauseessa manaatte kun naiset on porissa niiiiiiiiiiiiiiiin rumia, eli itsehän yhtä lailla katsotte ja teette tuomionne ulkonäön perusteella, eihän sillä ois merkitystä minkälainen luonne tytöllä on, jos ei oo yhtä katseenkestävä kun kaverilla niin ei siihen sit edes vilkaista! Menkää itseenne, ei oo Porilaisessa miehessäkään ne kaikkein positiivisimmat perimät kiteytettynä!

      • porilainem

        naisen ulkonäös voi antaa perix kunhan on isot tisut,peba siedettävä ja kehtaa kulkea päiväsaikaan julkisella paikalla hänen vieressään. Seksi on tärkeämpää kuin tiedätkään ja se yhdistää pareja useammin kuin tiedätkään, siinä ei ylimääräiset kilot paljoa paina. Jos nainen on huono pano,niin ei todellakaan kannata tuhlata häneen aikaa yhtään enempää kuin sen huonon varvin verran. Ei se tavara siit paremmax muotoudu vain syvemmältäki sekottais. Tunnetusti hoikat o niit huonompia,mut ei nyt yleistetä.
        Ei sitä itse mikkää mallipoika oo,mut aina o naisen saanu ku o tahtonu. Sitä tuppaa vaa kyllästymää siihe hetke päästä tai vuode pääst viimeistää ja nakkaan vaihtoon. Nykysen hain kauempaa,mut hmm.. äsh.


      • porilainem kirjoitti:

        naisen ulkonäös voi antaa perix kunhan on isot tisut,peba siedettävä ja kehtaa kulkea päiväsaikaan julkisella paikalla hänen vieressään. Seksi on tärkeämpää kuin tiedätkään ja se yhdistää pareja useammin kuin tiedätkään, siinä ei ylimääräiset kilot paljoa paina. Jos nainen on huono pano,niin ei todellakaan kannata tuhlata häneen aikaa yhtään enempää kuin sen huonon varvin verran. Ei se tavara siit paremmax muotoudu vain syvemmältäki sekottais. Tunnetusti hoikat o niit huonompia,mut ei nyt yleistetä.
        Ei sitä itse mikkää mallipoika oo,mut aina o naisen saanu ku o tahtonu. Sitä tuppaa vaa kyllästymää siihe hetke päästä tai vuode pääst viimeistää ja nakkaan vaihtoon. Nykysen hain kauempaa,mut hmm.. äsh.

        Kyllä suurin osa naisista, olimme sitten rumia tai kauniita, niin haluamme MIEHEN...jos tämä teksti kuvastaa miesten sielunelämää niin voi morjens...pitäiskö itkee vai nauraa. Tosi lapsellista tekstiä, ehkä kirjoittaja onkin ehkä se 13-vuotias teinipoika, jolla on vikkelät kädet ja suuri kokoelma pornolehtiä vain seurana =D


      • ihmettelijä...
        Barachiel kirjoitti:

        Kyllä suurin osa naisista, olimme sitten rumia tai kauniita, niin haluamme MIEHEN...jos tämä teksti kuvastaa miesten sielunelämää niin voi morjens...pitäiskö itkee vai nauraa. Tosi lapsellista tekstiä, ehkä kirjoittaja onkin ehkä se 13-vuotias teinipoika, jolla on vikkelät kädet ja suuri kokoelma pornolehtiä vain seurana =D

        Niin, millaisen miehen?

        - Alkoholia käyttävän?
        - Tupakkaa polttavan?
        - Jääkiekkolijan?
        - Pettäjän?
        - Tatuoidun ja lävistetyn riidanhaastajan?
        - Rautaa salilla pumppaava steroidi-Teemu?

        Outoa, mutta juuri edellä kuvatuilla ominaisuuksilla varustetuile miehille tuntuu riittävän vientiä. Hmm, ehkä he ovat juuri niitä MIEHIÄ, mitä naiset haluavat!


      • porilainem
        Barachiel kirjoitti:

        Kyllä suurin osa naisista, olimme sitten rumia tai kauniita, niin haluamme MIEHEN...jos tämä teksti kuvastaa miesten sielunelämää niin voi morjens...pitäiskö itkee vai nauraa. Tosi lapsellista tekstiä, ehkä kirjoittaja onkin ehkä se 13-vuotias teinipoika, jolla on vikkelät kädet ja suuri kokoelma pornolehtiä vain seurana =D

        ei se sua kauniimmax yhtää tee. Ikää rapiat kolkyt ja kokemust kymmenist naisist. Tää o vaa totuus,et naisee kyllästyy hyvinkin nopiasti. Minkäs teet ku aletaa ahdistaa kersoja tekee, naimisii, nalkuttaa, jämähtää suhtees paikoillee ja seksi yms vähenee/muuttuu rutiinix yms jaskaa ja vitut.. muija saa helpol kenkää tuollaisist. Kyl rumilleki naisil o ottajii,mut huono pano vie loputki mahrollisuudet hänelt. O se kumma ku yhtee muuttaa,nii ain vaa avataa miehe lompsaa ja naine käyttää omat hilus (jos ees on) ties mihi turhuuksii tai reissaamisee yms.
        En jax ees riidel asioist,vaa totean naise osottee vaihtuva just sillo ku mä sanon mittani tulles täytee.
        Noo, on sitä pornolehtiä tulllut joskus luettua reilu kymmenkunta vuotta sitten. Ei ne retusoidut kuvat mahdollisuuksiasi ainakaan paranna, tosin eipä niitä ole paljoa tullut edes katsottua.

        Loppukevennykseksi voisin sanoa,että kyllä naistenkin keskuudesta löytyy todellisia miesten kusettajia ja hyväksikäyttäjiä. Sopii miehet vain pitää varansa ja tarkkailla hieman naisensa puuhia. Sitä voi olla äkkiä oikeudes jälkikäteen, jossa nainen yrittää nyhtää sinulta sievoisen summan vaikka vedoten seksuaaliseen tekoon vasten tahtoaan. Siinä mies jää aina toiseksi,jos ei ole esittää vastatodisteita joilla kumoaa naisen väitökset. Naiset, ne vasta teatteria osaa vetää. Ensitapaamisissa kannattaa laittaa vaikka kamerakänny nauhoituksel,ku alkaa lihaa piilottamaan. Ei lähe lovvot myöhemmi lompsast ja joudu syytetyks ja nöyryytetyx törkeäl taval ilman syytä.


    • Naama jo Facebook

      Onko Porissa mitään SINKKU KLUBIA ?

      Sellainen jonne voisi liittyä ja jutella näitä samoja asioita kuin tässä ketjussa !

      Oppisi tuntemaan muitakin joille sinkkuus on tapa elää ja tulla toimeen !

      • sinkkumies;

        Juuri tällaisista asioista pitäisi olla enemmän keksustelua. Pitäisi olla enemmän mahdollisuuksia tavata muita sinkkuja!


      • yhdyssana

        Jos liityt sinkku klubiin, voisi olla hyvä samalla liittyä YHDYSSANAKLUBIIN jotta oppisit kirjoittamaan?


      • edellinen
        yhdyssana kirjoitti:

        Jos liityt sinkku klubiin, voisi olla hyvä samalla liittyä YHDYSSANAKLUBIIN jotta oppisit kirjoittamaan?

        Eikö ihan tavallisella keskustelufoorumilla ole tärkeintä se, että asiasisältö on kohdillaan? Ei se, onko jokainen yhdyssana oikein tai pilkut paikoillaan?

        Keskustelufoorumilla yhdyssanavirheistä valittaminen on yhtä lapsellista kuin tosielämässä keskustelukumppanin aksentista huomauttaminen. Antaa ihmisten puhua ihan sellaisella aksentilla kuin haluavat!


      • Just Do it Pori
        yhdyssana kirjoitti:

        Jos liityt sinkku klubiin, voisi olla hyvä samalla liittyä YHDYSSANAKLUBIIN jotta oppisit kirjoittamaan?

        Osuit juuri oleelliseen ! Taidat olla pilkkuja viilaava ja siten ylpeä itsestäsi ?


      • Beckhamburger
        yhdyssana kirjoitti:

        Jos liityt sinkku klubiin, voisi olla hyvä samalla liittyä YHDYSSANAKLUBIIN jotta oppisit kirjoittamaan?

        Olisikohan siinä jotakin perää että en ole löytänyt sitä oikeaa naista koska en osaa kirjoittaa ?


      • Puuha Pete
        yhdyssana kirjoitti:

        Jos liityt sinkku klubiin, voisi olla hyvä samalla liittyä YHDYSSANAKLUBIIN jotta oppisit kirjoittamaan?

        Eikö joku voisi perustaa Facebook yhdyssana sekä Porin Sinkut klubia.
        Radiossa kerrottiin kaverista joka sai 50.000 FaceBook Fania kun lupasi ajaa
        " pikku kaivurilla " Hangosta Utsjoelle. Nyt on lähtenyt matkaan ja Juhannuksena
        on luvannut olla perillä.


    • Lönely Rider

      Minusta on huono kuin Neuvolan ja naimisiinmenon välisssä ei ole mitään !
      Olisi kiva jutella toisten nuorten kanssa että miten suhteessa edetään !

      • kesämies!!!

        No sehän se kysymys onkin! Missä tapaa nuoria sinkkuja porilaisia?

        Mikä on näin kesällä paras paikka? Voiko tulla suoraan jutteleen ventovieraalle?


      • sinkkunainenpori
        kesämies!!! kirjoitti:

        No sehän se kysymys onkin! Missä tapaa nuoria sinkkuja porilaisia?

        Mikä on näin kesällä paras paikka? Voiko tulla suoraan jutteleen ventovieraalle?

        itse ainakin viihdyn vapaa-aikana v-loppuisin lähinnä terassilla ja/tai yökerhossa (vaikka en mikään siideriä kittaava hirmu olekaan, usein selvinpäin :) on mukava istua ja katsella ihmisiä ja joskus jopa jutella vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa. Porissa kyllä harvemmin tullaan juttelemaan vieraille naisille (vertaan kotikaupunkiini), mutta joskus sellaistakin tapahtunu. taidan vaan itse olla sen verran ujo etten saa suustani tarpeeks rohkeeta tekstiä.. ja miehet kai usein luulee sen takia ettei vois vähempää kiinnostaa. porilaiset tuntuu olevan muutenkin vähän kummallisia, joten ei mikään ihme ettei täältä itselleen seuraa löydy kun korkeintaan yhdeks illaks..


      • pilkkeen kulmassa
        sinkkunainenpori kirjoitti:

        itse ainakin viihdyn vapaa-aikana v-loppuisin lähinnä terassilla ja/tai yökerhossa (vaikka en mikään siideriä kittaava hirmu olekaan, usein selvinpäin :) on mukava istua ja katsella ihmisiä ja joskus jopa jutella vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa. Porissa kyllä harvemmin tullaan juttelemaan vieraille naisille (vertaan kotikaupunkiini), mutta joskus sellaistakin tapahtunu. taidan vaan itse olla sen verran ujo etten saa suustani tarpeeks rohkeeta tekstiä.. ja miehet kai usein luulee sen takia ettei vois vähempää kiinnostaa. porilaiset tuntuu olevan muutenkin vähän kummallisia, joten ei mikään ihme ettei täältä itselleen seuraa löydy kun korkeintaan yhdeks illaks..

        Olen katsonut sinua jo pidempään - jos olet sama joka käy salilla ?


      • kesämies!!!!
        sinkkunainenpori kirjoitti:

        itse ainakin viihdyn vapaa-aikana v-loppuisin lähinnä terassilla ja/tai yökerhossa (vaikka en mikään siideriä kittaava hirmu olekaan, usein selvinpäin :) on mukava istua ja katsella ihmisiä ja joskus jopa jutella vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa. Porissa kyllä harvemmin tullaan juttelemaan vieraille naisille (vertaan kotikaupunkiini), mutta joskus sellaistakin tapahtunu. taidan vaan itse olla sen verran ujo etten saa suustani tarpeeks rohkeeta tekstiä.. ja miehet kai usein luulee sen takia ettei vois vähempää kiinnostaa. porilaiset tuntuu olevan muutenkin vähän kummallisia, joten ei mikään ihme ettei täältä itselleen seuraa löydy kun korkeintaan yhdeks illaks..

        "porilaiset tuntuu olevan muutenkin vähän kummallisia, joten ei mikään ihme ettei täältä itselleen seuraa löydy kun korkeintaan yhdeks illaks.."

        Mielenkiintoinen kommentti. Millä tavalla koet porilaiset "oudoiksi"?

        Toki itse porilaisena olen myös sitä mieltä, että olemme outoja, kun monia naisia ei miesseura tunnu kiinnostavan. Silti olisi kiva tietää, miten jostain muualta tullut näkee porilaiset...


      • sinkkunainenpori
        kesämies!!!! kirjoitti:

        "porilaiset tuntuu olevan muutenkin vähän kummallisia, joten ei mikään ihme ettei täältä itselleen seuraa löydy kun korkeintaan yhdeks illaks.."

        Mielenkiintoinen kommentti. Millä tavalla koet porilaiset "oudoiksi"?

        Toki itse porilaisena olen myös sitä mieltä, että olemme outoja, kun monia naisia ei miesseura tunnu kiinnostavan. Silti olisi kiva tietää, miten jostain muualta tullut näkee porilaiset...

        porilaisilla on erilainen kulttuuri..näkyy juuri ihmisten määrässä esim. kaupungilla. Eipä pahemmin ihmiset käy ulkona syömässä tai treffeillä kahviloissa. Pori "käyttäytyy" tuppukylän tavoin, vaikka asukkaita on enemmän kuin monessa muussa vilkkaammassa kaupungissa.. en osaa muuten tätä ilmiötä selittää :) ja käyn salilla mutta kovin vaikea on tekstin perusteella tunnistaa ;D


      • edellinen
        sinkkunainenpori kirjoitti:

        porilaisilla on erilainen kulttuuri..näkyy juuri ihmisten määrässä esim. kaupungilla. Eipä pahemmin ihmiset käy ulkona syömässä tai treffeillä kahviloissa. Pori "käyttäytyy" tuppukylän tavoin, vaikka asukkaita on enemmän kuin monessa muussa vilkkaammassa kaupungissa.. en osaa muuten tätä ilmiötä selittää :) ja käyn salilla mutta kovin vaikea on tekstin perusteella tunnistaa ;D

        Toi pitää just paikkansa mitä kirjoitat!

        "porilaisilla on erilainen kulttuuri..näkyy juuri ihmisten määrässä esim. kaupungilla. Eipä pahemmin ihmiset käy ulkona syömässä tai treffeillä kahviloissa. Pori "käyttäytyy" tuppukylän tavoin..."


      • Pori boomtown City
        sinkkunainenpori kirjoitti:

        porilaisilla on erilainen kulttuuri..näkyy juuri ihmisten määrässä esim. kaupungilla. Eipä pahemmin ihmiset käy ulkona syömässä tai treffeillä kahviloissa. Pori "käyttäytyy" tuppukylän tavoin, vaikka asukkaita on enemmän kuin monessa muussa vilkkaammassa kaupungissa.. en osaa muuten tätä ilmiötä selittää :) ja käyn salilla mutta kovin vaikea on tekstin perusteella tunnistaa ;D

        Pori on ollut aikoinaa Suomen nopein BOOMTOWN ja siten kaikki ei ihan tiedä vielä miten suuressa kaupungissa eletään !


      • kesämies!!!!
        sinkkunainenpori kirjoitti:

        porilaisilla on erilainen kulttuuri..näkyy juuri ihmisten määrässä esim. kaupungilla. Eipä pahemmin ihmiset käy ulkona syömässä tai treffeillä kahviloissa. Pori "käyttäytyy" tuppukylän tavoin, vaikka asukkaita on enemmän kuin monessa muussa vilkkaammassa kaupungissa.. en osaa muuten tätä ilmiötä selittää :) ja käyn salilla mutta kovin vaikea on tekstin perusteella tunnistaa ;D

        Tänään olen nähnyt Porin kaduilla todella upeita nuoria naisia! Kauniit kasvot, upeat hiukset, timmit vartalot!

        Mielettömän upeita nuoria naisia. Mutta mitenköhän selliasen saisi?


      • muualta tullut
        kesämies!!!! kirjoitti:

        Tänään olen nähnyt Porin kaduilla todella upeita nuoria naisia! Kauniit kasvot, upeat hiukset, timmit vartalot!

        Mielettömän upeita nuoria naisia. Mutta mitenköhän selliasen saisi?

        Kyllä vaan ovat porilaiset kummallisia. Lähinnä niin etäisiä ja silloinkin kun heihin tutustuu, niin keskustelu tökkii aika pahasti. Sisäänpäinkääntyneitä, sanoisin. Se on joku geeni porilaisissa...muualta tulleita ovat olleet ne puheliaat keitä täällä olen tavannut.


      • Melkein30_N
        muualta tullut kirjoitti:

        Kyllä vaan ovat porilaiset kummallisia. Lähinnä niin etäisiä ja silloinkin kun heihin tutustuu, niin keskustelu tökkii aika pahasti. Sisäänpäinkääntyneitä, sanoisin. Se on joku geeni porilaisissa...muualta tulleita ovat olleet ne puheliaat keitä täällä olen tavannut.

        Porilaiset naiset -keskusteluun et ota kantaa koska en ole syntynyt Porissa vaan tunnin ajomatkan päässä täältä. Asun kylläkin paikkakunnalla. Mutta mitä tähän tavismies-keskusteluun tulee, olen sinkku (en mikään rekkalepakko, enkä susiruma pirihuora vaan katseenkestävä tummaverikkö) ja pidemmän aikaa tiiraillut kaupungin kaksilahkeisia enemmän tai vähemmän haku päällä. Minulla ei ole mitään tavis-miehiä vastaan, mutta mitään tohvelia en halua. Miehellä kuuluu olla omaa tahtoa ja luonnetta, eikä niin että heti möngitään sinne tossun alle ja ollaan kaikesta samaa mieltä. Sellaista ei naiset jaksa. Ei tarvitse olla mikään kriminaali ollakseen kiinnostava. Välttäkää niitä purkkiruskettuneita, kanamaisia nirppanokkia niin vältytte myös ylimielisiltä "ai sä et pelaa ässis, no en mä sit puhu sun kans"- kommenteilta. Tiedän itse olevani hyvinkin ulkopuolinen tässä "perusporilainennainen"-asiassa, koska viihdyn enemmän auton parissa kuin Sokkarin meikkiosastolla :)


      • Lysmiaho
        kesämies!!!! kirjoitti:

        Tänään olen nähnyt Porin kaduilla todella upeita nuoria naisia! Kauniit kasvot, upeat hiukset, timmit vartalot!

        Mielettömän upeita nuoria naisia. Mutta mitenköhän selliasen saisi?

        Porissa on Suomen kauneimmat naiset. Ja vittumaisimmat luonteeltaan.


      • puhut asiaa
        Lysmiaho kirjoitti:

        Porissa on Suomen kauneimmat naiset. Ja vittumaisimmat luonteeltaan.

        Aamen.


    • miki-66

      Porilaiset naiset ovat vaikeita ja miehet juntteja niin kyllä he hyvin yhteen soppii!

    • Oulun Poeka

      Ulkopaikkakuntalaisena en tietysti voi tietää kuinka vaikeaa porilaisen miehen on löytää porilainen nainen. Sen sijaan haluaisin pitää puolustuspuheenvuoron porilaisten naisten vieraanvaraisuudesta meitä muualta tulleita kohtaan.

      Työni vuoksi kiertelen aika paljon, ja voisinpa tehdä sellaisen toteamuksen, että porilaiset naiset ovat niitä "maanläheisimpiä" ja lämminhenkisimpiä tässä maassa. Joka ainut kerta saa mitä mielenkiintoisempia keskusteluja aikaan senku menee vaan juttelemaan. Yöseuraa saa myös melko helposti, mikäli sellaista hakee.
      Sitä kyllä saa kuulla monesti, että voi kun nämä meidän porin pojatkin osais käyttäytyä paremmin ja tulis asiallisesti juttelemaan.

      Olisikohan nyt siis aika ottaa se pää pois perseestä, käydä pesulla ja kammata tukka ja lähteä rohkeasti vaan juttelemaan. Keskustelua on turha aloittaa sitten tyyliin: "anna pillua" tms. Sekin kyllä kai nykyään toimii joillekin naisille, ainakin pk-seudulla. Näiden naisten mielestä "itsevarma" mies on ihana ja on muutenkin hienoa päästä edes hetkeksi hoivaamaan sitä omaa renttuaan, ja saada valittaa kavereilleen kuinka se meidän Tero-petteri taas on ollut teillä tietämättömillä jo viikon. Suosittelenkin siis skippaamaan nämä suoriltaan ja keskittymään ainoastaan tavallisiin,kauniisiin ja terveellä itsetunnolla varustettuihin naisiin.
      Loppukaneettina kiitos kaikille ihanille porin naisille jotka on tehneet mun porin vierailuista ikimuistoisia!

    • pitkä"tiedät kyllä mikä"!jos sulla on noin suppea katsomus,ni ei mikään ihme ettet naista itselles saa!itse kuitenkin olen nuori nainen ja tiedän että ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa!jos on hyvän-näköinen mies jonka kanssa ei yksinkertaisesti kykene henkisesti olemaan samalla tasolla tai ei yksinkertaisesti ole hyvä olla,niin sitten ei voi olla!korjauta pääs jos naisen haluat,kokeile lobotomiaa!

    • rima korkealla

      Olihan ilahduttavaa lukea näin tasokas viestiketju itsellenikin tärkeästä aiheesta. Olen aikuinen mieshenkilö ja viettänyt viimeiset 10 vuotta sinkkuna. Tuona aikana ei muuta ole tapahtunut kuin että olen nostanut omaa tasovaatimustani naisten suhteen. Nyt on rima jo niin korkealla että tuskin sitä enää ylittää yhtään kukaan. Tulen kuitenkin siksi hyvin toimeen vasemman käteni kanssa, että ei ole tarvettakaan. En tarvitse kimuranttia ihmissuhdetta iloineen ja suruineen. En tarvitse vauvakuumetta potevaa kumppania enkä tarvitse mitään muutakaan. Olenko siis homo? En suinkaan, en vain myy itseäni niin halvalla kuin useimmat miehet tätä nykyä tekevät. Eipä silti, en olisi helppo kumppani itsekään mutta enpä myös tarvitse ketään kesyttämään itseäni ja vielä vähemmän tarvitsen naisen alkeellisinta protyyppiä joka uskoo että kykenee muuttamaan minut mieleisekseen. Joten miehet, tehkää nyt itsellenne se palvelus että lakkaatte itkemästä yksinäisyyttänne. Ei yksin olon tarvitse olla yksinäistä. Ja vaikka se olisi sitä, kunnioittakaa itseänne sen verran että itkette sitten omassa yksinäisyydessänne, ette julkisesti. Toivotan hyvää jatkoa kaikille miehille joilla on ongelmia saada itselleen naista. Kuten kuvasta huomaatte, minä ratkaisin ongelmani jo kymmenen vuotta sitten ja olen yhä elossa. ;)

    • porilaisten marssi

      erehdyit. Porilaiset näyttävät nyrpeätä naamaa. Eivät siis porilaiset naiset vaan porilaiset. Eivät vastaa, kun kysytään. Eivät kysy, kun vastataan. Eivä vastaa, kun ei kysytä. Eivät kysy, kun ei vastata.

      Porilainen nainen kaipaa miestä siinä kuin muutkin naiset. Ja iso osa näitä porilaisista naisista on jo naimisissa.

      Miten porilainen pääsee naimisiin? Käymällä muualla kuin Porissa ja ottamalla pari napanderia alle. Oma kulttuuri unohtuu. Tulee juteltua. Asiat seuraavat toisiaan. Ja kas vain, olet naimisissa.

      Voit toki yrittää samaa Porissakin, mutta tämä voi tulla kalliiksi, koska joudut ottamaan enemmän napsua, jolloin voit kaatuilla, joutua tappeluun tai kadottaa omaisuuttasi.

      Eli junaan ja bussiin mars, lompakko taskussa.

    • vaakazumba

      Asiahan on niin, että suomen monissa kaupungeissa on valloillaan ns. naisten markkinat.

      Miehiä tarjolla on paljon enemmän kuin naisia.

      Jopa täysin rotannäköinenkin nainen saa takuuvarmasti miehen halutessaan.

      Toisinpäin ei onnistu, koska naiset ovat tottuneet siihen että heitä pitää palvoa ja he valitsevat kuka pääsee saatille.

      Muutos asiaan tapahtuu kun vaihtaa kaupunkia.

      Itse vaihdoin maata.Brasiliassa on miesten markkinat.Thaimaassa on miesten markkinat.

      Kävele kadulla yksinäsi niin ei viittä minuuttia mene kun joku on jo kyselemässä nimeä ja oletko mahdollisesti sinkku.

      Lihava siideriä kittaava kiroileva miesmäinen porilaisnainen? ei kiitos.
      Kaunis brasilialainen tanssia harrastava eksoottinen nainen isolla N kirjaimella? Kyllä kiitos.

    • ei porilainen

      Kyllä porilaiset naiset on avoimia. Monessa kaupungissa on tullut asuttua ja missään ei pääse sänkyyn yhtä helposti kuin Porissa. Tosin se ottaa päähän kun varatutkin lähtevät niin helposti pettämään, ettei porilaista naista kyllä tule itselleen hankittua.

      Vanha sananlaskuhan sanoo: Jos et Porissa saa p****a, niin sitten et saa missään.

    • koööii

      Joo ja sit sää heräsit...vedit kissan ja päästit kellon ulos :DDD

    • Johtaja1962

      Minulla on ihan myönteisiä kokemuksia porilaisista naisista. Lapsuuteni ja nuoruuteni Ulvilassa asuneena seutu on minulle tuttu, vaikka opiskelut ja työt veivätkin muualle jo 1980-luvun alussa. 5-6 kertaa vuodessa tulee käytyä Porissa sukuloimassa, ja jos kapakkaan sattuu eksymään, niin aika usein on tuheroakin saanut, jopa itseäni kymmeniä vuosia nuoremmilta varsin näyttävän näköisiltä neideiltä.

      Ongelmia on syntynyt vain porilaisten miesten taholta. Viimeksi pari kk sitten, kun olin tulossa stadista Poriin pitkää viikonloppua viettämään. Hki-Tre välisellä osuudella ravintolavaunun viereisessä röökikopissa, joku pieni sintin kokoinen mies otti hirveät pultit kultakellostani, puvustani ja kravatista. En ollut puhunut herralle sanaakaan tai provosoinut mitenkään, mutta melkein nyrkkitappeluun jouduin pelkästään pukeutumiseni vuoksi. Poriin olisi riidanhaastaja ollut matkalla kotiinsa, mutta Tampereelle jäi, kun kerroin konduktöörille häiriökäyttäytymisestä.

      Yhteenvetona siis subjektiivisen mielipiteeni mukaan, porilaiset naiset, rouvat, leidit, neidit ovat lähes aina varsin miellyttävää ja iloluontoista seuraa. Useimmat miehetkin ok, mutta häiriköitä ja luonnevikaisia on jonkun verran enemmän kuin koko maassa keskimäärin.

    • korot kattoon

      "porilaiset naiset, rouvat, leidit, neidit ovat lähes aina varsin miellyttävää ja iloluontoista seuraa"

      Iloluontoisen allekirjoitan, toiset ottaa maksun rahana, toisille ostetaan pari drinkkiä.Olivat he aviossa tai eivät, lopputulos on sama baariehtoon jälkeen ja hame korvissa.

    • -Chici-

      Itse en Helsinkiläisenä naisena ottaisi porista ainuttakaan naista! Että nyt voidaan jo sanoa, että huonosti menee porilaisilla naisilla :) Mutta Porilaisen Legenda-jääkiekkoilijan nappasin :)

    • -Chici-

      Hei, anna niiden pikku misujen fiilistellä glitterien ja tekotukkiensa kanssa! Tosi asia on se,että niillä kaikilla feikki pissiksillä on niin huono itsetunto, etteivät "tavikset" kelpaa! Ja lopulta haluatko edes sellaista reuhkaa itsellesi, jonka suurin huolen aihe on, että mitä pistää baariin päälle? Tai pikemminkin kenet? Itse olen hyvännäköinen nainen, mutten tarvitse siihen glitteriä ja vahattuja poikia...ja itse keskustelisin mielelläni TAVALLISTEN ihmisten kanssa,koska yleensä teko-rusketus pojat ovat yhtä aitoja kuin rusketuskin! Mutta minä olenkin Helsinkiläinen porissa:)

      • Anna numero

        Mis oot:... ei ole rusketusta, eikä oo merkkifarkkujakaan, mut hirvee hellyydenkaipuu,ikävuosista riippumatta. Kun sitä ei kotona saa!!!


      • Järkevää juttua
        Anna numero kirjoitti:

        Mis oot:... ei ole rusketusta, eikä oo merkkifarkkujakaan, mut hirvee hellyydenkaipuu,ikävuosista riippumatta. Kun sitä ei kotona saa!!!

        En muuten ole porilainenkaan minäkään, vaan ehta hämäläinen, siksiköhän tuo jäykistyminen jää jälkijättöiseksi "sorry" kielenkäyttöni.


      • 15

        Vastaa äkkiä chici oot todella söpö kirjoittelija.
        Miten yksitynen
        linja.


      • Kirjoita äkkiä pliis

        Kuka ihme söpöläinen oot ??


    • kiekkopeli

      Porilaisuus on sairaus menne vaikka kuuntelee isome jäähalli seisomakatsomon räävittömii rääkyjii ässäpelie aikana,

    • broque

      Turha valittaa porilaisista naisista. Elämän laki sattuu vaan olemaan tällainen: Kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta.

    • pilu polkkaa !

      kyllä porin naiset antaa! pk:sta irtoaa! hä hä hää!

    • -chici-

      Eikö kaikki anna kaikille,kun promillet on tarpeeksi korkealla :) Mutta kelle se kelpaa, en tiedä. Ei kelpaisi mulle ainakaan. Lopulta kysymyshän ei herrat hyvät ole seksistä vaan läheisyyden kaipuusta :)

      • ap.

        Niin.


      • salamerkki!

        Kuka oot chici??
        Kaipaan läheisyyttä mutta myös tietyssä tapauksissa seksiä.Lue "anna numero".


    • tavis-mies-ap

      Tämän ketjun aloittamisen jälkeen olen saanut lukemattomia pakkeja porilaisilta naisilta. Viimeisimmät pari viikkoa sitten, vaikka silloin pakkien antajana oli ulkopaikkakuntalainen.

      Erästä porilaista naista yritin useammankin kerran. Pakit tuli kuitenkin joka kerta ja nainen löi välit poikki. Annoin kaikkeni. Turhaan.

      Kyllä ovat porilaiset naiset vaikeita!

      • kuunkurkoittaja

        Tuolla asenteella saat aina pakit. Ymmärrätkö, että se nainen ei ollut tarkoitettu sinua varten. Hän ei pitänyt sinusta. Et voi vaatia , että jos ihastut johonkin naiseen, hän automaattisesti haluaa juuri sinut. Nyt vaan vaatimukset olivat korkeammat, kuin mitä saatoit täyttää. Taso oli sinulle liian korkea. Hiukan kun parannat ryhtiäsi ja itsetuntoasi, niin jo alkaa tapahtua. Ja kun olet jotain saavuttanut, sinun pitää vielä pystyä ruokkimaan suhdettasi, että saat pitää Hänet. Jospa tavoittelisit jotain vaatimattomampaa, hän saattaisi pitää sinua elämänsä miehenä ja palvoa maata jalkojesi allla.


      • tavis-mies-ap
        kuunkurkoittaja kirjoitti:

        Tuolla asenteella saat aina pakit. Ymmärrätkö, että se nainen ei ollut tarkoitettu sinua varten. Hän ei pitänyt sinusta. Et voi vaatia , että jos ihastut johonkin naiseen, hän automaattisesti haluaa juuri sinut. Nyt vaan vaatimukset olivat korkeammat, kuin mitä saatoit täyttää. Taso oli sinulle liian korkea. Hiukan kun parannat ryhtiäsi ja itsetuntoasi, niin jo alkaa tapahtua. Ja kun olet jotain saavuttanut, sinun pitää vielä pystyä ruokkimaan suhdettasi, että saat pitää Hänet. Jospa tavoittelisit jotain vaatimattomampaa, hän saattaisi pitää sinua elämänsä miehenä ja palvoa maata jalkojesi allla.

        Mistä kuvittelet hänen olleen "liian tasokas"? Ihan tavallinen muija oli kyseessä.


    • käsittämättömänpitkä

      viestiketju on pyhitetetty turhille Porin naaraille. Että viitsitte uikuttaa olemattomien frigidien perään, joilla on kirpputorin anti ja eliitin vaatimukset. Itse jätin hyvästit tuolle harmaalle massalle jo vuosia sitten ja hankein oikean naisen itä-Suomesta. Miksi tyytyä jätteeseen, kun on laatuakin tarjolla?!? Ettehän halua ostaa kaupastakaan pilantunutta ruokaa, siis miksi haaskata aikaa biojätteeseen?!?!

    • Finski on pihtari

      Nirppanokkia tyystin kaikki satakunnan naiset, mutta ootas kun pääsevä etelään, niin kaikki siittiöt on tervetulleita, paitsi oman "kullan". Ei ihme, että suomimiehet pitää aasian tytöistä, ne on ainakin rehellisiä, rahastuksessakin.

    • Huonossakin

      repussa, voi olla hyvät eväät.

    • ylen sangian priha

      "Mistä kuvittelet hänen olleen "liian tasokas"? Ihan tavallinen muija oli kyseessä."
      Nyt on huolestuttavaa. Et kai voi ymmärtääkään hänen tasoaan, koska taso on liian korkea sinun ymmärryksellesi. Jonkun muun mielestä Hän olisi saattanut olla fiksu ja filmaattinen, juuri oikean tasoinen. Turha tavoitella kuuta taivaalta, pysy vaan omissa ympyröissäsi. Siellä saatat olla jopa tasokas, kun oikein pinnistelet.

    • -Chici-

      Voi Voi,kullan nuput...tsemppiä metsälle :)

      • -Chici-

        Ja vielä sellainen kommentti, että mistä te ihmiset saatte päähänne olevanne rumia? Onko joku sanonut niin? Ja kuka voi sanoa toisesta niin? Ja onko se absoluuttinen totuus? Ei,ei ole,se on mielipide. En minäkään pidä Brat Pittiä, George Clooneyä tai Peter Andrea hyvännäköisenä...ihan ok miehiä,muttei mitään jalat alta vieviä tapauksia...Kyllä se seksikkyys on ihmisen sisällä.Kaikki me nähdään ihmiset omien halujemme läpi...joten tasan tarkkaan tässä maailmassa on jokaiselle se täydellinen toinen puoli. Muttei välttämättä porissa :)


    • verkkopaitaveikko

      Kyllä sen huomaa minkä maan naiset ovat niitä pahimpia rahastajia ja eniten rahan perään.
      Työmaalla kerran kysäisin kahville nättiä tyttöä, vastauksena tiukka ei, nenä pystyssä.Sain kuvan että hän on sen verran tasokas lady, ettei taviksen seura juurikaan kiinnosta.
      Noin vuosi myöhemmin olin viettämässä ehtoota muutaman naisen kanssa.Menivät tanssimaan joten minä menin blackjackpöytään onneani koittamaan.Hävisin aika tukollisen seteleitä ja kukas se tupsahtikaan viereen?

      Sama nainen, umpikännissä kuin käki, roikkumaan käteeni ja selittämään miten kannattaa pelata..
      Ehdotteli drinkeille siirtymistä hänen pöytäänsä.

      Kohteliaasti irroitin tytön puvustani, toivotin hyvät illanjatkot ja poistuin pöytääni.
      Rahatukko ja puku nostivat näemmä kiinnostusastetta kovastikin.Onneksi näin minkälainen juoppo hän oli, enkä tuhlannut aikaani häneen.
      Joskus käy onni näissäkin eri tavalla kuin oli ajatellut.

      Olen aika varma että suurin osa meistä haluaisi olla kiinnostava toisen sukupuolen mielestä siksi että on oma itsensä.Ei siksi, että on rahaa niin että vuotaa sitä lattialle, tai siksi, että ajaa hienolla autolla.

      Pinnallisuus on perseestä.Siksi en rahojani normaalisti levittelekään missään ja pukeudun tavallisiin halpahallikamoihin.En koe tarvetta elvistellä omaisuudella.Tuo baariehtoo oli poikkeus, koska kyseessä oli juhlapäivä yhdellä seurassani olleista tytöistä.

      Ei ne rahat ikuisiksi ajoiksi riitä, eikä raha tee toisen ihmisen persoonallisuudesta yhtään sen parempaa.Sisäinen kauneus, etsikää sitä toisista jos haluatte kestävän suhteen.

      • munakuntamies-------

        hienosti kirjoitettu!
        kertokaa lisää näitä! :D kiva lukea näitä


    • -Chici-

      Verkkopaitaveikko : Pisteet sinulle! Itse en ymmärrä mihin kaikki normaalit ihmiset ovat kadonneet? Välillä mietin onko Porissa heitä lainkaan? Kukaan ei enää kohtaa toisiaan ihmisinä vaan hienoina vaateina,koruna, autoina ja erillasina statuksina. Mihinkä täällä pitää mennä että tapaa IHMISIÄ!!! Olen itse ulospäinsuntautunut ja sosiaalinen ihminen ( Helsinkiläinen :)), mutta Porissa se ei toimi. Täällä ei kukaan ota kontaktia kehenkään! Yrität puhua jollekkin, nin katsellaan maahan tai murahdetaan...ihan outoa hommaa:/

    • Porin muijat = ok

      Ai jaa. Mun mielestä teillä on täällä Porissa tosi hyvä valikoima naaraita. Löytyy kunnollista perhetyttöä, kevytversiota pintablondista sekä jopa MILFfejä, joita ei muualta Suomesta tahdo löytää kirveelläkään. Luulisi jokaiselle ukolle löytyvän mieleisensä.

      Tavismiehille suosittelisin hitaan väsytyksen taktiikkaa. Puree erityisesti tavallisiin perhetyttöihin, joita Porissa piisaa, ja jotka sopivat Tavismiehille erityisen hyvin. Eli tutustuminen pitää saada alkuun muina miehinä ja muissa asioissa kuin naima-asioissa. Tärkeätä on mm. muistaa vetää säännöllisesti käteen, ettei se puute näy teidän naamasta kilometrin päähän. Perhetytöt on arkoja kuin tammukat vuoripurossa, ja kiimainen ruma Tavis pelottaa niitä kuin pusikossa rytistelevä kalamies tammukkaa.

      Yhtään nokka pystyssä kulkevaa pintablondia en ole vielä Porissa nähnyt. Jotain maalaismaisia light-versioita, mutta ei ollenkaan ilkeän näköisiä. Lähinnä eloveenatyttöjä, joilla nyt vaan on vähän kireämmät farkut ja jonkinlainen käsilaukku. Ei mitään Helsingin Tigerin, Soodan tai Kerman yybervittumaisia poseeraajia, joilta ei saisi edes Räikkönen ovulaatiopäivänä.

      Itse en ole vielä iskuhommiin Porissa ehtinyt, mutta pikaisen katsauksen perusteella tarjonta on lupaava. Sen verran kiimaisen näköistä narttua on vastaan töpötellyt.

      Ainoa mistä tässä vaiheessa Porilaisia leidejä voin huomauttaa on pukeutuminen, meikkaus ja aloitekyvyn puute. Täällä on naisilla ihan liikaa vaatetta päällä ja liian vähän meikkiä. Ja lopettakaa herran tähden se silmillä naiminen ja tulkaa vaan rohkeasti vonkaamaan, jos kerran panettaa !. Gentlemannit katsokaas jättää valinnan naiselle !

      • ap.

        "Ainoa mistä tässä vaiheessa Porilaisia leidejä voin huomauttaa on pukeutuminen, meikkaus ja aloitekyvyn puute. Täällä on naisilla ihan liikaa vaatetta päällä ja liian vähän meikkiä. Ja lopettakaa [naiset] herran tähden se silmillä naiminen ja tulkaa vaan rohkeasti vonkaamaan, jos kerran panettaa! Gentlemannit katsokaas jättää valinnan naiselle!"

        Kerrankin arvokas ja osuva kontribuutio tähän upeaan ketjuun! Tämän tasoista tekstiä kaivataan Pori-palstalla.

        Missä muuten Porin naiset luuraavat? Vähän hiljaista ollut viime aikoina ja minäkään en oikein ole saanut iskuyrityksiä naisten suunnalta. Missä vika, Porin naiset?


      • Lysmiaho

        Ihan täysi hajoaminen!


    • ..........

      Mä olenkin Savosta. Tulkaa nappaamaan pois, ennen kuin porilaistun ;)

      • ap.

        Mistä sut löytää?


    • degen.

      Sekä porilaiset naiset että miehet ovat vaikeita persoonia, koska heissä ystävällisyys on degeneroitunut niin suuriin mittoihin, että ulkopuolisen on vaikea sitä havaita. Porilaiset ovat luotaantyöntävää kansaa, ikään ja sukupuoleen katsomatta.

      • ap.

    • fiiafani

      Supermarjosta tutun Sofian (FIIAN) sinkku biisi nyt kuunneltavissa osoitteessa http://www.youtube.com/watch?v=gptc4h_-jKQ myös facebookissa fanisivut FIIA nimellä :) käykäähän kuuntelemassa ja tykkäämässä :)

    • Itse olen

      porilainen, päälle parikymppinen "tyttö". Hyvää huolta pidän itsestäni (hoikka, lihaksia), enkä mielestäni oo mikään pahannäkönenkään. Miehiltä saa kyllä pitkiä katseita, mut eivät uskalla lähelle tulla. Tosin en kyllä ketä vaan kelpuuttaiskaan, kriteerit noussut aika korkealle (ei niinkään ulkonäkö vaan luonne). Baareissa en pahemmin pyöri, enkä muutenkaan keskustassa koska viihdyn lähinnä itseni ja koirieni seurassa. Eli kyllä meitä sinkkunaisia on, piilossa ehkä vaan.

      • seuraa etsivä mies

        Teitä on vähän vaikea tavoittaa. Kuten itsekin myönnät, viihdyt pääasiassa omissa oloissasi. Tuollaisia naisia on vaikeinta "löytää" ja lähestyä keskellä kirkasta päivää...


      • Niinhän
        seuraa etsivä mies kirjoitti:

        Teitä on vähän vaikea tavoittaa. Kuten itsekin myönnät, viihdyt pääasiassa omissa oloissasi. Tuollaisia naisia on vaikeinta "löytää" ja lähestyä keskellä kirkasta päivää...

        se on, varsinkin kun en itse hakemalla hae seuraa :) Eipä mulle olla koskaan tultu vain juttelemaan paitsi baarissa, eikä se tee kovin suurta vaikutusta. Olishan se kiva jos joku joskus pysäyttäisi lenkillä tai ihan vaan kaupassa, vaikka tuskin me sinkut mitään sinkkutarraa otsassa pidetä :D Niin ja jotkut kammoksuu tatuointeja ja lävistyksiä...


      • Hanski vaan

        Jos miehet eivät uskalla Sinun lähellesi tulla, mikset itse menisi kiinnostavan miehen luo tekemään tuttavuutta?
        Ollaas nyt vaan 2010-luvulla ja ajatellaan, että käy tämä toisinkin päin.
        Minä kyllä juttelen ja vastailen ihan mielelläni, jos minulle jutellaan.
        En istu baareissa minäkään.


    • enolekomistus

      20km porista pois päin ja löysin sen täydellisyyden, nätti timmi luonnollinen typykkä (ei teko hiuksia ja niitä kamalia kynsiä), 23vuotias, asuu om talossa, ei yh mamma, vakkari duuni, osaa itse vaihtaa mm.renkaat autoon, sulakkeet, lamput, pesee ja vahaa itse oman auton. käymme kalassa ja usein mökillä (hyttyset ai haittaa) erittäin joustava! (totta kai välillä pientä kinaa) pärjää yksin, ja ei todellakaan mikään ylimielinen teini, eikä hän katso pelkkää pintaa, niinkuin porilaiset naiset

    • Mimmi321

      Hauska lukea tätä ketjua :) . Itse opiskelin Porissa 4v jo vuosia sitten ja tulin tutustuneeksi porilaisiin. Ainakin tuntemani joukko porilaisia on oikein mukavia, joskin aika sisäänpäin kääntyneitä/ vaikea tutustua. Kivoja ihmisiä kyllä!

      Porilaiset miehet, ihan rennosti vaan tutustumaan, muttei tyrkyttämään itseä...

      Tsemppiä kaikille!

    • Rakastaen revitty

      Porilaisilta naisilta saa helposti seksiä, varsinkin peppuseksiä ilman ehkäisyä. Ikävä vaan, että harva tyytyy yhteen mieheen, sitä persettä jaettiin puolelle kylälle ja koko ajan haku oli päällä. Muutama suht hyvä kokemus suhteesta, mutta heidän kaikki nyt heti / ollaanko ystäviä asenne ei innostanut. Naiset ei uskalla tulla sanomaan, jos mies häntä oikeasti kiinnostaa. Osa tuntuu luotaan poistyöntävältä ja välinpitämättömältä, joka ei näe nenäänsä pidemmälle, harva mieheen yleensäkin luottaa. Kun tuli tarpeeksi paskaa niskaan porittarilta, niin aloin etsiä naista toisista kaupungeista ja siinä lopulta onnistuin. En ollut ulkonäkökeskeinen ja yh:us ei olisi haitannut, mutta silmää ei saanut särkeä ja päivänvalossa olisi pitänyt kehdata liikkua.
      Toki porilaisia on sisäänpäin kääntyneitä, mutta osalla voi olla siihen jopa oikea syy.
      Kaikkein eniten huvitti tai oikein säälitti ne naiset, jotka olivat ns normaalivartaloisia ja omasta mielestään kauniita prinsessoja, jotka etsivät itseään kymmeniä senttejä pidempää varakasta mallimiestä. Suurin osa oli mitäänsanomattoman näköisiä, oikeastaan witun rumia, joko päässä ei liikkunut mitään, ei tiennyt mitä halusi yms, mielenterveysongelmaisia, mutta ulosanti oli kyllä sellaista scaissea, että laatta meinasi lentää. Jos naisen elämä ei ole helppoa, niin ei se ole porilaisen miehenkään! Stemppiä etsintään miehet, sitä todella tarvitsette!

    • tiia6

      no en nyt sit tie kans porilaisista miehistä, koitin tustua yhteen mieheen kaverina, mutta jo 2 viikon aikana, vihasin miestä..
      häntä ei vaivaisi 14vuoden ikäero...
      se miten se jo stalkkaa kenen kanssa olen tai mitä teen...
      Olen kertonut että meistä ei ikinä tulisi mitään, mutta kun hän tykkää musta...
      "tuu hakee mut sun kainaloon, tuu tänne, mulla on ikävä"....
      Olen sanonut, mua ärsyttää, jos koko ajan soitellaan ja kysellään, en jaksa roikkua puhelimessa, mutta toinen ei sitä ymmärrä...
      Jos torjun, sanon pahasti, sit soitetaan "mulla on ollut vintti pimeenä, anteeks jos soitin sulle kännissä (kello oli kuiteski vain noin 3 päivällä) mutta torjutulla hetkellä et vaikuttanut humalaiselta?

      Kuinka sekaisin porilaiset miehet on?

      • Hanski vaan

        Mistäs trinkkibaarista moisen läheisriippuvan alkkomaholistin satuit löytämään?
        Sen miehen tarttis mennä takas äiten kainaloon. Veikkaan, että siellä on äijän hyvä olla. Vai onko sillä äitiä?
        Ryhdistäydypäs oikeesti ja etit ittelles kunnollisen miehen ja pidät sen hyvänä niin varmasti pysyy rinnalla.
        Todistat olevasi Nainen!


      • tiia6
        Hanski vaan kirjoitti:

        Mistäs trinkkibaarista moisen läheisriippuvan alkkomaholistin satuit löytämään?
        Sen miehen tarttis mennä takas äiten kainaloon. Veikkaan, että siellä on äijän hyvä olla. Vai onko sillä äitiä?
        Ryhdistäydypäs oikeesti ja etit ittelles kunnollisen miehen ja pidät sen hyvänä niin varmasti pysyy rinnalla.
        Todistat olevasi Nainen!

        Citypubista.


      • mensapub
        tiia6 kirjoitti:

        Citypubista.

        Citypubihan on jo käsite koko euroopassa.Tuopposella siellä istuu kaupunkimme kerma, intellektuelli osa porilaisista joka tauotta aivotyöskentelee kaupunkimme asioiden hyväksi ja kansalaisten hyvinvoinnin eteen.Ideoita tulee päivittäin ja jopa pubin wc tiloista on suora linja suomen ja brysselin päättäjille mikäli EU tasolla tulee suorittaa jokin kriisiä helpottava toimenpide.

        Muunmuassa kreikan tukipaketin vakuudet ymmärrettiin citypubin asiakkaiden parissa välttämättömäksi suomelle ja tämä myös ilmoitettiin pisuaarin vieressä olevalla sinisellä luurilla parin pitkän tuopin jälkeen brysseliin.punainen luuri joka sijaitsee käsienpesualtaan vieressä saa yhteyden suoraan eduskuntaan.

        Onpa kaupunkimme sydämestä, citypubista, otettu suora yhteys giorgis tuplavee bushillekin kun hän ilmiselvästi kaipasi neuvoja miten irakissa tulee toimia.Amerikkaan voi ottaa pikayhteyden ruskealla luurilla joka on wc pytyn vieressä.

        Cern hiukkaskiihdyttimen tärkeimmät osat on ideoitu citypubin pöydissä tuopin äärellä.Koko maailmankaikkeuden synty voi ratketa porilaisten älymysten ansiosta.

        Lapsettomuushoitoihin erikoistuneet klinikat ympäri maailman ovat tarjonneet miljoonia mikäli luovuttajaksi saataisiin yksikin citypubin asiakas, mutta toistaiseksi yksikään älyköistämme ei ole vielä suostunut.
        Puolan presidentti tsetsjevitsnovits militantitsivitutsivits on jo laatinut kirjallisen vetoomuksen heille jotta luovuttaisivat hieman amerikkaan jotta sinnekin saataisiin edes pari älykästä ihmistä aikaiseksi.

        Vain aika näyttää miten käy.


    • Naisia naisia
    • menbre

      Juuri näin Pihlavan k-kaupassa nätin bruneten, Katsoi nätisti silmiin ja katsoi vielä kun lähdin parkkipaikalta, otahan yhteyttä :) [email protected] .Terveisin vihreän auton mies :D

      • pihhhhhlava

        Pihlava, on tunnetusti seutua josta löytyy laadukkaimmat naiset.Osaavat tehdä sammiollisen kiljua vanhasta muistista ja eivät kieltäydy keskenkäyneestäkään jos tarjoat.Tarttuvat jokaiseen vastaantulijaan helposti joka on potentiaalinen ruuan/kaljan maksaja.


    • hartiat

      "" enolekomistus25.6.2013
      20km porista pois päin ja löysin sen täydellisyyden, nätti timmi luonnollinen typykkä (ei teko hiuksia ja niitä kamalia kynsiä), 23vuotias, asuu om talossa, ei yh mamma ""
      ei ymmärtää, missä hän noin onnetonta tarvitsee

    • janiii3

      ei niit ny ainakaan täält löydy..joten menkääs ulos nörtit..:D

    • sitä minäkin

      Olen 27-vuotias porilainen mies, nyt seurustelen, mutta sitä ennen olin 4 vuotta sinkkuna. Ajattelin tulla tänne vaihtamaan ajatuksia muiden kanssa siitä, että onko tässä modernissa pariutumisessa enää mitään järkeä? Miksi porilaiset naiset ovat niin vaikeita? Ainakin, jos ei satu olemaan Mister tai jääkiekkoilija.

      Käytän nyt esimerkkinä itseäni. Laskin/arvioin, että sinkkuaikanani lähestyin ihan livenä ainakin 200 porilaista naista. Suurin osa näistä baarissa/ravintoloissa, mutta myös tuttujen ja harrastusten kautta.

      Lopputuloksena kaikista näistä lähestymisistä 80% päättyivät jo ennen kuin alkoivatkaan: nainen sanoi "mene pois" tai suoraan "ei kiinnosta" ja osa ei edes sanonut mitään, odottivat vain että häivyin!!! Näistä lopuista 1/4 suostui näkemään uudelleen jossain yhteydessä. Seksiin asti pääsin kolmen kanssa, mutta kenenkään kanssa ei päästy kuukauden seurustelua pitemmälle.

      Mietin vain, että mikä tässä nyt on niin vaikeaa, porilaiset naiset? Mikä mättää???

    • Priimaa kaduilla

      Kesän viimeinen valopilkku:

      Nuori nainen tiukoissa farkkushortseissa, Fred Perryn valkoiset kanvaasikengät, samettihuppari, kympin vartalo, upeat hiukset, täydellinen iho.

      Pupillini saivat suurentua vielä kesän viimeisen kerran. Kiitos!

      • asiallien sellainen

        Selvästi kesän loppuhuipennus.


    • tavis-mies.

      Kiitos yli 180:stä kommentista ja yli 5000 lukukerrasta. Ketju on ollut suosikki jo vuosikausia.

      Kiitos porilaiset naiset! Jos ette olisi niin vaikeita, ketjua ei olisi.

      • tavis-mies

        Nää jotkut ketjut jää tosiaa elämän kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Aihe kun on aina yhtä ajankohtainen.


    • kizza

      Jotkut aiheet ovat kyllä ikuisia, mies tykkää naisesta ja nainen miehestä. Aina tämä polku ei kohtaa, mutta aina se ei ole nainen joka joutuu tekemään vaikean päätöksen lähteäkseen/jäädäkseen.

      Ei porilaiset naiset ole vaikeita vaan ne on haavoittuvaisia teidän miesten tekosiin.
      Minä porilainen nainen odotan paljon suomalaisesta miehestä, romanttisuutta ja yrittämistä kakkoskierrokselle:)
      Eka oli nainen, lapsi,talo ja velka,
      ei ihan hauska porilainen mies ole kohdattavissa-
      Siinä sulle haastava porilainen nainen- ja mies!!!!!!!

      Miehet: Laittakaa paremmaksi:
      Porilainen nainen on ????
      Mitä miehet on????????

    • puutetta ja heinää

      "Ei porilaiset naiset ole vaikeita vaan ne on haavoittuvaisia teidän miesten tekosiin."

      Aha, miehissä vika.Juuri tämä näkökanta ja myös olettamus että porilainen nainen on jonkinsortin prinsessa ja erityisen haluttava ja tavoiteltava superyksilö on nimenomaan se kaiken luotaantyöntävin piirre.
      Tavallisia tallukoita ne naiset on täälläkin.Ei täällä mitään prinsessoja ole eikä kukaan lähde kyllä punaista mattoa neidoille levittämäänkään pitkin katuja.

      Vanhainkodeissa on näitä ikiprinsessoja kiikkustoolissa istumassa ikäneitsyenä kun ei kelvannut normimies vaan odotettiin sitä prinssiä valkealla ratsulla.
      Olisitte ottanut sen inssin valkealla datsunilla niin olisi tullut täytettä pesään ja perhe :)

      • just joo!

        Aina se käännetään miesten viaksi. Meissä on vika ja syy siihen, että porilaiset naiset ovat vaikeita!


      • kizza
        just joo! kirjoitti:

        Aina se käännetään miesten viaksi. Meissä on vika ja syy siihen, että porilaiset naiset ovat vaikeita!

        Eikö punaista mattoa?

        Jokainen nainen haluaa olla Prinsessa miehelleen ja punaisen maton levittämisen arvoinen alleen, olkoon paikkakunta mikä hyvänsä. Jos sinusta tuntuu, ettei naisesi olisi juuri se haluttava ja tavoitellun arvoinen ja pitäisit häntä luotaantyöntävänä, silloin onkin paras pitää se matto näkymättömissä. (voi olla ettet saa sitä koskaan levitettyä tolla asenteella) Joten älä loukkaa naisia jotka uskovat siihen, että voit tehdäkin sen ehkä joskus tulevaisuudessa, kunhan olet kiukkusi kiukutellut ja pettymyksesi purkanut. Kukaan nainen ei ole terapeutti teille miehille, emme me jaksa kuunnella "valloituksia tai menetyksiä" vaan keskitymme mieheen joka tulee puhumaan asiaa naiselle jonka tapaa ensikertaa.

        Ymmärsitkö asian?


      • hiehorankkuri
        kizza kirjoitti:

        Eikö punaista mattoa?

        Jokainen nainen haluaa olla Prinsessa miehelleen ja punaisen maton levittämisen arvoinen alleen, olkoon paikkakunta mikä hyvänsä. Jos sinusta tuntuu, ettei naisesi olisi juuri se haluttava ja tavoitellun arvoinen ja pitäisit häntä luotaantyöntävänä, silloin onkin paras pitää se matto näkymättömissä. (voi olla ettet saa sitä koskaan levitettyä tolla asenteella) Joten älä loukkaa naisia jotka uskovat siihen, että voit tehdäkin sen ehkä joskus tulevaisuudessa, kunhan olet kiukkusi kiukutellut ja pettymyksesi purkanut. Kukaan nainen ei ole terapeutti teille miehille, emme me jaksa kuunnella "valloituksia tai menetyksiä" vaan keskitymme mieheen joka tulee puhumaan asiaa naiselle jonka tapaa ensikertaa.

        Ymmärsitkö asian?

        "Jokainen nainen haluaa olla Prinsessa miehelleen ja punaisen maton levittämisen arvoinen alleen, olkoon paikkakunta mikä hyvänsä"

        Voisi harkitakin sitä levittämistä, mikäli nainen olisi sen arvoinen täälläpäin.Tuulipuku päällä ja tukka sekaisin elopainoa sata.Joo ei levitellä mattoja.Eikä se ruokkoamaton ulkomuotokaan mikään iso ongelma ole loppujen lopuksi, mutta se asenne että tässäpä astelee nyt maapallon tärkein ja kaunein ihminen.Kusipäinen luonne siis.Jos käy vaikka kaverin kanssa oluella niin kiukutellaan kuukausi että jaa kävit pettämässä näin esimerkkinä.

        Ei mies tahdo mitään lapsellista mielialalääkitettyä satakiloista hiehoa, vaan pitää sitten olla myös sen punaisen maton arvoinen jos tahtoo erityiskohtelua.

        Ymmärsitkö asian?


    • åhs

      Itseppä naisesi valitsit ja kutsut sitä hiehoksi. Siinä romantiikkaa kerrakseen.

      • hiehorankkuri

        En kutsu.Kutsun aiempia joita tarttui matkaan baareista ja nakkikioskeilta.Oli tosi "tasokasta" seuraa.Onneks on pohjoisen plikka nyt on hiukan eri meininki kotona eikä vikistä turhista.
        Kaltaisesi pösilön pitäisi sitäpaitsi ymmärtää että ei kukaan vaan ota toista, tarvitaan yhteispäätös asioista.


    • kizza

      Toivottavasti löysit sen onnen!

      Harmi, että tämä pieni yritys löytää asiallinen mies, kaatui sinun negatiivisiin kokemuksiin naisista ja minä vielä kehoitin ja suorastaa laitoin sinut ajattelemaan asiaa tuosta punaisesta matosta,
      jota OIKEAT naiset arvostavat. Lykkyä tykö;)

      Minä siltinkin haluaisin tavata sen tavis miehen ;)

      • aripekalle pesää

        Ota aripekka eli aloittaja.
        Säästyis tämäkin palsta paljolta patskalta kun sillä olis muuta tekemistä kuin kirjoitella tänne kateutta pursuavia viestejään toisten omaisuudesta.


      • ap.
        aripekalle pesää kirjoitti:

        Ota aripekka eli aloittaja.
        Säästyis tämäkin palsta paljolta patskalta kun sillä olis muuta tekemistä kuin kirjoitella tänne kateutta pursuavia viestejään toisten omaisuudesta.

        Juuri kirjoitin aloituksen porilaisesta Lottovoittajasta, mutta aihe kääntyi pankkien toiminnan tarkoitusperien hyvin pintapuoliseen hipaisuun.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11986818


    • tavis-mies

      Entäpä SOMA? BAR SOMAssa ei ole kuin rikkaiden yrittäjien jälkikausvua, jotka ökykalliissa merkkivaatteissaan tilaavat pullopalvelua (engl. bottle service, joka tarkoittaa sitä, että pöytään kannetaan näyttävästi kuohuviiniä coolerissa). Niin ihkua meininkiä, melkein Hollywood-tyyliin. Baaritiskillä availlaan lompakkoa ja räplätään kortteja, jotta tehdään selväksi, että kyllä täältä löytyy Stokkan Platina-kanta-asiakaskortti. Haetaan respektiä.

      Nämä pikkusormi pystyssä kuohuviiniä maailman omistajan elkein (äidiltä opittua) siemailevat hienohelmat jakavat tavaraansa vain rikkaiden yrittäjien jälkikasvulle ja/tai jääkiekkoilijoille. Pääkoppa raikuu tyhjyyttä kuin kalustamaton 800 neliön kartano Kokemäenjoen rantatontilla. Elämän syvimpien asioiden mittaamiseen riittää iskän Visan rinnakkaiskortilla. Tasottomimmille neidoille riittää, että mies on tatuoitu ja jännän näköinen, vähän salilla pumpattu, tatuoitu painija. Sellaiselle voi hätätilassa antaa, jos kiiltokuvapoikia ei sinä iltana riitä ihan jokaiselle.

      Näitä itseään täynnä olevia prinsessa-ballerina-hienohelmoja kannattaa välttää ihan totaalisesti. Eikä nyt ole kyse mistään "heitterin" huutelusta vaan ihan oikeasti tuollaisesta Louis Vuitton -laukkuisesta, Michael Kors -koruapinasta ei loppupeleissä ole YHTÄÄN MIHINKÄÄN! Ylläpitokuluja on enemmän kuin italialaisesta urheiluautosta, mutta SOMAn naisten tapauksessa rahoilleen ei tasan saa yhtään mitään vastinetta. Parhaimmillaankin hinnan ja laadun suhde on näissä naisissa erittäin heikko.

      Trust me on this one.

    • tavis-mies

      Tähän ketjuun löytää tiensä aina uudeleen ja uudelleen, kun on taas kerran saanut pakit ja epäonnistunut porilaisen naisen kanssa!

    • tavis-mies

      Nyt ollaan sillä tasolla, että nämä nenäkkäät naiset eivät vaivaudu enää edes tervehtimään.

      Porilaista naisten kohteliaisuutta parhaimmillaan.

    • tavis-mies

      Nyt löytyi naisseuraa perjantain pimeästä illasta: toinen humalassa ja toinen piripäissään.

      Jep, jep. Naiset voivat jatkaa iltaa ihan kahdestaan. Joskus laatu ei aivan ole kohdillaan...

      • porittaret neroja

        Jos nainen kysyy ensimmäisten 2 minuutin aikana "tarjooks kaljan" kertoo se paljon naisesta.Samoin, jos nainen on aivan perseet olalla.
        Sitä tietää samantien mistä k.o. leidin löytää 10v päästä.Työttömänä, hampaattomana lähibaarin kiertopalkintona.


      • tavis-mies
        porittaret neroja kirjoitti:

        Jos nainen kysyy ensimmäisten 2 minuutin aikana "tarjooks kaljan" kertoo se paljon naisesta.Samoin, jos nainen on aivan perseet olalla.
        Sitä tietää samantien mistä k.o. leidin löytää 10v päästä.Työttömänä, hampaattomana lähibaarin kiertopalkintona.

        Näillä molemmila naisilla lasittunut katse ja habituksesta näki, että nyt ei ole ihan sitä parasta laatua tarjolla.

        Kohtaloni on törmätä tällaisiin vähän heikomman tason naisiin. Naisseuraa olisi siis tarjolla, mutta sitä heikointa mahdollista laatua.


      • hepatiittitarjokkaat
        tavis-mies kirjoitti:

        Näillä molemmila naisilla lasittunut katse ja habituksesta näki, että nyt ei ole ihan sitä parasta laatua tarjolla.

        Kohtaloni on törmätä tällaisiin vähän heikomman tason naisiin. Naisseuraa olisi siis tarjolla, mutta sitä heikointa mahdollista laatua.

        Oli varmaan tullut piriannoksista riitaa poikaystävien kanssa ja nyt jahdattiin rahamiestä maksamaan illan juomat.Näitä ojasta revittyjä on valitettavan paljon "tyrkyllä" kuka mistäkin syystä.Pitäisi löytää maksaja omille kuluille tai joku ryöstettävä.
        Jos kyseessä olisi missitason nainen voisi sitä harkitakin viikon pari maksavansa hauskanpidosta mutta kun lasikatseinen narkki hymyilee pöydän toisella puolella meinaa tulla oksennus.Kuka haluaisi edes istua hepatiittiperseen kanssa edes samassa pöydässä? Hyi helvetti.


      • Hämysilmä
        hepatiittitarjokkaat kirjoitti:

        Oli varmaan tullut piriannoksista riitaa poikaystävien kanssa ja nyt jahdattiin rahamiestä maksamaan illan juomat.Näitä ojasta revittyjä on valitettavan paljon "tyrkyllä" kuka mistäkin syystä.Pitäisi löytää maksaja omille kuluille tai joku ryöstettävä.
        Jos kyseessä olisi missitason nainen voisi sitä harkitakin viikon pari maksavansa hauskanpidosta mutta kun lasikatseinen narkki hymyilee pöydän toisella puolella meinaa tulla oksennus.Kuka haluaisi edes istua hepatiittiperseen kanssa edes samassa pöydässä? Hyi helvetti.

        Porissa on ollut "huonoja" naisia niin kauan kuin van muistaa jaksaa:

        Porin kaupungin etsiväosaston irtolaispöytäkirjojen raporteista vuosilta 1901-1907 löytyy irtolaisnainen, joka on joutunut poliisin kuulusteltavaksi moraalittoman ja juopottelevan elämänsä takia. Raportissa mainitaan naisen tuntomerkkien lisäksi liikanimi, Hämysilmä, joka luultavimmin johtuu hänen huonoista silmistään.

        29-vuotias irtolaisnainen Maria Sofia, alias Hämysilmä, oli otettu kiinni ”työttömän, juopottelevan ja epäsäännöllisen” elämän takia joulukuussa 1901.

        Näitä epäsäännöllistä ja juopottelevaa elämää eläviä naisia löytyy vielä meidänkin päivinämme Porista.


      • tavis-mies
        Hämysilmä kirjoitti:

        Porissa on ollut "huonoja" naisia niin kauan kuin van muistaa jaksaa:

        Porin kaupungin etsiväosaston irtolaispöytäkirjojen raporteista vuosilta 1901-1907 löytyy irtolaisnainen, joka on joutunut poliisin kuulusteltavaksi moraalittoman ja juopottelevan elämänsä takia. Raportissa mainitaan naisen tuntomerkkien lisäksi liikanimi, Hämysilmä, joka luultavimmin johtuu hänen huonoista silmistään.

        29-vuotias irtolaisnainen Maria Sofia, alias Hämysilmä, oli otettu kiinni ”työttömän, juopottelevan ja epäsäännöllisen” elämän takia joulukuussa 1901.

        Näitä epäsäännöllistä ja juopottelevaa elämää eläviä naisia löytyy vielä meidänkin päivinämme Porista.

        Minne ovat kadonneet laadukkaat, sivistyneet naiset?

        "Sairaanhoitajatar Dagmar Tammelinin (1875-1960) tunteneet ihmiset muistavat vielä nykyäänkin hänen lempeän ja ystävällisen luonteensa sekä hienostuneisuutensa. Hän ei ollut kaikkien kanssa hyvän päivän tuttu, mutta se ei ollut merkki ylemmyydentunnosta. Se kertoi asemasta ja häneen kohdistuneesta arvostuksesta."


      • tavis-mies
        tavis-mies kirjoitti:

        Minne ovat kadonneet laadukkaat, sivistyneet naiset?

        "Sairaanhoitajatar Dagmar Tammelinin (1875-1960) tunteneet ihmiset muistavat vielä nykyäänkin hänen lempeän ja ystävällisen luonteensa sekä hienostuneisuutensa. Hän ei ollut kaikkien kanssa hyvän päivän tuttu, mutta se ei ollut merkki ylemmyydentunnosta. Se kertoi asemasta ja häneen kohdistuneesta arvostuksesta."

        Millainen on hyvä nainen?

        Hyvä nainen sitoo miehen itseensä pitämällä siitä huolta, ymmärtämällä sen käytöstä, halaamalla, suutelemalla ja hyväilemällä, antamalla miehelle herkkupaloja. Tällä pyritään tilanteeseen, jossa tunneside miehen ja naisen välillä on suurin mahdollinen. Miehen lämmin kosketus naisen poskea vasten saattaa myös tuoda lohtua ja läheisyydentunnetta. Vaikeuksien ja ristiriitojen hetkillä mies on se ainoa ystävä, jolle nainen voi huolensa ja surunsa purkaa.


      • takalinko
        tavis-mies kirjoitti:

        Millainen on hyvä nainen?

        Hyvä nainen sitoo miehen itseensä pitämällä siitä huolta, ymmärtämällä sen käytöstä, halaamalla, suutelemalla ja hyväilemällä, antamalla miehelle herkkupaloja. Tällä pyritään tilanteeseen, jossa tunneside miehen ja naisen välillä on suurin mahdollinen. Miehen lämmin kosketus naisen poskea vasten saattaa myös tuoda lohtua ja läheisyydentunnetta. Vaikeuksien ja ristiriitojen hetkillä mies on se ainoa ystävä, jolle nainen voi huolensa ja surunsa purkaa.

        huva nainen antaa tuupata takaapain,huano kitsailee.


    • tavis-mies

      Tapasin todella näyttävän naisen: keskiruskeat todella lyhyet hiukset, maltillinen meikki. Ainakin 175 cm pitkä. Kasvot kuin supermallilla.

      Aivan uskomattoman hyvän näköinen nuori nainen siis. Jäin vain miettimään, että kai hän oli miehistä kiinnostuvaa sorttia? Juttu jäi vähän kesken.

    • M3_420hp

      Repeilen kun luen tätä.
      Käyn Espoosta aika ajoin Porissa ja muijista suurin osa on todella amiksia ja halvan näköisiä ja tuntuvat seurustelevan paikallisten tradenomi-jeeppimiesten kanssa :D

      Ainoat hyvännäköiset ovat muuttaneet sieltä jo pois, vain kassamimmit jäljellä.

      • tavis-mies

        Nää on näitä yrittäjien tyttäriä: kullanväriset iPhone 5:set ja feikki Burberryt. Kaikki mikä näiden neitien päällä kiiltää kuin kulta on dubleeta.

        Pahinta on näiden neitien nokkavuus. Parikymppisiä opiskelijoita ja luulevat olevansa jotain! Ei hyvää päivää! Raumalaiset yhtä pahoja. Siis Raumalta Poriin muuttaneet.


      • 20v on kersa
        tavis-mies kirjoitti:

        Nää on näitä yrittäjien tyttäriä: kullanväriset iPhone 5:set ja feikki Burberryt. Kaikki mikä näiden neitien päällä kiiltää kuin kulta on dubleeta.

        Pahinta on näiden neitien nokkavuus. Parikymppisiä opiskelijoita ja luulevat olevansa jotain! Ei hyvää päivää! Raumalaiset yhtä pahoja. Siis Raumalta Poriin muuttaneet.

        Luuletko tosissasi että joku parikymppinen namipylly tahtoisi tuollaisen vanhan luuskan? Mene jonnekin mummutansseihin etsimään ikäistäsi seuraa, tai joku vanha tamma jolle kelpaa hieman vähä-älyisempikin painikaveri.
        Säälittävää jos 20v kersatkin antaa sulle pakit :D


      • tavis-mies
        20v on kersa kirjoitti:

        Luuletko tosissasi että joku parikymppinen namipylly tahtoisi tuollaisen vanhan luuskan? Mene jonnekin mummutansseihin etsimään ikäistäsi seuraa, tai joku vanha tamma jolle kelpaa hieman vähä-älyisempikin painikaveri.
        Säälittävää jos 20v kersatkin antaa sulle pakit :D

        "Säälittävää jos 20v kersatkin antaa sulle pakit :D"

        Pakkeja tulee niin 20-vuotiailta, 25-vuotiailta kuin 30-vuotiailtakin. Vuosikausien ajan yrittänyt saada edes jotain naista lähtemään kahville. Eipä onnistu! Ei kertaakaan!

        Ainut ikäluokka, jossa on ollut kiinnostusta tavata minua on ollut 14-vuotiaat tytöt. Valitettavasti silloin minä joudun antamaan pakit.


      • pimppamysteeri
        tavis-mies kirjoitti:

        "Säälittävää jos 20v kersatkin antaa sulle pakit :D"

        Pakkeja tulee niin 20-vuotiailta, 25-vuotiailta kuin 30-vuotiailtakin. Vuosikausien ajan yrittänyt saada edes jotain naista lähtemään kahville. Eipä onnistu! Ei kertaakaan!

        Ainut ikäluokka, jossa on ollut kiinnostusta tavata minua on ollut 14-vuotiaat tytöt. Valitettavasti silloin minä joudun antamaan pakit.

        Oletko sitten susiruma?Alkoholisti?Äitisi pukee sinut?Luonnevika?
        Mistä on kyse kun sinulle ei heru?


      • Jostai Porii
        tavis-mies kirjoitti:

        "Säälittävää jos 20v kersatkin antaa sulle pakit :D"

        Pakkeja tulee niin 20-vuotiailta, 25-vuotiailta kuin 30-vuotiailtakin. Vuosikausien ajan yrittänyt saada edes jotain naista lähtemään kahville. Eipä onnistu! Ei kertaakaan!

        Ainut ikäluokka, jossa on ollut kiinnostusta tavata minua on ollut 14-vuotiaat tytöt. Valitettavasti silloin minä joudun antamaan pakit.

        Et ole minult kysyny ;)
        Uskaltaudu sieltä kotoos kadulle ja tu minu kans kahvil!


      • tavis-mies
        pimppamysteeri kirjoitti:

        Oletko sitten susiruma?Alkoholisti?Äitisi pukee sinut?Luonnevika?
        Mistä on kyse kun sinulle ei heru?

        Siinäpä se. Ehkä karisma puuttuu kokonaan? Ehkä seksuaalinen vetovoimani eli kliseinen "mojo" on nolla. Vaikka paperilla asiat olisi kunnossa, niin naisseuraa ei ole tarjolla. Ei ollenkaan. Miesten kannattaa siis muistaa, että naisseuran saaminen ei ole mikään itsestäänselvyys.

        Oletko sitten susiruma? - Ehkä täysin harmaa ja mitätön "seiska".
        Alkoholisti? - En juuri käytä. Enkä polta tupakkaa. Liikun säännöllisesti. Omaan terveet elintavat. Olen ehkä liian tylsä.
        Äitisi pukee sinut? - Asun omistusasunnossa ja puen itse itseni.
        Luonnevika? - Ei tullut esiin ainakaan työtä hakiessani psykologisissa testeissä. Olen normaalisti työelämässä.
        Mistä on kyse kun sinulle ei heru? - Tuntuu että kaikilla naislla on jo seuraa; vakavaa touhua tai säätämistä. Normaaleja naisia ei juuri tunnu olevan vapaana. Ehkä normaalit ihmiset hyppivät suhteesta suhteeseen: vanha suhde loppuu, kun uusi mies on jo kiikarissa. Kukaan ei tunnu olevan vapaa tai ylipäänsä yhtään kiinnostunut minusta.


      • pankkitilin saldo?
        Jostai Porii kirjoitti:

        Et ole minult kysyny ;)
        Uskaltaudu sieltä kotoos kadulle ja tu minu kans kahvil!

        Heti sait kahviseuraa kun mainitsit omistusasunnon :D
        Niin se raha vain toimii kun kaljaanmenevä työtön parturikampaaja tarvitsee kuluilleen maksajan.


      • JOstai Porii
        pankkitilin saldo? kirjoitti:

        Heti sait kahviseuraa kun mainitsit omistusasunnon :D
        Niin se raha vain toimii kun kaljaanmenevä työtön parturikampaaja tarvitsee kuluilleen maksajan.

        Voisit vähä vähentää tota su yleistämist!
        En ol lähelläkää kaljaanmenevää työtöntä parturikampaajaa...
        Et anteeks ny vaa!
        Ensiks, en pidä oluest.
        Toiseks; opiskelen ja melkein sain töit siihen oheen.

        Et men sä vaa sin työkkäriis ja tukehdu pullaas!


      • parturikampaviineri
        JOstai Porii kirjoitti:

        Voisit vähä vähentää tota su yleistämist!
        En ol lähelläkää kaljaanmenevää työtöntä parturikampaajaa...
        Et anteeks ny vaa!
        Ensiks, en pidä oluest.
        Toiseks; opiskelen ja melkein sain töit siihen oheen.

        Et men sä vaa sin työkkäriis ja tukehdu pullaas!

        Opiskelet? Tuleeko sinusta kenties....parturikampaaja? :D
        Olut ei maistu? Mieluummin kalliita drinksuja jossain vaakunan diskossa?
        Melkein työn saanti ei ole työn saantia.
        Ei kuppaakaan melkein saada, se joko saadaan tai ei saada.
        Lisäksi alastonkuvissa pyllistelyä ei lueta työksi, eikä puhelinmyyntiä.

        Mutta tavismies, äkkiä tuosta nyt numeroa talteen niin pääset sinne kahville :)


      • tavis-mies
        parturikampaviineri kirjoitti:

        Opiskelet? Tuleeko sinusta kenties....parturikampaaja? :D
        Olut ei maistu? Mieluummin kalliita drinksuja jossain vaakunan diskossa?
        Melkein työn saanti ei ole työn saantia.
        Ei kuppaakaan melkein saada, se joko saadaan tai ei saada.
        Lisäksi alastonkuvissa pyllistelyä ei lueta työksi, eikä puhelinmyyntiä.

        Mutta tavismies, äkkiä tuosta nyt numeroa talteen niin pääset sinne kahville :)

        Ehdottomasti numero talteen!


      • JOStai Porii
        parturikampaviineri kirjoitti:

        Opiskelet? Tuleeko sinusta kenties....parturikampaaja? :D
        Olut ei maistu? Mieluummin kalliita drinksuja jossain vaakunan diskossa?
        Melkein työn saanti ei ole työn saantia.
        Ei kuppaakaan melkein saada, se joko saadaan tai ei saada.
        Lisäksi alastonkuvissa pyllistelyä ei lueta työksi, eikä puhelinmyyntiä.

        Mutta tavismies, äkkiä tuosta nyt numeroa talteen niin pääset sinne kahville :)

        Ei tule.
        Ja kyllä, drinksut käyvät oikein hyvin! Kiitos kun tarjoot!
        Nii i, mut nykyää seki o jo puol lottovoitto, jos pääsee haastatteluun! sähä et niistä asioist mitää tiiä.

        Se o hyvä, et sul o sentää jotai vapaa-ajan harrastuksia. Onks sul jollai sivul kuvat esil..?

        Niinpä niin! siitä vain, odotan soittoas!


      • kaffepannu
        JOStai Porii kirjoitti:

        Ei tule.
        Ja kyllä, drinksut käyvät oikein hyvin! Kiitos kun tarjoot!
        Nii i, mut nykyää seki o jo puol lottovoitto, jos pääsee haastatteluun! sähä et niistä asioist mitää tiiä.

        Se o hyvä, et sul o sentää jotai vapaa-ajan harrastuksia. Onks sul jollai sivul kuvat esil..?

        Niinpä niin! siitä vain, odotan soittoas!

        Jommankumman teistä,tavismies ja jostaiporii, pitää nyt laittaa sitä puhelinnumeroa esille että saatte toisiinne yhteyden.


      • JOSTai Porii
        kaffepannu kirjoitti:

        Jommankumman teistä,tavismies ja jostaiporii, pitää nyt laittaa sitä puhelinnumeroa esille että saatte toisiinne yhteyden.

        Niiko varmaa tiiät, et netis ei o hyvä jael... (eikä se ees tunnu missää..)


      • pian nyt,kahvi!
        JOSTai Porii kirjoitti:

        Niiko varmaa tiiät, et netis ei o hyvä jael... (eikä se ees tunnu missää..)

        tavismies! pistä sähköposti esille että tuo mimmi voi laittaa sulle postia!


      • tavis-mies
        pian nyt,kahvi! kirjoitti:

        tavismies! pistä sähköposti esille että tuo mimmi voi laittaa sulle postia!

        Laitan illalla tähän prepaid-liittymäni numeron, jota en nyt muista ulkoa.


      • tavis-mies
        JOSTai Porii kirjoitti:

        Niiko varmaa tiiät, et netis ei o hyvä jael... (eikä se ees tunnu missää..)

        Minkähän ikäistä naista olisi tarjolla?


      • älä ujoile
        tavis-mies kirjoitti:

        Minkähän ikäistä naista olisi tarjolla?

        Kysele siltä lisää sitten kahvilassa, tohelo.


      • tavis-pelle
        älä ujoile kirjoitti:

        Kysele siltä lisää sitten kahvilassa, tohelo.

        Tavis-miehen munattomuuteen kaatui tuokin kahvitapaaminen sitten.
        Ei tarvinne enää ihmetellä miksi iltaisin seuranasi on vain kaukosäädin ja sipsipussi.


      • tavis-mies
        tavis-pelle kirjoitti:

        Tavis-miehen munattomuuteen kaatui tuokin kahvitapaaminen sitten.
        Ei tarvinne enää ihmetellä miksi iltaisin seuranasi on vain kaukosäädin ja sipsipussi.

        Olen töissä seitsemän päivää viikossa! Luuletko että ehdin täällä pyöriä.

        Naiset, viestiä tulemaan minulle:

        040-3628094

        Odotan yhteydenottojanne.


      • tavis-mies
        pian nyt,kahvi! kirjoitti:

        tavismies! pistä sähköposti esille että tuo mimmi voi laittaa sulle postia!

        Naiset, viestiä tulemaan minulle:

        040-3628094

        Odotan yhteydenottojanne. Tänne viestit!!!


      • tavis-mies
        älä ujoile kirjoitti:

        Kysele siltä lisää sitten kahvilassa, tohelo.

        OK.

        040-3628094

        Odotan yhteydenottojanne.


      • tavis-mies
        tavis-mies kirjoitti:

        Laitan illalla tähän prepaid-liittymäni numeron, jota en nyt muista ulkoa.

        Naiset, viestiä tulemaan minulle:

        040-3628094

        Odotan yhteydenottojanne. Vain laatunaiset, kiitos.


      • töissä kotona
        tavis-mies kirjoitti:

        Olen töissä seitsemän päivää viikossa! Luuletko että ehdin täällä pyöriä.

        Naiset, viestiä tulemaan minulle:

        040-3628094

        Odotan yhteydenottojanne.

        "Olen töissä seitsemän päivää viikossa! Luuletko että ehdin täällä pyöriä."

        Kummasti tuntuu aikaa olevan tehtailla aloituksia :D


      • kyselyaj88ja
        tavis-mies kirjoitti:

        OK.

        040-3628094

        Odotan yhteydenottojanne.

        noniin joko on ne kahvit käyty juomassa


      • tavis-mies
        töissä kotona kirjoitti:

        "Olen töissä seitsemän päivää viikossa! Luuletko että ehdin täällä pyöriä."

        Kummasti tuntuu aikaa olevan tehtailla aloituksia :D

        Kummasti on aikaa aina silloin tällöin.

        Naiset, rohkeasti lisää viestejä tulemaan!


      • tavis-mies
        kyselyaj88ja kirjoitti:

        noniin joko on ne kahvit käyty juomassa

        Luuletko että naisilla olisi munaa ottaa yhteyttä?

        Yhden viestin olen kuitenkin saanut! Siinä ei pyydetty treffeille, vaan nimettömänä prepaid-liittymän takaa kyseltiin kuvaa. Joku mieskö siellä provoilee?

        Miksi lähettäisin kuvani tuntemattomalle prepaid-liittymän omistajalle, joka ei kerro edes etunimeään?

        Siispä lähetin kuvani hänelle.


      • sumpin taika
        tavis-mies kirjoitti:

        Luuletko että naisilla olisi munaa ottaa yhteyttä?

        Yhden viestin olen kuitenkin saanut! Siinä ei pyydetty treffeille, vaan nimettömänä prepaid-liittymän takaa kyseltiin kuvaa. Joku mieskö siellä provoilee?

        Miksi lähettäisin kuvani tuntemattomalle prepaid-liittymän omistajalle, joka ei kerro edes etunimeään?

        Siispä lähetin kuvani hänelle.

        Jospa se nainen on ujoa sorttia ja pinnallinen myös? Haluaa nähdä minkä näköinen tyyppi olet ennenkuin lähtee kahville?
        Reiluinta olisi jos molemmat vaan painutte sinne kahville ja näette sitten siellä kahvilassa minkälainen toinen on.

        Vai kaatuuko maailma yhteen kahviin? eihän sinne täydy asumaan jäädä vaan kahvit voi juoda nopeamminkin jos ei kipinät ala sinkoilemaan :)

        Hopi hopi nyt kahville siitä.


      • tavis-mies
        sumpin taika kirjoitti:

        Jospa se nainen on ujoa sorttia ja pinnallinen myös? Haluaa nähdä minkä näköinen tyyppi olet ennenkuin lähtee kahville?
        Reiluinta olisi jos molemmat vaan painutte sinne kahville ja näette sitten siellä kahvilassa minkälainen toinen on.

        Vai kaatuuko maailma yhteen kahviin? eihän sinne täydy asumaan jäädä vaan kahvit voi juoda nopeamminkin jos ei kipinät ala sinkoilemaan :)

        Hopi hopi nyt kahville siitä.

        Olen tässä vähän odotellut yhteydenottoa lähetettyäni kuvani, mutta taisi käydä taas ns. "perinteiset". Ei nimittäin olisi ensimmäinen kerta, kun kuvan lähetettyäni naisesta ei kuulu enää mitään!

        Viimeksi se "tyhjään hävinnyt" oli vieläpä joku ihan tavisnainen, jolla oli profiilikuvassaan kaulariipuksessa sellainen miehinen leijona-vaakuna -koru. Sellainen, jollaista näkee kehonraknetaja-huumeidenkäyttäjämiehillä, jotka pumppaavat rautaa salilla tatuoinnit olkavarsissa vilkkuen. Sellainen on naisen koruna totaalinen turn-off.


    • Jössesnainen

      M3_420hp, niin totta. Kaikki laatunaaraat ovat menneet jonnekin muualle opiskelemaan. Pori on täynnä kassatätejä, sairaanhoitajia ja kampaajia. Näin se vain on. :D

    • -91

      onko kassatädeissä, sairaanhoitajissa tai kampaajissa jotain vikaa ?? Menkää sokokselle katsomaan myyjiä, huhhuh !!

      • JOSTai Porii

        Mitä väliä jonkun ihmisen ammatil o?
        Sillä mä luulen tai oikeastaan tiedän, et jokasesta ammattiryhmästä löytyy herkkupimatsui ja -karjui. Sit niistä löytyy myös ne mädät omenatki...


    • missi.

      Porilaiset miehet ne,ne vasta hankalia on.

      • tavis-mies

        Kyllä se hankaluus on ihan sillä puolella!


    • ....................

      No oliko tuossa jotain uutta?Tottakai kasvoiltaan hyvännäköinen ja seksikäs mies saa kenet haluaa on varaa valkata kuka nainen tahansa ja saa kenet haluaa.

    • naisten ymmärtäjä

      Olisit sinäkin nyrpeä jos piNppa olisi ainoa omaisuutesi ja kaikenmaailman pummit yrittäisivät jaolle.

      • tavis-mies

        OK.

        040-3628094

        Odotan yhteydenottojanne.

        SALDO klo. 17.45

        - 0 tekstiviestiä
        - 0 puhelua

        Kyllä ovat porilaiset naiset vaikeita!


      • tavis-mies
        tavis-mies kirjoitti:

        OK.

        040-3628094

        Odotan yhteydenottojanne.

        SALDO klo. 17.45

        - 0 tekstiviestiä
        - 0 puhelua

        Kyllä ovat porilaiset naiset vaikeita!

        SALDO klo. 18.46

        - 0 tekstiviestiä
        - 0 puhelua


      • tavis-mies
        tavis-mies kirjoitti:

        SALDO klo. 18.46

        - 0 tekstiviestiä
        - 0 puhelua

        Saldo klo. 19.25

        - 1 tekstiviesti
        - 0 puhelua


      • tavis-mies
        tavis-mies kirjoitti:

        Saldo klo. 19.25

        - 1 tekstiviesti
        - 0 puhelua

        Nyt viime aikoina on tuntunut, että voisihan sitä pitkästä aikaa kokeilla taas aloitteiden tekemistä (yli kuukausi jo kulunut edellisistä pakeista), mutta kun tänäänkin katsoin kaupungilla naistarjontaa, niin en nähnyt ketään kehen olisi ollut mukava tutustua.

        Porissa tuntuu olevan liian usein tarjolla vain:

        - Lihavia tai muuten vain epäkauniita naisia
        - Liian teinejä naisia. (Eihän se ikäero minua haittaa, mutta olen kyllästynyt siihen pettyneeseen ilmeeseen naisen naamalla kun kerron ikäni)
        - Liian juoppoja naisia
        - Liian kiroilevia naisia
        - Liian lutkamaisia naisia
        - Liian huumeidenkäyttäjämäisiä naisia
        - Liian pinnallisia naisia (En halua naista, jolle on kamala katastrofi, jos vaate vähän likaantuu tai hiukset on huonosti. Haluan matkustella ja seikkailla vaimoni kanssa. En hienostella Louis Vuitton olalla.)
        - Liian pitkiä naisia (Ei tuokaan minua varsinaisesti haittaa. Mutta kun tiedän, että naisia kiinnostaa vain itseään pitemmät jääkiekkoilijat ja muut pelimiehet, niin en vaivaudu tekemään aloitetta)

        Juu, eiköhän siinä se naistarjonta ollut tältä päivältä. Huomenna yritän uudelleen.

        SALDO ei muuten ole kasvanut (0 uutta tekstiviestiä, 0 puhelua).

        Naisilla ei tosiaan ole pulaa miesseurasta. Porilaiset naiset ovat täysin tyydytettyjä ja jokainen mahtavassa unelmasuhteessa!


      • matkalle vaan
        tavis-mies kirjoitti:

        Nyt viime aikoina on tuntunut, että voisihan sitä pitkästä aikaa kokeilla taas aloitteiden tekemistä (yli kuukausi jo kulunut edellisistä pakeista), mutta kun tänäänkin katsoin kaupungilla naistarjontaa, niin en nähnyt ketään kehen olisi ollut mukava tutustua.

        Porissa tuntuu olevan liian usein tarjolla vain:

        - Lihavia tai muuten vain epäkauniita naisia
        - Liian teinejä naisia. (Eihän se ikäero minua haittaa, mutta olen kyllästynyt siihen pettyneeseen ilmeeseen naisen naamalla kun kerron ikäni)
        - Liian juoppoja naisia
        - Liian kiroilevia naisia
        - Liian lutkamaisia naisia
        - Liian huumeidenkäyttäjämäisiä naisia
        - Liian pinnallisia naisia (En halua naista, jolle on kamala katastrofi, jos vaate vähän likaantuu tai hiukset on huonosti. Haluan matkustella ja seikkailla vaimoni kanssa. En hienostella Louis Vuitton olalla.)
        - Liian pitkiä naisia (Ei tuokaan minua varsinaisesti haittaa. Mutta kun tiedän, että naisia kiinnostaa vain itseään pitemmät jääkiekkoilijat ja muut pelimiehet, niin en vaivaudu tekemään aloitetta)

        Juu, eiköhän siinä se naistarjonta ollut tältä päivältä. Huomenna yritän uudelleen.

        SALDO ei muuten ole kasvanut (0 uutta tekstiviestiä, 0 puhelua).

        Naisilla ei tosiaan ole pulaa miesseurasta. Porilaiset naiset ovat täysin tyydytettyjä ja jokainen mahtavassa unelmasuhteessa!

        Säästä rahaa kun töitä sulla kerran on.Painu sitten esim. Brasiliaan.
        Siellä on suorastaan huutava pula miehistä.Miehiä ei riitä jokaiselle koska naisista on ylitarjontaa ja paljon onkin.
        Porissa asia on toisinpäin.Miehiä on liikaa ja naisia vähän.Siispä läskikin nainen kuvittelee olevansa jumalan lahja miehille ja käyttäytyy sen mukaisesti (olet varmaan huomannut).

        Kumpi on mukavampaa petiseuraa?

        A. vatsamakkarat housuista tursuava lyhythiuksinen kiroileva haiseva kaljaa ja siideriä kittaava lähiövalas jolla on rekkamiehen jutut

        vai

        B. rantakuntoon itsensä treenannut tumma brassikaunotar joka pukeutuu naisellisesti ja häntä kiinnostaa muukin kuin siiderin juonti pubissa.

        Aivan.
        Unohda porilaiset itseään täynnä olevat ryhävalas kassaneidit ja etsi Brasiliasta tumma pitkä zumbaa harrastava kaunotar.


      • tavis-mies
        matkalle vaan kirjoitti:

        Säästä rahaa kun töitä sulla kerran on.Painu sitten esim. Brasiliaan.
        Siellä on suorastaan huutava pula miehistä.Miehiä ei riitä jokaiselle koska naisista on ylitarjontaa ja paljon onkin.
        Porissa asia on toisinpäin.Miehiä on liikaa ja naisia vähän.Siispä läskikin nainen kuvittelee olevansa jumalan lahja miehille ja käyttäytyy sen mukaisesti (olet varmaan huomannut).

        Kumpi on mukavampaa petiseuraa?

        A. vatsamakkarat housuista tursuava lyhythiuksinen kiroileva haiseva kaljaa ja siideriä kittaava lähiövalas jolla on rekkamiehen jutut

        vai

        B. rantakuntoon itsensä treenannut tumma brassikaunotar joka pukeutuu naisellisesti ja häntä kiinnostaa muukin kuin siiderin juonti pubissa.

        Aivan.
        Unohda porilaiset itseään täynnä olevat ryhävalas kassaneidit ja etsi Brasiliasta tumma pitkä zumbaa harrastava kaunotar.

        "Porissa asia on toisinpäin.Miehiä on liikaa ja naisia vähän.Siispä läskikin nainen kuvittelee olevansa jumalan lahja miehille ja käyttäytyy sen mukaisesti (olet varmaan huomannut)."

        Tämän olen huomannut. Porilaisilta naisilta puuttuu nöyryys ja ihan tavallisiin naisiin kohdistuu niin paljon kysyntää, että he kuvittelevat olevansa "jotain" erikoista. Jopa rumille ja ylipainoisille naisille riittää kumppaniehdokkaita.

        Huonolla tilastollisella tuurilla ja sattuman seurauksena normimies saattaa jäädä täysin paitsioon ja suorastan syrjäytyä parisuhde-elämästä. Paperilla asiat on kunnossa (vakituinen työpaikka, omistusasunto, ei tupakoi, siisti ja hyvätapainen jne. jne.) mutta naisseuraa ei kerta kaikkiaan vain ole ollenkaan!

        SALDO tähän hetkeen mennessä
        - 0 tekstiviestiä
        - 0 puhelua

        Koko viikon aikana on siis tullut se yksi tekstiviesti, mutta sen jälkeen ei yhtään uutta. Ainakin se on selvää, että Suomessa nainen ei halua olla aloitteentekijä missään muodossa. Sekin on vähän outoa.


      • tavis-mies
        matkalle vaan kirjoitti:

        Säästä rahaa kun töitä sulla kerran on.Painu sitten esim. Brasiliaan.
        Siellä on suorastaan huutava pula miehistä.Miehiä ei riitä jokaiselle koska naisista on ylitarjontaa ja paljon onkin.
        Porissa asia on toisinpäin.Miehiä on liikaa ja naisia vähän.Siispä läskikin nainen kuvittelee olevansa jumalan lahja miehille ja käyttäytyy sen mukaisesti (olet varmaan huomannut).

        Kumpi on mukavampaa petiseuraa?

        A. vatsamakkarat housuista tursuava lyhythiuksinen kiroileva haiseva kaljaa ja siideriä kittaava lähiövalas jolla on rekkamiehen jutut

        vai

        B. rantakuntoon itsensä treenannut tumma brassikaunotar joka pukeutuu naisellisesti ja häntä kiinnostaa muukin kuin siiderin juonti pubissa.

        Aivan.
        Unohda porilaiset itseään täynnä olevat ryhävalas kassaneidit ja etsi Brasiliasta tumma pitkä zumbaa harrastava kaunotar.

        Mitä naisiin tulee, niin minulle riittäisi tällainen perusnainen:

        http://www.youtube.com/watch?v=QYFI73y-P2w

        Ei tarvitse olla tuon parempaa!


    • tavis-mies

      Mitä nuori nainen ostaa? Mitä on nuoren naisen ostoskorissa perjantaina?

      Yritin löytää naisseuraa itselleni, mutta kaupan kassajonossa edellä mennyt ei paljon armoa antanut. Katsekontaktia oli mahdotonta saada tämän nuoren, hoikan neidin kanssa. Nuorella naisella ostoskorissa:

      - 8 purkkia rahkaa
      - 7 tölkkiä olutta
      - paketti viipaloitua kinkkua
      - 5 valmishampurilaista

      No joo, ehkä nuori nainen elää oluella ja valmishampurilaisilla, tuumin, kyllä tämän tason nainen minulle silti kelpaisi. Kassalle päästyään tulikin sitten se paha sana naisen suusta: "yx vihree Äl Ämmä"

      Vai pitää nuoren naisen vielä polttaa mentholin makuista LM:ää kaiken edellä mainitun muun hyvän lisäksi. Tällaisia naisia Porissa...

      • faktaa pukkaa

        Viikonloppuna vedetään kaljaa,sidukkaa ja hampurilaisia.Viikolla ollaan sitten "laihiksella" ja syödään purkki rahkaa kinkunsiivu per päivä.Salilla ei käydä mutta katsotaan urheilevia ihmisiä televisiosta sekä otetaan itsestä kuvia facebookin sivuilla huulet törröllään kuin pusukalalla ja naama täynnä lahonsuoja-aineita ja meikkiä = porilainen nainen.


      • tavis-mies
        faktaa pukkaa kirjoitti:

        Viikonloppuna vedetään kaljaa,sidukkaa ja hampurilaisia.Viikolla ollaan sitten "laihiksella" ja syödään purkki rahkaa kinkunsiivu per päivä.Salilla ei käydä mutta katsotaan urheilevia ihmisiä televisiosta sekä otetaan itsestä kuvia facebookin sivuilla huulet törröllään kuin pusukalalla ja naama täynnä lahonsuoja-aineita ja meikkiä = porilainen nainen.

        Tuo on kyllä ihan kiistatonta faktaa.


      • tavis-mies
        faktaa pukkaa kirjoitti:

        Viikonloppuna vedetään kaljaa,sidukkaa ja hampurilaisia.Viikolla ollaan sitten "laihiksella" ja syödään purkki rahkaa kinkunsiivu per päivä.Salilla ei käydä mutta katsotaan urheilevia ihmisiä televisiosta sekä otetaan itsestä kuvia facebookin sivuilla huulet törröllään kuin pusukalalla ja naama täynnä lahonsuoja-aineita ja meikkiä = porilainen nainen.

        Oli muuten kaupungilla ihanasti silmänruokaa tarjolla tänään. Lyhyttä toppatakkia nuorilla naisilla ja sellainen takkihan jättää pepun näkyviin. Strech-farkut hoitavat sitten homman kotiin ja puristavat naisen bebaa miesten iloksi kuin push up -liivit teinityttöjen AA-rintoja.

        Järkyttävää on se, kun nuori nainen eksyy college-housuissa julkiselle paikalla. Siitä on tyylikkyys kaukana. Tai siitä, kun Reinot-jalassa taiteillaan alakerran lähikauppaan.

        College-housut ja Reinot eivät kuulu julkiselle paikalle. Ei miesten eikä naisten käyttämänä. Kaikkein vähiten naisten käyttämänä!


      • tavis-mies
        tavis-mies kirjoitti:

        Oli muuten kaupungilla ihanasti silmänruokaa tarjolla tänään. Lyhyttä toppatakkia nuorilla naisilla ja sellainen takkihan jättää pepun näkyviin. Strech-farkut hoitavat sitten homman kotiin ja puristavat naisen bebaa miesten iloksi kuin push up -liivit teinityttöjen AA-rintoja.

        Järkyttävää on se, kun nuori nainen eksyy college-housuissa julkiselle paikalla. Siitä on tyylikkyys kaukana. Tai siitä, kun Reinot-jalassa taiteillaan alakerran lähikauppaan.

        College-housut ja Reinot eivät kuulu julkiselle paikalle. Ei miesten eikä naisten käyttämänä. Kaikkein vähiten naisten käyttämänä!

        Oli muuten kaupungilla ihanasti silmänruokaa tarjolla tänään. Aivan kuten lähes minuutilleen viikko sitten!

        Lyhyttä toppatakkia nuorilla naisilla ja sellainen takkihan jättää pepun näkyviin. Strech-farkut hoitavat sitten homman kotiin ja puristavat naisen bebaa miesten iloksi kuin push up -liivit teinityttöjen AA-rintoja. Takit avonaisina ja Burberryn huivit hulmuten sekä Vuitton olalla keinuen oli moni nuori neiti päättänyt uhmata aneemista kevätsäätä ja näyttää millainen aseistus rintamalinjan sillä puolella odottaa pahaa aavistamatonta tunkeilijaa.

        Nyt kevään 2014 muoti-ilmiönä näyttäisi olevan raskaus. Ei kuitenkaan rintojen raskaus vaan naisten raskaus. Enkä nyt puhu ylipainosta tai muuten vaan raskaista naisista vaan siitä, että nainen on "raskaana" eli elättelee sisällään ihmislasta ja koohaa kaupungilla takki auki, maha ja rinnat estottomasti esillä, mutta ei kuitenkaan paljaina. Valitettavasti.

        Sääliksi käy niitä porilaisia miehiä, joilla on vahinko päässyt tapahtumaan ja coitus interruptuksen epäonnistumisen merkkinä nainen on paukahtanut raskaaksi. Siis hedelmöitynyt, ei lihonnut ylipainoon. Ylipainohan on koko tämän viikon ollut tapetilla. Siis kuvainnollisesti. Tapetit sinänsä ovat olleet ihan samat kuin viikko sitten. Tapetilla on siis ollut ylipaino, varsinkin naisiin liittyen , ja se mitä asialle pitäisi tehdä. Ylipainolle siis, ei naisille.

        Mutta kun kerran puhutaan siitä, mitä naisile pitäisi tehdä, niin kerrataan faktat lävitse. Tai no, antaa Liviun ja Monan kertoa. He kertovat sen paljon minua paremmin:

        http://www.youtube.com/watch?v=vgDJDHpENnI

        Porilaiset naiset voivat videolta katsoa, miltä naisen maha suurimmilaan ja turvonneimmillaan saa näyttää. Poislukien tietysti se, jos porilaisnainen pamahtaa raskaaksi. Ei ylipainoiseksi, mutta lasta kantavaksi. Odottavan aika on kuulemma pitkä, joten pitkää pinnaa kaikille odottaville. Olipa se taksi ensi yön bileörvellyksen päätteeksi tai lapsi, odotettu tai odottamaton.


      • tavis-mies
        tavis-mies kirjoitti:

        Oli muuten kaupungilla ihanasti silmänruokaa tarjolla tänään. Lyhyttä toppatakkia nuorilla naisilla ja sellainen takkihan jättää pepun näkyviin. Strech-farkut hoitavat sitten homman kotiin ja puristavat naisen bebaa miesten iloksi kuin push up -liivit teinityttöjen AA-rintoja.

        Järkyttävää on se, kun nuori nainen eksyy college-housuissa julkiselle paikalla. Siitä on tyylikkyys kaukana. Tai siitä, kun Reinot-jalassa taiteillaan alakerran lähikauppaan.

        College-housut ja Reinot eivät kuulu julkiselle paikalle. Ei miesten eikä naisten käyttämänä. Kaikkein vähiten naisten käyttämänä!

        "College-housut ja Reinot eivät kuulu julkiselle paikalle. Ei miesten eikä naisten käyttämänä. Kaikkein vähiten naisten käyttämänä! "

        Voi Luoja mitä näin tänää! Nuori nainen hölkällä Liinaharjassa, tiukat college-housut jalassa. Niin tiukat, että housujen haarasauma oli, hmm, niin syvällä pakaroiden välissä kuin vain voi olla! Aivan uskomaton näky :o

        Lisää tätä, kiitos. Tiukkaa College-housua naisille, ylös asti vedettynä, ja lenkille pakarat paukkuen. Melkein ajoin liikenneympärän keskikorokkeeseen!


      • stringit_pyllys
        tavis-mies kirjoitti:

        "College-housut ja Reinot eivät kuulu julkiselle paikalle. Ei miesten eikä naisten käyttämänä. Kaikkein vähiten naisten käyttämänä! "

        Voi Luoja mitä näin tänää! Nuori nainen hölkällä Liinaharjassa, tiukat college-housut jalassa. Niin tiukat, että housujen haarasauma oli, hmm, niin syvällä pakaroiden välissä kuin vain voi olla! Aivan uskomaton näky :o

        Lisää tätä, kiitos. Tiukkaa College-housua naisille, ylös asti vedettynä, ja lenkille pakarat paukkuen. Melkein ajoin liikenneympärän keskikorokkeeseen!

        Vai oli siellä pakaroiden pauketta!


      • collarit_paukkuu
        stringit_pyllys kirjoitti:

        Vai oli siellä pakaroiden pauketta!

        Collarit tulivat muotiin jäädäkseen. Olisko joku uskonut 2014, että jengi vetää collareissa ympäri kylää?


    • Paitsi

      tää nainen :D Joka muuten lähetti sen viestin, eipä kauheesti kiinnosta mies jolla on vaan autosta/autoista kuvia.

      • tavis-mies

        Asia selvä.

        Mutta kuten nähdään, aina naisilla on jokin syy, ehkäpä teko-sellainen, jolla saadaan seliteltyä asioita. Joko mies on liian ruma tai laiha tai lihava tai haiseva tai laiska, tai muuten vaan sopimaton. Loppujen lopuksi kiinnostavimmaksi osoittautuu mies, joka on joko misteri tai jääkiekkoilija, tai muuten vaan jännä, ehkä vähän tatuoitu ja lävistetty, "artistiluonne". Vähän sellainen boheemi hemmo.

        Mutta aina on syy, miksi ei kiinnosta. Eikä siinä mitään. Ei aina tarvitsekaan kiinnostaa.

        Minua kiinnostaa ehkä yksi nainen sadasta, mutta ne harvat naiset joihin tunnen vetoa jakavat pakkeja kuin ilmaista rahaa.


    • kizza1

      Unohdit mainita kalju tai lyhyt kasvuinen ja siivellä eläjät :)

      • kiitos_kommentista

        Siinä se tuli. Kiitos!


    • tosiasiat

      """Minua kiinnostaa ehkä yksi nainen sadasta, mutta ne harvat naiset joihin tunnen vetoa jakavat pakkeja kuin ilmaista rahaa.""
      Luonnon laki: : Kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta.
      Selvästi kurkotat liian korkealle. Jos vahingossa joku, oikein haluamasi lankeaisi pauloihisi, saattaisitte olla niin eri aaltopituudella, ettei koko hommasta tulisi mitään. Pysy siis ruodussa ja alistu kohtaloosi.

    • http://keskustelu.su
      • tavis-mies

        Mamuja nää porilaisetkin neidit haluavat. Huomattu.

        Edelleen ilman naista... Tällä mennään.


      • tavis-mies
        tavis-mies kirjoitti:

        Mamuja nää porilaisetkin neidit haluavat. Huomattu.

        Edelleen ilman naista... Tällä mennään.

        Se tosin tuntuu auttavan, jos on isukin Audi R8 4.2 FSI R-Tronic tai Mercedes CLK 55 AMG "Olli-Black Series" käytössä, niin kyllä on piparia tarjolla. Muulloinkin kuin jouluna. Tuli vaan mieleen, kun eräs CLK 55 AMG "Black Series" tuossa nytkyttää taas Antinkatua edes-takaisin 30 km/h.

        Mutta laadusta en mene sanomaan mitään. Siis naisten laadusta. Noista autoistahan ei ole mihinkään, mutta sen jo tiedämme.


      • uskomatonta_
        tavis-mies kirjoitti:

        Se tosin tuntuu auttavan, jos on isukin Audi R8 4.2 FSI R-Tronic tai Mercedes CLK 55 AMG "Olli-Black Series" käytössä, niin kyllä on piparia tarjolla. Muulloinkin kuin jouluna. Tuli vaan mieleen, kun eräs CLK 55 AMG "Black Series" tuossa nytkyttää taas Antinkatua edes-takaisin 30 km/h.

        Mutta laadusta en mene sanomaan mitään. Siis naisten laadusta. Noista autoistahan ei ole mihinkään, mutta sen jo tiedämme.

        Ei h*lv*tti. 2,5 vuotta kulunut, mutta sama meno jatkuu. Roope ajelee isän Mersulla Antinkatua ja maailma on kuin ennenkin.


    • tavis-mies

      Pakko herätellä kesän korvalla vanha menestysketju henkiin.

      Kävin tänään kaupassa. Vastaan tuli narkkari, jolla oli tyttöystävä kainalossa. Tai joku naienn joka tapauksessa.

      Mistä nämä porilaiset huumevesselit saavat naisia? Kun naisia ei Porissa riitä edes akateemisesti koulutetuille miehille.

      Miten naisia riittää huumeveseleille? Vai onko niin, että se kertoo jotain naisen tasosta kun hengaa sekalaisessa seurassa...

      • hhihihihahahaha

        "Vai onko niin, että se kertoo jotain naisen tasosta kun hengaa sekalaisessa seurassa..."

        Ja mitä se kertoo sinusta kun et kelpaa edes noille naisille vaan ne ottaa mieluummin "huumevesselin"?


    • tavis-mies

      Kävin tänään kaupassa ja näin aivan uskomattoman tiukkakroppaisen nuoren naisen. Tietysti hän oli kundikaverin kanssa liikkeellä. Vaatteista päätellen olivat menossa tai tulossa valmistujaisista.

      Upea vesirajahame tytöllä. Nuori tyttö, upeat sääret, upeat hiukset, nätisti meikkiä. Lisää tällaisia.

      Painaisin heti.

    • nyt kurkotat kuuhun

      Huomasin kyllä miten kuolasit morseintani. Kunhan ensin pukeudut siististi, pudotat tuon orastavan kummun pois ja tarkein. Sivistät itseäsi sen verran, ettei HÄN tunnu enää saavuttamattomalta. Kun kerroit, että kuolasit perään, et ansaitse HÄNTÄ.

    • kizza1

      En jaksanut ihan täysillä paneutua koko viestiketjuun, mutta jotenkin ajattelisin, että sinulla tavis-mies on jotain ongelmia itsesi suhteen, Ensinnäkin huomasin sarkastisen asenteesi naisia kohtaan ylipäätään (tämä näkyy melkein jokaisessa vastauksessasi viesteihin.) Itse varmaan huomioit ne, kun tarkastelet viestiketjua alusta tähän asti. Sen enempää en aio kommentoida vastauksiasi. Monella tapaa olet saanut hyviä ja kannustavia viestejä asioiden/ ajatusten ns.muutokseen. Oletko ajatellut niitä tosissaan?
      En tiedä minkä ikäinen olet, mutta kerrot asioista niin, että olisit (luulisin) sinun olevan jo sen verran "aikuisella iällä! Että huomaat kirjoituksesi nuorista teineistä---- 40 v naisista samalla ihailun sävyin, kaunis kroppa, huoliteltu ulkonäkö, tälläisen haluaisit ja samalla haukut näitä kauniita naisenalkuja ja muita naisia hiehoiksi ja ei punaisenmaton arvoisiksi!
      kts. edelliset keskustelut.

      onnea matkaan vaan:)

    • hyvää_Settii

      En muistanu, et me vedettiin liki 300 kommenttia tähän ketjuun aikanaan.
      Hyvä ketju!

      • Legendan_tekijä

        Lähes legendaarinen.


    • yli_5_vuotta

      Tämä on yksi yksi pisimmistä ja legendaarisimmista ketjuista Pori-foorumilla. Yli 400 kommenttia ja homma sykkii edelleen!

      • yli_5_vuotta

        Ei hemmetti. Kommentti melkein päivälleen vuosi sitten!

        Hyvä minä!


    • sankariaavikon

      Sieltä on tullut hiekkaerämaisen arabi ahabeja sen verran, että pottunokat voivat käydä hakemassa seksikaupasta barbaran ja pelehtiä sen kanssa.

    • vaihtokauppareilusti

      Tarvitaan välittömästi ainakin miljoonan NAISEN maahanmuuttoa esimerkiksi latinalaisesta amerikasta, kaukoidästä ja voitaisiinpa turvapaikka antaa myös muutamalle venäläiselle ja virolaisellekin :D
      Yhtäkään äijää ei tarvita lisää.Vaihdossa voimme antaa suomivosut ja lennättää heidät esim. gambiaan ja marokkoon patjoiksi ählämeille.

      • Päivänselvää

        Eivät naiset ole vaihtotavaraa.
        Tuollaisella asenteella sinun kuuluukin olla ilman naista.


      • äläs_nyt
        Päivänselvää kirjoitti:

        Eivät naiset ole vaihtotavaraa.
        Tuollaisella asenteella sinun kuuluukin olla ilman naista.

        Eipäs mennä henkilökohtaisuuksiin!


    • tavis-mies

      277 vastausta ja 6,5 vuotta aloituksen jälkeen ketju on edelleen vedossa, ja mikä tärkeintä, ajankohtainen.

      Vuodet ovat vierineet, mutta porilaiset naiset ovat vaikeita vieläkin ja heidän miesvalintansa saavat tavismiehen raapimaan päätään hämmästyksestä.

    • Menestyjä123

      Kusipäitä porilaiset ämmät ovat.

      Nyt kun itsellä on komia parransänki ja ikä lähestyy kolmeakymmentä niin olen huomannut samanikäisten porilaisten huorien biologisten kellojen alkaneen tikittää. Nyt on minun vuoroni antaa pakkeja.

      • just_noin

        Oikein!


    • RaumanUkko

      Kyl vaaa Porilaise muijat rummii o.Ahter on ko seittämä leivä uuni.
      Raumlaisse naiset pal kauniimpii o.Tääl Raumal pal hyvvii naisiii.
      Porist en kyl muijaa ikin ott.

      • silti_vaikeita

        Ehkä porilaiset naiset on rumempii kuin raumalaiset, mutta silti vaikeita! Sehän tässä niin uskomatonta onkin!


    • Huhuhuhuh

      Juu, luonteeltaan on vaikeita. Hirveitä valehtelijoita ja juoruakkoja suurin osa. Sänkyyn niitä kyllä helposti saa, jos norsun kokoisista on kiinnostunut!

    • Anonyymi

      Porilaiset naiset ovat poikkeuksellisen veemäisiä tapauksia. Toki niin ovat miehetkin.

      Porilaiset naiset eivät ole vain vaikeita, vaan myös rumia. Oletko missään muualla nähnyt naisilla yhtä maskuliinisia kasvonpiirteitä? Porilaisella naisella on jykevä leuka, vahvat poskipäät ja möreä ääni. Kuka normaali mies viehättyy tuollaisesta?

      Omasta mielestään porilaiset naiset tietysti ovat prinsessoja. Mies on heti incel jos ei kiinnostu siiderivalaasta.

      • Anonyymi

        Olen ketjun aloittaja ja kanssasi eri mieltä porilaisten naisten ulkonäöstä. Suuri osa porilaisista naisista on hyvin näyttäviä ja viehättäviä. On vahva yleistys, että porilaiset naiset olisivat ylipainoisia. Joukkoon mahtuu paljon upeita, hoikkia naisia.


    • Anonyymi

      ...soot vallan vääränvärinen eikä sun tukkas oo säkkärällä ...ja viälä nouset kumminkin aamusella niin aikasin töilles , ei tommosta kukaan jaksa ...

    • Anonyymi

      Vieläkö porilaisten naisten ainoat ammatit ovat parturi-kampaaja, lähihoitaja tai sairaanhoitaja?

      Sitten tietysti on "kotiäiti" ja elämäntapatyötön, mutta en nyt sanoisi niitä oikeiksi ammateiksi.

      • Anonyymi

        Löytyy myös insinöörejä , poliiseja, kosmetologeja , farmaseutteja, ja lukuisa määrä myyjiä/ kassoja.


      • Anonyymi

        Kaikki naiset ovat ”kotiäitejä”, jos tekee lapsen ja on äitiyslomalla työstään.
        Myös koti-isät ovat lisääntyneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset ovat ”kotiäitejä”, jos tekee lapsen ja on äitiyslomalla työstään.
        Myös koti-isät ovat lisääntyneet.

        Miten näin tylsästä aiheesta on kasvanut tällainen viestiketju?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten näin tylsästä aiheesta on kasvanut tällainen viestiketju?

        Siksi, että minä aloitin tämän ketjun vuonna 2010 aiheesta, joka oli ja on edelleen ajankohtainen. Tuntuu uskomattomalta, että tässä me olemme 14 vuotta myöhemmin edelleen käymässä keskustelua siitä, ovatko porilaiset naiset vaikeita vai eivät? En edelleenkään osaa vastata kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten näin tylsästä aiheesta on kasvanut tällainen viestiketju?

        Sanos muuta 😊


    • Anonyymi

      "Miksi keskinkertainen normaalimies ei tunnu kiinnostavan tavis-nuijaa pätkän vertaa?"
      ---
      Sun pittää hommata kallutatuloinnit ja riipputissit niin oot uniikki ja teet sävärit, sitä pesää suorastaan tyrkytetään.

      • Anonyymi

        Ei normaali ja fiksu mies kelpaa porilaiselle naiselle. Käyvät kuumina tatuoituihin kallumiehiin.

        Tietysti toimii toisinkin päin. Porilainen kallunainen ei kelpaa normaalille ja fiksulle miehelle. Joita ei Porissa paljoa ole.


    • Anonyymi

      Porilaiset naiset eivät ole vain vaikeita, vaan myös rumia.

      Monella porilaisella naisella on tosi maskuliiniset kasvonpiirteet. Vahvat poskipäät, jykevä leukaperä, leveä nenä. HYI!

      Ja miksi tämän näköiset on aina porilaisia? Aika suppea geeniperimä ilmeisesti.

      • Anonyymi

        Onko ministeri Riikka Purra porilainen.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe