Svea Direkt laina

hoosianna2010

Onko kukaan hakenut? Ja saanut sen?
Kauan kestää, että käsittelevät ja lähettävät paperit kotiin?

Laitoin äsken hakemuksen, ja haluaisin tietää, että miten kauan siinä menee että saan jotain tietoa asiasta.....

27

25302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et sillein

ainakin itselläni palvelu pelasi.meni noin reilu viikko kun rahat tuli tilille,tosin hain vuosi sitten,2 erää vielä jäljellä sit maksettu pois...ja joustivat maksupäivässä kun en viime syksynä pystynyt maksaa sovittuna eräpäivänä( eli itselläni myönteisiä kokemuksia ks.lainasta,otin silloin 1500e)siis reilu viikko siitä kun
      lähetin paperit takaisin,eli kokonaisuudessa n.2viikkoa.

• hoosianna2010

Kun lähetit tarvittavat paperit, tuliko sieltä enää postia sen jälkeen?
        Laittoivatko rahat tilille ilmoittamalla siitä puhelimen välityksellä?
        Entä tuliko laskua kotiin,vai meniko suoravelotuksena?

kiitos vastauksistanne :D

• dhweha3
        hoosianna2010 kirjoitti:

Kun lähetit tarvittavat paperit, tuliko sieltä enää postia sen jälkeen?
        Laittoivatko rahat tilille ilmoittamalla siitä puhelimen välityksellä?
        Entä tuliko laskua kotiin,vai meniko suoravelotuksena?

kiitos vastauksistanne :D

Mua kiinnostais kans tietää tuleeko laskuja/postia kotiin, vaikka tietääkseni suoraveloitus on pakollinen..?

Ite hain eilen netissä lainan ja tänään tuli tekstarilla alustava hyväksymisviesti.

• dhweha3
        dhweha3 kirjoitti:

Mua kiinnostais kans tietää tuleeko laskuja/postia kotiin, vaikka tietääkseni suoraveloitus on pakollinen..?

Ite hain eilen netissä lainan ja tänään tuli tekstarilla alustava hyväksymisviesti.

ei kellään ole tietoa?

• villakettu
        dhweha3 kirjoitti:

ei kellään ole tietoa?

Anteeksi dhweha3 seuraava kysymykseni, mutta koska olen itse ajatellut hakea kyseistä lainaa niin pakko kysyä. Paljonko sä hait? Onko sulla muita velkoja, jotka tulee ilmoittaa hakemukseen?

• Tiedoksi vaan

On olemassa halvempia ja parempia. Otin juuri yhden lainan todella edullisesta paikasta.

• Google oi Google
    • Sellasta elämää

Itse otin toukokuussa 2000€ lainan sieltä. Alustavan hyväksymisen jälkeen piti toimittaa palkkakuitti, verotodistus edelliseltä vuodelta ja tehdä suoraveloitussopimus. Rahat maksettiin tilille kun Svea sai pankilta tiedon, että suoraveloitussopimus on tehty. En kyllä ymmärrä minkä takia se suoraveloitussopimus täytyy tehdä kun sen voi kumminkin purkaa millon haluaa. Maksaisin mielummin joka kuukauden lyhennyksen kaksi viikkoa aikaisemmin mutta minkäs teet. Mitään laskuja ei erikseen kotiin tule. Pelkästään sopimuksen tekemisen yhteydessä toimitettu maksusuunnitelma. Svean omilta sivuilta voi aina käydä tarkistamassa sitten oman lainansa tilanteen

• 2+10

sieltä ei saa jos svealla on joku lasku perinnässä...

• Svea laina kallis

Joo ja toisekseen. Kuten "Sellasta elämää" kertoo, voi todellakin saada helpommallakin vaivalla lainaa ja kaiken lisäksi HALVEMMALLA!

• voe-ei

Ai onko faktaa ettei tuolta saa jos on svealla perinnässä? Aattelin just et hakisin sieltä ja ilmottaisin et laina tulis pikavippien maksuun..maksaisin siis myös siel perinnäs olevat..

• volatiliteetti
        voe-ei kirjoitti:

Ai onko faktaa ettei tuolta saa jos on svealla perinnässä? Aattelin just et hakisin sieltä ja ilmottaisin et laina tulis pikavippien maksuun..maksaisin siis myös siel perinnäs olevat..

No haloo, lainaisitkos sinä uudestaan
        tyypille, jolla on edelleen entinenkin sinulta saama laina maksamatta. Tuskin. Vielä vähemmällä syyllä rahoitusyhtiöt suostuvat moiseen.
        Semmoinen yritys ei kauaa pystyssä pysyisi, vaan kaatuisi luottotappioihin.

• Sveahylky

Minä en saanut. Syytä ei ilmoitettu. Ilmoitus vain, että päätös voimassa puoli vuotta. Päätös tuli sähköpostiin hakupäivänä.

• Jarmo Kuusela

täyttä paskankusetusta koko pulju . Tänään täytin hakemuksen 6000 eurolle 3 vuotta .

Mulla vain asuntolainaa 80000,markkinaarvo noin 300 000 e
      ei muita lainoja
      33 v 2 lapsen isä naimisissa ja intti suoritettu RUK
      vuosituloni 44000 e netto / yrittäjä . oman firman liikevaihto 1,2milj eur alv 0 , AAA luokitettu .
      Meinasin lainata piruuttani 6000 kun en raskisi tililtäni ottaa kun meinasin vuoden vanhan audini vaihtaa uuteen ja väliraha kumminkin 16000 e ja haluan auton heti nimiini enkä autorahoitukseen .
      Nyt siis pakko ottaa käyttötililtä koko väliraha , meinasin että saa heti nimiin ja makselen vuodessa jopa pois .
      Millekköhän venkuleille ne haluaa lainata vai kattoko ne että olen rikkaampi kuin he itse ja niitä vituttaa .
      Svealla eikä missään ole koskaan ollut perinnässä mitään

• tarkkana oltava

Ehkäpä haistoivat "palaneen käryä" eivätkä myöntäneet lainaa.
        Mitä järkeä on hakea mukamas lainoja, jos ei ole oikeesti tarvetta? Taitaa olla vaan tuulen huuhtomaa hölinää.

• Anonyymi

RUK ei kerro kuin siitä että olet käytännössä täysi Uuno.

• Anonyymi
        tarkkana oltava kirjoitti:

Ehkäpä haistoivat "palaneen käryä" eivätkä myöntäneet lainaa.
        Mitä järkeä on hakea mukamas lainoja, jos ei ole oikeesti tarvetta? Taitaa olla vaan tuulen huuhtomaa hölinää.

Samaa mieltä. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten 😂

• niintainäinjee

Siis svealle pitää palkkakuitin, edellisen vuoden verotodistuksen sekä suoraveloitussopimuksen lisäksi jostain syystä ottaa kopio omasta kuvallisesta henkilökortista ja ne postittaaa sinne. Itsellämme on juur ise vaihe ja mietityttää että mihin ne sitä kuvallista korttia tarvitsee kun esim. santanderkaan sun muut eivät semmoisia kaipaa?

Eihän svea voi tietää olenko minä siinä kuvassa vai olenko väärentänyt :)

epäilyttää kopiota hennkareista sinne lähettää.

• näin meillä

hakemus netin kautta.seuraavana päivänä tekstari alustavasta hyväksymisestä.sitten tuli paperit kotiin allekirjoitettaviksi.laput ja liitteet takasi svealle ja rahat oli tilillä parin päivän päästä.korko on kyllä tietty korkeampi kuin pankkilainassa mutta eipä tuo haittaa.mielummin makselen yhtä summaa kuin 10 pikavippiä.hyvä firma ja nopea palvelu.

• 6791
        näin meillä kirjoitti:

hakemus netin kautta.seuraavana päivänä tekstari alustavasta hyväksymisestä.sitten tuli paperit kotiin allekirjoitettaviksi.laput ja liitteet takasi svealle ja rahat oli tilillä parin päivän päästä.korko on kyllä tietty korkeampi kuin pankkilainassa mutta eipä tuo haittaa.mielummin makselen yhtä summaa kuin 10 pikavippiä.hyvä firma ja nopea palvelu.

millaisilla tuloilla ja veloilla sait lainan? Olen miettinyt tätä myös.

• kyypovella

Tosi sairasta tällainen laniananto. Täytyisihän jo lainan antajan ymmärtää ettei kaikki ole kohdallaan jos lainaa täytyy pyytää "salaisesti". Toisille kun velan otto on niin helppoa vain jonkin turhakkeen takia. Velkaa maksetaan mutta kodintalousmenoihin ei sitten jääkkään mitään. Selitetään vain että, no ei tiliä paljon tullutkaan, tai pianhan tollanen summa menee yms. kuitteja ei mistään. Löysin juuri Svea Direktin lähettämän kirjeen miehelleni jossa laina on myönnetty 2009. Toki se on maksettukin mutta valheen kautta. Koko ajan on väittänyt ettei ole ottanut mitään velkoja tai pikavippejä, koska edellisessä elämässään oli korviaan myöden veloissa ja niitä on makseltu muutenkin yhteisistä varoista. Jos velkaa otetaan se keskustellaan yhdessä, kuvottaa ajatuskin että on yhteistä lainaa ja jatkuvasti pitäisi jotain hankkia tai korjata lainalla, sitten toinen ottaa vielä omia lainoja. Kyllä tällaisten lainan antajien täytyisi kantaa vastuunsa ja pistämään tieto haetusta lainasta myös puolisolle ettei koko perhe ole kusessa tällaisten siipeilijöiden vuoksi.

• oikeesti..?

:D Kyypovella.. Oletko tosissas? :DD

• Juu_

Lainan myöntäminen edellyttää, että hakija täyttää vähintään seuraavat ehdot:

Ikäsi on 20 - 65 vuotta

-Ei julkisia maksuhäiriömerkintöjä

-18 000 euron säännölliset vuositulot joko työstä tai eläkkeestä

-Yhteisvastuullisella hakijalla säännölliset vuositulot 9 000 euroa

-Olet asunut Suomessa viimeiset 3 vuotta

-Hakemus läpäisee SveaDirektin luottokelpoisuusarvioinnin

• Neuvoton

Swea rahoitus on kusettaja. FINANSSIVALVONTA OTTAKAA TUTKITTAVAKSI. Maksoin pois viimeisen erän lainastani jossa korko oli 5,5% ja 8,50 / erä kuluja. Kun otin lainan luoton perustamis maksu oli 150€ Kun olin maksanut viimeis3en erän sieltä tuli minulle lasku jossa summa oli 0,00€ En miettinyt laskua mitenkään, mutta noin 2 viikon kuluttua tuli huomautuskirja ja siihen reagoin soittamalla. Kun soitin siellä sanottiin, että pitää maksaa vielä yhden kuukauden ajan tuo 8,50€. sekä huomautuskirjeestä 7,50€ kysyin miksi, niin sanottiin, että heillä on tallainen käytäntö. Tarkistin ja olin jokaisen erän maksussa maksanut tuon kyseisen summan. Kun ilmoitin, että en suostu tuohon, niin sanoivat laittavansa asian Intrum Justitiaan perittäväksi. ja minulla menisi luottotiedot.. Kysyin henkilöltä sitä kenen kanssa olen puhelimessa ja hän sanoi, että he eivät kerro nimeään. odottelin kuukauden ja sieltä tuli 2 huomautus ja siihen oli lisätty korkoja ja toinen huomautusmaksu. meni vielä noin kuukausi, kun asiasta tuli perintäkirje Intrum Justitialta ja siinä kokonais summa oli jo 184,25€ maksettava heti. Vein sitten kaikki paperit poliisille ja he sanoivat, että eivät voi ottaa vastaan tutkintapyyntöä tai rikosilmoitusta asiasta, kun en ole maksanut ko. summaa. Jätin asian kuluttajasuojalautakunnalle ja sieltä tuli sama vastaus. Nyt perään, kuka vastaa tällaisesta toiminnasta?? Nyt 2.6.2018 summa on jo yli 350€ ja uhkailuja tulee edelleen. Laina oli maksettu loppuun 15.09.2017. Mitä tehdä??

• fdhg44535

Eli reilu 2kk lainan maksamisesta perintäkulujen kanssa lasku on jo 184,25e ???? Ei voi olla kyllä mitenkään mahdollista...ellei tähän nyt sovelleta lainan orginaalikorkoa joka on kai swealla huitelee jossain 39% tuntumassa? Tuohon viittaa myös tämän hetknen velkasumma 350e eli 180pv on otettu mahtikorkoja.

Kaiva se lainasoppari esille ja lue joka rivi tarkaan mitä tuosta sanotaan, swealla oli ainakin enne muitaakseni lainasopparin mukana tarkka laskelma lyhennyksistä eräpäivineen jossa myös se viimeinen erä kulu

Ikävä juttu jos oletkin väärässä ja se 8,5e olisi pitänyt maksaa :)

• Anonyymi

Älä ikinä ota swea lainaa, niin merkillä kokemusta on.

• Anonyymi

Aika epäasiallinen laitos tuo svea. Lähettävät maksumuistutksia vaikka lainanmaksun eräpäivä ei ole käsillä ja vaikka maksuerä olisi jo maksettu ihan ajallaan. Taidan irtisanoa koko lainan enkä uutta ota ainakaan tuota kautta.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      350
      8998
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2591
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      70
      2381
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1552
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1411
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1347
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1320
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1237
    Aihe