mikään ei ole ihanampaa kuin kauniin naisen perse. tykkään nuolla ja nussia, haistella ja maistella. myös pierujen saaminen suuhun ja naamaan on ihanaa.
rakastan naisten perseitä
26
3129
Vastaukset
- Orjaboy.
keksityltä jutulta.
Mutta jos tosi, niin miltä pieru maistuu?- peppumies
paskaltahan se pieru maistuu. suuta ja kieltä polttelee ihanasti. naminami.
- Orjaboy.
peppumies kirjoitti:
paskaltahan se pieru maistuu. suuta ja kieltä polttelee ihanasti. naminami.
Sinulla on vain kaukaa koettu haju. Sen maku kun on melkoinen yllätys. Ja todella - se maistuu.
- anette79
Orjaboy. kirjoitti:
Sinulla on vain kaukaa koettu haju. Sen maku kun on melkoinen yllätys. Ja todella - se maistuu.
miltä se pieru sit maistuu? uteliaisuus heräs
- Ricardo**
anette79 kirjoitti:
miltä se pieru sit maistuu? uteliaisuus heräs
Mikään ei ole ihanampaa kun kauniin pitkähiuksisen naisen pylly.Ihana tuoksu siinä ja maku nam:P.Taju lähtee kun sitä nuolee....
- juju_65
Ricardo** kirjoitti:
Mikään ei ole ihanampaa kun kauniin pitkähiuksisen naisen pylly.Ihana tuoksu siinä ja maku nam:P.Taju lähtee kun sitä nuolee....
naisen perseen alla, niin tiedätkö hajusta hiusten pituuden?
Eipä taida olla naisia jotka nauttisivat päästää pierua miehen nenään.
Mistä olet sellaisen tavannut? - peppumies
juju_65 kirjoitti:
Mistä olet sellaisen tavannut?mulla on ollut elämäni aikana neljä pidempiaikaista parisuhdetta. Niissä jokainen nainen on piereskelly mun nenään ja suuhun. Eipä niistä kukaan siitä ole hirveästi nauttinut, mutta jokainen on sitä tehnyt ku on tiennyt et mä tykkään siitä ja se kiihottaa mua. Yhdenillan suhteissa en tietenkään naamaan piereskelyä ole ehdottanut. Nykyiselle naiselleni ajattelin seuraavaksi ehdottaa kakkaleikkejä. Pissaa oon jo juonu. Sairasta touhua, mutta pirun kiihottavaa!
- puhelinpalvelija
juju_65 kirjoitti:
Mistä olet sellaisen tavannut?En minäkään tiedä yhtään naista, joka heti ensi sanoikseen huudahtaa että "hei, saanko pieraista sun naamallesi?". Mutta voi noita olla Suomessakin, ainakin joitain videoita aiheesta löytyy. Linkkejä videoihin en tiedä enkä osaa neuvoa, kun en alaa harrasta mutta sen tiedän että noita facesitting- ja pieruvideoita kyllä on.
Tarkemmin kun ajattelen asiaa, niin eihän tuollainen pyyntö mieheltä niin kovin erikoinen tai paheksuttava edes ole. Ja parempi noin päin, mieluummin minä ainakin pieraisisin miehen naamalle, kuin että olisin itse alla ja antaisin miehen piereskellä omalle naamalleni. - carca
peppumies kirjoitti:
mulla on ollut elämäni aikana neljä pidempiaikaista parisuhdetta. Niissä jokainen nainen on piereskelly mun nenään ja suuhun. Eipä niistä kukaan siitä ole hirveästi nauttinut, mutta jokainen on sitä tehnyt ku on tiennyt et mä tykkään siitä ja se kiihottaa mua. Yhdenillan suhteissa en tietenkään naamaan piereskelyä ole ehdottanut. Nykyiselle naiselleni ajattelin seuraavaksi ehdottaa kakkaleikkejä. Pissaa oon jo juonu. Sairasta touhua, mutta pirun kiihottavaa!
Rakastan myös olla naisen toilettina.Ihanaa!
- rakastan naista
hassuja pervoja ihmiset.ÄLLISTYTTÄVÄÄ. onko rakkautenne millasta?
- Kissonbutt
Minä olen lantio-friikki, päärynälantio on lempparini. Ono enää normaalimpaa kuin rakkaus naisen peppuihin?!
- hdf7
Kissonbutt kirjoitti:
Minä olen lantio-friikki, päärynälantio on lempparini. Ono enää normaalimpaa kuin rakkaus naisen peppuihin?!
Upeinta on kun naapurin eläväinen leskirouva istahtaa naamani päälle ja ottaa nautintonsa jonka jälkeen saatan minäkin saada jotain...
- tuoksuu hieman
kakalle :D
- Naisista nauttiva
NAISEN pylly TUOKSUU kakalle, koska se on NAISEN pylly ;)
- joku mies
Naisista nauttiva kirjoitti:
NAISEN pylly TUOKSUU kakalle, koska se on NAISEN pylly ;)
naisen peppu kyllä tuoksuu älyttömän hyvälle, pieni ja mieto ominaishaju joka tulee kakasta.. itsekin olen saanu naiseltani jo pissaa suuhuni monia kertoja ja kenties litrojakin. pidän kyllä siitä aivan älyttömästi, en vaihtaisi naista mihinkään toiseen naiseen. tuollaisia helmiä ei maailmassa paljoa ole. olen itse kanssa kiinnostunut pieruista ja muutenkin naisen pyllystä. pari kertaa päässyt maistamaa vähän likaisempaakin peppua ja se on kyllä kiihottanut. olisihan se ehkä kivakin saaha naiselta naisen ollessa 69 asennossa pari pientä pierua nenään ja ehkä sitä kakkaakin vähän suuhun. koskaa en ole moista kokeillut, mutta kiihottaisi kyllä ja mielenkiintoa riittää.
- heteropoju
se niin, että kyllä kait suurin osa heteromiehistä tykkää naisten perseistä!
Osa ulkonäöstä, osa tuoksusta, osa mausta jne. Osa näistä kaikista!
Eiks se oo heteromiehelle luonnollista?- kake52v
tykkään haistella naisten perseitä! Etenkin nuorten ja kauniiden :) Tuoksuvat taivaalliselle!!!!
- Yliopisto-opiskelija
- jepajee82
Itse elän onnellisesti avovaimoni kanssa ja yleensä pyydän häntä pyllistämään farkkupepulla nenääni vasten ja pyydän pieraisemaan, voi elämä sitä kiimasta tunnetta!! ei se pierun "tuoksu" ole yhtään samallainen kun mitä kauempaa haistelisi. Ja samalla siinä pieruja nuuhkiessa pitää tietenkin tumputtaa meneen!!! Ahh!!
- nuuh
Minä tykkään nuolla naisen pyllyä,eilen nussittiin tutun naisen kanssa hän tykkää nuolettaa pyllynreikäänsä,nainen pyllisti kunnolla nuolin pyllynreikää ja pyysin naistani pullistamaan reikää että saan nuolla kunnolla,kun hän pullisti pyllynreikää niin naiseltani pääsi ihana pieru suoraan kieleeni,tuntui tosi ihanalta kielessä kun pyllystä tuli pieru!!
- Tissimiesssss
nuuh kirjoitti:
Minä tykkään nuolla naisen pyllyä,eilen nussittiin tutun naisen kanssa hän tykkää nuolettaa pyllynreikäänsä,nainen pyllisti kunnolla nuolin pyllynreikää ja pyysin naistani pullistamaan reikää että saan nuolla kunnolla,kun hän pullisti pyllynreikää niin naiseltani pääsi ihana pieru suoraan kieleeni,tuntui tosi ihanalta kielessä kun pyllystä tuli pieru!!
Tykkään tisseistä
- mkdnjbeeibrfire
Tissimiesssss kirjoitti:
Tykkään tisseistä
jeesus....kylläpäs ole nauranut tykkäämisistänne vatta vääränä:)))))aika höpsöä porukkaa...
- jfjjfj
mkdnjbeeibrfire kirjoitti:
jeesus....kylläpäs ole nauranut tykkäämisistänne vatta vääränä:)))))aika höpsöä porukkaa...
itse tykkäät? Karvasista ja lihavista miehistä?
- edellinen.......
jfjjfj kirjoitti:
itse tykkäät? Karvasista ja lihavista miehistä?
karvasista rahtareista.... apsolyyyt:)LOL
- eritteetsilmille
nuuh kirjoitti:
Vai niin että pierasi kielelle 👅👃
No miltä maistui ja tuliko märkää suolinestettä kielelle ja naamalle ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760