Hyvä mahdollisuus tienata hieman

yrittäjäNM

Nyt olisi kätevälle koodarille hyvä tialisuus tienata hieman ylimääräistä. Olisi tarjolla tehtäväksi javalla toteutettu graafisella käyttöliittymällä varustettu "kirjastotietokanta"-sovellus. Sovelluksella täytyy pystyä lisäämään, poistamaan, muokkaamaan ja hakemaan tietoja. Yksinkertainen sovellus, jolle olisi käyttöä, muttei itsellä ole taitoja. Sovelluksesta löytyy valmiit täydelliset suunnitelmat tietokannasta sekä käyttöliittymästä. Löytyisikö halukkaita toteuttajia?

3

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herää mieleen kysymys, että miksi Java.. Eikös tuollaiset olisi kätevä pyörittää selaimen kautta palvelimelta kun tarvitaan jotain hienompaa jolloin PHP voisi olla mukavan yksinkertainen työkalu?

      Yksinkertaisen tietokantakäyttöliittymän ja tietokannan tekisi helpoiten jollain officen tietokantasovelluksella niin ei tarvisi edes ohjelmoida ja homma olisi todella äkkiä tehty. Jos olet saanut käyttöliittymän ja tietokannan rakenteen suunniteltua niin kykenisit tekemään homman kädenkäänteessä jollain OpenOfficella mikä ei maksa mitään. MS Officen Accessia en välttämättä suosittele koska se on suljettu ohjelmisto ja olisi varmaan tarkoitus käyttää sitä tulevaisuudessakin.

      • jussist

        Allekirjoittaisin edellisen postaajan viestin, kaikin puolin luulisi olevan näppärämpi jos softa olisi netin kautta käytettävissä. Paitsi jos on joku erittäin painava syy tehdä työpöytäsovellus.

        Minä kyllä kirjoittelen sujuvasti molemmilla kielillä, vaan aikaa tuskin on tehdä. Riippuen tietysti aikataulusta.


      • boodda
        jussist kirjoitti:

        Allekirjoittaisin edellisen postaajan viestin, kaikin puolin luulisi olevan näppärämpi jos softa olisi netin kautta käytettävissä. Paitsi jos on joku erittäin painava syy tehdä työpöytäsovellus.

        Minä kyllä kirjoittelen sujuvasti molemmilla kielillä, vaan aikaa tuskin on tehdä. Riippuen tietysti aikataulusta.

        Takavuosina Turun YOn tietojenkäsittelyopin laitoksella Ohjelmoiinin peruskurssin yksi tehtävistä oli kirjastosovellukjsen teko kun annettuna oli rajapinta kantaan ja kasa toteutettavia toimintoja. Tuolloin vaadittuna toteutuskielenä oli Pascal.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe