tää on??{ "totalcount": "17", "theme": "suomi24new", "uid": "8563997", "arg0": "node", "mode": "0" }
Herjannut tossa etusivulla pari kertaa tänään!!
Mikä
10
171
Vastaukset
- HTZA
http://fi.wikipedia.org/wiki/Eväste
Yleensä harmiton, monet sivut eivät avaudu jos kiellät keksien käytön.
Tuo voi olla myös palvelimen virhetilanne tai vääränlainen ohjelmointi.
Voi tulla esiin myös jos palvelinta päivitetään kesken istuntojen.
Viruskin voi aiheuttaa tuota, mutta yleensä asiallinen virustorjunta, F-secure tms. hoitaa homman.
Syitä on miljoona.musta tuli vähän skitso sen hyökkäyksen jälkeen tänne sivustoille.
Enkä ollut moista kuunaan nähnyt aiemmin.- HTZA
minttupuu kirjoitti:
musta tuli vähän skitso sen hyökkäyksen jälkeen tänne sivustoille.
Enkä ollut moista kuunaan nähnyt aiemmin.Kiitsat.., voi sun heevetti!
Nuo jutut ovat, yleensä, konekohtaisia eli omaa konettasi koskevia. HTZA kirjoitti:
Kiitsat.., voi sun heevetti!
Nuo jutut ovat, yleensä, konekohtaisia eli omaa konettasi koskevia.kiitsat, kiitsamat!!
ihan täältä netistä tarttuneita sanoja!!
Muutkin käyttää miks mä en sais? Byäää...
Ootko HTZA pahalla päällä?
Seksiä tai jotain sitten
Luumuja ja valot vessaan :D- HTZA
minttupuu kirjoitti:
kiitsat, kiitsamat!!
ihan täältä netistä tarttuneita sanoja!!
Muutkin käyttää miks mä en sais? Byäää...
Ootko HTZA pahalla päällä?
Seksiä tai jotain sitten
Luumuja ja valot vessaan :Dpahalla päällä, huvittunut vain.
Ja kuten tiedät, pitäisi ainakin, niinminä en hiilareita syö. Juon vain. HTZA kirjoitti:
pahalla päällä, huvittunut vain.
Ja kuten tiedät, pitäisi ainakin, niinminä en hiilareita syö. Juon vain.ja nyt tiedän tuon keksinkin, kiitokset oikeesti.
Ja virtuaalihali.- tippanb
HTZA kirjoitti:
pahalla päällä, huvittunut vain.
Ja kuten tiedät, pitäisi ainakin, niinminä en hiilareita syö. Juon vain.kestävyyslajia harrastat, täytyy vähän hyviä hiilareitakin nauttia. ;)
- HTZA
tippanb kirjoitti:
kestävyyslajia harrastat, täytyy vähän hyviä hiilareitakin nauttia. ;)
tottuu tekemään rasvasta hiilareita, homma toimii.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pemmikaani
Osaan tän homman, usko pois. - tippanb
HTZA kirjoitti:
tottuu tekemään rasvasta hiilareita, homma toimii.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pemmikaani
Osaan tän homman, usko pois.ja mielelenkiintoista! Itse noudatan vähähiilihydraattista ja kaurapuuroa aamulla :)
- HTZA
tippanb kirjoitti:
ja mielelenkiintoista! Itse noudatan vähähiilihydraattista ja kaurapuuroa aamulla :)
kunhan heität huulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143320Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261384- 931268
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2641121Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi571116Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk661034- 42945
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253921- 84841
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48798