Miten yrttejä ja muita kasveja täytyy hoitaa että ne eivät kuole? Olen kylvänyt mm. talvimeiramia, mehikasveja ja piparminttua ym. ruukkuun kylvömultaan. Taimet ovat nousseet ja niin pieniä ja ohutvartisia, että ei niitä ainakaan voi kouluttaa. Miten ne saa pysymään hengissä ja vahvistumaan etteivät ne kuole, kuten noin pienille kasveille aina käy. Isommat taimet, esimerkiksi basilika, selviytyy kyllä, mutta aivan pienet kuolevat aina pian.
Kylvösten onnistuminen
3
916
Vastaukset
- Ei niin viherpeukalo
Nuo linkit sopivat niihin kasveihin, jotka minäkin olen onnistunut kasvattamaan, mutta jos varsi on rihmaakin ohuempi ja lehti tuskin millin suuruinen sen varsi kuivuu ja taimi kuolee aina.
- tipitii..
Ei niin viherpeukalo kirjoitti:
Nuo linkit sopivat niihin kasveihin, jotka minäkin olen onnistunut kasvattamaan, mutta jos varsi on rihmaakin ohuempi ja lehti tuskin millin suuruinen sen varsi kuivuu ja taimi kuolee aina.
ettei ainakaan aurinko paista. jos pikkukärpäsiä näkyy, sumuta vihreetä raiddia viikon välein, niin ne toukatkin kuolee (ne syö taimien juuria).
koita olla ylihoitamatta, mutta sumuttele päivittäin. kastele multaa vähän vaikka joka toinen pv..
osaan minäkin taimia tappaa, mutta noilla konsteilla onnistuu vähän paremmin :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4346312Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1243632Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?902426Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251899Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1111241Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?921214- 631055
- 621048
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76940- 41924