Hei en mistään saanut netistä suoraa vastausta. Olen menossa D-korttia suorittaa aikuiskoulutukseen B kortti pohjalla. Heräsi kysymys saako D kortin ajaa ilman C korttia. Jos saa niin saako D kortilla ajaa kuorma-autoa (C) ?. Jotenkin niin ristiin tuolla mennyt noi selitykset, että meni ihan pää sekaisin niistä :D.
D Kortti
6
611
Vastaukset
d korttii ei saa ilman c korttia
- NYKYJÄÄN NÄIN
TOTTAKAI SAAT AJAA SEN BD-KORTIN ILMAN C-KORTTIA, LAKIHAN MUUTTUI JUURI.
ELI SAAT AJAA LINJA-AUTOJA, MUTTA ET KUORMA-AUTOJA, TAI MUITA YLI 3500 KILOISIA AJONEUVOJA, JOTKA EI OLE LINJA-AUTOJA
ELI ESIM 4 PAIKKAISEN 4000 KILOISEN ASUNTOAUTON RATTIIN ET SAA MENNÄ, MUTTA 10 PAIKKAISEN 6000 KILOISEN ASUNTOAUTON RATTIIN OLET TERVETULLUT
ENNEN TOSIAAN PITI PITI EKAKSI AJAA C-KORTTI JA SITTEN VASTA PÄÄSI D-KORTTIA OPETTELEMAAN- L T P
Pääsääntöisesti C ajetaan ensin, ettei linja-autoon tarvi viritellä polkimia. Tällöin oppilas katsotaan kuljettajaksi, kun taskussa on C-luokan ajo-oikeus..
- OLETKO?
L T P kirjoitti:
Pääsääntöisesti C ajetaan ensin, ettei linja-autoon tarvi viritellä polkimia. Tällöin oppilas katsotaan kuljettajaksi, kun taskussa on C-luokan ajo-oikeus..
ENNEN VAADITTIIN TOSIAAN C-KORTTI JOTTA SAI D-KORTIN, NYKYJÄÄN EI VAADITA.
ELI JOS SULLA ON BD-KORTI, NIIN SAAT AJAA KAIKKIA ALLE 3500 KILOISIA AJOENVUOJA, SEKÄ YLI 3500 KILOISIA AJONEUVOJA, JOISSA ON PAIKAT VÄH KYMMENELLE - *BCD*
OLETKO? kirjoitti:
ENNEN VAADITTIIN TOSIAAN C-KORTTI JOTTA SAI D-KORTIN, NYKYJÄÄN EI VAADITA.
ELI JOS SULLA ON BD-KORTI, NIIN SAAT AJAA KAIKKIA ALLE 3500 KILOISIA AJOENVUOJA, SEKÄ YLI 3500 KILOISIA AJONEUVOJA, JOISSA ON PAIKAT VÄH KYMMENELLE...ei taida suomesta löytyä yhtään linja-autoa opetuspolkimilla, joten siksi C tarvitaan pohjalle.
- EI OLE NOIN
*BCD* kirjoitti:
...ei taida suomesta löytyä yhtään linja-autoa opetuspolkimilla, joten siksi C tarvitaan pohjalle.
KUKAAN EI ESTÄ AJAMASTA BD KORTTIA JOS POHJALLA KERRAN ON VAIN PELKKÄ B POHJALLA, EIKÄ KUORMA-AUTOT KIINNOSTA.
TOSIN JÄNNÄÄ TÄSSÄ BD-KORTISSA ON SITTEN SE, ETTÄ SAA AJAA KAIKKIA ALLE 3500 KILOISIA AUTOJA, JA YLI 3500 KILOISIA AUTOJA, JOISSA ON PAIKAT VÄH 10:LLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483