Hei en mistään saanut netistä suoraa vastausta. Olen menossa D-korttia suorittaa aikuiskoulutukseen B kortti pohjalla. Heräsi kysymys saako D kortin ajaa ilman C korttia. Jos saa niin saako D kortilla ajaa kuorma-autoa (C) ?. Jotenkin niin ristiin tuolla mennyt noi selitykset, että meni ihan pää sekaisin niistä :D.
D Kortti
6
524
Vastaukset
d korttii ei saa ilman c korttia
- NYKYJÄÄN NÄIN
TOTTAKAI SAAT AJAA SEN BD-KORTIN ILMAN C-KORTTIA, LAKIHAN MUUTTUI JUURI.
ELI SAAT AJAA LINJA-AUTOJA, MUTTA ET KUORMA-AUTOJA, TAI MUITA YLI 3500 KILOISIA AJONEUVOJA, JOTKA EI OLE LINJA-AUTOJA
ELI ESIM 4 PAIKKAISEN 4000 KILOISEN ASUNTOAUTON RATTIIN ET SAA MENNÄ, MUTTA 10 PAIKKAISEN 6000 KILOISEN ASUNTOAUTON RATTIIN OLET TERVETULLUT
ENNEN TOSIAAN PITI PITI EKAKSI AJAA C-KORTTI JA SITTEN VASTA PÄÄSI D-KORTTIA OPETTELEMAAN- L T P
Pääsääntöisesti C ajetaan ensin, ettei linja-autoon tarvi viritellä polkimia. Tällöin oppilas katsotaan kuljettajaksi, kun taskussa on C-luokan ajo-oikeus..
- OLETKO?
L T P kirjoitti:
Pääsääntöisesti C ajetaan ensin, ettei linja-autoon tarvi viritellä polkimia. Tällöin oppilas katsotaan kuljettajaksi, kun taskussa on C-luokan ajo-oikeus..
ENNEN VAADITTIIN TOSIAAN C-KORTTI JOTTA SAI D-KORTIN, NYKYJÄÄN EI VAADITA.
ELI JOS SULLA ON BD-KORTI, NIIN SAAT AJAA KAIKKIA ALLE 3500 KILOISIA AJOENVUOJA, SEKÄ YLI 3500 KILOISIA AJONEUVOJA, JOISSA ON PAIKAT VÄH KYMMENELLE - *BCD*
OLETKO? kirjoitti:
ENNEN VAADITTIIN TOSIAAN C-KORTTI JOTTA SAI D-KORTIN, NYKYJÄÄN EI VAADITA.
ELI JOS SULLA ON BD-KORTI, NIIN SAAT AJAA KAIKKIA ALLE 3500 KILOISIA AJOENVUOJA, SEKÄ YLI 3500 KILOISIA AJONEUVOJA, JOISSA ON PAIKAT VÄH KYMMENELLE...ei taida suomesta löytyä yhtään linja-autoa opetuspolkimilla, joten siksi C tarvitaan pohjalle.
- EI OLE NOIN
*BCD* kirjoitti:
...ei taida suomesta löytyä yhtään linja-autoa opetuspolkimilla, joten siksi C tarvitaan pohjalle.
KUKAAN EI ESTÄ AJAMASTA BD KORTTIA JOS POHJALLA KERRAN ON VAIN PELKKÄ B POHJALLA, EIKÄ KUORMA-AUTOT KIINNOSTA.
TOSIN JÄNNÄÄ TÄSSÄ BD-KORTISSA ON SITTEN SE, ETTÄ SAA AJAA KAIKKIA ALLE 3500 KILOISIA AUTOJA, JA YLI 3500 KILOISIA AUTOJA, JOISSA ON PAIKAT VÄH 10:LLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974