Tunnetteko lentopelkoa. Minä ainakin pelkään lentämistä. Olen aina pelännyt. Nyt kun tuli vielä nämä vaihevuodetkin, olen lopettanut lentämisen melkein koonaan. Syyhän on selvä. Vessassa pitää päästä käymään tiheään, eikä pidätyskyky ole sitä mitä nuorena.
Kesällä piti lähteä lomamatkalle Kanarialle. Kauhulla luin lehdestä, että Ryan Air aikoo poistaa vessat lentokoneistaan. Ajatelkaa nyt, millaista on istua koko pitkä lentomatka ns. löysät vaipoissa!
Tänään tuli ilouutinen, Ryan Airin koeitten vessoja ei poisteta! Eikös olekin mukavaa, kun voimme edelleen tehdä lomamatkoja lentämällä, vai mitä tytöt!!
Lentopelko
4
137
Vastaukset
siellä lentsikan vessassa valot?
Jos satuu pelkäämään vielä pimeääkin.
:D :D- RIMMIR
sen firman koneilla lainkaan. Eihän sinulla kohta saa olla minkäänlaista matkatavaraa heidän lennoilla mukana. Joka kilosta pulitat extraa ja joudutpa vielä seisomaankin koneessa, vai tuliko se höpsötys vielä voimaan.
Otahan vaan kunnon lentoyhtiö kiikariin ennenkuin tsiikaat mitään lentomatkoja. hyvästä kannattaa maksaa. - Adria
Tunnen jonkunlaista ja aina nousuissa ja laskuissa. Olen itselleni vihainen, sätin omaa tyhmyyttäni ja rauhoitun.
- ...
Hyvä provo. Näytti vielä menneen täydestä ainakin joihinkin :DDD
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2537600Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1444011Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1232251Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261727- 471540
- 331412
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421224Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411022Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8983- 134965