Ajattelin näin toiveikkaana kysyä onko mitään merkkejä mitkä vois viitata että synnytykseen ois lähtö lähiaikoina..?! Menossa rv38 ja ois jo mielellään lähdössä synnärille..
synnytyksen merkkejä?
3
465
Vastaukset
- sdhgafh
Ymmärrän tunteen, mutta heh.... Kyllä sinä ne merkit sitten näet ja tunnet ;) Noilla viikoilla kuuluukin tapahtua kaikenlaista, joten kaikki ne on merkkejä synnytyksen käynnistymisestä, mutta milloin se tapahtuu, se on eriasia..... Supistelee, limatulpat irtoilee, laskeutuu, k-suu kypsyy jne.....
- iuyjtre
Mulla alko noin viikko aikasemmin tuntua sellasia "sukkapuikko vihlasuja" kohdunsuulla, muutama päivä ennen synnytystä verenpaine nous (etenki alapaine), noin 12 tuntia ennen synnytyksen käynnistymistä tuli omituinen sekava olo ja ruumiinlämpö tasan 35astetta. Ööh mitähän viel, joo nukkuminen oli muutaman viimesen päivän tosi vaikeaa ihan tunnin siel sun täällä sain nukuttua ku olo oli niin tukala.
Lima tulppa enteilee lähestyvää synnytystä samoin monilla saattaa suoli tyhjentyä päivä pari ennen synnytystä. Siinähän noita oli.
- <3äiti<3
Voi olla ettet saa mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä! niin kävi ainakin itselleni, ei limatulppia eikä muitakaan viitteitä mahd. synnytyksestä..
Synnytystä edeltävänä yönä tuli ensimmäistä kertaa supistuksia, sellaisia joihin heräsi, kävin vessassa ja jatkoin unia, aamusta niitä alkoi tulla tiiviimmin, muutaman tunnin päästä vielä tiiviimmin, mutten pitänyt niitä vielä niin kovin kipeinä.. ja kun kaikki olivat sanoneet että "kyllä sitten tiedät kun synnytys on käynnissä, et voi erehtyä" (toki tiesin kyllä silloin että synnytystä enteilee, mutta ajattelin että ehkä 20h päästä) ja vielä sairaalaan mennessäkin mietin että onkohan vielä liian aikaista..
onneksemme kuitenkin mentiin silloin sairaalaan, sillä olin jo 5cm auki sairaalaan saapuessamme ja pian päästiinkin ponnistamaan ja pieni oli maailmassa paljon nopeammin kuin olisin ikinä osannut arvatakkaan!!
synnytys oli itselleni hyvä ja positiivinen kokemus! en stressannut siitä koska synnytys käynnistyisi ja olin asennoitunutkin synnytykseen hyvin positiivisesti, ja uskoin sen sujuvan hyvin, luulen että silläkin oli merkitystä nopeaan avautumiseen ja hyvää apua ponnistukseen! (synnytin esikoiseni viikolla 41 )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356198Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492735Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne542574- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651435- 821434
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o251341Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351301Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091017