Sisäpiiristä kuulemani mukaan jaakola on tehnyt Saipan kanssa kahden vuoden sopimuksen. Sopimus julkistetaan parin viikon sisällä.
Topi Jaakola Saipaan!
2
826
Vastaukset
- dymamiitti-perde
SaiPa ei ole ollut missään yhteydessä Jaakolaan sillä miehen hintalappu on liikaa ja tuskin Jaakola lappeenrantaa edes vakavasti harkitsisi uudeksi osoitteekseen sillä kysyntää riittänee pitkin eurooppaa. Sitä vastoin voin paljastaa (nyt kun tänne tuli eksyttyä) että tällä hetkellä pöydällä on muutama potentiaalinen nimi joille on myös jätetty agenttien kautta tarjoukset. Toinen on nuori ja potentiaalinen, ns. tulevaisuuden pelaaja joka ei ole vielä liiemmin isoissa liigoissa esiintynyt (vrt. Tomas Duba aikanaan) mutta omaa potentiaalin uraan rapakon toisella puolella. Toinen on sitten eräs tuttu Tsekkipakki jonka perään moni fani on kuolannut vuodesta toiseen. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
- a1
Olisko se Tsekkipakki Martin Richter?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184