Tyhmä kysymys

juhapoika333

Nyt saattaa tulla hieman tyhmä kysymys, mutta en uskalla tehdä mitään ennen kuin olen varma asiasta. Eli: katselin vähän kaikkia koneessa olevia sovelluksia (käyttöjärjestelmä xp) ja huomasin viisi eri Microsoft .NET Frameworkia. Kysymys kuuluukin: mitkä kaikki näistä voin poistaa vai voinko poistaa mitään? Jokinhan sinne pitäisi kuitenkin jättää. Tässä lista:

Microsoft .NET Framework 1.1
Microsoft .NET Framework 1.1 Finnish language pack
Microsoft .NET Framework 2.0 Service pack 2
Microsoft .NET Framework 3.0 Service pack 2
Microsoft .NET Framework 3.5 SP 1

Paljon kiitoksia vastauksesta!

9

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohjelmoinnissa tarvitset tietysti ne versiot mille olet ohjelmoimassa.

    • 123456asd

      Itse ne poistaisi mitään koska jos poistat vaikka net framework 2.0 tuolta välistä niin jotkut ohjelmat saattavat lopettaa toimimisen, vaikka itse koodaisit vb 08:illa framework 3.5:lle

      • ohjelmoitsija

        Esim. C Builderin projektien poistamisen taidan olla poisoppinut. Jos testausvaiheessa tulee virhe, sen
        voi kyllä yrittää korjata helpostikin koska virheestä tulee ilmoitus englanninkielellä. Joskus on kuitenkin
        nopeampi tapa poistaa koko yritelmä ja aloittaa alusta. Miten saisi kaikki ko. projektin lukuisat tiedostot
        kerralla poistetuksi, ettei tarvitsisi kaikkia erikseen hävittää Project Files:ista ja mihin kaikkiin niitä tuhottomasti tuleekin. Ja ennen kaikkea koko projektin nimi, jonka saa esille Reopenista?


    • ********

      Ellet ehdottomasti tiedä mitä olet tekemässä, kannattaa poisto suorittää asentamalla käyttöjärjestelmä uudelleen. Tällä tavoin varmistat, että myös mahdolliset liitännäisohjelmat poistuvat. Nuo frameworkit taitavat olla edellytys ohjelmien toiminnalle. Esimerkiksi jotkin pelit tarjoavat yhä vanhempaa frameworkkia asennettavaksi.

      • sdfsdfsdf

        fuktio(int kakka)
        {
            
            perkele;
        }


      • sdfsfsdf
        sdfsdfsdf kirjoitti:

        fuktio(int kakka)
        {
            
            perkele;
        }

        {
        }


      • dgdfgdf
        sdfsdfsdf kirjoitti:

        fuktio(int kakka)
        {
            
            perkele;
        }

        fuktio(int kakka)
        {{
            
            
            perkele;
        }


      • fsdfsf
        dgdfgdf kirjoitti:

        fuktio(int kakka)
        {{
            
            
            perkele;
        }

        fuktio(int kakka)
        {
            
            
            perkele;
        }


      • ---
        fsdfsf kirjoitti:

        fuktio(int kakka)
        {
            
            
            perkele;
        }

        syntax error!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe