Alv-huijaus

don Kihot

Makeisvero, rasvavero ja mitä vielä. Montako prosenttia sitä ruuanhintaa on tarkoitus hilata ylös.
Mahtaako viisi prosenttia riittää?

3

2072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgrgtrtg

Aivan oikea linja. Kaikkea mahdollista paskaa sitä ihmiset syytävät suustaan alas. Ihan hyvä, että joutuvat siitä maksamaan enemmän veroa. Saapahan sairaalat edes jotain kustannuksista niiden aiheuttajilta. Mutta me muut joudumme kuitenkin valtaosan maksamaan.

• empp-pu

Vittuako siinä kitiset valitat ruoan ALV nostosta jostakin ne rahat on kerättävä yhteiskunnan maksujen pyörittämiseen esim terveydehoito. KUn täällä syydetään rahaa sossun luukusta pihalle kaikkien vempuloiden ja työtä laistavien tukemiseen ja kotihoidon/äitiyspäivärahan maksamiseen.

• arvon tasa vero. .

Kannattaa katsoa mitä ostaa.
      Sokerimehut voi valmistaa itse.
      Hiilihapotetusta vedestä/kokakolasta ei kannata sitä hintaa maksaa millä hinnalla se myydään.
      Kamalaa riistoa. Mut juu, kannattaa tosiaan syynätä mitä mistäkin maksaa koska huomaamattaan voi ostaa ylihinnoitltua karkkipussia tms. Noi rotat keksii kyllä syyn kuin syyn verojen hilaamiseksi ylös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2502
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      33
      1672
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1562
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1478
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      347
      1165
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      63
      1071
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1025
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      84
      864
    10. 122
      851
    Aihe