Ruohonleikkurin tankki vuotaa. Pystyykö tuon korjaamaan esim. liimaamalla, ja millä liimalla tms.? Tankki on mustaa pehmeää muovia.
Muovitankin korjaus
8
6419
Vastaukset
- että näin
Muovitankin voi korjata yleensä hitsaamalla. Täytyy vain tuntea muovit ja niiden hitsaus. Lisäksi tankin bensajäämät tekevät hitsauksesta hieman hankalan. Tosin ammattilaiset tietävät tähänkin lääkkeet.
Asiaa kannattaa kysellä autojen muoviosien korjaajilta. - ei pidä....
Tuskin löytyy maailmasta liimaa joka tuon pitää...
Hitsaamalla yleensä onnistuu. Kuten jo joku neuvoikin soittele kolarikorjaamoihin tai moottoripyörä korjaamoihin. Jos et itse kolvin kanssa sitä saa lopullisesti pilalle...... - ihmeliimalla
Ostin kymmenkunta vuotta sitten Seinäjoen messuilta kyseistä liimaa ja olen todennut että, kaikki kovat materiaalit liimautuvat pitävästi.
Valitettavasti en tällä istumalla muista myyjää, mutta voin kyllä etsiä pullonkyljestä nimen jos jotakuta kiinnostaa.- UGUGÖK
Taitaa olla samaa markkinaliimaa.Pascofix teollisuusliima.Maahantuoja exodus hamina.
ei kyllä sekään kummasti pidä ämpärimuovissa mitä tankit on (hd-pp).
Tavallisille kuluttajille liimatkin kesympiä kaupoissa vaarojen ja haittojen takia mitä tumpelointi voi tuottaa.
- Näin.......
Korjasin omasta vanhasta leikkurista muovitankin sähkökolvin kanssa, lisää ainetta laitoin mustasta muoviputkesta kun ei muutakaan ollut, kymmenen vuotta on pitänyt. Joku on sanonut sikafleksilla onnistuvan, ei omaa kokemusta. Varmin korjaus on korjaamolla jossa korjataan puskureita.
- jukkapoika...
Sikaflexi liukenee etenkin kun käyttää oktaanibuusteria. On kaasari niin tukossa kun olla ja voi :'(
- Anonyymi
Traktorin reikä 20mm miten paras korjaus?
- Anonyymi
Just sopivan kokoinen työntää pippeli sinne tukkeeksi. Laita kondomi ensin ettei pippelin päähän tule ihottumaa. Muista katsoa bensiinin kestäviä kondomeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043