Onko Tampereella yhtään halpahallia josta saa myös ruokaa eikä vaan tavaraa ja vaatteita
Halpahalli
9
717
Vastaukset
- palveluakin
Treen Kauppahalli on hyvä ja edullinen paikka. Ei mikään sekundamyymälä .
- Anti-jeesus .
Uskonlahko omistaja takana. Ei esim. sunnuntai-aukioloa.
- made in hong kong
Tamperelaiset eivät yleensä osaa arvostaa laatua. Pääasia että saa halvalla.
- made in soppa
Lielahden Tokmannissa myydään ruokaakin. Niin, ja Lidleissä.
- terveys menee
Ja halvalla geenimanipuloitua!
- fdsfdsbvcfs
Ei ole ruokaa myyvää Halpa-Hallia Tampereella. Harmi kun niissä on yleensä mukava käydä ruokaostoksilla samalla kun tarvitsee jotain tavaraa. Toisaalta kyllähän tuon ymmärtää kun Tampereella on niin paljon isoja ruokakauppoja paremmalla tarjonnalla. Tosin eihän noista Prismoista tai Cittareista kannata yleensä mitään muuta ostaa kuin ruokaa, koska hinnat ovat todella korkeat ellei tuotteella ole ns. vakiintunutta hintaa.
- kartelliavastaan
Tampereen Halpa-Hallit voisivat alkaa pitämään myös ruokapuolta. Oulussa monessa on ja moni lihatuote lähiruokaa. Voisi tuoda lisää asiakkaita myös Treella myymälään. Kilpailua vaaditaan tänne.. Lidl yksin ei riitä!
- fdsvcxvxc
Ei ole Prisman kanssa kilpailukykyiset hinnat Halpa-halleissa. Tosin itse olen tottunut omalla synnyinkunnallani Halpa-hallissa käymään, koska se on tuon paikkakunnan mukavin kauppa asioida.
Täällä tuskin kuitenkaan Halpa-halliin vaihtaisin, vaikka alkaisivatkin ruokaa myymään. - kyllä löytyy6
Edelleenkin, esim. lielahden tokmannissa on ruoka/juomapuoli.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448