En oikein ollu varma mihinkä tämä aihe kuuluu, mutta kysynpä nyt.. ostin siis kivat korkokengät, joita oon jo pitkään yrittäny etsiä. Ja nykymuotiahan on nämä niitit joka paikassa, myös kengissä näkyy paljon olevan ja ainut mikä harmittaa uusissa kengissäni, ettei niissä ole mitään koristeluja. Ajattelin koristella erilaisilla niiteillä kengät, mutta onko mahollista laittaa sellaisia niittejä (tai onko edes olemassa) jotka "lyödään" nahkaan kiinni vähän niinkuin nepparit? Ei siis sellaisia jossa on ne hakaset..tarttuu joka paikkaan kiinni. Kiitos jo valmiiksi vastauksista ( jos joku vaatteiden tekiä sattuisi vaikka tietämään).
Asiaa kenkien "tuunaamisesta"
4
584
Vastaukset
- kässäriellu
...noissa läpimenevissä piikeissä on se että ne jäävät sinne repimään sukkiasi/jalkojasi.
Ehkä viisainta olisi koristella maalamalla tai kysyä läpimemevistä koristeista vinkkejä suutarilta.
Pinnan voinee myös karhentaa ja liimata koristeet kunnollisella liimalla.
Entä jos jotenkin tekisi sellaisia reikiä (suutarilla?) joita on noissa Grogseissa ja käyttäisi Grogs-jalkineiden koristeita??
Noista kun löytyy söpöjäkin...- pilkun.. lipoja
ihan vaan korjauksena, crocsit seellä =)
- dgh
rokkari?
- äksön!
olen itse miettiny samaa. mulla on mustat korkokengät (nilkkurit) ja keksiin että ku mulla on sellanen tosi vanha ohut niittivyö, niin mitä jos siitä ottais osan ja laittaisi sen kenkään kiinni tavallaan vyöksi? eli se ei olis kengäs mitenkää kiinni vaan heiluis siinä vapaasti . näin josain lehdes ton tyyliset kengät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725