Itselläni on jotenkin jäänyt eräänlainen "kammo", vaikka en ole suuseksiä kenellekkään antanut, se johtunee luultavasti siitä, kun joskus tämä vakituinen poikaystäväni yritti väkisin saada minut ottamaan häneltä suihin.. Siitä jäi tämä kyseinen kammo,koska en silloin pystynyt ottamaan,se haisi ja maistui niin ällöttävälle, vaikka hän oli sen hyvin pessytkin (ei virtsa maistunut) vaan se sperman maku oli aivan kammottava..;( Siitä nyt on kulunut jo kauan aikaa kun tämä tapahtui, mutta en edelleenkään ole päässyt sen yli, poikaystäväni kyllä on nuollut minua monastikkin, ja kysynyt jos voisin yrittää ottaa häneltäkin.. Se ei vain onnistu,pelkään että epäonnistun jälleen yrityksessäni, eniten sitä ettei mieheni saa siitä sellaista nautintoa kuin hän haaveilee. Kumi on monasti käynyt mielessä, mutta kuitenkin olen liian epävarma asian suhteen. Suurin asia tässä koko jutussa on se, että mieheni entinen oli häneltä ottanut suihin kunnolla,loppuun asti.. (Olen liikaa poikaystiltäni kysellyt hänen entisistä muijistaan ja heidän touhuistaan silloin,utelias kun olin.)Se vain pahentaa asiaa! Siksipä kysynkin teiltä vinkkejä,miten voisin päästä tämän yli, miten pitäisi toimia.. Se ei ole niiin yksinkertaista kuin jotkut teistä voivat kuvitella, että pyydän siis asiallisia viestejä!! Kiitos!
suuseksin antaminen miehelle
16
11308
Vastaukset
- minä
Rohkaise mielesi ja aloita varovasti - ensimmäisellä kerralla suukottele pari kertaa varovasti, toisella kerralla lipaise kielelläsi, kolmannella ota terska huuliesi väliin ... Ei sun tarvitse olla ammattilainen heti. Selaila tämän palsta viestejä taaksepäin, sieltä löytyy tosi hyviä 'ohjeita', miten edetä.
Uskon, että poikaystäväsi on ihan tyytyväinen saamaansa käsittelyyn ja nauttii siitä - ei ole yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa ottaa suihin.
Jos suurin kammosi kohdistuu spermaan, älä anna poikaystäväsi laueta suuhusi - ei se ole välttämätöntä. Sano, että ajatus ei tunnu hyvältä, ja pyydä varoittamaan ennen kuin tulee.- Ninni
Hei!
Minä olin samanlainen kuin sinä. En millään pystynyt ottmaan suihin. Joskus väkisin yritin ja pelkäsin koko ajan että poikaystäväni laukeaa.
Joskus laukesikin ja se oli kamalaa. Sperma ällötti ja yökötti. Se oli kaikkea muuta kuin nautinto.
Kului vuosia suuseksiä inhoten.
SITTEN. Vastaani käveli mies, johon rakastuin silmittömästi. Rakastin ja rakastan vieläkin häntä niin kuin vaan nainen voi mistä rakastaa.
Häneltä otan suihin koska vain ja loppuun asti. Eikä yhtään ällötä. Pidän siitä.
Minun kohdallani oli kyse tunteista. Rakkaus ja suuseksi - mikä ihana yhdistelmä. - nannna
Kiitti asiallisista vastauksista jo tässä vaiheessa.. Vinkit on tarpeen! :) Pitääpä rohkaista vain mieli, ja kokeilla.. Lisää samanlaisia vinkkejä, kiitos..! :)
- santra
nannna kirjoitti:
Kiitti asiallisista vastauksista jo tässä vaiheessa.. Vinkit on tarpeen! :) Pitääpä rohkaista vain mieli, ja kokeilla.. Lisää samanlaisia vinkkejä, kiitos..! :)
Minuakin suuseksi ällötti aluksi, mutta nyt nautin siitä suunnattomasti. En ole kuitenkaan ikinä vienyt sitä loppuun asti, eikä se ole tarpeellistakaan...(tai ehkä joskus)..
Itse annan suuseksiä esileikkinä....
härnään miestäni koskettelemalla varovasti hänen puhdasta elintään, välillä imen ja välillä nuolen...
Kun mieheni on kovassa kiihkossa hän vetää minut päälleen ja alamme rakastella...
Ikinä emme ole menneet pidemmälle, vaikka joskus voisin sitä kokeilla...
Miehille suuseksi on tärkeää, sitä ei voi kukaan kieltää. Mutta kohtuus kaikessa.
Toivon että pääset pelostasi ylitse ja koet suuseksin antamisen miellyttävänä. - Åbo
Ninni kirjoitti:
Hei!
Minä olin samanlainen kuin sinä. En millään pystynyt ottmaan suihin. Joskus väkisin yritin ja pelkäsin koko ajan että poikaystäväni laukeaa.
Joskus laukesikin ja se oli kamalaa. Sperma ällötti ja yökötti. Se oli kaikkea muuta kuin nautinto.
Kului vuosia suuseksiä inhoten.
SITTEN. Vastaani käveli mies, johon rakastuin silmittömästi. Rakastin ja rakastan vieläkin häntä niin kuin vaan nainen voi mistä rakastaa.
Häneltä otan suihin koska vain ja loppuun asti. Eikä yhtään ällötä. Pidän siitä.
Minun kohdallani oli kyse tunteista. Rakkaus ja suuseksi - mikä ihana yhdistelmä.Tai sitten se oli vain makuasia!
Hommahan on niin että sperman maku riippuu miehen ruokavaliosta. Tosijuttu.
- _-_
Onko poikaystäväsi joutunut olemaan VUOSIA ilman suuseksiä? Ei herranjumala, hän todellakin rakastaa sinua, jos on vielä kanssasi.
Nyt todellakin lopetat tuon itsekkään nyhveröinnin, ja OPETTELET ottamaan suihin!! Pyydät poikaystävääsi pesemään kullinsa ensin, ja annat hänen laueta vaikka naamallesi ja rinnoillesi, niin sinun ei tarvitse niellä spermoja.
Puhdas kyrpä ei maistu millekkään, eli kuvittelet tuon maun. Pimpsaa sen sijaan ei saa koskaan mauttomaksi, ja se on aina epähygieenisempikin, pesun jälkeenkin - Markku
Etene ihan omassa tahdissasi. Älä anna miehen määrätä sinua.
Minä kylläkin pidän suihinottamisesta yli kaiken. Mutta kundin kalun pitää olla ehdottoman puhdas. Ja kai mies tietää mitä mies haluaa.... ;) - Mahe
Täytyy olla aika käsi jos ei suikkiin osaa ottaa. Sehän pitäis tulla ihan luonnostaan. En voi muuta kuin nauraa. Ja tämä oli mielestäni asiallinen kommentti. Hoh...
- abc
Voi hemmetti.
Siis jotain rajaa pitäisi olla noissa naistenkin tekosyissä.Otat sen munan suuhun ja imet.Siinä se.Mikä siinä_voi_olla niin vaikeaa?
Miten naisilla voi olla traumoja ja estoja kaikkein yksinkertaisimmistakin asioista?Sen nyt ymmärtää,että anaaliseksiä arastellaan ja siihenkin on jo tottunut,että suuhun laukeaminen tuntuu olevan käsittämättömän hankala paikka monelle naiselle,mutta tämä menee jo yli kaiken kohtuuden.
Sanot sille jannulle,että olet suuseksin anatamisessa kokematon ja pyydät opastamaan ja jos ei jannu halua sitä tehdä,niin omapahan on häpeänsä.Mutta kyllä se kalu nyt täytyy pystyä suuhun ottamaan!
Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja jätät tuon tyhjänpäiväisen nysveröinnin taakse.Kokeile ensin vaikka kortsun kanssa.Vaikka mulle on kyllä yleensä naiset sanoneet,että ottavat mielummin ilman kortsua,koska ne kortsut maistuu ja haisee epämiellyttävälle.Paitsi jotkut makusysteemit.- höm
Minä en ota suihin ja piste siinä. Poikaystävälleni se käy hyvin, hän on saanut upeita orgasmeja ihan vain käsin hoitamalla kuhan ensin vähän opettelee sitä sorminäppäryyttä. Jos hän olisi sitä koskaan VAATINUT, väkisin yrittämisestä puhumattakaan, olisi lentänyt äijä (aiemmin yksi kelvoton lensikin) samantien ja lujaa.
Mitään ei ole pakko tehdä, kun seksistä puhutaan. Tuskinpa poikaystäväsi haluaa nauttia sellaisesta asiasta, mistä sinä kärsit.
Hitaasti opetteleminen, ehdottomasti ja vain sinun ehdoillasi saattaa toimia. Minäkin pääsin pahimpien kammojeni yli lopulta, mutta totesin, että se on niin vaikeaa ja etten oikeasti pidä siitä, joten jätimme asian sikseen. Ehkä taas joskus...
Minullakin on hyvin, hyvin huonoja kokemuksia suuseksistä juuri tuollaisen "mikäsiinänytvoiollaniinvaikeaa" -kundin kanssa. Siitä hyvästä nykyiseni elää ehkä lopun ikäänsä ilman suuseksiä. Malttia, pojat, me tytöt oikeasti mennään rikki joskus niin pienestä. Pakottaminen tai painostaminen ei koskaan tuota hyvää tulosta. - make
höm kirjoitti:
Minä en ota suihin ja piste siinä. Poikaystävälleni se käy hyvin, hän on saanut upeita orgasmeja ihan vain käsin hoitamalla kuhan ensin vähän opettelee sitä sorminäppäryyttä. Jos hän olisi sitä koskaan VAATINUT, väkisin yrittämisestä puhumattakaan, olisi lentänyt äijä (aiemmin yksi kelvoton lensikin) samantien ja lujaa.
Mitään ei ole pakko tehdä, kun seksistä puhutaan. Tuskinpa poikaystäväsi haluaa nauttia sellaisesta asiasta, mistä sinä kärsit.
Hitaasti opetteleminen, ehdottomasti ja vain sinun ehdoillasi saattaa toimia. Minäkin pääsin pahimpien kammojeni yli lopulta, mutta totesin, että se on niin vaikeaa ja etten oikeasti pidä siitä, joten jätimme asian sikseen. Ehkä taas joskus...
Minullakin on hyvin, hyvin huonoja kokemuksia suuseksistä juuri tuollaisen "mikäsiinänytvoiollaniinvaikeaa" -kundin kanssa. Siitä hyvästä nykyiseni elää ehkä lopun ikäänsä ilman suuseksiä. Malttia, pojat, me tytöt oikeasti mennään rikki joskus niin pienestä. Pakottaminen tai painostaminen ei koskaan tuota hyvää tulosta.poikaas varmaan kiinnostais kuulla jokin looginen (ei naisen logikkaa) syy mikset ota poskeen.
- dgf
make kirjoitti:
poikaas varmaan kiinnostais kuulla jokin looginen (ei naisen logikkaa) syy mikset ota poskeen.
tyhmä akka, ei siinä muita syitä ole :D
- Timbe
dgf kirjoitti:
tyhmä akka, ei siinä muita syitä ole :D
On päättänyt että "ei käy" ja sen jälkeen siitä on tullut osa valtapeliä. Ei voi suostua, koska se olisi jotain "alistumista" josta naistenlehdissä kirjoitetaan =). Naurattavat moiset ääliöt. Itse en moista naista kauaa kattelisi. Tai ehkä pitäisin sen siinä vierellä jos olisi mukava, mutta suuseksin ja muun hauskan hakisin muualta, vieraista tai ammattilaiselta. Eikä hävettäisi yhtään pettää kun syy olisi hyvä (uskokaa pois, pettämiseen löytyy aina syy).
- Joojoo...
Timbe kirjoitti:
On päättänyt että "ei käy" ja sen jälkeen siitä on tullut osa valtapeliä. Ei voi suostua, koska se olisi jotain "alistumista" josta naistenlehdissä kirjoitetaan =). Naurattavat moiset ääliöt. Itse en moista naista kauaa kattelisi. Tai ehkä pitäisin sen siinä vierellä jos olisi mukava, mutta suuseksin ja muun hauskan hakisin muualta, vieraista tai ammattilaiselta. Eikä hävettäisi yhtään pettää kun syy olisi hyvä (uskokaa pois, pettämiseen löytyy aina syy).
Sen verran paljon on kokemusta on suikkiin otosta, että tiedän kyllä...toisten sperma vaan yksinkertasesti haisee ja maistuu todella oksettavalta. Onneksi ei nykyisen miehen kanssa ole tätä ongelmaa.
Oliko kenties provo? - nannna
Joojoo... kirjoitti:
Sen verran paljon on kokemusta on suikkiin otosta, että tiedän kyllä...toisten sperma vaan yksinkertasesti haisee ja maistuu todella oksettavalta. Onneksi ei nykyisen miehen kanssa ole tätä ongelmaa.
Oliko kenties provo?Siis tää viesti ei ollu mikään feikki, provo tms. Ihan asiaa kylläkin omalla kohdallani.. :/ Kiitos teille jotka ootte laittanut vinkkejä yms positiivista vastausta!! Niinkuin sanoin, että eivät kaikki pysty ongelmaani ymmärtämään, se ei ehkä kuulosta niin "vaikealta" kuin se on.. Tai vaikealta ja vaikealta, asialta joka painaa mieltä, mutta en pysty kertakaikkiaan.. :( Onneksi mieheni ei ole pettänyt minua vaikka en ole ottanutkaan häneltä suihin, eivät kaikki miehet ole niin tyhmiä että suihinoton takia menisivät pettämään jos nainen ei suostu ottamaan.. :) Pettämistä en muutenkaan pysty ymmärtämään, sairaita ne miehet todellakin jotka ´pettävät muutenkin,syystä tai toisesta.. Koskaan ei löydy tarpeeksi hyvää syytä suhteessa jotta miehen pettäminen voisi hyväksyä.. Niinkuin ei naisenkaan.. Ne ovat vain tyhmiä "syitä",ei mitään oikeasti järkevää.. SAIRASTA!
- meitsi
jees entinen eukko ei yksinkertaisesti tykänny ottaa suihin.. ja mua hiukka ihmetytti.. no mutta jos ei nii ei .. sitten aikanaan tuli bänksit. etc..
nyt uuden rakkaan kanssa on tilanne aivan päinvastainen.. tykkää mielellään ottaa suihin.. ja loppuun asti.. sano mulle jotta tykkää musta nii paljon jotta se ei se spekun maku tunnu pahalta..
mietinkin tuota "yhtälöä".. eikö entinen eukko sitten rakastanutkaan mua.. no onhan rakkaudessa muitakin "indeksejä" millä se mitataan..
mutta ajattele asiaa näin "rakkaudessa ei ole mitään likaista"..
kun seuraavan kerran tulee tilanne jotta PITÄISI ottaa suihin nii anna "tunteen" viedä.. älä ajattele mitään niinkuin tanssisit..tai muuta..
suihinotto ei ole mikään velvoite.. eikä mikään pakko.. jos ei se maistu nii ei sit..
joo että tämmönen stoory
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749