viimeinkin_tiedän

nainen_22__

mikä minua vaivaa...Olen siitä asti kun olin 11 vuotias miettinyt miksen voi lopettaa ahmimista, nyt olen 22....en edes tiennyt BED:istä, vahingossa törmäsin ja kun luen tätä palstaa niin rupes kyyneleet valuu poskille..nyt tiedän mikä minulla on...vuosien ajan olen hävennyt syömistä, ahmin salaa ja piilottelen roskia, joskus jopa heittänyt parvekkeelta alas tai jättänyt rappukäytävään ettei avomies huomaisi että syön.....en uskalla edes käydä vessassa avomiehen ollessa kotona, jos käyn kakkosella ajattelen että hän tietää että syön ja en pysty tekee sitä....se häpeän määrä!! aina ajattelen että huomenna aloitan, kirjoitan ruokapäiväkirjaa valmiiksi ja sitten se sortuu päivän ajan jossakin kohtaa..mietin ruokaa koko ajan ja samalla miten haluaisn olla hoikka...miten päästä oravanpyörästä pois 11 vuoden jälkeen?

2

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen_22__

      vielä että en edes nauti ruoasta, hotkin sen nopeasti napaani ja ajattelen että nyt se ei ole enää kummittelemassa....iltapäivät pahimmat koska illat avomies on kotona...töissä voin vetää iltapäivällä jopa 6 uunivoileipää tunti välipalan(2 leipää) jälkeen...jos tiedän että olen yksin kun tulen kotiin niin ajattelen heti että mitä menen ostamaan kaupasta...en edes halua mitään sieltä ja en pysty päättää ja sitten otan kaikkea skeidaa ja monesti menen kahteen kauppaan ettei tarvitse tuntea niin suurta häpeää...sitten hotkin nopeasti edes pureskelematta kunnolla,sitten on huono olo,vihaan itseäni,tekee mieli itkeä ja annan lupauksen että huomen aloitan kevyen elämän...

      • nainen_22__

        eli lisää tekstiä. Pelottavinta on etten edes muista kaikkea mitä mässään...blokkaan pois...
        mutta esim maanantaina meni: (kirjoitin silloin ylös)

        -puuroa lautasellinen marjojen kanssa
        -danone rahka
        -spagettilaatikkoa puoli lautasellista
        -7 lohkoperunaa
        -puoli lautasellista salaattia valkosipulikastikkeen kanssa
        -2 näkkäriä voin kanssa
        -30 karkkia
        -7 pinaattilättyä hillon kanssa
        -3 kourallista sipsejä
        -1 vaalea leipä voin kanssa
        -2 uunivoileipää aura juuston kanssa, 6 siivua lauantaimakkaraa ja 4 isoa siivua edamia
        -350 g ranskalaisia suolan kera
        -puolikas tuubi majoneesia
        -kulhollinen feta,oliivi salaattia
        -brämhults smoothie
        -lasillinen mehusoppaa
        -pieni creme bonjour kantarelli
        -paketti tuc keksejä
        -päärynä
        - 2 suklaakeksiä
        -3 viipaletta pullaa

        -puoli litraa omena limua
        -2 kuppia kahvia
        -litra vettä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe