viimeinkin_tiedän

nainen_22__

mikä minua vaivaa...Olen siitä asti kun olin 11 vuotias miettinyt miksen voi lopettaa ahmimista, nyt olen 22....en edes tiennyt BED:istä, vahingossa törmäsin ja kun luen tätä palstaa niin rupes kyyneleet valuu poskille..nyt tiedän mikä minulla on...vuosien ajan olen hävennyt syömistä, ahmin salaa ja piilottelen roskia, joskus jopa heittänyt parvekkeelta alas tai jättänyt rappukäytävään ettei avomies huomaisi että syön.....en uskalla edes käydä vessassa avomiehen ollessa kotona, jos käyn kakkosella ajattelen että hän tietää että syön ja en pysty tekee sitä....se häpeän määrä!! aina ajattelen että huomenna aloitan, kirjoitan ruokapäiväkirjaa valmiiksi ja sitten se sortuu päivän ajan jossakin kohtaa..mietin ruokaa koko ajan ja samalla miten haluaisn olla hoikka...miten päästä oravanpyörästä pois 11 vuoden jälkeen?

2

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen_22__

vielä että en edes nauti ruoasta, hotkin sen nopeasti napaani ja ajattelen että nyt se ei ole enää kummittelemassa....iltapäivät pahimmat koska illat avomies on kotona...töissä voin vetää iltapäivällä jopa 6 uunivoileipää tunti välipalan(2 leipää) jälkeen...jos tiedän että olen yksin kun tulen kotiin niin ajattelen heti että mitä menen ostamaan kaupasta...en edes halua mitään sieltä ja en pysty päättää ja sitten otan kaikkea skeidaa ja monesti menen kahteen kauppaan ettei tarvitse tuntea niin suurta häpeää...sitten hotkin nopeasti edes pureskelematta kunnolla,sitten on huono olo,vihaan itseäni,tekee mieli itkeä ja annan lupauksen että huomen aloitan kevyen elämän...

• nainen_22__

eli lisää tekstiä. Pelottavinta on etten edes muista kaikkea mitä mässään...blokkaan pois...
        mutta esim maanantaina meni: (kirjoitin silloin ylös)

-puuroa lautasellinen marjojen kanssa
        -danone rahka
        -spagettilaatikkoa puoli lautasellista
        -7 lohkoperunaa
        -puoli lautasellista salaattia valkosipulikastikkeen kanssa
        -2 näkkäriä voin kanssa
        -30 karkkia
        -7 pinaattilättyä hillon kanssa
        -3 kourallista sipsejä
        -1 vaalea leipä voin kanssa
        -2 uunivoileipää aura juuston kanssa, 6 siivua lauantaimakkaraa ja 4 isoa siivua edamia
        -350 g ranskalaisia suolan kera
        -puolikas tuubi majoneesia
        -kulhollinen feta,oliivi salaattia
        -brämhults smoothie
        -lasillinen mehusoppaa
        -pieni creme bonjour kantarelli
        -paketti tuc keksejä
        -päärynä
        - 2 suklaakeksiä
        -3 viipaletta pullaa

-puoli litraa omena limua
        -2 kuppia kahvia
        -litra vettä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7166
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      495
      5303
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      148
      3266
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2621
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      41
      2324
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1272
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1242
    8. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1188
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1133
    Aihe