mikä minua vaivaa...Olen siitä asti kun olin 11 vuotias miettinyt miksen voi lopettaa ahmimista, nyt olen 22....en edes tiennyt BED:istä, vahingossa törmäsin ja kun luen tätä palstaa niin rupes kyyneleet valuu poskille..nyt tiedän mikä minulla on...vuosien ajan olen hävennyt syömistä, ahmin salaa ja piilottelen roskia, joskus jopa heittänyt parvekkeelta alas tai jättänyt rappukäytävään ettei avomies huomaisi että syön.....en uskalla edes käydä vessassa avomiehen ollessa kotona, jos käyn kakkosella ajattelen että hän tietää että syön ja en pysty tekee sitä....se häpeän määrä!! aina ajattelen että huomenna aloitan, kirjoitan ruokapäiväkirjaa valmiiksi ja sitten se sortuu päivän ajan jossakin kohtaa..mietin ruokaa koko ajan ja samalla miten haluaisn olla hoikka...miten päästä oravanpyörästä pois 11 vuoden jälkeen?
viimeinkin_tiedän
2
427
Vastaukset
- nainen_22__
vielä että en edes nauti ruoasta, hotkin sen nopeasti napaani ja ajattelen että nyt se ei ole enää kummittelemassa....iltapäivät pahimmat koska illat avomies on kotona...töissä voin vetää iltapäivällä jopa 6 uunivoileipää tunti välipalan(2 leipää) jälkeen...jos tiedän että olen yksin kun tulen kotiin niin ajattelen heti että mitä menen ostamaan kaupasta...en edes halua mitään sieltä ja en pysty päättää ja sitten otan kaikkea skeidaa ja monesti menen kahteen kauppaan ettei tarvitse tuntea niin suurta häpeää...sitten hotkin nopeasti edes pureskelematta kunnolla,sitten on huono olo,vihaan itseäni,tekee mieli itkeä ja annan lupauksen että huomen aloitan kevyen elämän...
- nainen_22__
eli lisää tekstiä. Pelottavinta on etten edes muista kaikkea mitä mässään...blokkaan pois...
mutta esim maanantaina meni: (kirjoitin silloin ylös)
-puuroa lautasellinen marjojen kanssa
-danone rahka
-spagettilaatikkoa puoli lautasellista
-7 lohkoperunaa
-puoli lautasellista salaattia valkosipulikastikkeen kanssa
-2 näkkäriä voin kanssa
-30 karkkia
-7 pinaattilättyä hillon kanssa
-3 kourallista sipsejä
-1 vaalea leipä voin kanssa
-2 uunivoileipää aura juuston kanssa, 6 siivua lauantaimakkaraa ja 4 isoa siivua edamia
-350 g ranskalaisia suolan kera
-puolikas tuubi majoneesia
-kulhollinen feta,oliivi salaattia
-brämhults smoothie
-lasillinen mehusoppaa
-pieni creme bonjour kantarelli
-paketti tuc keksejä
-päärynä
- 2 suklaakeksiä
-3 viipaletta pullaa
-puoli litraa omena limua
-2 kuppia kahvia
-litra vettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082834Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672511Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait271952Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768