Onko ne Millers Forget esim hyvät pienelle. Testeissähän noita on kehuttu. Vai onko isoille paremmat ? Minulla meni hermot kun omat kaupasta ostetut best friend sakset löystyivät. Ihmettelin kun koira rupesi vinkumaan ja ruuvihan siinä oli löysällä. Löystyykö muissa saksissa ruuvi samalla tavalla ? Nyt kyllä etsisin parhaita mahdollisia pienelle koiralle soveltuvia kynsisaksia joissa ei ruuvi heti löysty ja jotka leikkaavat tosi hyvin.
Mitkä parhaat kynsisakset pienelle koiralle ?
laulajapoika29
2
540
Vastaukset
- Miller
Millersforget olen ainakin minä todennut hyväksi omalle koiralleni sjoka on Kääpiösnautserin ja kleinspitzin risteytys
- sakset hyvät
käytetään kissoille ja pienille koirille marsun kynsisaksia, ei voisi enää paljoa paremmat olla.
Monissa koiran saksissa ruuvi löystyy, mutta sen saa ihan ruuvimeisselillä kiinni takaisin :)
Itse en noista merkeistä niin tiedä, mutta suosittelen ostamaan ihan kunnolliset hiukan kalliimmat sakset
eli ihan yli 20e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110