Aktivointikoodin kanssa ongelma

Tombberi

Heipsan!
Olis sellanen ongelma tässä, kun kaveri ei osaa pitää konettaan puhtaana pöpöistä, ja asentelee vistaa uusiksi jo ties kuinka monetta kertaa.
Tällä kertaa tuli ongelmia jo asennuksen jälkeen.
Ongelman kohteena on aktivointikoodi.
Asennuksen aikana se meni hyvin, mutta kun pitäisi aktivoida windows, sanoo tämä että koodi on käytössä, tarvitaan toinen koodi.
Toki se jakelee vaihtoehtoja, joihin kuuluu uuden koodin osto, toisen koodin (jos sellainen olisi) käyttöönotto, joku puhelinjutska ja sitten microsoftin ohje ja tuki, josta en löytänyt mitään tietoa.
Enkun kielisiltä en jaksa alkaa tutkiskelemaan kauheasti, joten joudun turvautumaan tähän.
Eli mitä teen?

8

948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keijovaris

Soitto Microsoftin aktivointikeskukseen ja ongelma poistuu. Harmi vain, että asiakaspalvelu ei vastaa viikonloppuna.

• Tombberi

Eli siis soitan sinne mihin se käskee, tai antaa numeron?

• ...(")

Noiden "ei virallisten versioden" kanssa yleensä käy.Windows-tuotteet aktivoidaan asennusvaiheessa oikealla tuotetunnuksella.Jos mielenkiintoa riittää piraattiohjelmiin,lataa jokin versio valmiiksi aktivoituna ja nauti mahdollisista sivu(haitta)vaikutuksista.Jos oikea tuotetunnus käytössä,(se tarra koneen kyljessä,jonka voi löytää vaikka kirjaston/koulun/työpaikan koneesta), ei ole ongelmia asentaa uudestaan.

• Tombberi

Mitäs tällä tarkotit?
        Siis mitä pitää ladata ja mistä?
        Jos se auttaa saamaan tuon koodin takasi toimimaan, tai jotain, kerrotkos?

• ...(")

• mac..

Sanohan kaverilles, että hankkii macin niin loppuu tuo säätämine ja pelleily :)

• ????????????

Mistä saan hankittua Macin asennusmedian? Voinko asentaa sillä saman asennuksen kuinka monta kertaa, ja kuinka monelle koneelle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8465
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4568
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4128
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3622
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2596
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      37
      2368
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2063
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    Aihe