suihinotto is best ;)

nainen22v.

poskeenottaminen on ihan parasta ;) sitä vois tehdä vaikka kuinka usein ja kauan ;)

51

7249

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uneksia mies

      Kyllä laisesi halukkaat ihanat naiset on harvassa, eipä vaan kohdalleni ole sattunut vaikka olenkin keski-ikäinen mies, ne on vaan kosteissa unissa, voi voi ihanuuksien kurjuus.

      • m84.

        Mulla oli nuorena kollina kerran nainen joka aina oikein vaatimalla vaati saada ottaa suihin. Se nainen tosiaan rakasti ottaa poskeen. Sitä sillon kuvitteli, että näitähän löytyy lisää mutta eipä ole niin innokasta tullut toista vastaan.


    • t.het m

      höhlät hoi..alottaja on mies!!!!!!!!!!!!

      • gggg22v

        en kylläkään ole mies :D kai nyt oikeasti nainen voi olla sellanen joka rakastaa poskeenottamista


      • Pikkutäti
        gggg22v kirjoitti:

        en kylläkään ole mies :D kai nyt oikeasti nainen voi olla sellanen joka rakastaa poskeenottamista

        On, on! mutta ei sitä ihan keneltä tahansa halua ottaa suihin, TODELLAKAAN!!! Kyl sen miehen pitää olla sellanen että just siltä haluaa ottaa suihin


      • Anonyymi
        gggg22v kirjoitti:

        en kylläkään ole mies :D kai nyt oikeasti nainen voi olla sellanen joka rakastaa poskeenottamista

        Hyvin epätavallista kylläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin epätavallista kylläkin.

        On täysin selvää että sinä et ole naista saanut kokea kuin unelmissasi. Sinun kommenttisi tuolla hieman alempana todistaa sen että olet pelkkä runkkari ja jollain tasolla vielä mielisairas tai ainakin vajaamielinen.

        Joten älä sinä tule tänne selittelemään mikä on naisellista kirjoitusta ja mikä ei ole.

        Sinä olet pelkkä käteenvetäjä ja yksinäinen pelle.

        Kuvitellaan nyt että olisit joskus saanut kokea seksiä jonkun naisen kanssa. Sinä et ole ollut niin haluttava että tuo nainen olisi sinulle halunnut tehdä yhtään mitään. Se "kokemus" että sinä et saanut suikkaria tai mitään muutakaan kyseiseltä mielikuvitusnaiselta, et voi yleistää muihin naisiin.


    • ahmatti nainen

      No minä ainakin olen nainen ja tykkään kovasti ottaa suihin nykyiseltä partnerilta. Usein päivisin jopa unelmoin seuraavasta kerrasta ja mietin hänen kalunsa muotoa, eri kohtia ja miten aion sitä suullani hyväillä. Sellaista unelmointia en ole kenenkään muun kohdalla tehnytkään! Ollaan oltu yhessä jo puoltoista vuotta eikä vieläkään tylsistytä. Tai no en kyllä aina ole munan imemis tuulella ja joskus väsähdän kesken, mutta kuitenkin oon huomannu että teen sitä tosi paljon omaksi iloksenikin. Nyt hän on vihdoin alkanut tulemaan suuhuni. Sitä hän ei ole kai kehdannut tehdä aiemmin. Alkoi ensin puhua siihen suuntaan ja osoitin ettei se minua haittais. Kun hän on tullut ja minä niellyt spermat niin vielä hellästi pidän munaa kuumassa suussani. Hän tuntuu tykkäävän. :)

      • dfrhgcvb

        juttu... Nuorempana en isommin tykännyt koko hommasta, vakkariparisuhteessa mies ei itse tykännyt antaa suuseksiä, joten en minäkään sitten isommin panostanut. Kun tapasin nykyisen mieheni, kaikki kääntyi päälaelleen ja koen mielettömän antoisaksi sen, että hoitelen hänen maaliin saakka suussani.... No, muutenkin seksi hänen kanssaan on jotain, mitä en uskonut olevan olemassakaan, kai tämä nyt sitten on sitä Intohimoa...


      • Anonyymi

        Ei millään pahalla, mut jotenkin tunnut olevan transsu. Kirjoitus tyylisi ei kovin naiselliselliselta vaikuta.


      • Anonyymi

        Voisitko imee mun kaa? Opettaa ja kattoo kun mies laukeaa suuhuni.. olen siis mies.


      • Anonyymi

        Hmm.. saisko toinen mies imee sun miestä kans? Ja voin myös nuolla sua..


    • bj <3

      täällä myös samanikäinen nainen, oon ihan samaa mieltä :)

      tapasin niin upean miehen että en saa tarpeekseni hänestä. Mieletön tunne kun saa antaa hänelle orgasmin... Ja hän kyllä antaa takaisinkin ;)
      Usein haaveilen lasittunut katse silmissäni siitä kun hänen kalunsa on huulieni välissä...

      Oli niin hauskaa kun hän oli yllättynyt että saa tulla suuhun ja mä nielen, vielä mielelläni :D

      • heytsku

        Transut täällä taas unelmoi,se niistä naisista tällä erää


      • guga
        heytsku kirjoitti:

        Transut täällä taas unelmoi,se niistä naisista tällä erää

        miks oikeasti nainen ei voi kirjoittaa tuollaista?!ei jaksa ymmärtää.


    • homoja

      kaikki, luulenma

    • sexlover1975

      Hi there! would you like to do it to a black guy?

      • Jouni_

        Sellainen nainen olisi ihan paras joka väkisin ottas suihin ja pakottamalla oikein ilman lupaa.Tyyliin raiskais miehen :).Ruotsissahan joku nainen oli raiskannu miehen ja mies oli lähtenyt itkien kotiin, nam :)


      • Anonyymi
        Jouni_ kirjoitti:

        Sellainen nainen olisi ihan paras joka väkisin ottas suihin ja pakottamalla oikein ilman lupaa.Tyyliin raiskais miehen :).Ruotsissahan joku nainen oli raiskannu miehen ja mies oli lähtenyt itkien kotiin, nam :)

        Tapahtuu aina pokessa.


      • Anonyymi

        I can


    • jp

      Mä rakastan suihinottamista. Musta on aivan ihanaa imeä mieheni kullia ja se kun ei oo mikään pieni kulli vaan siinä on kunnon kokoa. Entisen mieheni kans en tykänny suihinotosta saatikka sitten seksistä. Syytä en tiedä, ei vaan kiinnostanu vaikka yhdessä olimme vajaa 10v. Kyllä seksiä oli liitossamme mut en nauttinu. Mut nykyisen mieheni kanssa haluaisin koko ajan. Ja nykyään on tullut myös suuseksi mun osalta kuvioon et otan kullin suuhun. Ja olen yllättyny miten itekin nautin siitä kun saan pitkän ja paksun kullin pistää poskeen. Ja ihan parasta on nähdä miten mieheni siitä todellakin nautti. Kukapa mies ei nauttis.

      • Anonyymi

        Olen hetero mies, enkä todellakaan nauti naisen blowjob palvelusta ja siksi etukäteen mainitsen siitä. En vähästä hätkähä, olen nähnyt paljon muslimien harrastamia behead operaatioita, jotka kohdistuvat uskonveljiin, mutta n.8v. tytön behead, jostakin kunniasta, se tuntu tosi pahalta, toinen oli n.10v. poika makuulla kuorma-autton lavalla siten että hänen päänsä oli lavan reunan ulkopuolella. Olen törmännyt lapsipokeen jossa kaksi miestä, toinen vanhempi, n.40v. änkesi kyrpää n.6v. pienen tytön suuhun deep throat ja nuorempi n. 20 - 25v. puski kyrpää tytön perää, veri virta tihkui kyrvän pumpatessa ja lopuksi mällit roiskia lapsen naamalle ja suuhun. Pitäähän se "hyvä seksi" opettaa pienille tyttö lapsille.

        En unohda pienen tytön avutonta olemusta, kauhun, tuskan ja kyynelten täyttämiä silmiä, tuntui todella pahalta. En pysty katsomaan pokea, koska se on niin täynnä kyrpää suuhun, anaalia, näen silmissäni sen pienen tytön. Blow job on turn off, en halua minkäänlaista suihinottoa itseltäni se on brutaalia ja alistavaa naista kohtaan. Poke on niin kammottavaa ja sairasta väkivaltaa ihmisyyttä ja varsinkin naisia ja lapsia kohtaan.


    • uskoo kent tahtoo

      ttällä on helppi naisena miehen kirjoitella kaikkea ja sitten antaa kuvaa muille että naiset on todella tuollaisia

    • My ötä-häpeä

      nainen22v.
      Älä raiskaa ja käytä väärin englantia. Siis älä käytä ollenkaan, koska et osaa.

      "best" sanan kanssa tulee aina määrätty artikkeli. Pitää siis sanoa:
      Suihinotto is the best.

    • miesHki39

      Joo.. itsekin kaipaan naista joka ottais suihin, nauttis siitä mutta tykkäisi myös kun mies nuolee häntä. Jos tällaisia olis, niin rohkeasti vain vastaamaan.. ;-)

    • Jory52

      Tosi on. Oraalista nauttivaa naista ei tosin ihan ehlpolla löydä mutta sitten kun se natsaa niin....iltahan siinä menee ja aamu!

    • jästähör

      mies on kyl minulta ottanut parhaiten suihin. tai hampaaton mummo.olen mies.

    • mr_groove

      Nähtävästi mulla on sitten käynyt tuuri naisten suhteen, kun ainoastaan kaksi naista, joiden kanssa olen harrastanut seksiä, ei tykännyt suihinotosta ja naisia on kuitenkin yli 50. Kovin moni ei ole niellyt, mutta niitäkin mahtuu joukkoon. Toinen avovaimoni oli huippu tässä. Hän kysyi aika usein, yllättävissäkin tilanteissa, "saanko ottaa sulta suihin". En muista kieltäytyneeni kertaakaan ;)

    • Imutypy

      Mä otan kanssa mielelläni suihin, jos kalu on makuuni. Sheivatut pallit ja varsi varsinkin saa minut syttymään. Sileä ja normikokonen on paras.

      • Hoho..Jos tapaisin sinunlaisen:)


    • neitisikö17

      Hui kun rupes tekeen mieli antaa jollekkin miehele pientä suuhoitoo :oo

      • Anonyymi

        Voin imee sun kaa.. olen mies


    • jeps_

      joo kyllä ois mukavaa jos itekki törmäis tollaseen naiseen joka tykkää suihinotosta

      • FAT LADY

        ISO KULLI ON PARAS OTTAA SUUHUN SIINTÄ RIITTÄÄ SPERMAAKI ENEMPI NIELTÄVÄKSI.


      • Anonyymi
        FAT LADY kirjoitti:

        ISO KULLI ON PARAS OTTAA SUUHUN SIINTÄ RIITTÄÄ SPERMAAKI ENEMPI NIELTÄVÄKSI.

        Sulla on iso suu jos pystyt ottamaan ison kyrvän suuhusi silloin sun pillu kostuu kunnolla ja haluat saada sen sisään .illuusi ja saat spermaa siheen sisään


      • Anonyymi
        FAT LADY kirjoitti:

        ISO KULLI ON PARAS OTTAA SUUHUN SIINTÄ RIITTÄÄ SPERMAAKI ENEMPI NIELTÄVÄKSI.

        No mutta Kauko, taasko eri a nickname.


    • Anonyymi

      Kuulostaa ihanalta että pidät suihin ottamisesta varmaan kiihotut itsekin kun näet pystyyn seisovan kullin jonka seurauksena sun pillu varmaan kostuu👍😍👍

    • Anonyymi

      Kuulostaa ihanalta että pidät siitä että otat kyrpää suuhusi voisit ottaa mun isoa kyrpää suuhusu ja voisin nuolla sun pillua pitkään että saat orgasmin ja sun vaginasi kostuu👍😍❤️👍

      • Anonyymi

        Jaa'a, taitaa se pillu sitten jäähä löytämättä, men lycka till.


    • Anonyymi

      Onhan se kivan tuntuista kun nainen ottaa poskeen. Taitolajihan se on. Parasta poskihoitoa sain 60-vuotiaalta hampaattomalta tädiltäni. Ei pysty sanoin kuvailemaan.

      • Anonyymi

        Sun tätiä haluaisin tavata ja hän saisi ittaa mun kalua suuhun👍😍👍


    • Anonyymi

      Olisi kiva kuulla mitä ap on mieltä nykyään tuosta! Voi mieli olla eri 20v, 30v ja 40v ja 60-70v iässä.

    • Anonyymi

      He­i! Ku­­­ts­­um­­­me sinu­­t kä­­ym­­­ään uude­­­ss­a cha­­­tis­sa! Meitä on yli miljo­­­ona! 👉 http://4109555.com/H/Mf9l0 👈

    • Olen todellakin samaa mieltä. Se on ihanaa 😋

    • Anonyymi

      Moi Kauko, kiitos viimeisestä, hauskaa kun maistu.

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a str­­eam. Sisää­­nkäynti k­aiki­­­lle, jotk­­a haluav­­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://3511222.com/H/mC64O 👈

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­tsumme sinu­­­t käym­­ään u­­ude­ss­a cha­tis­­sa! Mei­­tä on yl­i mil­­jo­ona! 👉 http://2422333.com/H/2BmdI 👈

    • Anonyymi

      Haluaisin ottaa mieheltä naisen kanssa suihin.. tuntea kullin laukeavat suuhuni naisen nähden.. jos löytyisi pari jonka miestä imeä naisen katsoessa tai opastaessa, voin nuolla naiselle orgasmin miehen lauettua.. olen 34v urheilullinen isolla varustettu.

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­­ts­­um­­­me sinut kä­ymään uudess­­­a cha­­­tissa! Mei­tä on yli mil­­­joona! 👉 http://2422333.com/H/r9BD 👈

    • Anonyymi

      Jos opastat mua imemään miestä niin se nuolee sua samalla.. haluisin ottaa sun opastamana ekaakertaa mieheltä suihin. Loppuun saakka, olen siis mies

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      323
      3188
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1414
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      283
      1236
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe