viihtyykö iguaani tosiaan jossai terrassa..mulla tullu ongelma tästä ku en osaa nauttii elukasta kun tekisi mieli päästää se luontoon...nytkin se raapii lasiovea...iguni on jo 20cm (vartalo) noin 2 vuotias terran mitat korkeus 1 m leveys 70cm syvyys 40cm onko liian pieni ton kokoselle?
iguaani!!
5
859
Vastaukset
- s
Suosittelen isompaa terraa. Vähintään 1,5 m. pitkä pitäis olla ja syvyys n. 1m.
Älä päästä luontoon!
Kun sotat sille isomman terran, niin luulen, että kummatkin tuutte iloisiks! :)- s
Piti kirjottaa "ostat" eikä "sotat"
Sori :(
- verk
Sain just iguaanin ystävältä kun muutti ulkomaille, asunut aikoinaan sen kanssa vuoden. mun terra leveys 1m, korkeus 1,5m, syvyys 70cm. raapii kans ovia mut luulen että se kaikessa yksinkertaisuudessaan luonteeltaan on vaan vähän hassu, toki pieni mesta verrattuna luonnoliseen ympäristöön ja välillä myös tuntuu pahalta ku eihän se kerrostalokämppään todellakaan kuulu :( ja isohan toi terra on mut en tiedä onko tarpeeks, ainakin ihan minimi.
mutta onko totta kun en löydä mitään järkevää ohjetta mistään että iguille ei saa antaa sitrushedelmiä?? kuulopuheita mut en löydä netistä et kukaan sanois niin. ja frendi keltä sain käski kerran kuussa antaa sirkan (kuolleen) onko sekään pakollista? hyvin onnellisen oloinen tuntuu olevan tää kaveri :) - salaah
iguaani on iso lisko ja itse mietin kovasti voinko edes hankkia sellaista kun voisin korkeimmillaan tällä hetkellä tarjota 2 metria korkeutta, leveyttä ja pituutta. mielestäni se 2x2x2 on aikalailla pienin tila mihin liskon voi laittaa.
- IguanaRakkaat
Moi.
Meillä oli alun perin vain yksi iguaani,joka ei meinannut kasvaa millään ja vaikutti mielestäni surkealta.
opimme käsittelemään ja hoitamaan tätä yhtä josta tulikin ihana lemmikki perheeseemme päätimme vahingon kaupalla hommata toisen.Onneksemme toinen tulokas olikin helppo ja nopea kesyttää.uusi tulokas vaikutti todella aikaisempaan iguaaniimme koska se alkoi syömään säännöllisesti ja kascvamaan hurjalla vauhdilla:)No terraarion koko on näiden kanssa se suurin ongelma tai kysymys merkki,mutta itse olemme antaneet molempien alusta saakka olla vapaasti asunnossa.Niillä siis on iso terra mutta lasi ovet auki ja katto auki jotta voivat halutessan tulla pois ja niinhän siinä kävikin että käyvät vain syömässä ja ulostamassa terrassa ja muuten loikoilevat ikkunalla auringossa,sohvalla ja välillä tulevat suihkuun(noin1-3kert viikossa) silloin saavat aina kylpeä meidän kanssa ja saavat vielä vannaan vettä uimiseen.Olemme niin tyytyväisiä näihin hurmureihimme että oli ajatuksena tarjota koti vielä kolmannellekkin jossain vaiheessa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483