Tulipa mieleeni

leikitääns taas

että kun tässä leikin tällä nettilelulla jota jo kaikki aikuisetkin käyttävät, niin osaatko keksiä enää muuta seurusteluvaihtoehtoa?

13

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

naisille omat junanvaunut.
      Koetapas tätä Suomessa, meillä kun ei vielä ole.
      Käsi vaan rohkeasti pyllylle, toisella kyynärpäällä sitten hivelet rintoja, muka vahingossa.
      Katsotaan sitten mitä tapahtuu.

• Kiva ois tietää

naisista, Kuinkas siellä miehet on huomioitu? Kerroppa sekin! Mitä ne muka vahingossa tekevät?

• HTZA
        Kiva ois tietää kirjoitti:

naisista, Kuinkas siellä miehet on huomioitu? Kerroppa sekin! Mitä ne muka vahingossa tekevät?

keskittyvät silmäpeliin.
        Pippeliin sitten pakosta, kun, hyvä, esileikki pakottaa.
        Vaikka minulla onkin, nykyään, tiukempi peräosa kun aikaisemmin, laajenisivat silmäni, jos huomaisin siellä naisen käden askartelevan.
        Pelkästään miehille tarkoitettuun vaunuun en kyllä eksy.
        Mukavaa olisi että meidän VR laittaisi vaunun kaikille, fyysisille, flirttailijoille.
        Siellä voisi poiketa jokunen lepsokin, tiettävästi ovat hyviä "suutelijoita".
        Tuon olen kyllä kuullut isoilta pojilta.
        Iloisin, lauantaiterveisin
        H.

• Leikkimielinen

Jos en osaisi seurustella muuten, niin miten sitten täälläkään??

• HTZA

Jos saat miehen/naisen kiinni, niin ota tai painaudu kainaloon, ole hiljaa ja laske kätesi oikeaan paikkaan.
        Paikan saat kuvitella itse.
        Etköhän saa/joudut kahvit keittämään, aamulla.
        Siinäkään ei tarvtse ponnistella parisuhteen eteen.
        Turha lörpöttely pilaa monta hyvää suhdetta.

• leikitään taas

vielä, että kyllä on hyvin lyönyt läpi tämä kapine ihmisten käytössä. Leluksi tämän ristin tässä ykspäivä.
      Maailmanlaajuinen aikuisten lelu. Jota kaikki käyttää.
      Eikö ois mitään muuta tekemistä?

• Leikkimielinen

ansaita jokapäiväisen leipänsä. Sinulle se voi olla lelu mutta ei kaikille.

• tää kone itsessään ole mikään lelu, Suoli24 voi ollakin.

Valtaosa ihmisistä tarvitsee konetta töissään. Nykyaikana nyt vaan ei pärjää ilman.

• Leikitään
        minttupuu kirjoitti:

tää kone itsessään ole mikään lelu, Suoli24 voi ollakin.

Valtaosa ihmisistä tarvitsee konetta töissään. Nykyaikana nyt vaan ei pärjää ilman.

ainakin toivotaan ihmisten ajattelevan!

• Meriläinen

No mulle tää on ihan oikeesti pelkkä lelu.
      Kone jota töissä käytän kun laitan sinne kerran tunnissa tietoja on sitten eri juttu.
      Muuten kyllä seurustelen työkavereiden kanssa, ja sitten puhelimella kaukana olevien ihmisten kanssa.
      Kyllä sitten tuolla ulkona kaikenlaisten ihmisten kanssa.
      Toinen lelu mulla on tossa nurkassa josta äsken just katoin yhtä aikuisten satua, tallentelen niitä sinne katsoakseni välillä.
      Koko elämähän on tavallaan pelkkää leikkiä.

• Jaa, just vietin päivän ulkosalla. Tuli siinä ihmisten, tuttujen ja vieraiden, kanssa juteltuakin.

• tätä leluna, enkä leiki tällä. Tietokoneella voi tehdä paljon muutakin kuin kirjoitella keskustelupalstoille.
      Seurustelen ihmisten kanssa ihan oikeasti, ystävien kanssa soitellaan, tavataan kasvotusten ja
      jutellaan milloin mitäkin, mukavaa ja vakavaa. Sitä se oikea elämä on, tämä palstailu on ajanvietettä.

• kawe

tätä *leluna pidä. Olin tänäaamuna tentissä (9-12.30) ja kirjoitin kolme esseetä, käsi ihan turtana, ei ole tottunut manuaaliseen tyyliin. Eli aasinsillan kautta, tämä kone on helpompi tapa kirjoittaa, kun voi fiksailla virheitä ym. Koska elelen nykyään yksin, tämän kautta seurustelen ja täällä vietän aikaani, kuuntelen musiikkiä, opiskelen, pelailen. Toki muutakin elämää on, tunteja on 24/vrk, olisi pitkää ilman seuraa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      13
      2546
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1267
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1195
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      245
      1014
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1013
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      924
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      816
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      786
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      719
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      46
      719
    Aihe