luottopalvelu.fi

plahplahplah

Kokemuksia, entinen vippipankki vissiin.....

kokeilkaa

6

1193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+18

Wired Bitin textarirahastuspaikka joka käyttää TXT muotoista textaripalvelua joka pystyy vastaamaan vaan yhdellä tavalla. Täysi textarirahastuspaikka. Ei kannata hakea, mitään et saa. Ei tunnistautumista eli laiton myös mutta toisaalta ei laiton kun ei kerran luottojakaan myönnä ja tunnistautuminen on pakollinen vain luotonmyöntäjille.

• näin se menee

pointti :) Noh onneks osaan jo kiertää kaikki wire-bit huijaukset, paska paikka eipä voi muuta sanoo..

• näin se tulee
        näin se menee kirjoitti:

pointti :) Noh onneks osaan jo kiertää kaikki wire-bit huijaukset, paska paikka eipä voi muuta sanoo..

:):) Nooh, onneksi kaiklki ymmärtää, että olet itse oikea luuseri-paska, ja vois vielä muutakin sanoo, mutta ei viitti

• masamalinen

Hyvin sanottu, menkää kattoo www.nanolaina.fi - mun mielestä toimii, eikä varmasi ole tekstarirahastuspaikka.

• pähkinöijä

Näköjään ovat avanneet palvelun uudelleen. Ei taida tosin tämä uusi palvelu olla millään lailla kytköksissä tuohon vanhaan koijarifirmaan. Onko joku koittanut hakea lainaa tuolta?

https://luottopalvelu.fi/

• lainoppinut

Putiikin takana on IPF Digital Finland, joka on näköjään Etelä-Suomen aluehallintoviraston luotonantajarekisterissä. Harmillista. Se merkitsee nimittäin, että lainasta saa periä korkoa. Itse suosin sellaisia paikkoja, jotka eivät ole kyseisessä rekisterissä. Korkeimman oikeuden mukaan sellaisten lainafirmojen lainoista ei tarvitse maksaa korkoa ollenkaan. Valitsemalla oikean putiikin viisas vippaaja säästää satoja ellei tuhansia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7354
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4722
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4674
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3398
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1995
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1799
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1786
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1647
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1547
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1307
    Aihe