luottopalvelu.fi

Kokemuksia, entinen vippipankki vissiin.....

kokeilkaa
Ilmianna
Jaa

6 Vastausta

Wired Bitin textarirahastuspaikka joka käyttää TXT muotoista textaripalvelua joka pystyy vastaamaan vaan yhdellä tavalla. Täysi textarirahastuspaikka. Ei kannata hakea, mitään et saa. Ei tunnistautumista eli laiton myös mutta toisaalta ei laiton kun ei kerran luottojakaan myönnä ja tunnistautuminen on pakollinen vain luotonmyöntäjille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
pointti :) Noh onneks osaan jo kiertää kaikki wire-bit huijaukset, paska paikka eipä voi muuta sanoo..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
näin se menee kirjoitti:
pointti :) Noh onneks osaan jo kiertää kaikki wire-bit huijaukset, paska paikka eipä voi muuta sanoo..
:):) Nooh, onneksi kaiklki ymmärtää, että olet itse oikea luuseri-paska, ja vois vielä muutakin sanoo, mutta ei viitti
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hyvin sanottu, menkää kattoo www.nanolaina.fi - mun mielestä toimii, eikä varmasi ole tekstarirahastuspaikka.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Näköjään ovat avanneet palvelun uudelleen. Ei taida tosin tämä uusi palvelu olla millään lailla kytköksissä tuohon vanhaan koijarifirmaan. Onko joku koittanut hakea lainaa tuolta?

https://luottopalvelu.fi/
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Putiikin takana on IPF Digital Finland, joka on näköjään Etelä-Suomen aluehallintoviraston luotonantajarekisterissä. Harmillista. Se merkitsee nimittäin, että lainasta saa periä korkoa. Itse suosin sellaisia paikkoja, jotka eivät ole kyseisessä rekisterissä. Korkeimman oikeuden mukaan sellaisten lainafirmojen lainoista ei tarvitse maksaa korkoa ollenkaan. Valitsemalla oikean putiikin viisas vippaaja säästää satoja ellei tuhansia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

luottopalvelu.fi

Kokemuksia, entinen vippipankki vissiin.....

kokeilkaa

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta