Näin nettiautossa ykskerta tommosen. Saisko noita cädiläcin korinosia jostain ihan Suomesta? Varsin kun catera on euroopassa omega.
Cateran maski mistä
3
531
Vastaukset
- gtjn,tst
kyllähän niitä joku liike sulle tilaa. mutta halvemmalla saat jos itse tilaat jenkeistä. Ei niitä saa täältä kun auto ei ole koskaan ollut Suomen myyntiohjelmassa.
Jos sen Omegan maskin haluat niin sitä löytyy ooppelin myyjiltä. Miksi he pitäisivät Cateran maskia, eihän ne pidä Vauxhallin tai Holdenin maskejakaan vaikka Ooppeleita myydään maailmalla myös niillä nimillä??- Ω
Holdenia en oo nähnyt, mutta vauxia kyllä. Nettiautossa on parhaillaan yks vauxin maskilla myynnissä
- gtjn,tst
Ω kirjoitti:
Holdenia en oo nähnyt, mutta vauxia kyllä. Nettiautossa on parhaillaan yks vauxin maskilla myynnissä
onhan niitä yksittäisiä Vauxhalleja ja Cateroita tullut muuttoautoina tms. Mutta ei niihin niitä merkkikohtaisa varaosia täällä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672784
- 2012047
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501792- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000