Oikea näkijä

Auttamista

Kuka on oikeasti osannut nähdä, niin että olette tunteneet hänestä ajatuksia mistä hän voi tämän tietää jne. Olen ajatellut ottaa yhteyden selvänäkijälle, helsinkiläinen olen, mutta en halua maksaa kuin asiansa osaavalle. Hinta ei sinänsä ole ongelma, käytän paljon kampaamo ja kosmetologi-palveluitakin ja ymmärrän että osaava näkijä saa ajastaan myös kuuluvan palkkauksen. Mutta nyt onkin se ongelma etten tiedä keneltä pyydän selvänäköä tulevaisuuteeni ja muutamaan kysymykseeni. Haluan sen joko henkilökohtaisesti käymällä tai sitten sähköpostitse, en puhelimitse, joten sitä ei kannata nyt tässä ketjussani suositella. En siis aio soittaa mihinkään (kiitos jos huomioitte tämän) eli antakaa hyviä vinkkejä oikeasta ja lämminhenkisestä näkijästä kenenpuoleen kääntyä, voin sitten jakaa palautteen kanssanne (siis siitä kenen kanssa tämän selvänäkötulkinnan otan). Eli luotettava selvänäkijä henk.koht.käynti helsingissä tai sähköpostitse?

76

14786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt

      Jos Kaarina Korhonen vain ehtii, hän olisi paras mahdollinen. (Numerotiedustelusta, os. Helsinki, Hämeentie.) Toinen on Pirjo Mäkinen. Hänet löytää www.astro.fi auttajalistalta. Vaikket halua soittaa, niin suosittelen kuitenkin Marja-Liisa Harjunpään (astrosta myös) puhelinaikaa, joka varataan etukäteen. ei siis 0700-linja. Nämä ovat pitkän linjan tekijöitä ja omalla kohdallani ykkösiä. Kuitenkin näkeminen on yksilöllistä, ei voi suositella omaa vakionäkijäänsä muille oikeastaan muuten kuin luotettavana ja kokeneena, voi olla ettei sinulle näekään. Sitten näkee joku toinen... Nämä näkevät paljon asioita kerralla, joten kannattaa merkitä muistiin tai nauhoittaa. Ajankohdat heittävät ennustuksissa, muuten on ainakin minulle ennustettu paljon oikein toteutunutta, vuosien kokemuksella olen jo ehtinyt seurata.

      • Ihmettelen vaan

        Olen itse yrittänyt soittaa ja varata aikaa Pirjo Mäkiselle n. puolen vuoden ajan, mutta "valittuun numeroon ei saada yhteyttä". Eli puhelin ei ole käytössä. Jostain nettikeskustelusta luin, että Mäkinen on lopettanut selvännäkemisen, kun ikää alkaa olla niin paljon. Milloin hän on viimeksi katsonut sinulle?


      • Enkku
        Ihmettelen vaan kirjoitti:

        Olen itse yrittänyt soittaa ja varata aikaa Pirjo Mäkiselle n. puolen vuoden ajan, mutta "valittuun numeroon ei saada yhteyttä". Eli puhelin ei ole käytössä. Jostain nettikeskustelusta luin, että Mäkinen on lopettanut selvännäkemisen, kun ikää alkaa olla niin paljon. Milloin hän on viimeksi katsonut sinulle?

        tekee ainakin Päivi Alanen (astron sivuilta) tekee myös puhelintulkintoja ajanvarauksella.
        Tilasin 3 kysymyksen tulkinnan ja nyt kyllä jännittää mitä vastaa. Sähköposti on sillai kätsy, että
        vastaus jää talteen ja voi tarkistaa sitten myöhemmin miten piti paikkansa.


      • Älkää tuhlatko
        Enkku kirjoitti:

        tekee ainakin Päivi Alanen (astron sivuilta) tekee myös puhelintulkintoja ajanvarauksella.
        Tilasin 3 kysymyksen tulkinnan ja nyt kyllä jännittää mitä vastaa. Sähköposti on sillai kätsy, että
        vastaus jää talteen ja voi tarkistaa sitten myöhemmin miten piti paikkansa.

        Huijareita kaikki nuo "kolmen kysymyksen pakettia" tarjoavat.

        Näky on sellainen asia että sieltä ei poimita asioita, vaan se kerrotaan sellaisenaan. Tuollaiset "rajoita kolmeen kysymykseen" on selvää rahantekoa ja huijaamista.

        Kun joku teidän ystävistä on käynyt elokuvissa, niin rajoittaako hän teidän kysymyksiänne vai saatteko kysyä ihan niin monta kysymystä kuin haluatte ja kaverinne vastaa tasan tarkkaan sen minkä elokuvissa näki mitään muistamaansa ja näkemäänsä pois jättämättä?

        Selvänäöllä saadut näyt ja muut ovat kuin elokuvaa, tai hyvin vahva kuva kuin jostakin postikorttimaisemasta tai taulusta. Sellaiset jotka rajoittavat kysymykset vain kolmeen tai jotenkin muuten tekevät rajoituksia, eivät tee sitä siksi että heillä ei olisi aikaa vastata, vaan siksi että HE JOUTUVAT KEKSIMÄÄN vastaukset ja siihen menee aikaa. Ja ainoat näkijät jotka täällä keksivät vastauksia ovat huijareita.

        Suomessa on ollut muutamia näkijöitä jotka eivät koskaan rajoittaneet kysymysten määrää ja niitä sai ladella vaikka tuntitolkulla, koska jossakin vaiheessa asiakas on tyytyväinen katselmukseen ja hän poistuu ja näin siksi että näkijät kertoivat sen minkä näkivät, mitään eritellen pois jättämättä. Nämä näkijät eivät ole sellaisia jotka olisivat mainostaneet koskaan missään, vaan heistä kuuli vain ja ainoastaan puskaradion kautta. Älkää sortuko huijareihin, koska reilusti yli puolet näistä "asiakkaistakin" täällä on itseasiassa näkijöitä jotka mainostavat itseään ja näyttelevät asiakasta joka on saanut erikoisen hyvää palautetta näkijältä.

        Hyvä nyrkkisääntö on se että maksullinen näkijä himoitsee teidän rahojanne ja rahan himo pistää ihmisen huijaamaan ja huijarilta on otettu näkemisen lahja, jos sellaista on koskaan ollutkaan, pois jo kauan sitten.

        Keskittykää ainoastaan ilmaisiin näkijöihin koska ilmaiset näkijät tulevat aivan yhtä hyvin toimeen taloudellisesti elämässään kuin maksulliset näkijät, jotka perustelevat maksullisuutta juuri sillä että heidän täytyy tulla toimeen. Kun sellainen lahja kuin näkeminenkin on, on ihmiselle annettu, niin silloin on myös siloitettu elämäntie sellaiseksi että talous on aina turvattu vaikka näkemyksiä jaetaan ilmaiseksi!


      • käynyt
        Ihmettelen vaan kirjoitti:

        Olen itse yrittänyt soittaa ja varata aikaa Pirjo Mäkiselle n. puolen vuoden ajan, mutta "valittuun numeroon ei saada yhteyttä". Eli puhelin ei ole käytössä. Jostain nettikeskustelusta luin, että Mäkinen on lopettanut selvännäkemisen, kun ikää alkaa olla niin paljon. Milloin hän on viimeksi katsonut sinulle?

        Uskoisin, että Pirjo on ulkomailla. Hän viettää usein talvet etelässä. Olen itsekin koettanut soittaa hänelle, mutta en ole saanut yhteyttä. Koetan varmaan taas pian. En ole kuullut että olisi lopettanut selvänäkemisen, toivottavasti ei...? Ei hänellä ikää niin paljon vielä ole, että sen takia tarvitsisi! Tapasin hänet viimeksi reilu vuosi sitten, ja hyvin ennusti ja oli voimissaan. Muistona minulla tuosta käynnistä on täysinäinen kasetti. :)


      • Ihmettelen vaan
        käynyt kirjoitti:

        Uskoisin, että Pirjo on ulkomailla. Hän viettää usein talvet etelässä. Olen itsekin koettanut soittaa hänelle, mutta en ole saanut yhteyttä. Koetan varmaan taas pian. En ole kuullut että olisi lopettanut selvänäkemisen, toivottavasti ei...? Ei hänellä ikää niin paljon vielä ole, että sen takia tarvitsisi! Tapasin hänet viimeksi reilu vuosi sitten, ja hyvin ennusti ja oli voimissaan. Muistona minulla tuosta käynnistä on täysinäinen kasetti. :)

        Hyvä saada tietää, että Pirjo M. viettää talvensa ulkomailla, se ainakin selittäisi miksi numero ei ole vastattu nyt talvikuukausina... siispä jatkan yrittämistä. Jos hän vaikka palaisi ja alkaisi ottaa taas asiakkaita nyt kun alkaa aurinko paistaa täällä pohjolassakin... ellei sitten tuhkapilvi estä tuloa :)


      • Demire

        Näkijät tavoittaa nyt helposti myös txtarilla esittämällä kysymyksiä joihin haluaa vastauksia. Kysy selkeästi ja kirjoita vastaukset ylös. Kysy useampia kysymyksiä niin saat tietää tarkemmin. Tein näin ja hämmästyin todella koska näky toteutui. Tämä tuli kuitenkin täysin odottamatta minulle, sillä näkijä sanoi ajankohdan myöhemmälle, keski-kesälle ja se tapahtuikin nyt vain kaksi viikkoa näyn jälkeen. Tuntuu uskomattomalta että näin voi tapahtua! Olen iloinen että näky toteutui.


      • Kevätesikko_______
        Demire kirjoitti:

        Näkijät tavoittaa nyt helposti myös txtarilla esittämällä kysymyksiä joihin haluaa vastauksia. Kysy selkeästi ja kirjoita vastaukset ylös. Kysy useampia kysymyksiä niin saat tietää tarkemmin. Tein näin ja hämmästyin todella koska näky toteutui. Tämä tuli kuitenkin täysin odottamatta minulle, sillä näkijä sanoi ajankohdan myöhemmälle, keski-kesälle ja se tapahtuikin nyt vain kaksi viikkoa näyn jälkeen. Tuntuu uskomattomalta että näin voi tapahtua! Olen iloinen että näky toteutui.

        niin ketä tekstiviestinäkijöitä meinaat?


      • ystävän puolesta
        Älkää tuhlatko kirjoitti:

        Huijareita kaikki nuo "kolmen kysymyksen pakettia" tarjoavat.

        Näky on sellainen asia että sieltä ei poimita asioita, vaan se kerrotaan sellaisenaan. Tuollaiset "rajoita kolmeen kysymykseen" on selvää rahantekoa ja huijaamista.

        Kun joku teidän ystävistä on käynyt elokuvissa, niin rajoittaako hän teidän kysymyksiänne vai saatteko kysyä ihan niin monta kysymystä kuin haluatte ja kaverinne vastaa tasan tarkkaan sen minkä elokuvissa näki mitään muistamaansa ja näkemäänsä pois jättämättä?

        Selvänäöllä saadut näyt ja muut ovat kuin elokuvaa, tai hyvin vahva kuva kuin jostakin postikorttimaisemasta tai taulusta. Sellaiset jotka rajoittavat kysymykset vain kolmeen tai jotenkin muuten tekevät rajoituksia, eivät tee sitä siksi että heillä ei olisi aikaa vastata, vaan siksi että HE JOUTUVAT KEKSIMÄÄN vastaukset ja siihen menee aikaa. Ja ainoat näkijät jotka täällä keksivät vastauksia ovat huijareita.

        Suomessa on ollut muutamia näkijöitä jotka eivät koskaan rajoittaneet kysymysten määrää ja niitä sai ladella vaikka tuntitolkulla, koska jossakin vaiheessa asiakas on tyytyväinen katselmukseen ja hän poistuu ja näin siksi että näkijät kertoivat sen minkä näkivät, mitään eritellen pois jättämättä. Nämä näkijät eivät ole sellaisia jotka olisivat mainostaneet koskaan missään, vaan heistä kuuli vain ja ainoastaan puskaradion kautta. Älkää sortuko huijareihin, koska reilusti yli puolet näistä "asiakkaistakin" täällä on itseasiassa näkijöitä jotka mainostavat itseään ja näyttelevät asiakasta joka on saanut erikoisen hyvää palautetta näkijältä.

        Hyvä nyrkkisääntö on se että maksullinen näkijä himoitsee teidän rahojanne ja rahan himo pistää ihmisen huijaamaan ja huijarilta on otettu näkemisen lahja, jos sellaista on koskaan ollutkaan, pois jo kauan sitten.

        Keskittykää ainoastaan ilmaisiin näkijöihin koska ilmaiset näkijät tulevat aivan yhtä hyvin toimeen taloudellisesti elämässään kuin maksulliset näkijät, jotka perustelevat maksullisuutta juuri sillä että heidän täytyy tulla toimeen. Kun sellainen lahja kuin näkeminenkin on, on ihmiselle annettu, niin silloin on myös siloitettu elämäntie sellaiseksi että talous on aina turvattu vaikka näkemyksiä jaetaan ilmaiseksi!

        Ilmaiset näkijät??? mieti nyt vähän mitä puhut. Kenellä on aikaa istua 24 tuntia vuorokaudesta tietokoneella vastaamassa kysymyksiin milloin on monta miestä kierrossa ja kuka on se oikea. Näkijäkin on ihminen joka syö,nukkuu,hoitaa kotia jne...
        Mielestäni on ihan kohtuullista maksaa näkijälle edes kohtuu korvaus monen tunnin tietokoneella istumisesta. itse en ole näkijä mutta minulla on ystävä joka näkee pelottavan hyvin, itse kieltäydyn kertomasta jos minusta jotain näkee. Hän todellakin tekee pitkää päivää ja jopa öisin tulkintoja kun sähköposti on piukassa kysymyksiä. mietin että miten hän tulee toimeen niin vähillä unilla tai ettei ole ehtinyt edes syömään. Ottaa kyllä pienen maksun mutta lisäkysymykset eivät meinaa loppua, mielestäni niistäkin voisi veloittaa niinkuin moni tekeekin. mutta toisilla on vain niin hyvä sydän että aina vain vastaa ja kertoikin kerran että niin paljon lisäkysymyksiä että hänellä vastaamiseen meni melkein vuorokausi ja kun sai vastattua ja meinasi että nyt viettää lepotaukoa niin samat ihmiset taas kyselivät lisää ja monet avautuvat hänelle kuin hän olisi psykologi ja kantaa vielä huolta ihmisistä jotka häntä täälläkin haukkuvat ihan törkeästi. Niinkuin te haulkutte kaikkia. tiedättekö että nimen mainitseminen julkisella palstalla ja haukkuminen sekä asioiden vääristely on kunnianloukkaus josta voi saada syytteen.


    • Solmonix

      Esim. Anja Toivanen EI vastaa tekstareihin. Ei edes kuittaa saaneensa.
      Pirjo M peruutti kaikki sovitutkin ajat parisen vuotta sitten, eikä ole sen jälkeen ollut tavoitettavissa.

      • utelias?

        Tietääkö kukaan näkijästä nimeltä irene omri??


      • vai mitä?
        utelias? kirjoitti:

        Tietääkö kukaan näkijästä nimeltä irene omri??

        Eikö se ole se "näkijä", joka säännöllisesti nostaa oman nimensä eri nettikeskusteluihin, silloin kun on asiakkaista pulaa?


      • utelias?
        vai mitä? kirjoitti:

        Eikö se ole se "näkijä", joka säännöllisesti nostaa oman nimensä eri nettikeskusteluihin, silloin kun on asiakkaista pulaa?

        No sitä en tiedä mutta ei kuulemma ainakaan rahasta kyvyillään.. Lie sitten asiakkaista kyse??


      • Sinilintunen1
        utelias? kirjoitti:

        Tietääkö kukaan näkijästä nimeltä irene omri??

        Irene Omri oli yllättävän hyvä. Katsoi korteista. Osasi kertoa lapsuudestani, näki koska olen eronnut, montako lasta minulla on ja mitä sukupuolta. Ammattini meni pieleen. Kävin vuosi sitten ja osa asioista on käynyt toteen. Katsoi vuosikymmeniä eteenpäin eli nähtäväksi jää miten tarkka on. Ihmisenä oli miellyttävä. Paula Koraksesta haluan varoittaa. Erittäin taitava koukuttamaan ihmisiä, näki vuosia sitten välttävästi, mutta nyt on kyvyt kadonneet.


    • ois kiva kuulla

      Mites omien sanojensa mukaan suomen tunnetuin elossa oleva selvännäkijä Olli Kalajoki? Hänen taksa taisi olla 40€/h Eikä tee puhelimessa vain tavatessa.

      • ellu1974

        Arja Nyman Hoitola Sinilintu Espoo. On nähnyt kolme kertaa minulle täysin oikein asiat ja myös ystävilleni.


    • Paljon tietoa

      Sain vuosien päästä ajan Pirjo Mäkiseltä... Löysin uudet yhteistiedot astro.fi auttajalistalta.

    • marjukka 29v

      Tahan yhteyttä Nina Kallioon, siinä on osaava ennustaja, en tiedä ottaako vastaan mutta sähköpostitulkintoja tekee. ei ole ennustaja vaan selvännäkijä

      • pettynyt kovin

        kristallisillalla on ainakin näitä 3 kysymyksen tulkintoja, lisäkysymyksiin ei mahdollisuutta


      • tarotintuitio
        pettynyt kovin kirjoitti:

        kristallisillalla on ainakin näitä 3 kysymyksen tulkintoja, lisäkysymyksiin ei mahdollisuutta

        Enpä ymmärrä näitä 3.nen kysymyksen rajaajia.Itse olen katsonut ihmisille n.30v.koskaan en ole rajoittanut kysymysten määrää.Koskaan en ole mainostanut missään,mutta kai jotain on mennyt oikein kun viidakkorumpu toimii edelleen,korvaus on ollut vapaahetoinen,joku antanut pienen summan,joku vaikkapa kahvipaketin.kaikkea hyvää ihmisille,etsijöille.miellelläni teille vastaisin,en vain tiedä kuinka toimisin,en ole kovin hyvä netin käyttäjä,ikääkin on jo.


      • tarotintiutio
        tarotintuitio kirjoitti:

        Enpä ymmärrä näitä 3.nen kysymyksen rajaajia.Itse olen katsonut ihmisille n.30v.koskaan en ole rajoittanut kysymysten määrää.Koskaan en ole mainostanut missään,mutta kai jotain on mennyt oikein kun viidakkorumpu toimii edelleen,korvaus on ollut vapaahetoinen,joku antanut pienen summan,joku vaikkapa kahvipaketin.kaikkea hyvää ihmisille,etsijöille.miellelläni teille vastaisin,en vain tiedä kuinka toimisin,en ole kovin hyvä netin käyttäjä,ikääkin on jo.

        no,mitäpä tääkään kannatti,menkää sinne 0700 sivuille sieltä löytyy todelliset tietäjät.


      • niin se vaan on

        Jos tekee sähköpostitulkintoja on varmasti hyvä tarinankertoja mutta selvännäkemisellä ja sähköpostitulkinnoilla ei ole mitään tekemistä keskenään.


      • niin se vaan on

        Jos tekee sähköpostitulkintoja on varmasti hyvä tarinankertoja mutta selvännäkemisellä ja sähköpostitulkinnoilla ei ole mitään tekemistä keskenään.


      • tulkinnat.
        niin se vaan on kirjoitti:

        Jos tekee sähköpostitulkintoja on varmasti hyvä tarinankertoja mutta selvännäkemisellä ja sähköpostitulkinnoilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

        Miten nuo sitten eroavat toisistaan?


    • tykytyky tyky

      suosittelen Nina Kalliota, kysymyksiä saa tehdä niin paljon kun sielu sietää eikä ole pahan hintanenkaan vastaa vielä pitkänkin ajan päästä lisäkysymyksiin

      • tökstökstös

        Nina älä viitsi enää mainostaa itseäsi Luotto on jo mennyt aikaa sitten .Tykytykytyky


    • ymhymhym

      Eiköhän tuo aloittaja ole jo ennusteensa ottanut, loput kommentit meneekin sitten suoraan maisostuksen piikkiin..

    • kimalleheinä

      Selvänäkijä Naomi M. tai Naomi Mesin on hänen nimensä mutta käyttää yleensä lyhennettä. Googleta tuolla nimellä kotisivuillensa tai laita osoite http;//naomi.suntuubi.com. Sivuilla on hänen vierailuaikatauluaan eri paikkakunnilla, ajanvarauksella saa myös puhelinaikoja,itselläni on kokemusta molemmista ja hänestä käyttäisin juuri tuota nimitystä lämminhenkinen. Hyvä näkijä josta huokuu lämpö ja empatia ja aito välittäminen. Olen hänelle ohjannut useita ystäviänikin, joskus olemme kutsuneet hänet luoksemmekin, kun olemme porukalla kokoontuneet.
      Asia jota itse arvostan ihmisissä on luotettavuus.Se on yksi syy miksi häntä voin lämpimästi suositella.

      • ensimmäistä kertaa

        Kiitos vinkistä!
        Kävin kurkistamassa sivuillansa ja varasin hänelle juuri ajan Valkeakoskelle, pari ystävääni tulee myös, saimme eräältä sukulaiseltani hänestä oikein hyvää palautetta!


    • chattttt

      Onko suomessa ketään online ennustajaa? Joka chatin kautta vastaa kysymyksiin. Itse en haluaisi soittaa tai odottaa päivä tolkulla vastausta s-postitse. Pari kysymystä olisi silti kysyttävänä. Jotain jenkkien online tarot lukijoita löytyy, mutta en luottaisi niihin pätkääkään.

    • Sinilintunen1

      Irene Omri oli yllättävän hyvä. Katsoi korteista. Osasi kertoa lapsuudestani, näki koska olen eronnut, montako lasta minulla on ja mitä sukupuolta. Ammattini meni pieleen. Kävin vuosi sitten ja osa asioista on käynyt toteen. Katsoi vuosikymmeniä eteenpäin eli nähtäväksi jää miten tarkka on. Ihmisenä oli miellyttävä. Paula Koraksesta haluan varoittaa. Erittäin taitava koukuttamaan ihmisiä, näki vuosia sitten välttävästi, mutta nyt on kyvyt kadonneet.

    • mammuli2

      Pirjo Siiramaa on hyvä näkijä. Tekee s-posti tulkintoja ja puhelimella voi hänet saavuttaa. Hänen sivunsa on mandalatarot. Itse olen ollut häneen monta kertaa yhteydessä ja todella hyvin nähnyt asioita.

      • ei netissä sentäs

        Ei ole olemassa sellaisia kuin s-posti tulkintoja eikä online ennustuksia.Yhtä suurta huuhaata kuin kaikenmaailman ennustuslinjat, Aitoa selvänäkijää on noita keinoja kautta aivan turhaa koittaa tavoittaa.


    • sokeriruusu

      Kristallikello teki mulle s postiin tulkinnan, näki hyvin mun tilanteeni ..hänellä on kuulema niin, että nuo kysymykset tai "paketit" koskee eri elämänalueita, vaikka tuli siellä mulle kyllä muutakin esille kuin mitä kysyin .. Ottaa myös puheluja, mutta itse halusin sähköpostiini..

    • Kokemustamonesta

      Kyllä Pirjo Mäkinen taas ottaa vastaan... Uudet yhteystiedot löysin astro.fi:n auttajalistalta.
      Suoraa puhetta ja asiaa.

      • tietoa vailla

        Hei,

        ottaako P Mäkinen vain hlökohtaisesti vastaan, katsooko puhelimessa ?

        Kiitos vastauksesta :D


      • apua saanut
        tietoa vailla kirjoitti:

        Hei,

        ottaako P Mäkinen vain hlökohtaisesti vastaan, katsooko puhelimessa ?

        Kiitos vastauksesta :D

        P Mäkinen taas kehässä mukana. Puhelimella voi varat aikaa, mutta ottaa henkilökohtaisesti vastaan. Mielestäni. Ajanvaraus ajat kaiketi astron auttajalistalla.
        Ihana kuulla suoraa puhetta asioista - niiden oikeilla nimillä. Mua auttanut vuosien aikana hurjasti näkemään omia juttujani ja kehittymään.


      • Tiedot solmussa
        apua saanut kirjoitti:

        P Mäkinen taas kehässä mukana. Puhelimella voi varat aikaa, mutta ottaa henkilökohtaisesti vastaan. Mielestäni. Ajanvaraus ajat kaiketi astron auttajalistalla.
        Ihana kuulla suoraa puhetta asioista - niiden oikeilla nimillä. Mua auttanut vuosien aikana hurjasti näkemään omia juttujani ja kehittymään.

        Sinä onnellinen - minulle ei nähnyt, ihan kuin olisi puhunut toisen ihmisen asioita.
        Olen löytänyt paremman näkijän.


    • Kokeillut

      Anja Toivosella olen käynyt moneen kertaan ja myös käynyt Tarot-kurssilla. Ensimmäisellä kerralla näki hyvin sekä itselleni että kahdelle ystävälle. Loput on mennyt täysin metsään... Tosi epäselvää ja epämmäräistä höpinää eikä mikään ole piänyt paikkaansa. Kallis kun mikä.

      Olli Kalajoki oli täysin vitsi! Yrittää ennustaa mutta käyttää vaan horoskooppeja tukena eikä oikeesti näe yhtään mitään! Älkää nyt vaan hyvät ihmiset sinne menkö.

      Yksi on nähnyt hyvin, mutta hitsi kun en muista nimeä. Ennusti puhelimitse ja oli Helsingistä. Saattoi olla Pirjo Mäkinen tai Pirjo Siiramaa. Maksu oli noin 30e.

    • Uteliaalta

      Olisivatko Tarja ja Stina Sahari tämän ajan näkijöitä? Tai muut, jotka näkevät astraltv-ohjelmassa.

      Onko teillä kellä kokemusta tämän ohjeman näkijöistä ylipäätään, sillä olen nähnyt nämä kaksi näkijää, kun olen sattunut katsomaan kyseistä ohjelmaa.

    • Mitä ihmettä?

      En ole ennen uskonut mihinkään ennustuksiin tai selvännäkijöihin ennen, mutta sitten kävi oudosti. Tästä on jo kulunut aikaa ja eräs tuttavani, jota näen silloin tällöin, ennen ihan vain tutustuttiin ihmisinä, mikään mainostava näkijä hän ei ole ja nyt olemme kavereita ja hän huolestui, että ympärilläni näkyi jokin varjo. Olin, että mitä? Sitten hän pyysi näyttämään kämmeneni ja sanoi elämänviivahan kulkee tässä ja se on pitkä, mutta tätä vahvaa keskisormen ja nimettömän välistä pystyviivaa en haluaisi nähdä. Kysyin uteliaana, mitä se meinaa ja hän sanoi sen olevan joko hyvää tai huonoa, sillä se on niin voimakas. Mulla ei mennyt ku kuukauden verran ja multa kuoriutui koko toisen kämmenen iho infektoituen todella pahasti ja ihan oikealla lääkärillä tutkimuksissa selvisi, että täytyy tutkia psoriasiksena epäiltynä ja se on nyt vaivannut mua aika-ajoin, psoriasis nimittäin.

    • huijareitahanhevain

      Mulle eräs itseään kuuluisana pitävä meedio kertoi että minulla on onnellinen ja pitkä elämä edessä. Noh satuinpa riitaantumaan tämän herran kanssa.. Ja kuulin kuinka oli muille tutuillemme puhunut ettei suostu ennustamaan minulle vaikka kuinka maksaisin kun näkee vain pahaa.. Eli jep jee ja tosi uskottavaa :D

      • Meediollakäynyt

        Selvänäkeminen ja meediotulkinta on kaks eri asiaa, eikä meedio "ennusta".


      • Kyrkslätt...
        Meediollakäynyt kirjoitti:

        Selvänäkeminen ja meediotulkinta on kaks eri asiaa, eikä meedio "ennusta".

        Ja yksi itseään jo yli 30v Suomen parhaana mainostava herra, väittää olevansa sekä selvänäkijä , että meedio, ei kuitenkaan usko omien sanojensa mukaan henkimaailmaan yms. Sekoilee muutenkin julkisesti urakalla, kertoilee aika seksuaalissävytteisiä tarinoita ja on jatkuvasti riidoissa milloin kenenkin kanssa ja kirjoittelee todella ikäviä juttuja ihmisistä, sellaisiakin juttuja joissa ei oikeasti ole mitään totta.

        Että se siitä "kyvystä" hänenkin kohdallaan.


      • winkwink ;)
        Kyrkslätt... kirjoitti:

        Ja yksi itseään jo yli 30v Suomen parhaana mainostava herra, väittää olevansa sekä selvänäkijä , että meedio, ei kuitenkaan usko omien sanojensa mukaan henkimaailmaan yms. Sekoilee muutenkin julkisesti urakalla, kertoilee aika seksuaalissävytteisiä tarinoita ja on jatkuvasti riidoissa milloin kenenkin kanssa ja kirjoittelee todella ikäviä juttuja ihmisistä, sellaisiakin juttuja joissa ei oikeasti ole mitään totta.

        Että se siitä "kyvystä" hänenkin kohdallaan.

        Taasko sä korppikotka olet sen kimpussa? minkä takia. Kehtaat kaverina olla ja kirjoittelet näitä kura juttujasi tänne. Sua vissiin kovasti koettelee hänen kertomansa. Oletko varma ettei kyseisessä kertomuksessaan testannut sua?


      • Voi vihtori ???
        winkwink ;) kirjoitti:

        Taasko sä korppikotka olet sen kimpussa? minkä takia. Kehtaat kaverina olla ja kirjoittelet näitä kura juttujasi tänne. Sua vissiin kovasti koettelee hänen kertomansa. Oletko varma ettei kyseisessä kertomuksessaan testannut sua?

        Oletpa outo, en todellakaan ole koskaan ollut missään ko; henkilön kaveri ???
        Enkä kyllä noin mieleltän horjuvan ihmisen kaveriksi haluaisikaan, ensin se aina kehuu ja heti seuraavassa hetkessä haukkuu ja uhkailee. OUTO OLET !

        Sen ihmisen testaamiset ja koettelut ei minua kyllä kiinnosta ja näkeehän taas tästäkin, että on olevinaan joku näkijä, mutta ei edes koskaan sitä tunnu tietävän, ettei ole hänen exät, naapurit tai ystävät kirjoitusten takana, vaan me ihan vaan sivusta seuraajat.
        Kirjoitustyylisi paljasti heti, että olet itse ko; henkilö. :-D Oletko noin hölmö ettet sitkään tajua , että joka kerta paljastat itsesi. Et muka käy näitä lukemassa, vaikka kieli pitkällä odotat, että joku sinut mainitsisi, että voisit taas esittää outoja väitteitäsi blogissasi tai uhkailla itsarilla, joka meni muuten sivumennen sanoen todella jo alta riman kuule.


      • Voi vihtori !

        Oletko oikeasti tyhmä vai leikitkö vain ???
        Vaatiiko se jonkun oudon ystävyyden jos lukee toisen avoimia ja julkisia BLOGI KIRJOITUKSIA siellähän kaikki on kaikkien luettavissa???? Minä mitään face sivuja ole edes nähnytkään häneltä ???

        Ja älä sinä vanha äijänkuvatus siellä lumputtele minua :-(
        Olet niin törkeä suustasi ja jutuistasi että häpeäisit eläikäinen ukko. :-(


      • Ureanuppi olet

        Sulla on aika pahasti urea noussut nuppiin. Jos kirjoitat julkisesti sitä silloin voi kuka vaan lukea.
        Blogi ei ole mitään somea :-))))

        Ja riesa olet itse kaikille niille joita valheillasi vaivaat ja itsemurhilla kiristät häpeisit edes vähän :-( Eläkeikäinen ukko eikä vieläkään osaa käyttäytyä ?? Hoh hoijaa.
        ja tuosta puutteesta aina kirjoittelet no niinhän sitä sanotaan ettäå siitä puhe mistä puute.


      • Ajatusta
        Ureanuppi olet kirjoitti:

        Sulla on aika pahasti urea noussut nuppiin. Jos kirjoitat julkisesti sitä silloin voi kuka vaan lukea.
        Blogi ei ole mitään somea :-))))

        Ja riesa olet itse kaikille niille joita valheillasi vaivaat ja itsemurhilla kiristät häpeisit edes vähän :-( Eläkeikäinen ukko eikä vieläkään osaa käyttäytyä ?? Hoh hoijaa.
        ja tuosta puutteesta aina kirjoittelet no niinhän sitä sanotaan ettäå siitä puhe mistä puute.

        Hieman kyllä menee yli sen liiallinen seksiin jne asioihin jatkuva toitottaminen. Mutta kai sitä on niin paljon piinattu että tekee sen tahallaan, ärsyttääkseen muita. Lopetin sen blogin seuraamisen, en viitsi vaivautua. Samaa juttua koko ajan. Mielestäni nämä ketä nyt on tukkanuottasilla niin molemmat voisi lopettaa, syy on molemmissa. Ei hän saisi enää ärsyttää eikä siihen kannattaisi enää vastata. Se kehuskelee kun blogissa kävijät on lisääntynyt hurjasti. Mitä jos siellä ei kukaan enää kävisi. Saataisiin rauha. Ja tällekkin keskustelu palstalle voisi tehdä sellainen rauha, että loppuu ihmisten haukkuminen ja solvaaminen.


      • sivusta sanon
        Ajatusta kirjoitti:

        Hieman kyllä menee yli sen liiallinen seksiin jne asioihin jatkuva toitottaminen. Mutta kai sitä on niin paljon piinattu että tekee sen tahallaan, ärsyttääkseen muita. Lopetin sen blogin seuraamisen, en viitsi vaivautua. Samaa juttua koko ajan. Mielestäni nämä ketä nyt on tukkanuottasilla niin molemmat voisi lopettaa, syy on molemmissa. Ei hän saisi enää ärsyttää eikä siihen kannattaisi enää vastata. Se kehuskelee kun blogissa kävijät on lisääntynyt hurjasti. Mitä jos siellä ei kukaan enää kävisi. Saataisiin rauha. Ja tällekkin keskustelu palstalle voisi tehdä sellainen rauha, että loppuu ihmisten haukkuminen ja solvaaminen.

        Vai piinattu on häntä ?? No entäs ne hänen omat piinaamisensa ja uhkailunsa jotka ovat jatkuneet ainakin siellä blogissa jo monta vuotta säännöllisin väliajoin uhkaili ihmisiä haukkui ja solvasi todella karkeasti. Uhkaili oikeustoimilla ja syytteillä ja kun sitten joutuikin itse siihen tilanteeseen että hänestä tehtiinkin muutama rikosilmoitus ja tutkintapyyntö alkoi sekoilut ja im:llä uhkailu ei kuule tervettä ollenkaan. Nytkin siellä ihan vasta uhkaili ihmisiä jollain oudolla mustalla magialla tekeekö sellaista ihan järjissään oleva ihminen kenellekkään ?
        Miksi pitäisi sääliä ihmistä joka itse on aiheuttanut tilanteensa eikä suostu sitä asiaa ymmärtämään ja myöntämään vaan aina kaikesta syyttää muita. Keksii juttuja juttujen jälkeen aina vaan hurjempia.
        Nytkin taas täällä aloitti tuon nimittelynsä ja riehumisensa kyllähän sokea reettakin sen silmillään näkee kuka on noitten ilkeitten haukkumisten takana nimimerkillä "kintuilles kuset"
        AINA sama homma hän muka tietää kuka minnekin kirjoittaa ja AINA esittää vääriä syytöksiä kehen milloinkin kohdistuen. Outoa touhua ihmiseltä joka väittää olevansa niin hyvä näkijä kai hänen sitten pitäisi nähdä ettei hänen vainoamansa ihmiset ole kirjoitusten takana. Todellista urpoilua vuosia jo hänenhän se pitäisi jo osata lopettaa eikä maanisesti jatkaa ja jatkaa ja keksiä aina vaan kummenpia juttuja.


    • Omg

      Kalliosta oli äsken hyvin mielenkiintoinen keskustelu ellit sivustolla missä kävi mm ilmi että useampi kysyjä oli saanut samanlaisen tulkinnan...

      • aika hurjaa

        Ai samaa paskaa siis lykätään tämänkin niskaan niinkuin muidenkin, eipä ole ensimmäinen jota näillä sivustoilla herjataan, muutamat kirjoitukset ylläpito poistikin jo


      • vastausomg

        Luin myös kyseisen keskustelun Kalliosta ja olin myös että OMG!!


    • Känniääliö

      entäs se J.G näkijä, se oli kännissä kuin ankka kun sille soitin?

    • Huomenta suomi

      Varmaan kuvastaa jonkin verran tämän rouva/neiti Saharin touhuja että hän on ollut teatterikoulussa ja teatterilavoillakin aikanaan.

      Oma isoäitini joka on ikävä kyllä jo menehtynyt nykyisin kykeni mielestään aavistelemaan joitain ikäviä tapauksia kuten esim. isäni kuoleman mutta pidin niitä juttuja aikanaan aika höpö-höpö-juttuina, tosin joitakin todisteita näistä aavistuksista on olemassa.

      Nyt voisin muutamaa kokemusta rikkaampana vaikka uskoakkin asioihin mutta niin typerä en ole että maksaisin siitä, korkeintaan sillä periaatteella että jos ennustus toteutuu niin sitten maksan.

      • Huomenta suomi

        Ja sinänsä aika hauskaa että nettisivuilla ei ole mahdollisuutta ottaa yheytä muuten kuin puhelimitse, ja linjassa tottakai maksu on jotain muutakin kuin normaali verkkomaksu.

        Näihin kun jotkut vielä uskovatkin todella huolestuttava tienaaminen toisten ihmisten hädällä.

        Vieläkö nykypäivänä voitaisiin polttaa oletetut noidat roviolla?


    • Suositus -auttamista

      Vastaus auttamista nimimerkille ,lämminhenkinen ja kannustava on ollut sähköpostitse tekevä sarijohanna, asuu jossain pohjoisessa että käynti ei ole pitkien välimatkojen vuoksi mahdollista.Itselleni teki melkoisen uskottavan ennustuksen korteista ja se oli myös paikkaansa pitävä ,miehenikin oli samaa mieltä vaikka skeptinen onkin yleensä kaikkia selvänäkijöitä ja ennustajia kohtaan.Hänen osoitteensa oli [email protected] .sain myös kuvan siitä että kyseessä on oikea ihminen omalla nimellään eikä näillä salanimillä niinkuin yleensä ennustajat ovat.Samir -niminen mies ennusti minulle vuosia sitten puhelimessa ja puhui kyllä silloin huonoa suomea,mutta jotain tiesi ihmeellisesti kuten lapseni nimen,se jäi elävästi mieleeni kun hän kertoi sen niin kylmät väreet kulkivat käsivarsissani.Valitettavasti minulla ei ole enää Samirin puhelinnumeroa koska soitosta on jo n.kymmenen vuotta kohta aikaa.

      • Aija72

        Samir tiesi minullekkin jotain mutta osa oli ehkä keksittyä sillä ainakaan vielä ei ole niitä tapahtunut.Paljonko tämä sarijohanna ottaa jos pyydän katsomaan?Miten tämä toimii siis miten mä saisin häneen yhteyden?Mitä pitää kysyä?


    • Hei, Hyvä että päätit kirjoittaa tilanteestasi tänne. Joskus jo pelkkä ajatusten kirjoittaminen voi helpottaa oloa. Toivottomalta tuntuvan elämäntilanteen pohtiminen yksin on kuitenkin raskasta. Tällaisessa tilanteessa ulkopuolinen tuki on tärkeä voimavara. Asioista keskusteleminen auttaa jäsentämään omia ajatuksia ja tarjoaa uusia näkökulmia, mikä usein helpottaa jaksamista. Jos haluat keskustella tilanteestasi puhelimitse, voit aina soittaa Valtakunnalliseen kriisipuhelimeen. Puhelun voi soittaa nimettömänä ja se maksaa operaattorin veloittaman puhelumaksun verran. Valtakunnallisen kriisipuhelimen numero on 010 195 202. Puhelin päivystää arkisin klo 9-07, viikonloppuisin ja arkipyhinä 15-07. Jos taas haluat jutella kasvotusten, ympäri Suomea toimii kriisikeskuksia, joihin voit varata ajan ja tulla keskustelemaan paikan päälle. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät osoitteesta: http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/kriisikeskusverkosto/alueelliset_kriisikeskukset. Käynnit eivät maksa mitään. Jos haluat mieluummin kertoa ajatuksistasi ja tuntemuksistasi lisää kirjoittamalla, voit ottaa meihin yhteyttä Tukinetin kautta (www.tukinet.net). Tukinetissä pääset keskustelemaan kahden kesken tukihenkilön kanssa. Tukinet -live päivystää joka arkipäivä 15-19. Tukinetissä on myös foorumeita, joista on mahdollista löytää vertaistukea ihmisiltä, jotka ymmärtävät tilannettasi oman kokemuksensa kautta. Kiireellisessä tilanteessa voit ottaa yhteyttä paikkakuntasi psykiatriseen päivystykseen. Lähimmän psykiatrinen poliklinikan yhteystiedot löydät etsimällä netistä hakusanalla "psykiatrinen päivystys paikkakuntasi" tai "psykiatrinen poliklinikka paikkakuntasi".
      Vuoroveto-kriisikeskus / Helene

    • osaava

      Anneli Salo (www.aurasi.fi) on luotettava selvännäkijä, joka tekee tulkintoja sekä sähköpostitse että puhelimitse. Suosittelen!

      • Jippujep

        Otin yhteyttä Anneli Saloon. Ja ainakin näki nykyhetken ja työkuviot oikein. Tulevaan en sitten tiedä miten natsaa. .Aikaa kulunut vasta muutama kuukausi


    • varmasti aito

      Nina Kallio on ihan huippu misu

      • rock rock

        Eikös se ole hauva?


      • Outi. H

        Samaa mieltä. Tämä vuosi on mennyt juuri niinkuin sanoi. Aijon ottaa kyllä ensi vuodeksikin hältä ennustuksen.


    • Oikea näkijä?

      Vastaisin nimimerkille Auttamista ,oikea näkijä katsoi minulle korteista sähköpostitse,ja sain esittää myös minulle tärkeitä kysymyksiä.Ei pyytänyt kertomaan elämäni tarinaa.Tiesi paljon ja auttoi minua kovasti sydänsuruissani ja rahahuolistani kärsiessä,sillä kertoi asioita jotka auttoivat minua tekemään oikean ratkaisun sekä asiat jotka tapahtuivat melkoisen nopeasti alle puolessa vuodessa siitä kun ennustuksen sain.Tämä rouva oli jo vanhempi ja yli 30 vuotta tehnyt tätä työtä ,kertoili itsestään ja elämästään alussa kun kirjoitin hänelle ja kysyin miten toimitaan ja miten hän työskentelee ja onko kokemusta.Sain osoitteen näiltä sivuilta ja se on sarijohanna4 ,ja teki hotmail-osoitteessa jos "Auttamista" tarvitset hyvän ennustajan.Toinen on Tuulikki M. ja työskentelee puhelimessa selvänäkijänä0700-numerossa.viime.syksynä soitin kun oli taas vaikea tilanne ja sain avun.Nämä kaksi ovat ehkä ainoita noin kymmenkunta ennustajaa läpikäyneenä,jotka todella tiesivät jotain.Ehkä heillä kahdella on lahja, mutta olen yleensä nykyään skeptinen puhelinennustajien juttuihin.

      • taas mainontaa

        Tiedäthän että yhteystietojen mainostaminen on kiellettyä palstalla? Sitä varten kannattaa tehdä oma mainos.


      • Typetykset!
        taas mainontaa kirjoitti:

        Tiedäthän että yhteystietojen mainostaminen on kiellettyä palstalla? Sitä varten kannattaa tehdä oma mainos.

        Tuo mainostamisesta rankuttaminen on vieläkin ärsyttävämpää kuin se että joku kertoo kokemuksistaan ja vinkkaa hyviä selvännäkijöitä. Sitähän aloittajakin on tarkoittanut että tänne voisi ihmiset kirjoittaa kokemuksiaan ja joillekin niistä saattaa olla apua. Luulen että kovinkaan moni ei tajua jos kerron selvännäkijästä kierrellen ja kaarrelleen. Eikö ole helpompaa kertoa kelle soitti jne? Nämä mainosrankuttajat voi mennä täältä pois jos niin häiritsee. On teilläkin näköjään tylsä elämä..


      • Vastustan myös
        Typetykset! kirjoitti:

        Tuo mainostamisesta rankuttaminen on vieläkin ärsyttävämpää kuin se että joku kertoo kokemuksistaan ja vinkkaa hyviä selvännäkijöitä. Sitähän aloittajakin on tarkoittanut että tänne voisi ihmiset kirjoittaa kokemuksiaan ja joillekin niistä saattaa olla apua. Luulen että kovinkaan moni ei tajua jos kerron selvännäkijästä kierrellen ja kaarrelleen. Eikö ole helpompaa kertoa kelle soitti jne? Nämä mainosrankuttajat voi mennä täältä pois jos niin häiritsee. On teilläkin näköjään tylsä elämä..

        Voit tietenkin kertoa kokemuksistasi, mutta yhteystietojen levittäminen on säännöissä kielletty ja se on mainontaa, mitä varten on tehtävä omat mainokset.
        Tein tästä ilmoituksen eteenpäin, olkoon reilu peli kaikkia muitakin näkijöitä kohtaan.


    • Oikeaaetsivälle

      en voi vastata kysymykseesi vaikka tiedänkin hyvän sillä täällä ei saa kertoa nimeä koska se on mainostamista. :( olen käyttänyt hänen palvelujaan muutaman vuoden eli yhteensä 3 kertaa ja oikein on osunut.Pitää varmaan käydä läpi lähes kaikki ,ne huijaritkin että löytää sen omansa.Minunkin piti ,kunnes sain parhaalta ystävältäni tiedot tästä ennustajasta.Oli löytänyt keskustelupalstalta.Siellä ilmeisesti sai antaa tiedot jostain syystä.

    • Mariskolia

      Tuo mitä tuolla kirjoitetaan yhteystiedoista koskee ihmisten henkilökohtaisia tietoja ja se perustuu yksityisyyden suojalakiin. Kun joku kysyy yrityksen yhteystietoja mikä siis toiminimellä työskentelevä yksityisyrittäjä on niin kyllä ne voi antaa, ei se ole henkilötietolain vastaista eikä markkinointia kun tiedonkeruuta voidaan tehdä. Yrittäjätiedot on julkisia, ei henkilökohtaisia. :)

      Meedioita voi olla monenlaisia, selvänäkijöitäkin riippuen mitä lahjoja ihmisellä mutta eiköhän meedio yleensä ole sellainen joka näkee kaiken menneitä elämiä myöden eli laajin taso mutta onhan näitäkin jotka kutsuvat itseään rakkausmeedioiksi eli eivät näe muuta.. mutta onko sellainen meedio. Minusta ei ole, että sanoisin harvassa olevan nuo oikeat meediot. :)

    • Amber61

      Iiris Unilista osaa jutella mukavia mutta ei minulle ole mitään konkreettista nähnyt oikein, työasioista kerran mutta ei sekään ihan nappiin kuitenkaan. Sonja alussa tiesi mutta muutaman kerran kun soitin niin sitten ei enää mennytkään niin. En mä usko, että kukaan näkee tulevaisuutta tarkasti, jotain ihmisillä osuu oikeaan kun niin monet soittaa, jopa useasti ja pitkiä puheluita niin pakko siinä jotain on välillä osuakin kohdalleen. Puhelinnäkijöistä en ole vielä kohdannut yhtäkään joka oikeasti osaisi tulevaisuudesta kertoa tarkasti asioita ja varsinkaan aikoja kun paljon ihmisille asioita tapahtuu jotka voi yhdistää - ajatella kerrotuksi mutta ei välttämättä sitä kuitenkaan ole kun ei ne uniikkeja kuitenkaan ole vaan elämässä tapahtuu paljon samanlaista jota ei kuitenkaan huomaa. Ehkä ne asiat mitkä huomaa on juuri niitä sielunpolun oppiläksyjä.

      Luulo ei ole tiedon väärti, se kannattaisi aina muistaa kun herkät ihmiset olettaa kaikenlaista hyvin pienistä asioista joita tapahtuu ihan päivittäin.

      Linda oli erilainen näkijä, hän kannusti ja teki työtään hyvien arvojen mukaan kuten myös Veera. Heiltä olen OIKEAA apua saanut ja ehkä ne asiat vielä tapahtuu kun aika on niille kypsä, ken tietää.

      En ole enää katsonut Astral-TV:tä kun ensin mielenkiinnosta katsoin sitä mutta sitä samaa joka kerta kerrotaan hyviä asioita tulevaksi niinkuin nämä ajat nyt olisi hyvät ja parempaa tulossa. Se on sitä unelmien luontia tuo työ, onneksi ihmiset ovat alkaneet soitella vähemmän niin jos myös sitä kautta häviäisi ne jotka eivät oikeasti mitään enää näe ja jäisi ne jotka todella näkevät ja arvot ovat oikeat eikä sitä pelkkää rahastusta mitä useimmiten on.

      Muistattehan, että kun saatte huonoa palvelua tai ei tunnu tietävän mitään niin siitä voi tehdä kuluttajansuojaan tiedonannon ja monen näkijän yrityksessä voi sinnekin valittaa kun eihän ammatissa tarvita mitään CV:tä, riittää kun on rankka elämänkokemus, tarotteja itselle tai ihmisille tulkinnut netissä ja sehän on paljon se.......... ilmaistyötä tekevät täällä siirtyvät sitten puhelinennustajiksi yrityksiin kun ensin ovat täällä huijanneet ihmisiä. Annatte heille siis kyselyillänne ammatin.

      Jos ja kun soitatte mitatkaa asia SAATU TIETO vs SUMMA minkä maksoitte niin huomaatte miksi ei ole järkevää soittaa vain sen vuoksi et on kiva puhua kun olisi halvempaa soittaa valtakunnalliseen kriisikeskukseen ja purkaa oma mieli sinne jos ei ole sopivaa ystävää jolle huolista jutella.

      Kaikkea hyvää ensi vuodelle!

    • Raparperisaapas

      Missä Linda nykyään on? Ei löydy enää Unil:ista.

    • Tulevaisuuteni

      Zonette ennustelee joskus palstalla ilmaiseksi.Hänellä on myös sähköposti 40e hän ottaa ja vastailee asioihin niin kun ne on.Minun mielestäni hyvä näkiä.

    • Tervetuloavaan

      Uppista vaan.

    • IsäMatteontutkimuksia

      kyllä kyllä, kaikki näkyy

    • Lumimyräkkä

      Tiedän aidon ja oikeasti näkevän selvänäkijän. En laita nimeä tähän. Katsomista kaipaavat voivat laittaa meilinsä, joten sitä kautta annan tiedon.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      300
      2697
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      100
      2108
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      171
      1472
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe