Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mies lopetti suutelemisen

haluis pussata

Kaikki ihan ok muuten, mutta mies ei suutele. Alkuhuumassa oltiin koko ajan kieli toistemme kurkussa sitten hän yht'äkkiä lopetti. Nykyään saan ehkä yhden pusun lähtiessä, sekin enemmän niin että hän passiivisesti antaa minun moiskauttaa itseään huulille. Seksin aikana hän joskus suutelee kunnolla, mutta sekin on enemmän poikkeus kuin sääntö. Koskaan ennen en ole tavannut tällaista. Onko muut tai onko mitään ideoita miksi hän on tuollainen?

Jos yritän suudella, hän usein työntää minut pois. Sama koskee halauksia tai silittelyä. Hän sanoo että ei ole sellaisella tuulella että haluaisi läheisyyttä. Mutta itse vähän ihmettelen että miten viettää aikaa jonkun kanssa jota ei halua pussata melkein koskaan.

Seksiä meillä on ja hyvää sellaista. :)

4

1975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • estdrytuy

      Lue tämä kokonaan niin olet jumala:

      Kaikki ihan ok muuten, mutta mies ei suutele. Alkuhuumassa oltiin koko ajan kieli toistemme kurkussa sitten hän yht'äkkiä lopetti. Nykyään saan ehkä yhden pusun lähtiessä, sekin enemmän niin että hän passiivisesti antaa minun moiskauttaa itseään huulille. Seksin aikana hän joskus suutelee kunnolla, mutta sekin on enemmän poikkeus kuin sääntö. Koskaan ennen en ole tavannut tällaista. Onko muut tai onko mitään ideoita miksi hän on tuollainen?

      Jos yritän suudella, hän usein työntää minut pois. Sama koskee halauksia tai silittelyä. Hän sanoo että ei ole sellaisella tuulella että haluaisi läheisyyttä. Mutta itse vähän ihmettelen että miten viettää aikaa jonkun kanssa jota ei halua pussata melkein koskaan.

      Seksiä meillä on ja hyvää sellaista. :) Kaikki ihan ok muuten, mutta mies ei suutele. Alkuhuumassa oltiin koko ajan kieli toistemme kurkussa sitten hän yht'äkkiä lopetti. Nykyään saan ehkä yhden pusun lähtiessä, sekin enemmän niin että hän passiivisesti antaa minun moiskauttaa itseään huulille. Seksin aikana hän joskus suutelee kunnolla, mutta sekin on enemmän poikkeus kuin sääntö. Koskaan ennen en ole tavannut tällaista. Onko muut tai onko mitään ideoita miksi hän on tuollainen?

      Jos yritän suudella, hän usein työntää minut pois. Sama koskee halauksia tai silittelyä. Hän sanoo että ei ole sellaisella tuulella että haluaisi läheisyyttä. Mutta itse vähän ihmettelen että miten viettää aikaa jonkun kanssa jota ei halua pussata melkein koskaan.

      Seksiä meillä on ja hyvää sellaista. :) Kaikki ihan ok muuten, mutta mies ei suutele. Alkuhuumassa oltiin koko ajan kieli toistemme kurkussa sitten hän yht'äkkiä lopetti. Nykyään saan ehkä yhden pusun lähtiessä, sekin enemmän niin että hän passiivisesti antaa minun moiskauttaa itseään huulille. Seksin aikana hän joskus suutelee kunnolla, mutta sekin on enemmän poikkeus kuin sääntö. Koskaan ennen en ole tavannut tällaista. Onko muut tai onko mitään ideoita miksi hän on tuollainen?

      Jos yritän suudella, hän usein työntää minut pois. Sama koskee halauksia tai silittelyä. Hän sanoo että ei ole sellaisella tuulella että haluaisi läheisyyttä. Mutta itse vähän ihmettelen että miten viettää aikaa jonkun kanssa jota ei halua pussata melkein koskaan.

      Seksiä meillä on ja hyvää sellaista. :) Kaikki ihan ok muuten, mutta mies ei suutele. Alkuhuumassa oltiin koko ajan kieli toistemme kurkussa sitten hän yht'äkkiä lopetti. Nykyään saan ehkä yhden pusun lähtiessä, sekin enemmän niin että hän passiivisesti antaa minun moiskauttaa itseään huulille. Seksin aikana hän joskus suutelee kunnolla, mutta sekin on enemmän poikkeus kuin sääntö. Koskaan ennen en ole tavannut tällaista. Onko muut tai onko mitään ideoita miksi hän on tuollainen?

      Jos yritän suudella, hän usein työntää minut pois. Sama koskee halauksia tai silittelyä. Hän sanoo että ei ole sellaisella tuulella että haluaisi läheisyyttä. Mutta itse vähän ihmettelen että miten viettää aikaa jonkun kanssa jota ei halua pussata melkein koskaan.

      Seksiä meillä on ja hyvää sellaista. :)

    • **************

      Syitä voi olla:
      -huono suuhygienia tai muu hygienia
      -suhteen huono tila esim. riitely ja toisen haukkuminen ja loukkaaminen
      -suutelun oletetaan johtavan seksiin ja jos ei halua seksiä ei halua suudella
      -rakkaus on loppu suhteesta, mies haluaa vain seksiä eli tyydyttää itsensä mutta ilman rakkautta on vaikea suudella ketään intohimoisesti
      -olet tunkeileva, mies kaipaa omaa rauhaa

    • Salla.

      Eikä, aivan sama tilanne täällä. Meillä on yhtä juntit miehet siltä osin. Oli just ku mun kirjotus. Ja henki ei varmasti haise kun pakonomaisesti jynssään hampaitani syön purkkaa, kurkkupastillia jne ennen ku yritän suudella. Mut ei ne auta.

      • kantsii miettii

        oon mies, ja nyt jo tosi vanha...vittu että mä rakastin sitä naista, ja me todellakin suudeltiin...kunnes kävi niin, että se otti "poskeen" vieraalta...en sitten enää kyennyt suutelemaan..saati paljon muutakaan, asiasta on aikaa..uudet naiset saivat taas minut suutelemaan, vanhaan en kuitenkaan koskis edes kepillä. Lieneekö kyse siitä, että olisi haettu, kolmatta..ym pyörää, vaikkei olla oikeesti asiaan valmiita..mä en olis koskaan valmis jakamaan naistani..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe