Paljonko voin pyytää??

APUAAAAA

Hei.
Minulla on jopo joka on ostettu 2008-2009. En ole käyttänyt sitä lähes ollenkaan ja se on hyvä kuntoinen. Ainoa asia mikä on pyörässä mennyt rikki ja on rengas ja senkin joku puhkaisi. Maksoin siitä alunperin 350e. Nytten veljeni joku kaveri tai tuttu haluaisi ostaa sen enk tiedä kuinka paljon pyytäisin siitä? Paljon vähän käytetyt jopot yleensäkkin maksavat?

8

2202

Äänestä

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyöräkauppias

Helkaman Jopo...voit pyytää siitä esim. 200€

Täällä pääkaupunkiseudulla olen myynyt vastaavia huollettuna n. 300-400€:lla...(uudet maksaa yli 500€)

Kysyntää löytyy...

• Jaska Lööf

noin 200 lienee käypä hinta.

Itse en kyllä myisi sitä ellei ole kriittinen rahapula. Pyörä on klassikko ja tulet vuosien päästä katumaan mahdollista myyntipäätöstäsi.

• APUAAAA

kiitos kun vastasitte. olisin luultavasti pyytänyt vain n.150 e. En tiedä tarvitsenko pyörää enään kovinkaan paljoa koska lähden ehkä USA:han joksikin aikaa ja olisin jo sieltä tltuani 18 eli saisin jo ajokortin. Ja olen ajatellut, että ostaisin jopon jossa olisi n 3 vaihetta, koska matkat jotka kulkisin olisivat melko mäkisiä. Olen kyllä miettiny säästäisinkö sitä, koska luulen että se tulee aina olemaan klassikko, ja jos saan tietää että menen yliopistoon USA:han niin silloin sen vasta myisin, mutta tarvsin kyllä nytten kipeäst rahaa :( en siis tiedä mitä tehdä

• 18+20
        APUAAAA kirjoitti:

kiitos kun vastasitte. olisin luultavasti pyytänyt vain n.150 e. En tiedä tarvitsenko pyörää enään kovinkaan paljoa koska lähden ehkä USA:han joksikin aikaa ja olisin jo sieltä tltuani 18 eli saisin jo ajokortin. Ja olen ajatellut, että ostaisin jopon jossa olisi n 3 vaihetta, koska matkat jotka kulkisin olisivat melko mäkisiä. Olen kyllä miettiny säästäisinkö sitä, koska luulen että se tulee aina olemaan klassikko, ja jos saan tietää että menen yliopistoon USA:han niin silloin sen vasta myisin, mutta tarvsin kyllä nytten kipeäst rahaa :( en siis tiedä mitä tehdä

--> pyörä jenkkeihin mukaan.

• äiskä1000
        APUAAAA kirjoitti:

Myy 250:llä. Se on sopiva hinta. Enempää et kuitenkaan saa. Turha seisottaa pyörää, jonka joku kuitenkin rikkoo.

• NÄKYMÄTÖN TYYPPI
        äiskä1000 kirjoitti:

Myy 250:llä. Se on sopiva hinta. Enempää et kuitenkaan saa. Turha seisottaa pyörää, jonka joku kuitenkin rikkoo.

HAISTA PASKA ÄISKÄ 100 TIEDÄN KUKA OOT SÄ OOT HOMO :D

• jopotin

pyydä 470€ ei se hullu oo joka pyytää vaan se joka maksaa

• rihnna1

MOI OON RIHANNA JA TOIVON ET OSTATTE MUN LEFYI JA KUUNTELETTE MUSAA NETISSÄ MUSTA JA KIITOS PALJON KU FANITATTE T. RIHANNA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      52
      925
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      104
      891
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      806
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      3
      750
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      67
      634
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      2
      616
    7. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      185
      579
    8. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      561
    9. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      543
    10. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      24
      516
    Aihe