Paljonko voin pyytää??

APUAAAAA

Hei.
Minulla on jopo joka on ostettu 2008-2009. En ole käyttänyt sitä lähes ollenkaan ja se on hyvä kuntoinen. Ainoa asia mikä on pyörässä mennyt rikki ja on rengas ja senkin joku puhkaisi. Maksoin siitä alunperin 350e. Nytten veljeni joku kaveri tai tuttu haluaisi ostaa sen enk tiedä kuinka paljon pyytäisin siitä? Paljon vähän käytetyt jopot yleensäkkin maksavat?

8

2117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyöräkauppias

Helkaman Jopo...voit pyytää siitä esim. 200€

Täällä pääkaupunkiseudulla olen myynyt vastaavia huollettuna n. 300-400€:lla...(uudet maksaa yli 500€)

Kysyntää löytyy...

• Jaska Lööf

noin 200 lienee käypä hinta.

Itse en kyllä myisi sitä ellei ole kriittinen rahapula. Pyörä on klassikko ja tulet vuosien päästä katumaan mahdollista myyntipäätöstäsi.

• APUAAAA

kiitos kun vastasitte. olisin luultavasti pyytänyt vain n.150 e. En tiedä tarvitsenko pyörää enään kovinkaan paljoa koska lähden ehkä USA:han joksikin aikaa ja olisin jo sieltä tltuani 18 eli saisin jo ajokortin. Ja olen ajatellut, että ostaisin jopon jossa olisi n 3 vaihetta, koska matkat jotka kulkisin olisivat melko mäkisiä. Olen kyllä miettiny säästäisinkö sitä, koska luulen että se tulee aina olemaan klassikko, ja jos saan tietää että menen yliopistoon USA:han niin silloin sen vasta myisin, mutta tarvsin kyllä nytten kipeäst rahaa :( en siis tiedä mitä tehdä

• 18+20
        APUAAAA kirjoitti:

kiitos kun vastasitte. olisin luultavasti pyytänyt vain n.150 e. En tiedä tarvitsenko pyörää enään kovinkaan paljoa koska lähden ehkä USA:han joksikin aikaa ja olisin jo sieltä tltuani 18 eli saisin jo ajokortin. Ja olen ajatellut, että ostaisin jopon jossa olisi n 3 vaihetta, koska matkat jotka kulkisin olisivat melko mäkisiä. Olen kyllä miettiny säästäisinkö sitä, koska luulen että se tulee aina olemaan klassikko, ja jos saan tietää että menen yliopistoon USA:han niin silloin sen vasta myisin, mutta tarvsin kyllä nytten kipeäst rahaa :( en siis tiedä mitä tehdä

--> pyörä jenkkeihin mukaan.

• äiskä1000
        APUAAAA kirjoitti:

Myy 250:llä. Se on sopiva hinta. Enempää et kuitenkaan saa. Turha seisottaa pyörää, jonka joku kuitenkin rikkoo.

• NÄKYMÄTÖN TYYPPI
        äiskä1000 kirjoitti:

Myy 250:llä. Se on sopiva hinta. Enempää et kuitenkaan saa. Turha seisottaa pyörää, jonka joku kuitenkin rikkoo.

HAISTA PASKA ÄISKÄ 100 TIEDÄN KUKA OOT SÄ OOT HOMO :D

• jopotin

pyydä 470€ ei se hullu oo joka pyytää vaan se joka maksaa

• rihnna1

MOI OON RIHANNA JA TOIVON ET OSTATTE MUN LEFYI JA KUUNTELETTE MUSAA NETISSÄ MUSTA JA KIITOS PALJON KU FANITATTE T. RIHANNA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4115
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1543
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1496
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1264
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      83
      1025
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      131
      1022
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      42
      989
    8. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      988
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      964
    10. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      17
      829
    Aihe