Paljonko voin pyytää??

APUAAAAA

Hei.
Minulla on jopo joka on ostettu 2008-2009. En ole käyttänyt sitä lähes ollenkaan ja se on hyvä kuntoinen. Ainoa asia mikä on pyörässä mennyt rikki ja on rengas ja senkin joku puhkaisi. Maksoin siitä alunperin 350e. Nytten veljeni joku kaveri tai tuttu haluaisi ostaa sen enk tiedä kuinka paljon pyytäisin siitä? Paljon vähän käytetyt jopot yleensäkkin maksavat?

8

2200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyöräkauppias

      Helkaman Jopo...voit pyytää siitä esim. 200€

      Täällä pääkaupunkiseudulla olen myynyt vastaavia huollettuna n. 300-400€:lla...(uudet maksaa yli 500€)

      Kysyntää löytyy...

    • Jaska Lööf

      noin 200 lienee käypä hinta.

      Itse en kyllä myisi sitä ellei ole kriittinen rahapula. Pyörä on klassikko ja tulet vuosien päästä katumaan mahdollista myyntipäätöstäsi.

      • APUAAAA

        kiitos kun vastasitte. olisin luultavasti pyytänyt vain n.150 e. En tiedä tarvitsenko pyörää enään kovinkaan paljoa koska lähden ehkä USA:han joksikin aikaa ja olisin jo sieltä tltuani 18 eli saisin jo ajokortin. Ja olen ajatellut, että ostaisin jopon jossa olisi n 3 vaihetta, koska matkat jotka kulkisin olisivat melko mäkisiä. Olen kyllä miettiny säästäisinkö sitä, koska luulen että se tulee aina olemaan klassikko, ja jos saan tietää että menen yliopistoon USA:han niin silloin sen vasta myisin, mutta tarvsin kyllä nytten kipeäst rahaa :( en siis tiedä mitä tehdä


      • 18+20
        APUAAAA kirjoitti:

        kiitos kun vastasitte. olisin luultavasti pyytänyt vain n.150 e. En tiedä tarvitsenko pyörää enään kovinkaan paljoa koska lähden ehkä USA:han joksikin aikaa ja olisin jo sieltä tltuani 18 eli saisin jo ajokortin. Ja olen ajatellut, että ostaisin jopon jossa olisi n 3 vaihetta, koska matkat jotka kulkisin olisivat melko mäkisiä. Olen kyllä miettiny säästäisinkö sitä, koska luulen että se tulee aina olemaan klassikko, ja jos saan tietää että menen yliopistoon USA:han niin silloin sen vasta myisin, mutta tarvsin kyllä nytten kipeäst rahaa :( en siis tiedä mitä tehdä

        --> pyörä jenkkeihin mukaan.


      • äiskä1000
        APUAAAA kirjoitti:

        kiitos kun vastasitte. olisin luultavasti pyytänyt vain n.150 e. En tiedä tarvitsenko pyörää enään kovinkaan paljoa koska lähden ehkä USA:han joksikin aikaa ja olisin jo sieltä tltuani 18 eli saisin jo ajokortin. Ja olen ajatellut, että ostaisin jopon jossa olisi n 3 vaihetta, koska matkat jotka kulkisin olisivat melko mäkisiä. Olen kyllä miettiny säästäisinkö sitä, koska luulen että se tulee aina olemaan klassikko, ja jos saan tietää että menen yliopistoon USA:han niin silloin sen vasta myisin, mutta tarvsin kyllä nytten kipeäst rahaa :( en siis tiedä mitä tehdä

        Myy 250:llä. Se on sopiva hinta. Enempää et kuitenkaan saa. Turha seisottaa pyörää, jonka joku kuitenkin rikkoo.


      • NÄKYMÄTÖN TYYPPI
        äiskä1000 kirjoitti:

        Myy 250:llä. Se on sopiva hinta. Enempää et kuitenkaan saa. Turha seisottaa pyörää, jonka joku kuitenkin rikkoo.

        HAISTA PASKA ÄISKÄ 100 TIEDÄN KUKA OOT SÄ OOT HOMO :D


    • jopotin

      pyydä 470€ ei se hullu oo joka pyytää vaan se joka maksaa

    • rihnna1

      MOI OON RIHANNA JA TOIVON ET OSTATTE MUN LEFYI JA KUUNTELETTE MUSAA NETISSÄ MUSTA JA KIITOS PALJON KU FANITATTE T. RIHANNA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe