Hei.
Minulla on jopo joka on ostettu 2008-2009. En ole käyttänyt sitä lähes ollenkaan ja se on hyvä kuntoinen. Ainoa asia mikä on pyörässä mennyt rikki ja on rengas ja senkin joku puhkaisi. Maksoin siitä alunperin 350e. Nytten veljeni joku kaveri tai tuttu haluaisi ostaa sen enk tiedä kuinka paljon pyytäisin siitä? Paljon vähän käytetyt jopot yleensäkkin maksavat?
Paljonko voin pyytää??
8
2200
Vastaukset
- Pyöräkauppias
Helkaman Jopo...voit pyytää siitä esim. 200€
Täällä pääkaupunkiseudulla olen myynyt vastaavia huollettuna n. 300-400€:lla...(uudet maksaa yli 500€)
Kysyntää löytyy... - Jaska Lööf
noin 200 lienee käypä hinta.
Itse en kyllä myisi sitä ellei ole kriittinen rahapula. Pyörä on klassikko ja tulet vuosien päästä katumaan mahdollista myyntipäätöstäsi.- APUAAAA
kiitos kun vastasitte. olisin luultavasti pyytänyt vain n.150 e. En tiedä tarvitsenko pyörää enään kovinkaan paljoa koska lähden ehkä USA:han joksikin aikaa ja olisin jo sieltä tltuani 18 eli saisin jo ajokortin. Ja olen ajatellut, että ostaisin jopon jossa olisi n 3 vaihetta, koska matkat jotka kulkisin olisivat melko mäkisiä. Olen kyllä miettiny säästäisinkö sitä, koska luulen että se tulee aina olemaan klassikko, ja jos saan tietää että menen yliopistoon USA:han niin silloin sen vasta myisin, mutta tarvsin kyllä nytten kipeäst rahaa :( en siis tiedä mitä tehdä
- 18+20
APUAAAA kirjoitti:
kiitos kun vastasitte. olisin luultavasti pyytänyt vain n.150 e. En tiedä tarvitsenko pyörää enään kovinkaan paljoa koska lähden ehkä USA:han joksikin aikaa ja olisin jo sieltä tltuani 18 eli saisin jo ajokortin. Ja olen ajatellut, että ostaisin jopon jossa olisi n 3 vaihetta, koska matkat jotka kulkisin olisivat melko mäkisiä. Olen kyllä miettiny säästäisinkö sitä, koska luulen että se tulee aina olemaan klassikko, ja jos saan tietää että menen yliopistoon USA:han niin silloin sen vasta myisin, mutta tarvsin kyllä nytten kipeäst rahaa :( en siis tiedä mitä tehdä
--> pyörä jenkkeihin mukaan.
- äiskä1000
APUAAAA kirjoitti:
kiitos kun vastasitte. olisin luultavasti pyytänyt vain n.150 e. En tiedä tarvitsenko pyörää enään kovinkaan paljoa koska lähden ehkä USA:han joksikin aikaa ja olisin jo sieltä tltuani 18 eli saisin jo ajokortin. Ja olen ajatellut, että ostaisin jopon jossa olisi n 3 vaihetta, koska matkat jotka kulkisin olisivat melko mäkisiä. Olen kyllä miettiny säästäisinkö sitä, koska luulen että se tulee aina olemaan klassikko, ja jos saan tietää että menen yliopistoon USA:han niin silloin sen vasta myisin, mutta tarvsin kyllä nytten kipeäst rahaa :( en siis tiedä mitä tehdä
Myy 250:llä. Se on sopiva hinta. Enempää et kuitenkaan saa. Turha seisottaa pyörää, jonka joku kuitenkin rikkoo.
- NÄKYMÄTÖN TYYPPI
äiskä1000 kirjoitti:
Myy 250:llä. Se on sopiva hinta. Enempää et kuitenkaan saa. Turha seisottaa pyörää, jonka joku kuitenkin rikkoo.
HAISTA PASKA ÄISKÄ 100 TIEDÄN KUKA OOT SÄ OOT HOMO :D
- jopotin
pyydä 470€ ei se hullu oo joka pyytää vaan se joka maksaa
- rihnna1
MOI OON RIHANNA JA TOIVON ET OSTATTE MUN LEFYI JA KUUNTELETTE MUSAA NETISSÄ MUSTA JA KIITOS PALJON KU FANITATTE T. RIHANNA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437