Natsoista sätkiä

Natsannappaaja

Hei! Olen tyhjätasku. Rahani ovat aina loppu, mutta koskaan tupakka tai kahvi eivät saa loppua. Muutama päivä sitten rahat oli ihan finito ja äkkäsin kuningasajatuksen.
Talomme pihalla on tumppi astia. Kävin yöllä tyhjentämässä sen. Aloin kotona purkaa niistä puruja pois. Siitä tuli lähes topallinen hyvää ja wahwaa röökiä. Yhden kun veti ei tarvinnut muutamaan tuntiin käryttää. Muuten minulla sätkät sauhuavat ketjussa.
Onko kellään muilla vastaavaa kokemusta? Miten ihmiset suhtautuvat tähän tapaan hankkia röökiä? Olenko hullu? Mitä ennakkoluuloja voin kohdata toteuttaessani tätä metodia? Onko(tietenkin on) paljon vaarallisempaa tämä tapa kuin alkuperäiset purut tai valmisröökit? Luulisi ainakin, että hiilimonoksidipitoisuus savuvirrassa on huiman korkea.

17

2697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemustaon!!!!!

      Et ole hullu.Ite harrastan samaa "joka" päivä.Käyn aina säännöllisesti hakemassa taskut täyteen tupakan natsoja ja revin niistä purut pois.Joskus keräilen niitä kaupungeista ja milloinmistäkin.Et todellakaan ole ainoa.Itte en saa röökiä mistään muualta kuin niistä.Toissa päivänä sain niin ison määrän puruja,että se vastaisi yhtä bonustoppaa.Kannattaa kerätä.Siitä en sitten tiedä tuleeko niistä mitään.Mulla on rizlakone,papereita ja filttereitä.Purut tulee ilmaseksi!Aatteleppas!On tota tapaa tullu tehtyä jo kohta vuoden.Enkä ole viellä ainakaan saanut mitään bakteereja tai sairauksia niistä.Suosittelen kaikille jotka eivät saa ostaa viellä kaupasta tupakkaa!:D

      • pikkupingviinipaska

        hyi vittu jätkät keräilee jotain saatanan natsoja maasta.tiedoks vaan että ei nekään nyt niin helvetin terveellisiä ole.ja se on periaatteessa ihan sama onko polttajalla ollut aidsia vai ei.maa ja kadut ovat aina täynnä kaikkea bakteeria ja sun muuta moskaa ja te viellä vittu keräätte niitä.HYI SAATANAN PERKELEEN VITTU!jos teillä olis aivoja päässä ees vähän niin perkele lopettaisitte ton paskatavan saatana!ääliöitä ootte jos ette lopeta koko polttoa!:p


      • faufau
        pikkupingviinipaska kirjoitti:

        hyi vittu jätkät keräilee jotain saatanan natsoja maasta.tiedoks vaan että ei nekään nyt niin helvetin terveellisiä ole.ja se on periaatteessa ihan sama onko polttajalla ollut aidsia vai ei.maa ja kadut ovat aina täynnä kaikkea bakteeria ja sun muuta moskaa ja te viellä vittu keräätte niitä.HYI SAATANAN PERKELEEN VITTU!jos teillä olis aivoja päässä ees vähän niin perkele lopettaisitte ton paskatavan saatana!ääliöitä ootte jos ette lopeta koko polttoa!:p

        Mistä käsitit, että olemme jätkiä?  


      • *****
        pikkupingviinipaska kirjoitti:

        hyi vittu jätkät keräilee jotain saatanan natsoja maasta.tiedoks vaan että ei nekään nyt niin helvetin terveellisiä ole.ja se on periaatteessa ihan sama onko polttajalla ollut aidsia vai ei.maa ja kadut ovat aina täynnä kaikkea bakteeria ja sun muuta moskaa ja te viellä vittu keräätte niitä.HYI SAATANAN PERKELEEN VITTU!jos teillä olis aivoja päässä ees vähän niin perkele lopettaisitte ton paskatavan saatana!ääliöitä ootte jos ette lopeta koko polttoa!:p

        Olen kuule omista natsoista, pistän ne lasipurkkiin, tehnyt sätkiä, kun ei ole rahaa ostaa tupakkaa. Mitä epäterveellistä siinä on ? Tupakkaa poltetaan, että eiköhän mahdolliset pöpötkin kuole niin kuumassa.


      • kokenutkonkari1985
        ***** kirjoitti:

        Olen kuule omista natsoista, pistän ne lasipurkkiin, tehnyt sätkiä, kun ei ole rahaa ostaa tupakkaa. Mitä epäterveellistä siinä on ? Tupakkaa poltetaan, että eiköhän mahdolliset pöpötkin kuole niin kuumassa.

        Se on eriasia,jos otat omista stumpeistas tupakkaa,kuin,ettäkeräät maasta stumppeja.Koita nyt käsittää millainen ero noilla on.maasta otetuissa stumpeissa voi olla ties mitä bakteereja ja myrkkyjä.Toisista tarttuneita tauteja.Ties mitä kulkutauteja ja aidseja.Hyi vittu!Järki käteen kaikki!


      • Eri Esimies
        kokenutkonkari1985 kirjoitti:

        Se on eriasia,jos otat omista stumpeistas tupakkaa,kuin,ettäkeräät maasta stumppeja.Koita nyt käsittää millainen ero noilla on.maasta otetuissa stumpeissa voi olla ties mitä bakteereja ja myrkkyjä.Toisista tarttuneita tauteja.Ties mitä kulkutauteja ja aidseja.Hyi vittu!Järki käteen kaikki!

        Olen ylempi toimihenkilö. Olen aina luullut että olen tämän jämäkierrätyksen suhteen ainut maailmassa. Harrastan myös natsojen keräämistä. Rahasta ei ole kiinni, vaan siitä ettänatsoista käärityt sätkät maistuvat maukkaammilta kuin esim. pikkusikarit. Työpaikallani, eräässä suuryrityksessä, kollegani usein heittävät vitsiä tavastani. Olessamme tupakkatauolla muut vetävät joko kalliinpaa valmistupakka, mutta minä todellisena herrasmiehenä ajattelen luontoa kierrättäen natsoista saamani purujäämät.
        Veljet! Siskot! Meitä kierrättäjiä ei pilkata! Pysykää lujina ja kerätkää kaikki natsat niin pohjoisessa kuin etelässäkin. Meissä glamour ja ekologisuus yhdistyvät!


      • toopet91
        Eri Esimies kirjoitti:

        Olen ylempi toimihenkilö. Olen aina luullut että olen tämän jämäkierrätyksen suhteen ainut maailmassa. Harrastan myös natsojen keräämistä. Rahasta ei ole kiinni, vaan siitä ettänatsoista käärityt sätkät maistuvat maukkaammilta kuin esim. pikkusikarit. Työpaikallani, eräässä suuryrityksessä, kollegani usein heittävät vitsiä tavastani. Olessamme tupakkatauolla muut vetävät joko kalliinpaa valmistupakka, mutta minä todellisena herrasmiehenä ajattelen luontoa kierrättäen natsoista saamani purujäämät.
        Veljet! Siskot! Meitä kierrättäjiä ei pilkata! Pysykää lujina ja kerätkää kaikki natsat niin pohjoisessa kuin etelässäkin. Meissä glamour ja ekologisuus yhdistyvät!

        no vittu onhan se natsoista kerääminen ilmaista kaikille spurguille ja rapajuopoille,jotka juo kaikki rahansa ja sitten ei ole varaa ostaa röökiä.saatanan ääliöt herätkää jo.kaupasta saatte ihan vitun riittävästi tupakkaa!Se ei muutamasta eurosta kiinni.Tupakka on "viellä" liiankin halpaa.Sen pitäisi olla tarkkaan ajateltuna viellä kalliinpaa.Tyyliin:7 euroa 20 savukkeen askista.Sitten voidaan harkita natsojen keräämistä vitun idiootit.:D


      • jesseeeee!!!!!
        toopet91 kirjoitti:

        no vittu onhan se natsoista kerääminen ilmaista kaikille spurguille ja rapajuopoille,jotka juo kaikki rahansa ja sitten ei ole varaa ostaa röökiä.saatanan ääliöt herätkää jo.kaupasta saatte ihan vitun riittävästi tupakkaa!Se ei muutamasta eurosta kiinni.Tupakka on "viellä" liiankin halpaa.Sen pitäisi olla tarkkaan ajateltuna viellä kalliinpaa.Tyyliin:7 euroa 20 savukkeen askista.Sitten voidaan harkita natsojen keräämistä vitun idiootit.:D

        mullakin sama juttu,oon tyhjä tasku.mutta jäin miettimään tuota kirjoitustasi Natsannappaaja.menet ja otat toisten paskaisia tupakanstumppeja ja revit niistä purua.hyi helvetti.etkö käy töissä,vai eikö sinulla ole koskaan palkkapäivän edeltävän illan jälkeen rahaa.kyllä normaaliatyötä tekevällä ihmisellä pitää olla varaa ostaa tupakkaa.mutta älä koskaan mene ottamaan toisten tupakanstumppeja.ja tiedoksesi,että hepatiitti on hyvin yleinen tauhti ja se voi tarttua tupakanstumpin syljystä veren kautta ihmiseen.ja ethän voi perkele koskaan tietää,että kuka niitä tupakoita on poltellut.Joku narkkari,rapajuoppo tai kauhea aidsihminen.hyi olkoon.jos tupakkaa et (toivonmukaan) täysiikäinen aikuinen ihminen saa,niin unohda röökit.olet hullu,jos keräät stumppeja.vain juopot ja spurgut niitä keräävät.eli niinkuin toopet91 sanoi,että ne,jotka juovat kaikki rahansa ja sitten heillä ei ole varaa ostaa tupakkaa.ei kannata tehfä tuollaista.t.Jesse,45.v:D


      • Natsannappaaja
        jesseeeee!!!!! kirjoitti:

        mullakin sama juttu,oon tyhjä tasku.mutta jäin miettimään tuota kirjoitustasi Natsannappaaja.menet ja otat toisten paskaisia tupakanstumppeja ja revit niistä purua.hyi helvetti.etkö käy töissä,vai eikö sinulla ole koskaan palkkapäivän edeltävän illan jälkeen rahaa.kyllä normaaliatyötä tekevällä ihmisellä pitää olla varaa ostaa tupakkaa.mutta älä koskaan mene ottamaan toisten tupakanstumppeja.ja tiedoksesi,että hepatiitti on hyvin yleinen tauhti ja se voi tarttua tupakanstumpin syljystä veren kautta ihmiseen.ja ethän voi perkele koskaan tietää,että kuka niitä tupakoita on poltellut.Joku narkkari,rapajuoppo tai kauhea aidsihminen.hyi olkoon.jos tupakkaa et (toivonmukaan) täysiikäinen aikuinen ihminen saa,niin unohda röökit.olet hullu,jos keräät stumppeja.vain juopot ja spurgut niitä keräävät.eli niinkuin toopet91 sanoi,että ne,jotka juovat kaikki rahansa ja sitten heillä ei ole varaa ostaa tupakkaa.ei kannata tehfä tuollaista.t.Jesse,45.v:D

        Siis... Ottakaa huomioon se tosiseikka, että ihminen(mihin yhteiskuntaluokkaan kuuluukaan), ei imaise filtteriä, jossa on edellisen polttajan bakteereja. Kerään vaan yleisistä tuhkiksista pisimpiä röökejä ja sitten puren ne. Tupakkahan palaa. Hehkun kuumuus on 90 astetta celciusta. Siinäkö muka taudit tarttuvat. Ja kuten ylempi toimihenkilö ylempänä totesi, tämä käytäntö ei ole varallisuudesta kiinni! ETTÄ TIEDOSTAHAN SE!!!


      • Kemppi-suikkainen
        toopet91 kirjoitti:

        no vittu onhan se natsoista kerääminen ilmaista kaikille spurguille ja rapajuopoille,jotka juo kaikki rahansa ja sitten ei ole varaa ostaa röökiä.saatanan ääliöt herätkää jo.kaupasta saatte ihan vitun riittävästi tupakkaa!Se ei muutamasta eurosta kiinni.Tupakka on "viellä" liiankin halpaa.Sen pitäisi olla tarkkaan ajateltuna viellä kalliinpaa.Tyyliin:7 euroa 20 savukkeen askista.Sitten voidaan harkita natsojen keräämistä vitun idiootit.:D

        ... ja ruvetkaa sitten vasta väittämään ihmisiä ns. häviäjiksi, PERKELE! Tuttuahan tuo on minullekin... Olen hitsari, ja töissä teen tuota usein!


      • munpippelihaisee
        Kemppi-suikkainen kirjoitti:

        ... ja ruvetkaa sitten vasta väittämään ihmisiä ns. häviäjiksi, PERKELE! Tuttuahan tuo on minullekin... Olen hitsari, ja töissä teen tuota usein!

        paska puhetta.:))


    • iiipppooohhh!!!!!!

      helvetin paskan makuista vaan.:D

    • köyhee mut sitkee

      mäki oon ruvennu harrastaan ny kun oon erotettunna koulusta niin ei saa hakijoihin yhteyttä. kerään tumpiista presut pelli purkkihin ja käärin sanoma lehtehe

    • Timppa1491

      Moi kaikki. Olen myös harrastellut tumppien keräämistä silloin kun sossu tuki on mennyt muihin juttuihin. Itse eksyin katsomaan tänne foorumille että jos joku osais sanoo mahdollisista haittavaikutuksista jotakin. Itse yleensä poltan omia natsoja joita heitellyt parvekkeen lasipurnukkaan mutta välillä on tullut tyhjennettyä ystävienkin natsakipat kun omat natsat olleet loppu. Oon huomannut että kun jatkaa aktiivisesti viikkojen ajan noin 15-20 natsaa päivässä niin keuhkot menee hieman tukkoon ja tuntuu hengitystiet vähän ärtyneiltä.

      On kyllä mainittava kun luin edellisiä kommentteja että en itse kyllä kadulta noukkisi natsoja koska siinä tosiaan on se hepatiitti riski ja kaikkea muutakin. Natsat jos ovat olleet kauan kosteina niin saattaa sisältää hometta. Itse vedin tossa pari pv sitten natsoja jotka olin tunkenut muovipussiin jossa oli homeisia makaroneja ja mädäntyneitä tomaatteja. Käärein niistä kymmeniä röökejä ja parin päivän kuluttua alkoi tulemaan lievää hengenahdistusta sekä yskää ja pieniä aistiharhoja joten heitin loput menemään ja ajattelin etten enää ikinä koske homeisiin natsoihin.

      Onko jollakin muulla ilmennyt mitää fyysisiä tai psyykkisiä oireita?

    • Anonyymi

      Pakko nostaa vanhaa ketjua mutta kyllä kannatan tätä kierrätystä itsekkin. Meinaan kessujen hinta tänä päivänä esim halvimmat WEST 8.20€ pallmall 8.20€ ja lm 8.20€ siihen rizlat 1.30€-1.50€ ja filsut haitari 0.50€-1€. Helvetin kallis harrastus tänä päivänä tää röökin poltto.
      No itse aiheeseen MINÄ puhun aina kun rupean URAKOIMAAN tököjen parissa itse työstöstä koska siinähän työstetään tupakkaa, esim itse keräilen jopa saateen kastelemat jämät koska (NIKOTIINI SE EI HÄVIÄ mihinkään. Juuri tänään aamulla heräsin noin 07 aikaan, ja kun kela tälle kuulle päätti antaa elämiseen 148€.25cnt niin enhän minä tupakkaa voinut ostaa piti ostaa ruokaa.
      No tänään aamulla sain noin 1 tunnin ja 50minuutin työstöllä 40 kessun purut itselle talteen.
      Nyt vain kuivatan ne ja eikun palaamaan ja mikää parasta ei maksa kun pienen vaivan ja käsijen pseun. Itsellä sellainen "aarre" mesta mistä aina noudan nämä niin ei tarvitse sentään kadulla kumarrella,
      .

      Jos joku sanoo tästä jotain tai saa päänvaivaa niin iihan vitun sama. Minä teen mitä minä tahdon muut tekee mitä osaa..

    • Anonyymi

      Ja lisäksi niissä mitään bakteereja tule ihan järki käteen JOS otat pelkät purut loput itse puhdas filsu ja paperi. Tuskin kuolee sen nopeammin kuin tavallisestakaan. Jatkakaa vain tämä on hyvä tapa omalta osalta siivota ja pitää yllä yhteiskunnan puhtautta ja raikkautta.

    • Anonyymi

      Ja kyllä sitä ja tätä samaa harrastaa ihan naisetkin. Itse 10v enemmän ja vähemmän keräillyt talteen ja poltellut pois. Jotenkin tuntuu että VAHVEMPAA on, kertaallen savujen läpi öyhyytetyt purut :).
      Sitä paitsi sanon että jokainen joka polttanut yli 20 vuotta on VARMASTI ELÄMÄNSÄ kaareella kokeillut tätä ihanan halpaa tyyliä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe