olen vieläkin aivan haltioissani kävin kuuntelemassa tohtori kiminkistä =))))
menetin sydämeni
67
524
Vastaukset
- k/k
Kelle kiiminkinen aikoo sun syrämen luovuttaa?
kun puhuja uskoo asiaansa sitä on lysti kuunella ja tohtorilta juttua piisaa.- viivatiina
ja ajatteli asioista just mun lailla nyt viiskytkaksvuotiaaks piti elää että ymmärtää sen asian että joku voi fanittaa jotain julkkista.
katottuu joskus telkusta, ja muutaman kerran radiosta kuunneltua. Kävi tääl meilläpäinki kaupungintalolla, työmaan seinällä oli siitä tiedote, minä en päässy sinne sillo): Rehti ja ahkera maalaislääkäri, hauskaki:))))
- viivatiina
seuraavan kerran sinnepäin niin suosittelen uskon että tykkäät sääkin.
annoit siis sydämesi sille.
Täällä kun oli käynyt, oli kysellyt, olisiko kellään peräpukamavaivoja, olis päässyt telkkariin
niitä esittelemään =))) En edes minä ilmoittautunut ;((- viivatiina
kenenkään vaivoista mitään puhui vaan kaks tuntia ehkäisevästä terveydenhuollosta ja ah niin ihanasti... kyllä sillä miehellä on sana hallussa sata kertaa parempi kun sarasvuo.
viivatiina kirjoitti:
kenenkään vaivoista mitään puhui vaan kaks tuntia ehkäisevästä terveydenhuollosta ja ah niin ihanasti... kyllä sillä miehellä on sana hallussa sata kertaa parempi kun sarasvuo.
nyt oot niin helposti ihastuva.
Bling, bling.
Olen yhden sen kirjoittaman kirjan lukenut, en kommentoi enempää.- viivatiina
Anceli kirjoitti:
nyt oot niin helposti ihastuva.
Bling, bling.
Olen yhden sen kirjoittaman kirjan lukenut, en kommentoi enempää.onhan mulla se suhde siihen nuoreen mieheen siellä eteläkarjalassa vallan mukava mies kun se ei sano missään asiassa vastaan ;))))
olis tullu reality kuvii kalleriaa.
Mistähän saatas toinen yhtä etevä kiertämään tätä maata,kovin tärkeitä ovat turun puolen lääkärit.viivatiina kirjoitti:
onhan mulla se suhde siihen nuoreen mieheen siellä eteläkarjalassa vallan mukava mies kun se ei sano missään asiassa vastaan ;))))
nuorimies lupas tehdä mulle äitienpäivälahjaksi pihakeinun, huvimajan tai laavun ;))))))))))))))
Kerroin sen jo, mutta kun et lue niitä.
Yhellä kirpparilla olis muuten ollut Kiminkisen kirja myytävänä, en tiennyt silloin, että ihastut häneen/kin.koti-kiusattu kirjoitti:
olis tullu reality kuvii kalleriaa.
Mistähän saatas toinen yhtä etevä kiertämään tätä maata,kovin tärkeitä ovat turun puolen lääkärit.tiedä vielä mitä vaivoja kysellään, jään varttumaan.
Onhan se Kiminkinen sellainen tavallisen tuntuinen, puhelias mies, mitä nyt vähän olen telkusta nähnyt.
Kovin kiireinen vaan nykyään, keikkaa pukkaa.Anceli kirjoitti:
tiedä vielä mitä vaivoja kysellään, jään varttumaan.
Onhan se Kiminkinen sellainen tavallisen tuntuinen, puhelias mies, mitä nyt vähän olen telkusta nähnyt.
Kovin kiireinen vaan nykyään, keikkaa pukkaa.hyvä lääkäri hukkaan tos markkinahumus.
koti-kiusattu kirjoitti:
hyvä lääkäri hukkaan tos markkinahumus.
että ei ole omakaan terveys Kiminkisellä ihan kohdallaan, en muista mitä vaivaa hänellä on,
mutta ei tuo mahdoton kulkeminen varmaan hyvää tee.
Rahaahan siinä tietysti tulee lompsaan, pitää takoa, kun rauta on kuumaa.- viivatiina
Anceli kirjoitti:
että ei ole omakaan terveys Kiminkisellä ihan kohdallaan, en muista mitä vaivaa hänellä on,
mutta ei tuo mahdoton kulkeminen varmaan hyvää tee.
Rahaahan siinä tietysti tulee lompsaan, pitää takoa, kun rauta on kuumaa.että hänellä on reuma eikä voi enää esim juosta kun se vaivaa jalkateriä.
minttupuu kirjoitti:
peräpukamat telkkarissa!! :D :D
siinäkin saisi, tai olisiko parempi, ettei naamaansa näyttäisi ollenkaan ;))
- viivatiina
Anceli kirjoitti:
siinäkin saisi, tai olisiko parempi, ettei naamaansa näyttäisi ollenkaan ;))
vaan sit niinkun näyttäs vai peräti koko pehvan no se on nykyaikaa viitaan mainokseen tässä on kysymys kakasta jääny mieleen paremmin kun muuta =)))
viivatiina kirjoitti:
vaan sit niinkun näyttäs vai peräti koko pehvan no se on nykyaikaa viitaan mainokseen tässä on kysymys kakasta jääny mieleen paremmin kun muuta =)))
mitä näytetään, mutta olisihan se ollut oiva tilaisuus jollekin julkisuuden kipeälle tyypille.
Onneksi en katso mainoksia ;(- 20
Anceli kirjoitti:
mitä näytetään, mutta olisihan se ollut oiva tilaisuus jollekin julkisuuden kipeälle tyypille.
Onneksi en katso mainoksia ;(Ei siinä aina ole mitään näytettävää. On nimittäin biilossa.
*nykyäänbukamaton* :)) 20 kirjoitti:
Ei siinä aina ole mitään näytettävää. On nimittäin biilossa.
*nykyäänbukamaton* :))vaatimaton piilottelija pääsisi telkkariin, kyllä pitää olla jotain näytettävää, katsojat pettyvät muuten.
Eivätkä opi mitään siitä, kuinka homma hoidetaan.- 20
Anceli kirjoitti:
vaatimaton piilottelija pääsisi telkkariin, kyllä pitää olla jotain näytettävää, katsojat pettyvät muuten.
Eivätkä opi mitään siitä, kuinka homma hoidetaan.että telkkaan päästäkseen pitäisi omistaa oikein komeat viinirypäleterttubukamat. :))))
Meikäläisen komeus keskittyy muualle, kuin peräpeiliin, jos yleensä minnekään. :)) - viivatiina
20 kirjoitti:
että telkkaan päästäkseen pitäisi omistaa oikein komeat viinirypäleterttubukamat. :))))
Meikäläisen komeus keskittyy muualle, kuin peräpeiliin, jos yleensä minnekään. :))toi viinirypäleterttu jne.
20 kirjoitti:
että telkkaan päästäkseen pitäisi omistaa oikein komeat viinirypäleterttubukamat. :))))
Meikäläisen komeus keskittyy muualle, kuin peräpeiliin, jos yleensä minnekään. :))että tohtori olisi ensin tarkistanut tilanteen, ovatko tarpeeksi komeat "rypäleet", sitten vasta kuvauksiin.
Ole hyvilläsi, että komeus on jossakin muualla, harva sitä puolta ensiksi esittelee, että "katopa, kun on ylväät, ootko ennen nähnyt." ;)))- viivatiina
Anceli kirjoitti:
että tohtori olisi ensin tarkistanut tilanteen, ovatko tarpeeksi komeat "rypäleet", sitten vasta kuvauksiin.
Ole hyvilläsi, että komeus on jossakin muualla, harva sitä puolta ensiksi esittelee, että "katopa, kun on ylväät, ootko ennen nähnyt." ;)))hullu ;))) siis hullun hauska hah hah haa.
- 20
viivatiina kirjoitti:
toi viinirypäleterttu jne.
Onnexi on kehittynyt lääketiede. Meikääkin makuutettiin aikoinaan sairaalassa jälikäteen viikko, ja odotettiin "sitä". Nyt kai kaikki toimii jo polikliinisesti?
Toivottavasti ei kukaan vedä hernettä nenäänsä, kuin tuolla yhdessä ketjussa. viivatiina kirjoitti:
hullu ;))) siis hullun hauska hah hah haa.
nyt tuostakin, ihan oli yllätys, että noin kovin tykkäät ;)))
Jotenkin kuulosti tekonaurulta ;/- 20
Anceli kirjoitti:
että tohtori olisi ensin tarkistanut tilanteen, ovatko tarpeeksi komeat "rypäleet", sitten vasta kuvauksiin.
Ole hyvilläsi, että komeus on jossakin muualla, harva sitä puolta ensiksi esittelee, että "katopa, kun on ylväät, ootko ennen nähnyt." ;)))saatu telkkaan uusi ohjelma, GomeimmatRybäleet. Viikko viikolta tipautettu, jäljelle jääneet saavat sopimuksen, ja pääsevät median ristikuulusteluun?
Lopulta arvuutellaan, kenelle kisaajalle ne kuuluvat, naaman perusteella.
Kuka nyt ei kuuluisaksi haluisi? :)) - viivatiina
20 kirjoitti:
Onnexi on kehittynyt lääketiede. Meikääkin makuutettiin aikoinaan sairaalassa jälikäteen viikko, ja odotettiin "sitä". Nyt kai kaikki toimii jo polikliinisesti?
Toivottavasti ei kukaan vedä hernettä nenäänsä, kuin tuolla yhdessä ketjussa.niin on melkoinen ruttunaama ja saa ollakkin =)))
- viivatiina
Anceli kirjoitti:
nyt tuostakin, ihan oli yllätys, että noin kovin tykkäät ;)))
Jotenkin kuulosti tekonaurulta ;/ihan oikeesti hauska =)))
- viivatiina
20 kirjoitti:
saatu telkkaan uusi ohjelma, GomeimmatRybäleet. Viikko viikolta tipautettu, jäljelle jääneet saavat sopimuksen, ja pääsevät median ristikuulusteluun?
Kuka nyt ei kuuluisaksi haluisi? :))tääkin on ihan aitoo ei mitään teko =)))
20 kirjoitti:
saatu telkkaan uusi ohjelma, GomeimmatRybäleet. Viikko viikolta tipautettu, jäljelle jääneet saavat sopimuksen, ja pääsevät median ristikuulusteluun?
Kuka nyt ei kuuluisaksi haluisi? :))ainakaan sen huonompi ohjelmaidea ole, kuin BB-jututkaan ;))
Jospa ne voisi jotenkin yhdistää.- viivatiina
Anceli kirjoitti:
oikeassa, oli se hauska ;)))
sää ja sun huumoris ;))))
- pukamaDonna
20 kirjoitti:
Ei siinä aina ole mitään näytettävää. On nimittäin biilossa.
*nykyäänbukamaton* :))allekirjoittanut kun meni lääkäriin ulkoisen pukaman,ihohetulan takia(kauneussyistä) :) niin tempasivat imusysteemillä oikeat ja sisäiset huitsin nevadaan.
Ja pitivät turhana poistaa ulkoista,en kehdannut kyllä sanoa,minkä takia,säilyköön salaisuus vieläkin
: )))
- kumitus
Sen verran kummitus olen, että nämä nykyiset saarnamiehet eivät oikein innosta. Telkkarista olen häntä joskus katsellut.
Toki saisivat jurot lekurit ottaa hänestä oppia - kin.
Toivottvasti ei väsytä itseään.- viivatiina
tuntuu miehellä menvän muille puhuu kuinka pitäs säästellä itseään ja itse on kävelevä esimerkki ihmisestä joka menee täysillä eteenpäin nyt olen aivan sydämetön mutta onpahan siltä osin nekin vaivat sit pois kun ei oo sitä ollenkaan.
ala sen kummemmin Kiminkistä henkilönä arvostelemaan, kun en oo nähnyt, mut jotenkin julkkulekurit ärsyttää.
Ben Furman, herra guru, joka tietää kaikesta kaiken.- viivatiina
minttupuu kirjoitti:
ala sen kummemmin Kiminkistä henkilönä arvostelemaan, kun en oo nähnyt, mut jotenkin julkkulekurit ärsyttää.
Ben Furman, herra guru, joka tietää kaikesta kaiken.oli senkin että mää oon niin sen aiheen puolella ja koen sen tosi tärkeeks vaikken olekkaan terveydenhoito alalla määkään en ollu ennen kuullu en nähny edes telkasta enkä itseasiassa tienny että se on niin pinnalla nykyään että ihan puheellaan ja ihmisenä hurmas mut täysin.
- kumitus
viivatiina kirjoitti:
tuntuu miehellä menvän muille puhuu kuinka pitäs säästellä itseään ja itse on kävelevä esimerkki ihmisestä joka menee täysillä eteenpäin nyt olen aivan sydämetön mutta onpahan siltä osin nekin vaivat sit pois kun ei oo sitä ollenkaan.
nyt kaikki pitää olla niin raketinomaista, kamalan valtavan suurta ja nopeaa. Ihminen voi siinä itsensä väsyttää.
Eipä ole sydänvaivoja, jos ei ole syöntäkään. :))
Asiasta en mitään tiedä, mutta tietääkseni päästäkseen lukemaan lääkäriksi, pitää olla hyvät matikan numerot. Luulisi, että jonkinmoinen ihmisystävällisyyskin saisi olla kehissä. Jos nyt sitä millään voidaan mitata. Itsellä kokemuksia lääkäreistä, joilta on saanut sanat sarvella vääntää. - viivatiina
kumitus kirjoitti:
nyt kaikki pitää olla niin raketinomaista, kamalan valtavan suurta ja nopeaa. Ihminen voi siinä itsensä väsyttää.
Eipä ole sydänvaivoja, jos ei ole syöntäkään. :))
Asiasta en mitään tiedä, mutta tietääkseni päästäkseen lukemaan lääkäriksi, pitää olla hyvät matikan numerot. Luulisi, että jonkinmoinen ihmisystävällisyyskin saisi olla kehissä. Jos nyt sitä millään voidaan mitata. Itsellä kokemuksia lääkäreistä, joilta on saanut sanat sarvella vääntää.numeroista tuli mieleen kun se puhu lasten ja nuorten ja yleensäkki ihmisten henkisestä huonosta voinnista niin se sano että mitä merkitystä sillä on vaikka olis kuinka huippu numerot matikasta jos sen jälkeen menee ja ampuu ihmisiä ja itsensä hyvin kuvaa selvällä suomenkielellä tätä nykyaikaa kun mikään ei riitä kellekkään.
ansaita rahaa, saanut varmaan idean Dr Philistä. Voi olla päteväkin mutta jotenkin käytös vähän liian lupsakkaa meikäläisen makuun ja puhelee itsestäänselvyyksiä muka kansankielellä. Minusta lääkärin rooliin sopii paremmin asiallinen mutta ystävällinen ja potilast kuunteleva tyyli. Alkaa jotenkin vaikuttaa saarnamieheltä.
Sorge, tämä nyt oli vaan mun mielipide.- viivatiina
paljonhan näitä on näitä puhetyöläisiä ja miks ei käyttäs sitä jos on taito kieltämättä mullekkin tuli mieleen siinä kahden tunnin luennon aikana se saarnamies mutta se ei haitannu ja kun asia oli tuttua niin hyvin se sen esitti omalla muhun iskevällä suoralla tyylillään ja uskon kyllä että nää luennot ja teevee ei kuitenkaan ihan vastaa sitä minkälainen hän lääkärintyössään on näissähän on kuitenkin jonkin sortin käsikirjoitus ainakin telkussa tartte sorgetella toiset tykkää isistä toiset pojista.
sen tekstiesittely kirjasivulla henki ja elämä oli hyvää luettavaa, melkein tuli sama tunne kuin lukiessani ihanat enkelit ohjeita elämiseen.
Sellaista itseen sopeutumisen oppia ikäänkuin, suvaitsevaisuuden ja ymmärryksen.- viivatiina
hyvinvointi jutussa mukana joka oli suunnattu mun ammattikunnalle siellä kans paljon puhuttiin ja painotettiin noita samoja asioita mistä kirjoitit ja ne mullekkin jäi päälimmäisenä mieleen siitä luennosta vai mikskä sitä nyt sanotaa no ihan sama ja ne on tosi tärkeitä itselle ja myös mitenkä suhtautuu ihmisiin joiden kanssa elää tai muuten vaan joutuu olemaan tekemisissä esim työelämässä.
katson aina telkkarista,kun tulee siitä kertova ohjelma.Tosi symppis mies..:)
- -tiina
sais olla enemmänkin niin olis paljon enemmän onnellisia naisia suomessa on liian paljon niitä äijiä...
-tiina kirjoitti:
sais olla enemmänkin niin olis paljon enemmän onnellisia naisia suomessa on liian paljon niitä äijiä...
ei olis pahitteeks,vaikka joka katon alla asuisi yksi "Tohtori Kiminki"...:)
- viivatiina
mii-su kirjoitti:
kursseja miehille miten kohdella naisia lapsia anoppeja appiukkoja mummuja vaareja miks ei myös naisillekkin ja myöskin siitä ettet sää oo sen parempi kun kukaan muu vaikka sulla on hieno talo mersu alla ja rahaa pankkitilillä niin että pahaa tekee sit se myös sano mun mielestä hienosti että jokainen lapsi tarvitsee rakastavan kodin mutta sillä ei ole väliä onko vanhemmat samaa sukupuolta vai eri sukupuolta vai onko yksinhuoltaja joka paikassahan sitä painotetaan että lapsella täytyy olla isä ja äiti mutta mikä sen yksinhuoltajan lapsen elämästä sen huonomman tekee jos siitä välitetään.
- Kimi Tohtorinen
mii-su kirjoitti:
Parempi katon alla kuin taivasalla.
- HTZA
onnelliseen kuvitteluun.
Kaikki läyskänpullukat eivät saa hoikkaa, urheilullista miestä.
Kiminkisen vaimo on harvoja onnekkaita.
:)- -tiina
sellainen mies oon onnekas en kiminkiseen vaihtas mutta voihan sitä rakastua ;)))
-tiina kirjoitti:
sellainen mies oon onnekas en kiminkiseen vaihtas mutta voihan sitä rakastua ;)))
sellainen mies, mäkin olen onnekas ;))
Painokin sillä on pysynyt samoissa lukemissa eli noin 70 kilossa, niin kauan kuin ollaan tunnettu.
Eilenkin se kävi juoksemassa ;))
En mäkään Kiminkiseen vaihtais, enkä keneenkään toiseenkaan.
Enkä rakastuisi edes Kiminkiseen.- HTZA
Anceli kirjoitti:
Painokin sillä on pysynyt samoissa lukemissa eli noin 70 kilossa, niin kauan kuin ollaan tunnettu.
Enkä rakastuisi edes Kiminkiseen.jo kaksi tyttöä tunnustanut, runsaan ylipainonsa.
:)
H. - ..88..
Anceli kirjoitti:
Enkä rakastuisi edes Kiminkiseen.70 kiloa? Hups ja pituus on varmaan 163 cm?
HTZA kirjoitti:
jo kaksi tyttöä tunnustanut, runsaan ylipainonsa.
H.reilusti alle 70 kiloa ;))
- -tiina
HTZA kirjoitti:
jo kaksi tyttöä tunnustanut, runsaan ylipainonsa.
H.mistään runsaasta ylipainosta vaan pullukkuudesta ja eiks se oo ihan sama mitä kukakin painaa ja miehet mielellään pohjaan asti ;)))
- -tiina
Anceli kirjoitti:
Enkä rakastuisi edes Kiminkiseen.pökerryksiin ette oo vieläkään oikeen siitä selvinny vaikka oon koko päivän tässä töitä pakerrellu ;)))
-tiina kirjoitti:
pökerryksiin ette oo vieläkään oikeen siitä selvinny vaikka oon koko päivän tässä töitä pakerrellu ;)))
sää oletkin niin helposti pökerryksiin puhuttavissa ;)
- viivatiina
Anceli kirjoitti:
sää oletkin niin helposti pökerryksiin puhuttavissa ;)
en aina riippuu siitä mistä se roikkuu ;)))
viivatiina kirjoitti:
en aina riippuu siitä mistä se roikkuu ;)))
kaalilaatikkoakin otit kolme kertaa, kun vähän yllytin =)))
Anceli kirjoitti:
reilusti alle 70 kiloa ;))
Esim lihas painaa enemmän kuin läski, luiden tiheys ja paksuus vaikuttaa samoin ruumiinrakenne. Elikkä siihen vaakaan ei kannata tuijottaa, ennemmin peiliin.
- viivatiina
Anceli kirjoitti:
kaalilaatikkoakin otit kolme kertaa, kun vähän yllytin =)))
ja kevyttä =)))
firefox58 kirjoitti:
Esim lihas painaa enemmän kuin läski, luiden tiheys ja paksuus vaikuttaa samoin ruumiinrakenne. Elikkä siihen vaakaan ei kannata tuijottaa, ennemmin peiliin.
punninnut itseäni ainakaan kahteen vuoteen, kyllä peili kertoo missä mennään.
Heitin vain lonkalta tuon kiloarvion, mutta totta se on ;)- Pätkäläinen
..88.. kirjoitti:
70 kiloa? Hups ja pituus on varmaan 163 cm?
120 cm
- viivi-amaldiina
menen myös kuuntelemaan Kiminkistä kunhan pongaan et milloin täällä liikuskelee luennoimassa.
Olen hullaantunut häneen tai olemme kaikki koko suku...... ;)- viivatiina
että ootte hullaantuneet toivotaan että tulee pian teille päin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143270Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261384- 931268
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2641121Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi571106Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk661034- 42925
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253921- 84841
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48798