Voi vittulan väki. Pitääkö sitä lesboilua jo tunkee mainoksiinkin ja vielä tähän kellonaikaan tuleet tuollaisia Nelly.comin mainoksia missä kaks naista meinaa suudella toisiaan ja se toistuu useamman kerran samassa mainoksessa? Ja mainosta vielä esitetään aikaan jolloin lapsetkin on hereillä, ei ole oikein hyvää esimerkkiä niille.
Eikö tota vitun pervoilua vois jo lopettaa?? Sairasta touhua. Sairas on kyllä maailmammekin kun lesboilustakin jo tehdään muotia.
Nelly.com mainos
6
777
Vastaukset
- ulpukka70
Ei tuo vaikuta kovin traumatisoivalta mainokselta avarakatseiselle lapselle. Toista tietenkin jo suvaitsemattomalle, kaavoihin kangistuneelle ja erilaisuutta vihaavalle nuorelle aikuiselle taikka jo aikuiselle.
Ei lapset muutenkaan ota mallia KAIKESTA mitä tv:stä näkee. Ja jos tyttölapsi kokee tykkäävänsä tytöistä, niin voi olla jopa helpottavaa nähdä, ettei se olekaan väärin taikka sairasta (kuten ne "kummalliset" vanhemmat väittää).- hyi helvetti
Suvaitsemattomuutta on myös se ettei suvaitse sellaista ihmistä joka ei oikein tykkää lesboilujutuista! Eli taisi mennä sun suvaitsemattomuus-loukkausyritykses ihan hukkaan, osui samalla sun omaan nilkkaan.
Eikä kaikkea pidäkään suvaita. Jos lähdettäis sille linjalle että sallitaan, kohta kai "suvaitsevaisten" mielestä pitää alkaa sallia ihmisen sekaantuminen eläimiin, mikä sekin on mielestäni sairasta! Ja on lisäksi rikollistakin tällä hetkellä. Ja kaikki muu vastaava. Aina löytyy niitä jotka vetoaa suvaitsevaisuuteen mutta juuri nämä ihmiset on suvaitsevaisuudellaan murentamassa sivistystä!
Eikä sitäpaitsi se ole mitään kaavoihin kangistumista jos ei satu pitämään tuollaisesta touhusta. - ulpukka70
hyi helvetti kirjoitti:
Suvaitsemattomuutta on myös se ettei suvaitse sellaista ihmistä joka ei oikein tykkää lesboilujutuista! Eli taisi mennä sun suvaitsemattomuus-loukkausyritykses ihan hukkaan, osui samalla sun omaan nilkkaan.
Eikä kaikkea pidäkään suvaita. Jos lähdettäis sille linjalle että sallitaan, kohta kai "suvaitsevaisten" mielestä pitää alkaa sallia ihmisen sekaantuminen eläimiin, mikä sekin on mielestäni sairasta! Ja on lisäksi rikollistakin tällä hetkellä. Ja kaikki muu vastaava. Aina löytyy niitä jotka vetoaa suvaitsevaisuuteen mutta juuri nämä ihmiset on suvaitsevaisuudellaan murentamassa sivistystä!
Eikä sitäpaitsi se ole mitään kaavoihin kangistumista jos ei satu pitämään tuollaisesta touhusta.Muistetaan myös mikä on laillista ja mikä ei. "Lesboilu" EI ole rikos, mutta eläimiin sekaantuminen ON. Suvaitsematon voi pitää tv:nsä kiinni - sieltä kun tulee kaikenlaista "Inhottavaa".
- hyi helvetti
ulpukka70 kirjoitti:
Muistetaan myös mikä on laillista ja mikä ei. "Lesboilu" EI ole rikos, mutta eläimiin sekaantuminen ON. Suvaitsematon voi pitää tv:nsä kiinni - sieltä kun tulee kaikenlaista "Inhottavaa".
suvaitsematon, et nimittäin suvaitse sellaisia ihmisiä jotka ei kattele hyvällä tuollaista touhua!
Eli pata kattilaa soimaa. Turhaa sun on mua haukkua suvaitsemattomaksi, kun itsekään et ole selvästi sitä. En tiedä tiedätköhän sitä että lesboilu eli homous on joskus ollut rikos, mutta ne tietyt eturyhmät on ajaneet äänekkäästi sen poistamista rikoslaista. Nyt ne tietyt eturyhmät vaan vaatii aina lisää, pelkona on että kun yhdelle ryhmälle antaa periksi, kohta on toinen ryhmä vaatimassa suuntautumisensa poistamista rikoslaista!
Kaikista pahinta on se että ne tietyt ryhmät on tyrkyttämässä omaa suuntautumistaan muillekin, se jos mikä on ällöttävää. Jos edes pysyisivät omissa piireissään ja olisivat tyrkyttämässä omaa vääristynyttä ajatusmaailmaansa muille, niin sen voisi hyväksyä mutta ei tuollaista. - ulpukka70
hyi helvetti kirjoitti:
suvaitsematon, et nimittäin suvaitse sellaisia ihmisiä jotka ei kattele hyvällä tuollaista touhua!
Eli pata kattilaa soimaa. Turhaa sun on mua haukkua suvaitsemattomaksi, kun itsekään et ole selvästi sitä. En tiedä tiedätköhän sitä että lesboilu eli homous on joskus ollut rikos, mutta ne tietyt eturyhmät on ajaneet äänekkäästi sen poistamista rikoslaista. Nyt ne tietyt eturyhmät vaan vaatii aina lisää, pelkona on että kun yhdelle ryhmälle antaa periksi, kohta on toinen ryhmä vaatimassa suuntautumisensa poistamista rikoslaista!
Kaikista pahinta on se että ne tietyt ryhmät on tyrkyttämässä omaa suuntautumistaan muillekin, se jos mikä on ällöttävää. Jos edes pysyisivät omissa piireissään ja olisivat tyrkyttämässä omaa vääristynyttä ajatusmaailmaansa muille, niin sen voisi hyväksyä mutta ei tuollaista.Tiesitkö itse, ennen luutiin maatakin litteäksi. Niistä ajoista on onneksi tiede todistanut monta asiaa vääräksi, Niinkuin senkin luulon, että homoudesta voisi parantua. Ymmärrän kyllä että kaikki ei homoudesta pidä - en itsekään heterona toimi homomaisesti - mutta se ei anna minulle eikä muillekaan oikeutta KIELTÄÄ homoja olemasta homoja. Suvaitset kuitenkin heteroiden pussailut (luulisin) niin eikö kannattaisi samalla tavalla hyväksyä homojenkin suutelot. Yleisillä paikoilla jos näen jompaa kumpaa, niin enpä jää sitä "ihmettä" töllistelemään enkä sen kummemmin arvostelemaan, vaikke näky kiva olekaan. Televisionkin kanssa voi tehdä valinnan mitä katsoo ja mitä ei - kuten aiemminkin koitin vihjailla. SIIS, jos vielä rautalangasta vääntäisin. Ei sinun ole pakko tykätä homoudesta - mutta jotta elämäsi olisi jatkossa helpompaa, niin hyväksy hyvä ihminen, ettei kaikki ole niinkuin sinä ja sulje silmäsi asioilta joita aivosi eivät pysty käsittämään TAI ota asioista selvää (homous ei tartu mahdollisiin lapsiisi, elleivät sitä ole jo syntyessään). Oikein mukavaa kevättä.
- mx
ulpukka70 kirjoitti:
Tiesitkö itse, ennen luutiin maatakin litteäksi. Niistä ajoista on onneksi tiede todistanut monta asiaa vääräksi, Niinkuin senkin luulon, että homoudesta voisi parantua. Ymmärrän kyllä että kaikki ei homoudesta pidä - en itsekään heterona toimi homomaisesti - mutta se ei anna minulle eikä muillekaan oikeutta KIELTÄÄ homoja olemasta homoja. Suvaitset kuitenkin heteroiden pussailut (luulisin) niin eikö kannattaisi samalla tavalla hyväksyä homojenkin suutelot. Yleisillä paikoilla jos näen jompaa kumpaa, niin enpä jää sitä "ihmettä" töllistelemään enkä sen kummemmin arvostelemaan, vaikke näky kiva olekaan. Televisionkin kanssa voi tehdä valinnan mitä katsoo ja mitä ei - kuten aiemminkin koitin vihjailla. SIIS, jos vielä rautalangasta vääntäisin. Ei sinun ole pakko tykätä homoudesta - mutta jotta elämäsi olisi jatkossa helpompaa, niin hyväksy hyvä ihminen, ettei kaikki ole niinkuin sinä ja sulje silmäsi asioilta joita aivosi eivät pysty käsittämään TAI ota asioista selvää (homous ei tartu mahdollisiin lapsiisi, elleivät sitä ole jo syntyessään). Oikein mukavaa kevättä.
Vanha juttu, mutta itse olin sitä mieltä tuosta mainoksesta, että enemmänkin häiritsi se, että naiset oli laitettu siihen "pussaamaan" keskenään, mutta miehiä ei? Mistäs tämä johtuu? Naiset saavat kyllä keskenään touhuta keskellä päivää telkkarissa, mutta kaksi miestä ei?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882