Vesimiesnaisesta

kalanaeenen

Sen verran täytyy kokemuksesta kommentoida naispuolisesta kauriista että ovat kylmiä ja kovia ihmisiä.
Erehdyin luulemaan entistä työkaveriani tosi ystäväkseni. Karvas totuus paljastui vähitellen. Kaikki olikin ollut vain teeskentelyä. Tämä myös jätti minut pahan kriisin keskelle täysin yksin välittämättä pätkääkään..Usein pyyteli mökilleen "kaiken kivan merkeissä". Eikä näitä kutsuja milloinkaan tullut. Vasta vuosien jälkeen minäkin aloin pysymään kaukana tästä naisesta. Mutta opetus oli karvas ja kipeä..Ihmettelen vieläkin, miksi kannatti esitää, jos ei oikeasti välitä?!

Mieheni sisko on myös vesimies, enkä näe hänessäkään kovin lämpimiä piirteitä. Kylmä ja laskelmoiva.Hän on jopa suureen ääneen toitottanut kuinka "vittumainen ihminen" hän on. Pitää paikkansa, en kaipaa..

En silti tuomitse kaikkia aurinkovesimiehiä, kyllä niitä on varmaan henkisesti kehittyneitäkin, mutta näissä tuntemissani naikkosissa kyllä näkyi merkin huonot puolet ilmiselvästi.

15

2162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grillimakkara

      karvaasti kokenut naispuolisesta vesimiehestä, että kylmä ja kova on.
      Erittäin laskelmoiva oman etunsa asetti kaiken muun edelle.
      Kyvyttömyys ottaa vastuu omasta käyttäytymisestä puuttui.
      Epäluotettavaksi osoittautui, tunneköyhäksi myös.
      Katumus ja häpeäntunne puuttui totaalisesti.

      Todellinen pettäjä on, kaiken kyllä vei. Senttiäkään ei toiselle antanut.
      Jätti minut todellisen kriisin keskelle, välittämättä siitä mitä kärsin.....
      Laskelmoi ja suunnitteli kaiken tarkkaan ennenkuin näytti mikä hän on.
      Ystävää esitti, kuoren alla olikin paholainen.

      • ...

        Vesimiesnainen on jo itsestään ärsyttävä, ylimielinen esittää aina muuta mitä on =) D:,


      • Kärsinyt tyttö!
        ... kirjoitti:

        Vesimiesnainen on jo itsestään ärsyttävä, ylimielinen esittää aina muuta mitä on =) D:,

        On surullista! haukuitte ja arvostitte! Katsokaa peiliä,kuka olette? sinäkö olet itse typerä? Oletteko kai kateellisia?
        Olen itse asiassa vesimiesnainen. Olen herkkä ja sosiaalinen..Hämmästyin että miten olette todella törkeitä.


    • JiGa

      Itselläni on vain aurinko Vesimiehessä, joten ehken ole täysi Vesimies, mutta täytyy sanoa että itse olen välittävä ja auttavainen, se joka ajaa keskellä yötä ystävän luokse jos hän tarvitsee apua.
      Mutta löytyy minusta myös se kylmä puoli, tarvittaessa. Omasta mielestäni se on hyvä että minulla on on/off vipu tunteille, sillä joskus sitä oikeasti tarvii (kuten jos suhde päättyy, ettei jää haikailemaan toisen perään), tosin siskoni ei ole täysin samaa mieltä =D

      • olet :D

        aivan kuin äitini, hän saa on/off vivun päälle tunteita kohtaan koska tahansa, eeikä tämä ole aina "kiva" asia XD


    • .........

      Alussa puhut kauriista?!

    • Olen tammikuun veskari ja nouseva kaksonen - kauriskin loikkii tähtikartallani useaan otteeseen. Sukua ei ole kuin oman perheen verran, mutta halaavia ja minulle uskoutuvia kavereita senkin edestä. Ystäviäkin muutama.

      • Sydän kipeenä

        Hei
        osaako vesimies nainen sitoutua kehenkään ?
        vai odotteleeko koko ajan löytävänsä jotain uutta ja ei siksi ala rakentamaan eloaan valitun kanssa ?


      • "Tiedän = )"
        Sydän kipeenä kirjoitti:

        Hei
        osaako vesimies nainen sitoutua kehenkään ?
        vai odotteleeko koko ajan löytävänsä jotain uutta ja ei siksi ala rakentamaan eloaan valitun kanssa ?

        Heippuli!
        Vesimies-nainen osaa sitoutua ja sitoutuukin lujasti ja luotettavasti kun on sielunkumppanin löytänyt. Ymmärtää ihmismieltä ja on ikuinen ihmismielen tutkija. Kiihkeä, mielikuvituksekas mutta samalla antaa tilaa sinulle ja haluaa sitä myös itse. Luotettava ja jopa yltiörehellinen. Jos tämän naisen sait. PIDÄ LUJASTI KIINNI. Et kadu!


      • EX NAINEN
        "Tiedän = )" kirjoitti:

        Heippuli!
        Vesimies-nainen osaa sitoutua ja sitoutuukin lujasti ja luotettavasti kun on sielunkumppanin löytänyt. Ymmärtää ihmismieltä ja on ikuinen ihmismielen tutkija. Kiihkeä, mielikuvituksekas mutta samalla antaa tilaa sinulle ja haluaa sitä myös itse. Luotettava ja jopa yltiörehellinen. Jos tämän naisen sait. PIDÄ LUJASTI KIINNI. Et kadu!

        Tässä sinulle vastaus , tuli todella hyvä mieli kirjoituksestasi olen nimittäin vesimiesnainen ja toi kaikki ainakin minun kohdallani on totta mitä sinä kirjoitit :)

        Hyvää päivän jatkoa sinulle olet sitten Mies tai Nainen :)


      • sunmoon69
        Sydän kipeenä kirjoitti:

        Hei
        osaako vesimies nainen sitoutua kehenkään ?
        vai odotteleeko koko ajan löytävänsä jotain uutta ja ei siksi ala rakentamaan eloaan valitun kanssa ?

        kyllpä vain.itse olen "vesimiestyttönen" ja sama kaksosmies ollut jo yli 20 vuotta.
        iloa elämääsi:)


      • VM
        "Tiedän = )" kirjoitti:

        Heippuli!
        Vesimies-nainen osaa sitoutua ja sitoutuukin lujasti ja luotettavasti kun on sielunkumppanin löytänyt. Ymmärtää ihmismieltä ja on ikuinen ihmismielen tutkija. Kiihkeä, mielikuvituksekas mutta samalla antaa tilaa sinulle ja haluaa sitä myös itse. Luotettava ja jopa yltiörehellinen. Jos tämän naisen sait. PIDÄ LUJASTI KIINNI. Et kadu!

        Kirjoitittepa oikein.
        Sielunkumppani varmaan pitää löytyä , joku toinen kai kutsuu sitä henkilöä rakastetuksi.
        miten tuon tietää se joka olisi se sielunkumppani. sanotaanko se hänelle ?
        voiko sielunkumppani olla kukaan muu kuin vesimies ?


      • Mikälielohi
        VM kirjoitti:

        Kirjoitittepa oikein.
        Sielunkumppani varmaan pitää löytyä , joku toinen kai kutsuu sitä henkilöä rakastetuksi.
        miten tuon tietää se joka olisi se sielunkumppani. sanotaanko se hänelle ?
        voiko sielunkumppani olla kukaan muu kuin vesimies ?

        Itse olen Kalat(m) ja tunne on kyllä jotakuinkin sellainen, että toinen olisi sielunkumppani. Pystytään hyvin keskustelemaan mistä tahansa ja toisen ymmärtäminen on jotain aivan ihmeellistä. Miettiny joskus sitäkin miten toinen voi ymmärtää vaikkei sanoisi mitään. Mut sama pätee kyllä toisinkin päin.
        En oo oikein koskaan ymmärtäny miksi joku voi väittää ettei vesimies/kalat-pariskunta voisi/pystyisi olemaan yhdessä?


      • VM
        Mikälielohi kirjoitti:

        Itse olen Kalat(m) ja tunne on kyllä jotakuinkin sellainen, että toinen olisi sielunkumppani. Pystytään hyvin keskustelemaan mistä tahansa ja toisen ymmärtäminen on jotain aivan ihmeellistä. Miettiny joskus sitäkin miten toinen voi ymmärtää vaikkei sanoisi mitään. Mut sama pätee kyllä toisinkin päin.
        En oo oikein koskaan ymmärtäny miksi joku voi väittää ettei vesimies/kalat-pariskunta voisi/pystyisi olemaan yhdessä?

        Olen itsekin Kalat(M) ja mietin että jos kaikki asiat toimi erittäin hyvin , joka suhteessa , ja kuitenkaan en ollut toiselle sielunkumppani se puuttui. ja se on tärkein asia.
        oppia ikä kaikki, ja toivoisin oppivani.


    • Sieluntoveri

      Neitsyt ja puhtauskriitikko sekä vesjmiesnainen jonkinlaisena kriitikkotajuna omasta kauneudestaan....ainakin älykäs nainen, neiysyen neitsyydestä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5884
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3114
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      55
      2506
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1153
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      40
      1131
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1094
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      917
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      823
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      801
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    Aihe