Naisille on kaikkea kivaa: vibraa ja klitoriskiihotinta ja dildoa ja tärisytintä ja geishakuulaa jne.
Mitä miehelle on? Penisrengas? Ei mitään muuta. Toki fleshlight ja pumpattava mutta eivät kiinnosta omaa miestä. Mies haluaisi usein jotain yllätyksellistä. Tuntuu että kaikki on jo kokeiltu. Viimeksi sidoin kassien ja vehkeen ympäri pitkän satiininauhan jonka sidoin selän taakse kiinni. Värisevistä leluista mies ei ole kiinnostunut (itselleen). Sitomisetkin on kokeiltu moneen kertaan.
Ideoita..?
Miehen seksilelut
9
2575
Vastaukset
- seuraavaksi
Strap-on (:
- jeeps...
Onhan niitä penispumput , elekronikka leluja , puhumattakaa enempää tästä ...
http://www.pikkutuhma.com/product_details.php?p=6142 :D )) - <*>
jeeps... kirjoitti:
Onhan niitä penispumput , elekronikka leluja , puhumattakaa enempää tästä ...
http://www.pikkutuhma.com/product_details.php?p=6142 :D ))seksilelun tarkoitus on aiheuttaa mielihyvää, tuommoiset asusteet toimii lähinnä hupailumielessä.
- 15+16
Orgasmi kuhan ostat sähköimpulssi hierojan , merkkejä on monia , mutta instru liikkeestä ssat varmasti toimivan laitteen ja orgasmit taattu , kokemusta on !! ei tarvi enää eunkkailla vaan sähköhieronta tekee tehtävän ja ne , ne ORGASMIT ovat TODELLA RAJUT ja spermaa tulee ihan hurrrrjan paljon... itse olen kokeillu vähän muunnoksia ja kun lait toisen anturin palleihin ja toisen nepparin metalliseen johkin tangontapiseen jonka voit työntää anukseen ja haet eturauhas kohdan niin takuulla laukeet alle 2min , on se sellainen hieroja......
2.
5mm erittäin sileä metalli tanko joka toisesta päästä pyöristetty , laita rasvaa paljon , makuulle sänkyyn , hierot kalun kovaksi , sit rasvainen metalli tanko erittäin varovasti virtsaputkeen ja niin syvälle kuin hyvälle tuntuu , erittäin hitaita vetoliikettä tankoon ja näin orgasmi tulee todellakin myös rajuna ja hyvälle tuntuu....kokeiltua on ja en millään vois jättää tätä ihanuutta pois vaikka aviossa olen mutta sex halu suurempi kuin pimpan saanti....joten.... - asdlksalkjaslkdjlska
osta anero ja tenga flipcup, jos ei riitä niin sitten vielä joku sähköstimulaattori
- naikkonen vm75
minä kerran mietin millä piristäisin mieheni haluja/himoja. kävin ostamassa anustapin ja liukuvoidetta menin kotiimme ja sanoin miehelleni otappas vaatteeet pois päältäsi. mies riisui itsensä alasti. pyysin häntä käymään kontalleen sohvalle, rasvasin tapin ja hänen pyllymsä. aloin hitaasti työntämään tappia hänen pyllyyn, kysyin miltä tuntuu. mieheni sanoi että aika oudon hyvälle.
työntelin tappia edestakaisin ja katselin kuinka hänen munansa alkoi seisomaan. sanoin ukolleni että taitaa tuntua hyvälle. hän sanoi että niin tuntuu, ja alkoi runkkaamaan. hetken vielä sauvalla hyväilin häntä ja sanoin että nyt nussi mua, olin aivan märkänä. ukkoni alkoi nussimaan minua ja samalla työnsin sauvaa hänen sisäänsä. saimme molemmat kunnon orkut...siitä lähtien olemme usein käyttäneet jotain peppukiihokkeita aina rakastellessamme. suosittelen vaikka tälläistä koittamaan.- köntti suolessa
tyhjentämätön suoli taisi kuoruttaa penistappisi ..juu juu ihanan kiihottavaa. Kato lehmä lentää tuolla =).
Huh:) Jos tekisit niin mulle.Olisin antanut raiskata minut naiselle jopa saamatta itse pimppia:)
- Anonyymi
Minä hommasin vibra eturauhaskiihottimen sekä tekopillun. Ensin tekopillu oli pettymys, mutta tänään toisella kerralla orgasmi oli todella hyvä jolloin paineet ja ahdistus laskivat sillä tavoin jota en runkatessa ennen ole kokenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1182099SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2461403En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341273Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v61031Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36955- 50896
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33834It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9826+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais238801Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen33786