Miehen seksilelut

tyttis....-.--.-.

Naisille on kaikkea kivaa: vibraa ja klitoriskiihotinta ja dildoa ja tärisytintä ja geishakuulaa jne.
Mitä miehelle on? Penisrengas? Ei mitään muuta. Toki fleshlight ja pumpattava mutta eivät kiinnosta omaa miestä. Mies haluaisi usein jotain yllätyksellistä. Tuntuu että kaikki on jo kokeiltu. Viimeksi sidoin kassien ja vehkeen ympäri pitkän satiininauhan jonka sidoin selän taakse kiinni. Värisevistä leluista mies ei ole kiinnostunut (itselleen). Sitomisetkin on kokeiltu moneen kertaan.

Ideoita..?

9

2501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seuraavaksi

      Strap-on (:

    • 15+16

      Orgasmi kuhan ostat sähköimpulssi hierojan , merkkejä on monia , mutta instru liikkeestä ssat varmasti toimivan laitteen ja orgasmit taattu , kokemusta on !! ei tarvi enää eunkkailla vaan sähköhieronta tekee tehtävän ja ne , ne ORGASMIT ovat TODELLA RAJUT ja spermaa tulee ihan hurrrrjan paljon... itse olen kokeillu vähän muunnoksia ja kun lait toisen anturin palleihin ja toisen nepparin metalliseen johkin tangontapiseen jonka voit työntää anukseen ja haet eturauhas kohdan niin takuulla laukeet alle 2min , on se sellainen hieroja......
      2.
      5mm erittäin sileä metalli tanko joka toisesta päästä pyöristetty , laita rasvaa paljon , makuulle sänkyyn , hierot kalun kovaksi , sit rasvainen metalli tanko erittäin varovasti virtsaputkeen ja niin syvälle kuin hyvälle tuntuu , erittäin hitaita vetoliikettä tankoon ja näin orgasmi tulee todellakin myös rajuna ja hyvälle tuntuu....kokeiltua on ja en millään vois jättää tätä ihanuutta pois vaikka aviossa olen mutta sex halu suurempi kuin pimpan saanti....joten....

    • asdlksalkjaslkdjlska

      osta anero ja tenga flipcup, jos ei riitä niin sitten vielä joku sähköstimulaattori

    • naikkonen vm75

      minä kerran mietin millä piristäisin mieheni haluja/himoja. kävin ostamassa anustapin ja liukuvoidetta menin kotiimme ja sanoin miehelleni otappas vaatteeet pois päältäsi. mies riisui itsensä alasti. pyysin häntä käymään kontalleen sohvalle, rasvasin tapin ja hänen pyllymsä. aloin hitaasti työntämään tappia hänen pyllyyn, kysyin miltä tuntuu. mieheni sanoi että aika oudon hyvälle.
      työntelin tappia edestakaisin ja katselin kuinka hänen munansa alkoi seisomaan. sanoin ukolleni että taitaa tuntua hyvälle. hän sanoi että niin tuntuu, ja alkoi runkkaamaan. hetken vielä sauvalla hyväilin häntä ja sanoin että nyt nussi mua, olin aivan märkänä. ukkoni alkoi nussimaan minua ja samalla työnsin sauvaa hänen sisäänsä. saimme molemmat kunnon orkut...siitä lähtien olemme usein käyttäneet jotain peppukiihokkeita aina rakastellessamme. suosittelen vaikka tälläistä koittamaan.

      • köntti suolessa

        tyhjentämätön suoli taisi kuoruttaa penistappisi ..juu juu ihanan kiihottavaa. Kato lehmä lentää tuolla =).


      • Huh:) Jos tekisit niin mulle.Olisin antanut raiskata minut naiselle jopa saamatta itse pimppia:)


    • Anonyymi

      Minä hommasin vibra eturauhaskiihottimen sekä tekopillun. Ensin tekopillu oli pettymys, mutta tänään toisella kerralla orgasmi oli todella hyvä jolloin paineet ja ahdistus laskivat sillä tavoin jota en runkatessa ennen ole kokenut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe