Malmivaara on Jypin symboli tänään. Jos Olli kykenee liikkumaan, se kertoo, että Jyp ei ole umpiväsynyt mutta jos hänen luistimensa ei kulje ja hän joutuu roikkumaan vastustajassa ja ottaa jäähyjä, tilanne on vaikea.
Valmennusjohdon on uskallettava tehdä silloin ratkaisu ja laittaa Malmivaara filttiin.
Malmivaara
7
360
Vastaukset
- Yllätysveto
RD voisi tänään kokeilla yllätysvetoa ja laittaa Makkosen pakiksi.
- Jypifornever
keskusteluissa toivotaan Malmivaaran olevan filtissä. Eli kyllä yleinen ilmapiiri on se, että meidän hitaat mutta kankeat pakit saattavat olla kompastuskivemme.
- nyt pikku hiljaa
Jypifornever kirjoitti:
keskusteluissa toivotaan Malmivaaran olevan filtissä. Eli kyllä yleinen ilmapiiri on se, että meidän hitaat mutta kankeat pakit saattavat olla kompastuskivemme.
menee jyp fanien kaaliin,että toi RD valmennus tyyli on aivan paskaa ja vittu semmoista puolustus palaamista haluttaisiinkaan nähdä finaalissa.kunnon hyökkäys voittoista peliä sitä on mukava kattoa ja maksava asiakas on aina oikeassa.
- teillä
oo joku jaatinen siellä huilimassa? Playoff-rotat ainakin uumoili että semmonen vois tulla malmivaaran tilalle. Mut musta se ois Dufvalta vähän törkeää laittaa suuri sankaripakki vilttiin.
Niin muuten, jos Vittasmäki nyt sit loukkaantui ni se on Mikael Aaltosen paikka tulla rinkiin. Siinä voi olla jypille iskun paikka, vaikka kyseessä onkin lupaava ja rauhallinen pakki. Mikä muute jypin pelaajia vaivaa ku kokoajan pitää olla telomassa?
terv. tepsiläinen- Tul' Turkku
mukava kuulla jonkun jyskäläisen kommentti ton Malmivaaran edesottamuksista. Vieläkö luottoa löytyy? Turun pojat Virtala ja Erkinjuntti sanoivat torstain pelin jatkoajasta, että Malmivaara siellä kentällä oli ollut aika pitkään ja pääsivät myllyttämään hidasta ja väsynyttä puolustusta.
- Luotto Pakki
Tul' Turkku kirjoitti:
mukava kuulla jonkun jyskäläisen kommentti ton Malmivaaran edesottamuksista. Vieläkö luottoa löytyy? Turun pojat Virtala ja Erkinjuntti sanoivat torstain pelin jatkoajasta, että Malmivaara siellä kentällä oli ollut aika pitkään ja pääsivät myllyttämään hidasta ja väsynyttä puolustusta.
huolestuttaa. Lukuisia esimerkkejä siitä, kuinka pitkissä sarjoissa isokokoiset pakit luistelevat tilanteisiin hyvin penseästi.
- Anti-Olli
Luotto Pakki kirjoitti:
huolestuttaa. Lukuisia esimerkkejä siitä, kuinka pitkissä sarjoissa isokokoiset pakit luistelevat tilanteisiin hyvin penseästi.
maalia Olli katseli kentällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271924
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001670Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561276Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?631192Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44862Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798